Kertokee naiset mihin sitä miestä oikein tarvii????

Samaa ihmettelivät Tampereelle tehdastöihin tulleet naiset tuossa viime vuosisadan alussa. Kimppakämpässä muiden naisten kanssa saattoi asua ja rahaa itse tehdastöistä ansaita... mihin sitä äijää enää tarvitsi? Siihen asti avioliitto oli ollut taloudellisen tulevaisuuden turvaamiseksi välttämätön sopimus.
 
Nina
Puistelemaan matot ja patjat, korjaamaan auton, ostamaan ja ylläpitämään tietokoneen, kantamaan painavat kassit ja muut esineet, hoitamaan lasta ja jakamaan muutenkin arjen.
 
höh
Miten niin ei läheisyyttä lasketa?

Ihmissuhteissa juuri tärkein asia on se, että jota kuta kiinnostaa sinun asia. Joku välittää. Sinä välität ja sinua kiinnostaa. Muutenhan parisuhteissa tai missään ihmissutheissa ei olisi mitään järkeä. Miksi äiti hoitaisi lastaan, jos ei tuntisi kiintymystä? No ei minkään takia!!! Meitä ei olisi ilman läheisyyden kaipuuta. Se on pointti ihmissutheissa.

Rakkaus, läheisyys, arjen jakaminen, ilojen ja surujen jakaminen, keskutelukumppani, ystävä, rakastaja, elämän jakaja. Toinen jaksaa, jos toinen ei jaksa.

Lisäksi jaettu talous on varmasti monelle kannus, jaetut huolet. Voidaan elää elämää yhdessä ja myös omaakin elämää, kun on kaks (varsinkin jos on lapsia).
 
unikuu108
mun mies on mun toinen puolisko. :heart: en ole suoraan riippuvainen.pärjäisin yksin tai pojan kanssa kaksin(oikeestaan kolmisin) ja tulisin rahallisesti toimeen mut en haluaisi olla ilmankaan.

noh.saan hengähdyshetkiä ja voin olla tekemättä jotain asioita mitä mies tekee..
 
Apis
Ainakin kauppakassien kantamiseen, siivoamiseen, pihan hoitoon, autonhuoltoon jne. Ja kyllähän naisille pitää olla se oma mörökölli tuomassa turvaa ja "suojelemassa" :heart:
 
Lapsenhoito, paras kamu ( kiva kun asuu saman katon alla ), läheisyys joo.. ja kiva kun kaikki taloudenmenot voi laittaa puoliksi. Asumiskulutkin sillä lailla ajtellen vain 50% ! Lisäksi miehen suku tullu mun elämään ihanasti <3
 
Kyllä mä sitä läheisyyttä kaipaan. Ja sitä että mulla on rinnallani toinen vahva ihminen jakamassa mun arkea ja huolia ja auttamassa. Tukemassa. Kuuntelemassa. Rakastamassa.

Ja joo, on noita kaikkea jossain määrin muutenkin (isä, äiti, sisarukset, lapset), mutta ei se ole sama asia kun se oma rakas puoliso.

Ei mulla mies oo sen takia että se korjaa auton ja tekee remontit (tai yleensäkin ne "miesten hommat" ). Ei niihin miestä tarvi.
 
mii
Mä oon tullu ainakin siihen tulokseen että voisin ton ukon lahjottaa jollekin kun ei se tee muuta ku valittaa ja makaa, se ei tee yhtään mitään täällä ja sit valittaa mulle jos en oo joskus sattunu siivoomaan ku hän on töissä. mä olen ihan loppu, vanhemmalla pojalla on uhma eikä usko mitään mitä sanotaan ja se raivostuttaa mua suunnattomasti mutta mä en saa edes yhtä vapaa päivää jos mä pyydän. jos olisin aikoinaan tienny millanen mun ukko oikeesti on ni en olis sen kans tehny lapsia, kuinka voi ihminen muuttua 5 vuodessa ihan eri ihmiseks.
 
Siis toki läheisyys on tärkeää, mutta...
Tämä kysymys lähinnä tuli ku koitin leikkiä avutonta naista ja odottelin jotta ukko vaihtas lamput, ku on pidempi, mutta kaksi viikkoa sain vartoa ja sitten alko jo tympii ku alko olla pimeempää ja pimeempää... Ja monissa muissakin asioissa saan odotella et tapahtuu ja ite ennätän sitte asiat tekemään.. :D
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Parisuhde, joka perustuu tarvitsemiseen ei toimi. Miestä/vaimoa ei saa tarvita, sitä kuuluu haluta elämäänsä.
Minä olen eri mieletä. Kyllä sellainen tarpeellisuuden tunne on tärkeä parisuhteessa. Ja se että joskus voi heikkona heittäytyä toisen "kannettavaksi".
 
totta turiset kkk
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miehiä ei oikeesti tarvi mihinkään muuhun, kuin luovuttaan spermaa.
Peesi.
Muuten nainen pärjää siis ilmankin.
Spermaakin saa nykyään pankista, jos ei halua miestä nähdä.. heh.
 
Mä en TARVITSE miestä oikeastaan mihinkään. No, läheisyys ja seksi ovat sellaisia joihin nyt toki, mutta ilmeisesti tässä nyt ei sitä nimenomaan haettu.. Olen vuosien varrella huomannut pystyväni ihan samaan kuin miehetkin; kytken koneet ja laitteet, vaihdan lamput, kasaan huonekalut, huollatan auton, vaihdan renkaat ja lisäksi olen itse aika miehisessä ammatissa. Niin että en minä käytännön hommissa juurikaan miestä tarvitse, kun itse osaan tehdä paremmin.. :xmas:

Mutta kyllä Munapää silti on - ainakin aika-ajoin, usein sitten taas ei :xmas: - ihan mukava olemassa. Justiinsa noihin kahteen ensinmainittuun.
 

Yhteistyössä