Kertokaas miten muuten voi tienata rahaa olemalla kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Nykyään laki kieltää maksamasta enempää kuin ton 250- verot.
No tietysti ne matkakulut.

Kävin viime keväänä luovuttamassa ja jäiköhän mulle käteen siitä joku 700?.
Mutta aika rankkaahan se on.
Mun kolme luovutuskertaa on kaikki viime vuodelta, eli uusi laki on jo ollut voimassa. Ja tuo 500? on tullut, se sisältää korvauksen, matkakulut (mulla noin 4 kilsaa klinikalle) ja tulonmenetykset (en ollut töissä vaan kotona). Kauempana asuvalle ja/tai työssäolevalle on palkkio tottakai suurempi.

En ole kokenut ollenkaan rankkana =), ja siksi kai olen sinne neljättä kertaa menossakin :D. Pistosjaksot on vähän "ei-kivoja" muttei pahoja kuitenkaan, mutta hyvän asian puolesta voi pikkaisen kärsiäkin. Punktiot piece of cake, toipuminen nopsaa (suoraan punktiosta shoppailemaan :xmas: ).
onko toi klinikka turussa?
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Toiminimi
Hei nyt kaikki rekisteröimään toiminimi kaupparekisteriin ja rahaa alkaa tulla.
Voi miksi kukaan pörssinero ole tällasita helpon rahan automaattia keksinyt.
No, minä aloitin niin ja sain olla kotona samalla kun tein töitä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Ai munasoluista maksetaan? paljonkos se mahtais olla?

(ei sillä että raha-asiat stressais just nyt :whistle: )
Mä oon saanut noin 500 euroa per kerta. Plus jonkun kivan "kiitoskukkasen" tyyliin Villeroy&Boch-maljakon, Bossin hajuvettä, Ristomatti Ratian pyyhkeitä :D

Kolme kertaa oon luovuttanut, ja neljäs kertakin taitaa piakkoin olla edessä.
Onko muuten noin? Mitä luovuttajalta vaaditaan?
Terve, alle 36, on totta ainakin. Turussa ava-klinikalla saa kivan lahjan ja korvauksen joka veroprosentista riippuen on.. Mulla jäänyt noin 600 euroo käteen 3 kertaa jo luovuttanut ja 4 hoito on alkamassa kun saan kierron kohdilleen eli menee maaliskuun alkupuolelle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ootko sie saanut tiedon mahdollisista raskautumisista? Tai siis, miusta olisi ainakin kiva tietää että onko onnistunut =)
Juu :)
Ekasta luovutuskerrasta alkoi heti raskaus, ja vauva itse asiassa syntynee ihan näinä päivinä :D. Ruotsissa asuu tämä nainen, mun käsittääkseni, sellaista ne vihjaili... :whistle:
Tokasta luovutuskerrasta ei ekalla yrityksellä raskautta seurannut, mutta vastaanottaja oli tulossa uuteen yritykseen (pakastivat ja sulattavat). Sitä, onnistuiko toka yritys, en oo kysynyt, enkä myöskään sitä että alkoiko kolmannesta luovutuskerrasta raskaus vai ei.
 
Hei,

Itse olen alkanut hiljattain tehdä rahaa internetin välityksellä kotoa opiskelujen ohessa. Netti on täynnä kaikenmaailman huijjauksia joihin ei pidä sännätä mukaan. Itse päädyin lopulta keskustelemaan yhden alan suurimman persoonan kanssa, joka pyörittää valtavaa "valmennus" tiimiä muiden bisneksien lomassa.

Heillä on tarkka step-by-step ohjelma jonka avulla jokainen voi alkaa tienaamaan verkossa. Bisneksen kasvamiseen menee hetki aikaa koska kaikki ei tapahdu hetkessä, kuten monet HUIJAUKSET väittävät saadakseen ihmiseiä tuhlaamaan rahojaan niihin.

Eli homman nimi on seuraavanlainen. Rekisteröidy seuraavan linkin välityksellä Trafficwave nimiseen "ohjelmaan" ja pääset johtavien internet bisnesmiesten alaisuuteen ja he neuvovat sinua SKYPEN välityksellä henkilökohtaisesti, joten harhaan ei voi mennä. Eli Skype kannattaa ehdottomasti hommatta koneelle, muttei se ole välttämätön. Se ainoastaan helpottaa huomattavasti kommunikaatiota tiimin välillä. Kun olet rekisteröitynyt otan sinuun yhteyttä, jollet ehdi ennen minua.

http://www.trafficwave.net/members/ozyz

Seuraava on "ohjelma" johon minun käskettiin aivan ensimmäisenä liittyä, kun kerroin ettei minulla ole suuri budjetti jolla sijoitella. Ohjelma on suunniteltu siten että se maksaa jokaiselle joka kuukausi. Lukekaa englannin kieliset tarkat selostukset seuraamalla linkkiä -->

http://www.messagemagic.net/sp/en/splash.php?id=SK12347

Seuraava ohjelma on täysin ilmainen ja tarkoitettu Tiimin kasaamista varten. Ohjelma myöskin maksaa sinulle tietyistä suorituksista eli samalla kun kasaat tiimiäsi saat palkkioita. Tämä on oiva paikka mainostaa omaa bisnestäsi, koska APSENS:illä on valtavasti jäseniä. Katso flash esitelmä niin tiedät mitä tarkoitan -->

http://www.apsense.com/flash/buckozyz

Itse suhtauduin näihin TODELLA skeptisesti, mutta onneksi uskoni sentään riitti liittymiseen.. tällä hetkellä ei kaduta enää :D
 
tavallinen äiti
Se on vaan niin, että pitää olla hurjan iso tuttavapiiri jos aikoo noilla Partylite/Tupperware/Oriflame tms. rahaa ansaita.... siksi en voi edes yrittää, vaikka joskus mieli tekisikin.
 
hei Boogyman!
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Toiminimi
Hei nyt kaikki rekisteröimään toiminimi kaupparekisteriin ja rahaa alkaa tulla.
Voi miksi kukaan pörssinero ole tällasita helpon rahan automaattia keksinyt.
No, minä aloitin niin ja sain olla kotona samalla kun tein töitä....
niin mutta mitä töitä sä teit toiminimellä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Ai munasoluista maksetaan? paljonkos se mahtais olla?

(ei sillä että raha-asiat stressais just nyt :whistle: )
Mä oon saanut noin 500 euroa per kerta. Plus jonkun kivan "kiitoskukkasen" tyyliin Villeroy&Boch-maljakon, Bossin hajuvettä, Ristomatti Ratian pyyhkeitä :D

Kolme kertaa oon luovuttanut, ja neljäs kertakin taitaa piakkoin olla edessä.
Onko muuten noin? Mitä luovuttajalta vaaditaan?
Terve, alle 36, on totta ainakin. Turussa ava-klinikalla saa kivan lahjan ja korvauksen joka veroprosentista riippuen on.. Mulla jäänyt noin 600 euroo käteen 3 kertaa jo luovuttanut ja 4 hoito on alkamassa kun saan kierron kohdilleen eli menee maaliskuun alkupuolelle.

Mä luulin että nykyään kaikki paikat saa maksaa sen 250 e eikä yhtään enempää?
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja hei Boogyman!:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja tööt:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Toiminimi
Hei nyt kaikki rekisteröimään toiminimi kaupparekisteriin ja rahaa alkaa tulla.
Voi miksi kukaan pörssinero ole tällasita helpon rahan automaattia keksinyt.
No, minä aloitin niin ja sain olla kotona samalla kun tein töitä....
niin mutta mitä töitä sä teit toiminimellä?
Mallistoja, ompelutoitä yrityksille, stailausta yms. Niistä aloitin.
Tämän lisäksi tein esiintymis-ja kilpa-asuja....ja erikoistuin juhla-asuihin ja muoviin.
 
mammeliini
Eikä tarvi. Minä en ainakaan myy tuttaville paljon. Kun pääsin alkuun niiin olen pääsääntöisesti ollut pitämässä kutsuja ihan tuntemattomilla ihmisillä, joista on tullut myös ystäviä. Se asenne ennenkaikkea.



Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Se on vaan niin, että pitää olla hurjan iso tuttavapiiri jos aikoo noilla Partylite/Tupperware/Oriflame tms. rahaa ansaita.... siksi en voi edes yrittää, vaikka joskus mieli tekisikin.
 
mammeliini
Siis aloituskutsut voi tehdä myös kahdessa erässä. Ei tuottanut minulle vaikeuksia. Helmikuussa aloittava saa vielä tuon aloituspakkauksen(arvo 450?) lisäksi 275?.n tuotteet lisäksi. Kannattaa kokeilla, kuuden kutsujen jälkeen tiedät sopiiko sinulle vai laitatko pillit pussiin.







Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja jasmike:
Liputan Partyliten puolesta.

http://www.partylite.fi/fi-fi/Pages/becomeaconsultant/becomeaconsultant.aspx
Tuossa on ihan järkky se myynti mikä pitää ekoilta kutsuilta saada..
 
Hanna-M
Itse vasta aloitin täällä: http://www.ezinfocenter.com/10667995/FREE

Ei tarvitse ostaa, ei myydä mitään, vain mainostaa. Muutama tunti viikossa - tai koko päivä, miten tykkää. Mutta kuten ei missään muuallakaan, saman tein ei rikastu. Mutta eipä tässä mitään menetä, koska liittyminen on 100% ilmaista!
 
myyntipäällikkö
Harhakäsitys, että Oriflamella tekemiseen tarvittais suuri tuttava piiri, se riippuu täysin siitä miten lähdet tekemään. Tarvitset alkuun 5 ihmistä ja siitä se lähtee hyvin tienaaminen. Esim.. 2 omaa tuttua ja loput tuttujen kavereita. Itse aloitin rivimyyjänä 2 vuotta sitten, mutta Oriflamen loistavan Planin ansiosta teen Oriflame työtä koko päiväisesti ja tulen erittäin hyvin toimeen, kaikki on kiinni siitä mihin pyrit pärjätäksesi. on totta, että rivimyyjänä et tienaa missään, kokeiltu on muitakin.
 
Joo
Ei muuta kuin kaupallistat ystävyyssuhteesi tyrkyttämällä joka käänteessä tuppereita ja oriflameja. Pidät kotikutsuja joilla ei ole pakko ostaa mitään, mutta samaan hengenvetoon ihmettelet kun joku ei osta. Kaupallistat vertaistuki periaatteella toimivan äitiryhmän ilmoittamalla että seuraavalla kerralla ryhmän yhteydessä on sitten "pientä tuote-esittelyä". Ja kun joku vertaistukea hakemaan tullut äiti ei osta tuotteitasi, ihmettelet tätä tyyliin " kehtaa tulla tänne ostamatta". Ja uskokaa vaan: em. asiat ovat oikeasti tapahtuneita! Voiko olla mitään ala-arvoisempaa...
 
kertokaas tästä
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna-M:
Itse vasta aloitin täällä: http://www.ezinfocenter.com/10667995/FREE

Ei tarvitse ostaa, ei myydä mitään, vain mainostaa. Muutama tunti viikossa - tai koko päivä, miten tykkää. Mutta kuten ei missään muuallakaan, saman tein ei rikastu. Mutta eipä tässä mitään menetä, koska liittyminen on 100% ilmaista!
MIKÄ JUTTU TÄÄ ON??
 
Jaakko
Paras tapa tehdä tällä hetkellä rahaa on pelata vedonlyöntiä voitollisesti. Löydät tähän ohjeet sivulta http://vedonlyontisivu.com!

Täsmävedonlyönnin avulla voit muuttaa vedonlyöntibonukset rahaksi pienellä riskillä!
 
N-e-x
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Se on vaan niin, että pitää olla hurjan iso tuttavapiiri jos aikoo noilla Partylite/Tupperware/Oriflame tms. rahaa ansaita.... siksi en voi edes yrittää, vaikka joskus mieli tekisikin.
no onko tää nyt oikeasti totta? tuota, millä keinoilla näitä tuotteita saa myydä.. mä nimittäin en yhtään tiedä että saako esimerkiksi netin kautta näitä myydä? liityin myyjäksi, muttei vielä oo tullu niitä info lappusia kotiin, mutta aion silti yrittää tuleeko tästä mitään. voihan se olla ettei tulekkaan, mutta voihan sen lopettaa jos ei onnistu.
 
"Tittuli"
Aloitin aiheesta juuri blogin ja kerron miten olen omat tuloni saanut, jos kiinnostaa :)

Löytyypi täältä:

Rahaa verkosta

Ohjeita luvassa pian lisää :)

Muita on puhelinmyynti, käännöstyöt ja muut tekstit jne. mitä nyt etänä voi tehdä
 

Yhteistyössä