kertookahan pineten vauvojen yh:t....

  • Viestiketjun aloittaja miten jaksaisi
  • Ensimmäinen viesti
miten jaksaisi
eli erosta pari viikkoa. meillä 5kk tyttö, joka jäi minulle. isä tulee milloin hän jaksaa katsomaan ja milloin hänelle sopii. mitään menoja ei peru sen takia että saisi olla lapsensa kanssa, vaan muut menee tytön edelle. minulla ei juurikaan ole vapaa aikaa, mahdollisuuksia tehdä mitään yksin rauhassa.

ottaako teitä muita yh:ta päähän kun/jos exällänne on mahdollisuus tehdä vapaasti kaikkea jne...?
ja itse joutuu olla yksin 24/7 ja sitten kun miehelle sopii niin hän tulee hoitamaan tyttöä 2h"!!!!!! ja se on tasan 2h, ja sen ajan hän katsoo kellosta. viimeksi hän sanoi että sulla on 6min. aikaa laittaa pyykit kuivumaan, sitten lähden.

mua ottaa niin päähän, että mies pääsee kuin koiraveräjästä.....

mistä olette saanneet voimia jaksaa yksin???
 
yh-mamuli84
kuin myös... Siis mistäpäin olet, apua löytyisi täältäkin.
Mielelläni voisin auttaa vaikka lapsen hoidossa että saisit hetken omaa aikaa. Itse olisin meinaan vuosi sitten kaivannut omaa aikaa, mutta enpähän osannut/kehdannut jostain syystä pyytää...
Ota yhteyttä jos haluat... :hug:

pikatsu@luukku.com
 
miten jaksaisi
asun etelä suomessa, lahdessa. niin, oma aika olisi kullan arvoista. pistän sinulle mailia, kun ehdin. jos voitaisi vaihtaa ajatuksia ja jos sinä kertoisit miten selvisit tästä myräkästä hengissä...
 
Itse olen ollut lapsen kanssa alusta saakka yksin. Olen luonut ympärilleni turva-ja tukiverkostoa ystävistä ja sukulaisista. Suosittelen samaa sinulle. Yllättävän moni on mielellään hoitanut tarvittaessa lastani, vaikka itse ajattelin,e ttei kukaan jaksa eikä kehtaa pyytää jne. Mutta yh:na pitää ehdottomasti pyytää. Se on tärkeää sekä sinun että lapsesi kannalta. Isää tuskin voit muuttaa, mutta yritä muuttaa omaa elämääsi ja etsiä sinne hyviä ihmisiä.
 

Yhteistyössä