Kertokaas mielipiteenne?

Alla olevassa linkissä on ihka ensimmäiset marsipaani ruusuni jotka äsken tein.. Mitä olette mieltä? kehtaako näit laittaa sunnuntaina kakkuun? :ashamed:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3973411.jpg

Kuvanlaatu ei kyll lainkaa anna sit oikeutta ruusuille..
 
Tekisin itse ehkä pikkasen tiiviimpiä niistä, siis tiiviimmän rullan tuosta keskiöstä ja nuo muut terälehdet vähän tiiiviimmästi siinä ympärillä, ohuemmaksikin saattaisin noita terälehtiä tehdä... Makuasia kuitenkin, nättejä ovat ja ehdottomasti kehtaa laittaa kakkuun =) =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia88:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en kyllä kehtais. on meinaan aika törkeen näkösiä.
Olen kuullut että kritiikkiä on aina hyvä saada mutta olis kiva tietää mikä noiss on vikana? oletkos itse tehnyt? oliskos kuviakin?.. :) :hug:
pyysit kertomaan mielipiteen? no mun mielestä noi nyt vaan on rumia, olen nähny kauniimpiaki
 
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Tekisin itse ehkä pikkasen tiiviimpiä niistä, siis tiiviimmän rullan tuosta keskiöstä ja nuo muut terälehdet vähän tiiiviimmästi siinä ympärillä, ohuemmaksikin saattaisin noita terälehtiä tehdä... Makuasia kuitenkin, nättejä ovat ja ehdottomasti kehtaa laittaa kakkuun =) =)
Tuota itsekkin aattelin, ja huomenna kokeilenkin, mutta teinkin nuo aika unen pöpperössä.. oli vaan niin pakko saada jo kokeilla.. :saint: :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia88:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en kyllä kehtais. on meinaan aika törkeen näkösiä.
Olen kuullut että kritiikkiä on aina hyvä saada mutta olis kiva tietää mikä noiss on vikana? oletkos itse tehnyt? oliskos kuviakin?.. :) :hug:
pyysit kertomaan mielipiteen? no mun mielestä noi nyt vaan on rumia, olen nähny kauniimpiaki
Kiitos :) olen itsekkin, enhä minä sitä meinaakkaan että noi nyt oli maailman kauneimmat, mutta joo..

Tässä on esim henkilö joka todellakin osaa... http://www.kinuskikissa.fi/?cat=1 mutta hän ei olekkaan aloittelija ;) "Harjoittelu tekee mestarin"
 
Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia88:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Tekisin itse ehkä pikkasen tiiviimpiä niistä, siis tiiviimmän rullan tuosta keskiöstä ja nuo muut terälehdet vähän tiiiviimmästi siinä ympärillä, ohuemmaksikin saattaisin noita terälehtiä tehdä... Makuasia kuitenkin, nättejä ovat ja ehdottomasti kehtaa laittaa kakkuun =) =)
Tuota itsekkin aattelin, ja huomenna kokeilenkin, mutta teinkin nuo aika unen pöpperössä.. oli vaan niin pakko saada jo kokeilla.. :saint: :p
Ymmärrettävää :D Alan itsekin harjoitella kuopuksen 1-vuotiskakkua varten, meillä onkin kohta paaaljon kaikenlaisia koristeita täällä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia88:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Tekisin itse ehkä pikkasen tiiviimpiä niistä, siis tiiviimmän rullan tuosta keskiöstä ja nuo muut terälehdet vähän tiiiviimmästi siinä ympärillä, ohuemmaksikin saattaisin noita terälehtiä tehdä... Makuasia kuitenkin, nättejä ovat ja ehdottomasti kehtaa laittaa kakkuun =) =)
Tuota itsekkin aattelin, ja huomenna kokeilenkin, mutta teinkin nuo aika unen pöpperössä.. oli vaan niin pakko saada jo kokeilla.. :saint: :p
Ymmärrettävää :D Alan itsekin harjoitella kuopuksen 1-vuotiskakkua varten, meillä onkin kohta paaaljon kaikenlaisia koristeita täällä :LOL:
Niiimenomaa.. ja onnea sulle sinne harjoitteluun. Itse olen niin innostunut noista kun olen selaillut noita marsipaani koriste kakkuja, niin unelma ois ittekkin joku päivä olla sellaisen tekijä, ja taitava sellainen :)
 

Yhteistyössä