Kertokaas olenko mennyt tekemään etiketti virheen,

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:eek: Et, ainakaan mun mielestä. Tai sit mä oon tehny saman virheen, usein.
Mulla tuli itelle vähän höhlä olo ton kysymyksen esittämisen jälkeen kun ei pahemmin suostunut kommentoimaan mitään tuloksiin, tuli mieleen että eikö sitä ruukata kysyä että mites meni vaan mennään automaattisesti juhlimaan ja oletetaan että tottahan toki se lakin saa.
 
Et ole!
No, eikai tuo nyt niin virallista ole. Ei nuoret ihmiset niin etikettien tarkkoja ole. Lähes jokainen meistä on nykyisin yo, joten minusta ei mitään haittaa, vaikka utelee. Ole huoleti! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:eek: Et, ainakaan mun mielestä. Tai sit mä oon tehny saman virheen, usein.
Mulla tuli itelle vähän höhlä olo ton kysymyksen esittämisen jälkeen kun ei pahemmin suostunut kommentoimaan mitään tuloksiin, tuli mieleen että eikö sitä ruukata kysyä että mites meni vaan mennään automaattisesti juhlimaan ja oletetaan että tottahan toki se lakin saa.
Etkö voi juhlia ilman tietämättä tarkkoja arvosanoja... uudet ylioppilaathan listataan sekä paikallisessa lehdessä että netissä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Ehkä ne ei mennyt niin hyvin, mä kirjoitin kans ihan surkein arvosanoin enkä mä niistä puhunut. sanoin vain et läpi pääsin ja sillä hyvä! :D
Mulla kävi kans sama mielessä että ei tainnu mennä hyvin kun äitinsäkin oli sanonu mieheni siskolle saman lailla ja heillä äiti on lukenu ittensä vaikka miksi ja lukee kokoajan lisää että jos tytär ei olekkaan täyttänyt äitinsä vaatimuksia ja siksi eivät halua puhua tuloksista mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Ehkä ne ei mennyt niin hyvin, mä kirjoitin kans ihan surkein arvosanoin enkä mä niistä puhunut. sanoin vain et läpi pääsin ja sillä hyvä! :D
No toi mullekin tuli mieleen. Kyllä ne monen ällän oppilaat kuulutettiin melkein lehdessä.. :D Mutta multa ainakin aikanaan jokainen kynnelle kykenevä tenttasi arvosanoja ja kerroin kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Ehkä ne ei mennyt niin hyvin, mä kirjoitin kans ihan surkein arvosanoin enkä mä niistä puhunut. sanoin vain et läpi pääsin ja sillä hyvä! :D
Mulla kävi kans sama mielessä että ei tainnu mennä hyvin kun äitinsäkin oli sanonu mieheni siskolle saman lailla ja heillä äiti on lukenu ittensä vaikka miksi ja lukee kokoajan lisää että jos tytär ei olekkaan täyttänyt äitinsä vaatimuksia ja siksi eivät halua puhua tuloksista mitään.
Se voi olla, että sitä tyttöä harmittaa kun on ehkäpä tuottanut pettymyksen sitten vanhemmilleen, siis jos vanhemmat on odottaneet jotain loistavia tuloksia.

Itseäni ei tuo yo-todistus harmita pätkääkään kun en oikein panostanut koko asiaan, kävin sen äitini iloksi! :D Ja valmistuin ammattiin siinä samalla hyvillä arvosanoilla, sitä todistusta sitten esittelinkin ylpeänä! :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Ehkä ne ei mennyt niin hyvin, mä kirjoitin kans ihan surkein arvosanoin enkä mä niistä puhunut. sanoin vain et läpi pääsin ja sillä hyvä! :D
Mulla kävi kans sama mielessä että ei tainnu mennä hyvin kun äitinsäkin oli sanonu mieheni siskolle saman lailla ja heillä äiti on lukenu ittensä vaikka miksi ja lukee kokoajan lisää että jos tytär ei olekkaan täyttänyt äitinsä vaatimuksia ja siksi eivät halua puhua tuloksista mitään.
Suurin syy miksi en haluaisi kertoa arvosanoja on kaltaisesi juorutäti... miksi koko rinki kyselee samaa asiaa ja kertoilee vielä toisilleen mitä on vastattu *ilmeisesti ihan hyvää hyvyyttään* :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:eek: Et, ainakaan mun mielestä. Tai sit mä oon tehny saman virheen, usein.
Mulla tuli itelle vähän höhlä olo ton kysymyksen esittämisen jälkeen kun ei pahemmin suostunut kommentoimaan mitään tuloksiin, tuli mieleen että eikö sitä ruukata kysyä että mites meni vaan mennään automaattisesti juhlimaan ja oletetaan että tottahan toki se lakin saa.
Etkö voi juhlia ilman tietämättä tarkkoja arvosanoja... uudet ylioppilaathan listataan sekä paikallisessa lehdessä että netissä...
No enhän minä niillä tuloksilla tee yhtään mitään, mulle on yks hailee vaikka oisi jääny ilman lakkia, mutta ihan yleisestä kiinnostuksesta kysyin ja kun itse en ole ylioppilas niin oli siinä sitä halusi kysyä että m inkälaisia tuloksia sai.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:eek: Et, ainakaan mun mielestä. Tai sit mä oon tehny saman virheen, usein.
Mulla tuli itelle vähän höhlä olo ton kysymyksen esittämisen jälkeen kun ei pahemmin suostunut kommentoimaan mitään tuloksiin, tuli mieleen että eikö sitä ruukata kysyä että mites meni vaan mennään automaattisesti juhlimaan ja oletetaan että tottahan toki se lakin saa.
Etkö voi juhlia ilman tietämättä tarkkoja arvosanoja... uudet ylioppilaathan listataan sekä paikallisessa lehdessä että netissä...
No enhän minä niillä tuloksilla tee yhtään mitään, mulle on yks hailee vaikka oisi jääny ilman lakkia, mutta ihan yleisestä kiinnostuksesta kysyin ja kun itse en ole ylioppilas niin oli siinä sitä halusi kysyä että m inkälaisia tuloksia sai.
Päätit sitten oikein tentata... onko teillä suvun kesken jotain kateutta vai mistä moinen jahti arvosanoista...

"Mulla kävi kans sama mielessä että ei tainnu mennä hyvin kun äitinsäkin oli sanonu mieheni siskolle saman lailla..."
 
Ei ole virhe. Ilmeisesti lakkiaisjuhlissa on tapana panna näytille se todistuskansio. Ainakin olen itse sellaisissa juhlissa ollut. Itse en omia tuloksiani ole näyttänyt kenellekään muulle kuin miehelleni. Edes äiti ei tiedä, mutta eipä tuolle ollut väliksikään muu kuin se, että tytär sai lakin. On niin vanhankansan ihmisiä, että luulee ylioppilaiden olevan jotain yli-ihmisiä.
 
Mä en kertonut sen takia, kun äiti aikanaan sata vuotta sitten kirjoitti kuus ällää. Ja kun asenne kyselijöillä oli "no kai sä nyt ainakin yhtä hyvin kuin äitis", niin ärsytti ja siksi en ihan vittuillakseni kertonut. Kirjotin LLEMM.

:snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Ehkä ne ei mennyt niin hyvin, mä kirjoitin kans ihan surkein arvosanoin enkä mä niistä puhunut. sanoin vain et läpi pääsin ja sillä hyvä! :D
Tai sit meni superhyvin. Mulla on yksi sukulainen, joka pääsi lääkikseen eka yrittämällä, muttei kertonut yo-arvosanoja eikä näyttänyt juhlissa todistusta. Riippuu paljolti persoonasta; voi olla, että ap:n mainitsema henkilö haki seitsemää ällää, mutta sai vain kuusi tai sitten meni rimaa hipoen läpi ja sai neljä aata.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Ehkä ne ei mennyt niin hyvin, mä kirjoitin kans ihan surkein arvosanoin enkä mä niistä puhunut. sanoin vain et läpi pääsin ja sillä hyvä! :D
Mulla kävi kans sama mielessä että ei tainnu mennä hyvin kun äitinsäkin oli sanonu mieheni siskolle saman lailla ja heillä äiti on lukenu ittensä vaikka miksi ja lukee kokoajan lisää että jos tytär ei olekkaan täyttänyt äitinsä vaatimuksia ja siksi eivät halua puhua tuloksista mitään.
Suurin syy miksi en haluaisi kertoa arvosanoja on kaltaisesi juorutäti... miksi koko rinki kyselee samaa asiaa ja kertoilee vielä toisilleen mitä on vastattu *ilmeisesti ihan hyvää hyvyyttään* :(
hmmm mistä sinä päättelet että olisin juorutäti eli kertoillut mitä toinen sanoo? Osaapa mieheni siskokin käyttää puhelinta ja väykyttää leukapieliä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kaikki ei vaan pidä siitä, että tollasista asioista udellaan. En mäkään tykkäisi.
No en mielestäni alkanu utelemaan kun kysyin että miten meni ja minkälaisia tuloksia sai ja hän sitten sanoi että ihan hyvin meni ja on itse tyytyväinen johon minä sitten että pääasia että itse on tyytyväinen ja meni läpi johon vastasi että kirkkaasti meni läpi ja sitten vaihtui muihin puheen aiheisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Ehkä ne ei mennyt niin hyvin, mä kirjoitin kans ihan surkein arvosanoin enkä mä niistä puhunut. sanoin vain et läpi pääsin ja sillä hyvä! :D
Tai sit meni superhyvin. Mulla on yksi sukulainen, joka pääsi lääkikseen eka yrittämällä, muttei kertonut yo-arvosanoja eikä näyttänyt juhlissa todistusta. Riippuu paljolti persoonasta; voi olla, että ap:n mainitsema henkilö haki seitsemää ällää, mutta sai vain kuusi tai sitten meni rimaa hipoen läpi ja sai neljä aata.
Mielestäni on kuitenkin hatun nostoinen asia kun saa valkolakin päähän vaikka ei olisi yhtään ällää, kun siinäkin on kova työ lukea ja opiskella monta ainetta kerralla, ei kovin helpolla pääse nuissa kokeissa.
 

Yhteistyössä