Kertokaas plussat ja miinukset chrysler grand voyagerista!!??

  • Viestiketjun aloittaja autoa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitix2:
Minäkin haluan kuulla! Oon kuullu kaikenlaista että autom. vaihdelaatikko hajoo ja maksaa hunajaa korjata ja bensaa syö turkaisesti.
MUTTA MÄ HALUUN SEN AUTON JUST! Harmittaa oikein kun annoin vuosi sitten periksi ja ostettiin Peugeot 307.
Meillä on Peugeot 307 ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Vaihdoin pois PT Cruiserin, joka ei ole tila-autoa nähnytkään. Appivanhemmilla on Voyager. Onhan se mukavan oloinen auto, mutta mutta...

Chryslerin miinuksena on , että syö ylettömät määrät bensaa, paljon olisi vain lievä ilmaisu kulutuksesta. Osat ovat aivan sikakalliit ja niitä saa toisinaan odotella ja pitkään. Hyviä puolia on varmaan mukava ajoasento.

 
yllätyin ku joku sanoi et pääsee 11l/100km, meillä ku oli ennen pienen pieni 3-sarjan bemari 2.8 litran koneella ja sekin vei 10l/100km. Miten voi muka päästä noin painavalla autolla noin pieneen kulutukseen jos koneena 3.3 l bensa? onko siinä sit vain ja ainoastaan maantieajoa?
 
anuuu: minä sanoin että 11l/100km ja se pitää paikkaansa. Olen kolmen lapsen äiti eli ei pelkkää maantie ajoa. Kauppaan meiltä toki on 18km että ne matkat ajetaan isoa tietä muuten on sitten kaupunki ajoa. Se on paljon ajotyylistä kanssa kiinni milla ajaa. mut mulla menee toi 11l ajotietokoneen mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Pakko kysyä, että kuinka isoja perheitä teillä oikein on, jos ei normaalit autot riitä?
Meillä on nyt Citikan C5 farmari.
Mutta keväämmällä pitäis mahtua 1 kaukalo, 1 isompi turvaistuin ja 1 korokepenkki, 30 kiloa koiraa, tuplavaunut ja ainakin me 2 aikuista.

Ei ihan riitä perus farmari.

Tosin Chrysleria en ostais ikinä, meillä kiikarissa Renault Grand Espace. Mutta noi automerkitkin on makuasioita, kuka mistäkin tykkää.
 
Hyvä ajaa, tilava, mahtuu hyvin lapset ja koirat kyytiin :)
Kuluttaa ihan pirusti , meillä neliveto joten se vielä kulutusta lisää, muttei tarvitse pelätä huonollakaan kelillä ettei autolla jostain pääsisi
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
yllätyin ku joku sanoi et pääsee 11l/100km, meillä ku oli ennen pienen pieni 3-sarjan bemari 2.8 litran koneella ja sekin vei 10l/100km. Miten voi muka päästä noin painavalla autolla noin pieneen kulutukseen jos koneena 3.3 l bensa? onko siinä sit vain ja ainoastaan maantieajoa?

Keskikulutus on tuo 11/100 :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alkuperäinen kirjoittaja letukan nimeen:
Meille ei käynyt Chrysleri kun oli yhtenäinen takapenkki ja liian lyhyet turvavyöt. Sen sijaan tuli Chevrolet TransSport enkä voi kuin kehua :D
täys peesi tälle =)
meidän voyagerissa voi kyllä vaihdella niitten penkkien paikkaa tai ottaa osan vaikka pois. meillä on muuten diesel ja kulutus pauttiarallaa 7l/100 :)
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tuossa kuvassa oli normaali Voyager ei Grand...

Ei mitään valittamista autosta ja meillä onkin automaattivaihteet
Tuo kuva on siitä Toyotan rumiluksesta, jota joku väitti tilavaksi. Ei ole tilavaa nähnytkään :whistle:

Meillä on 3 lasta ja kaksi koiraa. Kyllähän me varmaan tavis-farkkuunkin mahduttais, mutta se vaan on mukavampi matkustaa kun on tilaa ja mukavuutta :)
 
jenkkiautoilija
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä on 3 lasta ja kaksi koiraa. Kyllähän me varmaan tavis-farkkuunkin mahduttais, mutta se vaan on mukavampi matkustaa kun on tilaa ja mukavuutta :)
Minusta kans on ihana tilava auto ja meitä aina ihmetellään, koska ajetaan isolla chevy vanilla.
Meille hyvä ratkaisu tällä hetkellä, sillä autoon mahtuu 5 ihmistä 3 isoa koiraa (yht yli 100kg) ja vaunut ym matkatavarat.
Lisäksi alvit menee verotukseen ja polttoaine kulut myös.
Polttoainetta menee keskimäärin 11-13litraa ja se on dieseliä.

Suosittelen mikäli omistatte kuorma-autokortin ;)

Tässä linkki autoon joe ette tiedä millainen on

http://www.autotalli.com/crometapp/product/cars2/used_search/public/item.jsp?carId=31.2008032&list=12051617510150&cmd=move10&order=34.8&count=20&portal=auto&.pkg=12051617506620
 
Tuollainen osui silmiin vielä, uuden grand voyagerin sisätilojen esittely video, mainos toki mutta antaa kuvaa kuitenkin, tuo penkkien lasku lattian alle on näppärän näköinen, sillä edellytyksellä että istuin mukavuus ei ole kärsinyt:

http://www.chrysler.fi/mallisto/grandvoyager/sisatilojenesittelyvideo/
 
Marko
Alkuperäinen kirjoittaja ON Kokemusta 2 autosta :
Hyvät ominaisuudet omaava Toyota Previa. Näistä autoista ei voi puhua edes samlalla palstalla heh. Previa laapa, ahdas, ei hyvä ajaa.............lista vaikka kuinka pitkä

minä:
meidän toisesta meni kanssa laatikko tuossa vuosi aikaa kalliiksi tuli mutta siihempä ei vaihdettu pariin kertaan niitä öljyjä vaikka ent omistaja niin väitti että juuri vaihdettu ja kappas laatikko haljos...... eli sanotaan näin jos laatikko ym kalliit remontit tehty niin se on aina plussaa vaikka kaikki pelkää sitä että jos autoon on tehty isoja remontteja..... ne tulee kuitenkin jossain vaiheessa eteen niin parempi et joku muun on ne jo tehny
Ennmemin minä ajelen pikkuisen huonommilla ajo-omaisuuksilla kuin korjailen jotain amerikan pas...
 
Elli
Meillä manuaali diesel Grand Voyager. Kulutusta seurailtu ja seka-ajossa menee noin 7 litraa/100 km. Maantieajossa vain reilut 6l/100km. Eli aivan normaalin henkilöauton kulutus, kun moottori on kunnossa.

Olen kuullut, että vaihdelaatikot ovat heikoin lenkki. Siksipä meillä valittiin manuaali. Hieman kestävämpi, kuin automaatti (sekä kuluttaa vähemmän polttoainetta).

Mitään isoa rempaa ei ole ollut 5 vuoden aikana. Normaalit huollot tietysti.

Todella tyytyväisiä ollaan.

Negatiivisena jos jotain sanoisin, niin peräkonttitila on pieni ja koira vie sieltä kaiken tilan. Jos haluaa rattaat mukaan, pitää koira jättää kotiin.
 
Meillä manuaali diesel Grand Voyager. Kulutusta seurailtu ja seka-ajossa menee noin 7 litraa/100 km. Maantieajossa vain reilut 6l/100km. Eli aivan normaalin henkilöauton kulutus, kun moottori on kunnossa.

Olen kuullut, että vaihdelaatikot ovat heikoin lenkki. Siksipä meillä valittiin manuaali. Hieman kestävämpi, kuin automaatti (sekä kuluttaa vähemmän polttoainetta).

Mitään isoa rempaa ei ole ollut 5 vuoden aikana. Normaalit huollot tietysti.

Todella tyytyväisiä ollaan.

Negatiivisena jos jotain sanoisin, niin peräkonttitila on pieni ja koira vie sieltä kaiken tilan. Jos haluaa rattaat mukaan, pitää koira jättää kotiin.
ei missään tila-autossa jää paljoa tavaratilaa jos on 7 kyydissä, GV on varmaan kaikista suurin kumminkin

GV on katsastustilastojen mukaan vikaherkimmästä päästä autoja ja uutena törkeen kallis
 

Yhteistyössä