kertokaas mikä on "paras" imuri? ;)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hintansa väärti
<Minun elekrolux, vetää helmatkin mutta eipä päästä pölyjä takaisin. Voi käyttää myös ilmansuodattimena. Maksoi maltaita mutta on hintansa veroinen.
 
fiere margriet
No en suosittele Dysonia ainakaan. Hirvee ääni, kömpelö (oikee perässä raahattava ) eikä edes eritysen tehokas... niin ja kallis. Ainoo hyvä puoli on se pussittomuus, mutta on kai niitä muitakin pussittomia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hintansa väärti:
<Minun elekrolux, vetää helmatkin mutta eipä päästä pölyjä takaisin. Voi käyttää myös ilmansuodattimena. Maksoi maltaita mutta on hintansa veroinen.
Meil on kans Ellu, sekä matontamppaaja.. tosi hyvä imuri eikä koskaan ole ollut mitään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja hintansa väärti:
<Minun elekrolux, vetää helmatkin mutta eipä päästä pölyjä takaisin. Voi käyttää myös ilmansuodattimena. Maksoi maltaita mutta on hintansa veroinen.
Meil on kans Ellu, sekä matontamppaaja.. tosi hyvä imuri eikä koskaan ole ollut mitään..
Lux on hyvä imuri. *jaksan hehkuttaa*
Mikä muu imuri on hiljaisempi?
Inhottaa imuroida mökätoosalla, joka vaan uhoo, muttei poista pölyjä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fiere margriet:
No en suosittele Dysonia ainakaan. Hirvee ääni, kömpelö (oikee perässä raahattava ) eikä edes eritysen tehokas... niin ja kallis. Ainoo hyvä puoli on se pussittomuus, mutta on kai niitä muitakin pussittomia.
juu,ääni kyllä kova mutta tehokas se on mun mielestä sekä sopi vaikka jos allerginen perhe
 
ap
mutta ihan maanantai kappale ollut! surkeeetakin surkeempi.. ei imutehoa nimeksikään.. huomenna huoltoon, takuu sellanen ettei saa vaihtaa/palauttaa vaan täytyy viedä tiettyyn liikkeeseen huoltoon.. oisin kyll paljo mieluummin vaihtanu koko luxin.... philipsiä mietin nyt...
 
apsi
Mulla on Electroluxin ultra silencer, ääni on mukavan hiljainen ja siinä on se mitä kaipaan: pitkä johto. Käyttösäde on sen verran iso, ettei koko ajan tarvi repiä töpseliä seinästä. Suulakkeen aion kyllä vaihtaa, se tukkeentuu turhan pinenstä.
 
hintansa väärti
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja hintansa väärti:
<Minun elekrolux, vetää helmatkin mutta eipä päästä pölyjä takaisin. Voi käyttää myös ilmansuodattimena. Maksoi maltaita mutta on hintansa veroinen.
Meil on kans Ellu, sekä matontamppaaja.. tosi hyvä imuri eikä koskaan ole ollut mitään..
Lux on hyvä imuri. *jaksan hehkuttaa*
Mikä muu imuri on hiljaisempi?
Inhottaa imuroida mökätoosalla, joka vaan uhoo, muttei poista pölyjä. :D
Mulla oli aikoinaan kovaa ääntä pitävä imuri eikä muuta tehnytkään. Luxilla voi imuriuda vaikka joku katsoo TV:tä.
 
hintansa väärti
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Mulla on Electroluxin ultra silencer, ääni on mukavan hiljainen ja siinä on se mitä kaipaan: pitkä johto. Käyttösäde on sen verran iso, ettei koko ajan tarvi repiä töpseliä seinästä. Suulakkeen aion kyllä vaihtaa, se tukkeentuu turhan pinenstä.
Totta. meilläkin yltää jopa parvekkeelle ja joka paikkaan. Yhdeksän kertaa saa vetää että kaikki johto ulkona.
 
Helekutti
Mä en ymmärrä mikä pointti on siinä että imurin poistoilma on superhyperputipuhdasta kun se ilmavirta kuitenkin nostaa lattialta uskomattoman pölyn ilmaan? Monikaan ei tätä tajua vaan tuhlaa uskomattomasti rahaa johonkin Dysoneihin ja multihepafilttereillä varustettuihin imureihin jotka nostaa ihan samanlaisen pölyn ilmaan kuin kaikki muutkin. Ainut todellinen vaihtoehto allergiaperheisiin on keskuspölynimuri, vaikka yleensä nekin ovat todella tehottomia. Mutta eipä nouse pöly ilmaan ja on hiljainen...
 
Carlos74
En muista nimeä, mut Assevillersin rekkaparkissa päivysti vielä muutama vuosi sitten iältään noin 25-30v. blondi, hoikka, ehkä vähän liiankin laiha, pikkasen suttuinen "typykkä". Hänellä oli kyllä imukyky kohdillaan. Ei pitänyt mitenkään kovaa ääntä ja hintakin oli ihan kohtuullinen. :xmas:
 

Yhteistyössä