Kesäkuiset 2007

Omaa pinkkaa tälle puolelle on kyselty, mut kukaan ei vissiin o avannu. Pistetääs sitte vaikka tähän kuulumisia, jos vaikka saatas keskustelu virkistymään. :) Jos joku on halukas pinon ylläpitäjäks, niin väistyn ihan mieluusti... Uus alotus vaan ja linkki sinne. :)
 
Nostoa ja vähän kuulumisia samalla...

Muutettiin lähemmäs sukulaisia ja tuli vierottauduttua netistä samalla, kun oli yli viikon katkos. Muutto suju hyvin, mut nyt ei enää yhtään innostais laitella paikkoja. Asumiskuntoon saatiin nopsaan, mut noi loput laatikot sais mun puolesta lojua, kunhan ei olis näkyvillä. Ootetaan kolmioon pääsyä, joten senkään takia ei varmaan motivoi kaikkea laittaa... Oon kyl suunnitellu jo miten siitä seuraavasta (ja toivottavasti pitkäaikasesta) kodista teen mieluisan. :D

Mites tänne saatas kututtua porukkaa? Tuntuu nyt olevan joko unohduksissa tai sit tyypit ei o tietosia tästä. Oman foorumin puolellakin on ollu pitkän aikaa ihan hiljasta... Missä kaikki on?

Parit onnittelukortit pitäis saada väsättyä, joten täytynee surfata googlen kuvahakuun ideoita ettimään. Tulkaahan kertoileen kuulumisia, ettei ihan mun yksinpuheluks mene. :)
 

Yhteistyössä