Kertokaas VARMA ennusmerkki mikä kertoo että tyttö tulossa!

  • Viestiketjun aloittaja totuus kehiin
  • Ensimmäinen viesti
v
ei sellasta varmaa merkkiä ookaan... paitsi ultra eikä sekään 100% varma aina. Itse olen kuullut että tyttöä odottaessa(ja itselläkin ollut), yleisinä oireina närästys ja kova pahoinvointi. myöskään ei linea negraa vatsassa. Tyttömahan sanotaan olevan sivullepäin leviävä, minulla 2 tyttöä ja ekasta levisin paljon sivulle, tokasta oli massu eteenpäin. Eli mtn varmaa ei voi sanoa...
 
pallo
Kai se on se lihominen. Ainakin tuntemillani tytön odottajilla on ollut aina enemmän extraa ympärillä. Mahan muoto sen vuoksi pyöreämpi kun sitä ihraa kertyy keskivartaloon enemmän kuin poikaa odottaessa... niillä joilla kertyy. Onhan niitä tyttöä odottavia poikamahojakin mutta tuntuu että yleisemmin raportoidaan näistä pallomahoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Eikös nimenomaan tyttöä odottaessa maistu kaikki makeat enemmän?
Olen samaa mieltä. Poikia odottaessa söin sipseja ja juustonaksuja niin ettei enään pahemmin tee niitä mieli.
ei tääkään pidä paikkansa. mua oksetti kaikki makee alkuraskaudessa. Ja tyttö meille pitäisi tulla :wave:
Itseasiassa edelleenkin syön enemmän sipsiä ja muuta suolaista hyväskää jos jotain tekee mieli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ei sellasta varmaa merkkiä ookaan... paitsi ultra eikä sekään 100% varma aina. Itse olen kuullut että tyttöä odottaessa(ja itselläkin ollut), yleisinä oireina närästys ja kova pahoinvointi. myöskään ei linea negraa vatsassa. Tyttömahan sanotaan olevan sivullepäin leviävä, minulla 2 tyttöä ja ekasta levisin paljon sivulle, tokasta oli massu eteenpäin. Eli mtn varmaa ei voi sanoa...
ei pahaa närästystä eikä yhtään pahoinvointia koko raskauden aikana. ja tytöksi ultraaja väitti :D

Eli tosiaan ei todellakaan ole mitään varmaa merkkiä paitsi se, että syntyessä lapsella ei ole ylimääräistä uloketta alapäässä :D
 
vieras
No ei ne kyl mitkää ennusmerkit pidä paikkaasa. Mulle sanoi kaikki että saan pojan (patsi yksi veikkas tyttöö) kun maha on ihan pojan mallinen. Tyttö sieltä kumminkin tuli.
 
minddu
Toisesta lihoin reippaasti, oli turvotusta, tuli viivaa mahaan ja maha oli "poikamaha". Hajut oksetti etenkin alkuraskaudesta.
Toisesta ei tullu painoakaan juuri mitään, ei isompaa turvotusta eikä viivaakaan ja vatsa oli leveämpi. Ei ollut minkäänlaista pahoivointia koko aikana. Ihan erilaiset odotukset kummankin tytön kohdalla,niin ei voi mitään varmaa merkkiä sanoa..
 
tyttö vai poika
tämä vain omasta kokemuksesta (1 tyttö ja 3 poikaa)
- pojista tiennyt olevan raskaana ennenkuin testi tehty eli oireet alkaneet heti (arat rinnat, pahoinvointi, turvotus)
- tytöstä en meinannut uskoa olevani raskaaana vaikka kuulin lääkäriltä verikokeen tuloksen. tytöstä raskausoireet alkoi noin viikolla 8-10
-tyttöä odottaessa ei ollut hiivatulehduksia kun taas poikia odottaessa niitä oli usein
-tyttöä odottaessa sokeriarvot oli ok ja poikien aikana koholla vaikka kaikissa raskauksissa ruokavaliolla
-pojat syntyneet etuajassa ja tyttö yliaikainen(muutaman päivän)
pahoinvointia on ollut kaikkien raskauksien aikana enemmän tai vähemmän mutta tytön kohdalla pahoinvointi alkoi myöhemmin ja loppui myöhemmin.
maha on ollut melko samanlainen aina tosin 2 vikan kohdalla isompi niinkuin koko äiti.
 

Yhteistyössä