Kesäkuiset 2019




Kesäkuisten lista:love:;
RUSKA82 / LA 29.5~/

Ipanassu / ensimmäinen / LA 1.6 /
saramarie/ toinen/ LA 1.6./ ekks

Aurink0/ ensimmäinen/ LA 2.6/hus


LailaH/eka/ LA 3.6.
Carolinda/ kolmas/ LA 3.6/ tays
Vaniljainen85/ ensimmäinen / La 3.6/ Hus

Kiikanen/ ensimmäinen/LA 4.6./Kys
Unihiekkalapio/3/4.6./OYS


Jjuulii / eka / LA 5.6

Talvimarja/ ensimmäinen/ LA 6.6

Jeeppuli/toinen/LA 8.6. /OYS

EliSah/ kolmas/ LA 9.6/K-HKS
Tiinaliina1/ kolmas/ LA 9.6/ Britannia

Gislie/ neljäs/ LA 10.6./ Pkks
pätkis_/ toinen/ LA 10.6

lucille/ LA 12.6
Cristal3/ Viides/ LA 12.6/TYKS
Annamai | Kolmas | LA 12.6.| Tyks
Millis90/ensimmäinen/ LA 12.6

Eveve/ toinen/ LA 13.6
herukkainen/toinen/13.6./TAYS

siltsu/ viides/ LA 15.6/tays
Neps/ toinen/LA 15.6/SATKS
Muffi/ kolmas/ LA15.6

Kisukis/ toinen/ LA 16.6/TAYS
Onnentyttö/ neljäs/ 16.6/ K-SKS


Ngale / toinen/ LA 17.6 / tyks.

Hepokatt1/ toinen/ LA 18.6./K-HKS
Noups / Ensimmäinen / LA 18.6 / HUS.
Annapalaa/ toinen/ LA 18.6./ hus

Noom/ kolmas/ LA 19.6/K-SKS

Shalley/ kolmas/ LA 20.6
Kuunkukka/ kolmas/ LA 20.6
Rai-da/la 20.6/8.lapsi/K-PKS

Taivaltaja/ toinen/ LA 21.6/Tays tai K-Hks
Blissey/ neljäs/ LA 21.6./NKL tai Hyvinkää
maris39/ ensimmäinen / LA 21.6/tyks
JCG97/ensimmäinen/ LA 21.6

Mustikk4/ toinen/ LA 23.6/ TAYS

Ellukoo / ensimmäinen / 24.6. / KYS

Riannah / ensimmäinen / 26.6. / NKL

Eniramainen / ensimmäinen / LA 27.6 / HUS
maijac/2.lapsi/27.6.2019

Sandelinos/toinen/ LA 28.6 phks
Ananana/ ensimmäinen/ LA 28.6/ hus




Matkan varrelle jääneet:(;
TeaTuulia
Bir_dy
Maya123
*Neve*
Momon
Marjusk
Nepanee
Annnvei
Manasse
Poreilevalimu
Weevil
 
Viimeksi muokattu:
Ipanassu onnea plussasta! Mullakin 2 km takana mutta vedetään positiivisin mielin kunnes toisin todistetaan:love:

Mä en oo varma kuinka noita listoja listaillaan. Onko sulla tietoa mitä niihin voi laittaa? Etusivulle siis.
 
Vihdoinkin joku uskalsi perustaa tän ketjun :love: Mä aloitin jo viime viikon maanantaina testaileen ja torstaina 20.9 tuli jo haamu ja tänään jo molemmat viivat tasavahvat. Itellä taustalla useita keskenmenoja ja yks kohdunulkoinen ja pitkä kahdeksan vuoden taival, että saatiin meidän poika alulle. Poika syntyi 2017 ja ihanaa huomata että nyt tärppi kävi helpommin. Nyt päätin olla stressaamatta ja nauttia tästä raskaudesta ilman pelkoja ❤Oireitakin on jo hurjasti, joten luottavaisin mielin ollaan. Laskettu aika näillä näkymin 1.6. mutta voipi olla muutaman päivän myöhemminkin. Viime menkat oli vähän omituiset, joten en oikeen tiedä mistä kannattaisi laskea (n)

Mutta kiva olla mukana. Tsemppiä kaikille ❤
 
Moikka! Mulla laskettuaika 29.5 mutta varmaankin kesäkuulle mennään, joten pyörin näissä molemmissa ryhmissä..
Km oli tuossa kesällä. Pikkunen oli lopettanu kasvu viikoilla 6+, nyt katotaan pitäiskö tämä tyyppi kiinni lujempaa. Viikonkuluttua varhaisultra hoitajan luona, katotaa onko tyyppi oikees paikas jne. Välttämättä syke ei vielä sillon näy, jos ei näy nii uus ultra sit siitä kahenviikon kuluttua hoitajan luona jälleen. Näillä mennään.
 
Mulla olis LA 12.6. laskurin mukaan :)

Mun tämänpäiväinen (kp29) testi näytti tältä:love:
20180929_103512.jpg

Itsellänikin yksi keskenmeno takana, joka tapahtui heinäkuussa. Mitä heinäkuiseen (kp 32) ja tämänpäiväiseen testiin tulee, niin tuo on huomattavasti selkeämpi! :love: nimittäin heinäkuussa viiva ei ollut kertaakaan edes noin selkeä, saati "vahva".


Onnea plussanneille! ❤ ja toivotaan että kaikilla menee hyvin loppuun asti! :love:
 
Ipanassu/ensimmäinen/1.6./synnäriä en halua tänne jakaa, kun anonyymina mutta julkisesti kirjotellaan tunnistumisen pelossa :whistle:
Toivoisin kovasti fb ryhmää meille kesäkuisille sitten kun porukka alkaa plussailla enemmän. Se on itelle parempi kanava viestiä ja helpompi kirjotella rennosti :D
Onnea kaikille plussanneille:love:
 
Mun oireita:
-Mulla alko jo oviksen aikaan väsy painaan, mut onneksi ei oo vielä kovin pahana. Yhet päikkärit päivässä riittää :sleep:
-kauhee nälkä koko ajan ja voisin syödä herkkuja kaksin käsin.
-kurkku kipeä, nuha, nenä tukossa, palelee
-öisin närästää
-vetistä valkkaria
-hiivatulehduksesta tajusin että oon raskaana :sick: oli edellisessäkin raskaudessa ekoja oireita tuo..
-hengästyttää helposti
-mieliala vaihtuu tiuhaan
-jano
-pissalla saa ravata jatkuvasti
-menkkajomoja, kohtua ja munasarjoja nippailee, välillä pelkään menkkojen alkavan ku jomottaa niin..
-nyt on alkanu vähän tissejäkin kihelmöimään
-oon alkanu näkeen kauheesti unia jotka on ihan outoja :p
-äsken lenkillä käydessä alko vähän etomaan..toivottavasti tällä kertaa pahoinvointi pysyy lievänä :)
Onkohan muuta (n) mut onhan sitä tossakin :D toivon vaan enemmän ja voimakkaampia oireita, niin tulis tää raskaus todellisemmaksi ❤

Mulla on kaks teinityttöä edellisestä suhteesta. Muistaakseni tyttöraskauksissa selvisin aika vähillä oireilla mut viimeksi poikaraskaus oli aika hurja. Oli aivan kauheeta väsymystä ja pahoinvointia. Olin pakkolevossa tosi pitkään ku verta tuli välillä ku härän kurkusta.. Nyt pelkäänkin että on yhtä raskas raskaus, mut täytyy toivoa parasta :)

Ohhoh, tulipa pitkä stoori :ROFLMAO: Mulla saattaa välillä venähtää nää jutut tällasiksi romaaneiksi :whistle: koittakaa kestää :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: lucille
Täällä kans alkanu oireita pukkaamaan ihan kunnolla. Etomista ja oksu nousee kurkkuun, ei oo tarvinnu vielä oksentaa kuitenkaan. Suihkuihokuorinta sai melkein oksentamaan. Ummetusta väsymystä ja kamalat mielialanvaihtelut :D
Toivoisin niin ettei tulis niin pahaa pahoinvointia ku viimeksi :confused: mutta jos tulee ni minkäs sillekkään mahtaa..
Varhaisultraan aika varattuna tasan kahden viikon päästä, jolloin ois mittarissa 7+1 (y)(y)(y)(y)

Muoks. Ja tosiaan unohdin tissit. Jumalauta ne on paisunu ja kipeät tosiaan. Ei kävelemään pysty ilman irvistelyä:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: TeaTuulia
Niin joo, unohtu tuolta mun listalta ummetus :unsure:

Mä tässä myös harkitsen varhaisultraan menoa. Mulle on kyllä sanottu aiemman kohdunulkoisen takia, että kannattais käydä ar-ultrassa, jos tuun raskaaksi, jotta voidaan poissulkea tuo kohdunulkoinen pois. Täytyy maanantaina soitella neuvolaan, et laittavatko sieltä lähetettä äippäpolille..
 
Mulla oli esikoisesta pitkä lista oireita jo tässä vaiheessa. Esikoinen on poika. Pahoinvointi oli ihan järkkyä rv12 asti jne. Nyt ei mitään muuta oiretta kuin menkkajomoja ja menkat myöhässä. :eek:Ei osaa pää käsittää että on plussannu. :rolleyes: Toki tuo 1v2kk esikoinen pitää kans huolen, ettei äiti kerkee miettii liikaa:D
 
@saramarie täällä myös samanikäinen riiviö pitämässä huolta, ettei tässä kauheesti kyllä kerkeä raskautta kuulosteleen samalla tavalla ku edellisessä raskaudessa :LOL: Jospa tää raskaus menis sitten nopeamminkin kun on tollanen seuralainen täällä päivisin kaverina ❤

Omaa napaa: aamulla tuli pyyhittäessä haaleaa verta :( Mut toisaalta ku miettii edellistä raskautta missä vuodin vähän väliä, niin pitäs yrittää olla stressaamatta..mut eihän sitä osaa o_O Huomenna kyllä ihan varmasti varaan sen varhaisultran.
 
@TeaTuulia Yritä olla huolestumatta ennen kuin annetaan kunnolla aihetta(y) toivottavasti pääset varhaisultraan nopeaan.

Oireet. Ne kaikki ihanat oireet.
Tää pahoinvointi on hanurista. Myös minä kärsin hyperemesis mikälie ja olen maannut sairaalassa edellisen raskauden kanssa. Toivon todella ettei tällä kertaa tarttis. Laitoin jo viestiä mun akupunkteeraajalleni josko se neulois mun pahoinvoinnin pois. Netissä oli ainakin hyviä kokemuksia pelkästään:love:.

Tiesin että olen raskaana, koska mun menkkaraivot ei saapuneet viikkoa ennen menkkoja. Nivuskipu oli myös yks ennakko oire.

Mä en ole päässyt helpolla kummassakaan raskaudessa enkä synnytyksessä. Mä niin toivon, että kolmas ja viimeinen kerta olis ihana kaikinpuolin.

Ps. Viiva vahvistuu ja miehelle kerrottu. Mulla on kyllä maailman paras mies:love:

 

Yhteistyössä