Kesäkuiset 2020 <3

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja Mini-n-n, 25.09.2019.

1. Vauhtimamma

Vauhtimamma Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    @Effis Mä jännäilen myös sun tilannetta! Eihän niitä kaksosia aina vielä vu:ssa löydetä. Olen jännäillyt tätä omaanikin, vu on maanantaina päivällä. Että mitä siellä näkyy? Tämä nälkä on niin hämmentävä. Ei mun elimistö ole kolmessa aiemmassa raskaudessa huutanut ruokaa näin paljon. Esim. söin aamupalaksi !!! lautasellisen lihapataa ja perunaa. Alle kolme tuntia ja nälkä kurni uudelleen. En ehtinyt syömään siinä, kun menin juuri 90min hierojalle, otin banaanin ja purkillisen ananasta ennen sitä.

Hieronnan aikana tuli vähän huono olo, kun oli niin nälkä, mutta en viitsinyt sanoa siitä kun en halunnut tälle hierojalle asiasta kertoa (ja olen itse myös mm. hieroja, niin tiesin ettei mun tarvitse tätä mainita kun osaan arvioida oman tilani ja vaikutukset :D mutta älkää te muut pimittäkö raskautta hierojilta :ROFLMAO: )

Siitä riensin Subwayhin, kokonainen kanapatonki, aaaaaai että! Normaalisti siis puolikkaastakin kestää ähky monta tuntia.

Nyt mulla on kuulkaa taas nälkä ja meen syömään lisää lihapataa.. :ROFLMAO: ja jälkkäriksi teen mango-banaanismoothieta :LOL:

Sitten jotain iltapalaksi :whistle: Tää on ihan kipeetä!! :ROFLMAO:

Itselle kaksosuutinen olisi uusi shokki, kun vasta on alkanut toipua tästä ensimmäisestä. Loppupeleissä se olisi loistojuttu, että kerta yksi tulee niin saisi kaverin samalla (y)

2. Effis

Effis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    140
    Mulla samat ajatukset kaksosista... Ja samanlainen NÄLKÄ. ei jessus sentään oon ihan sekoamassa täällä kun voin pahoin ja oon nälkä en ihan koko ajan. Yöllä herään 3 tunnin välein pissalle ja syömään, eli väsymys varmasti pahentaa sit pahaa oloa. Jäin tänään kotiin kun olin niin huonovointinen aamulla, melkein laattasin ultraan. Mut sit sohvalla söin ja söin ja söin ja söin koko aamun. Voileipäkeksejö, Karjalanpiirakka, lihapullat ja muusi, leipää, omenaa, päärynää, vesimelonia... Hei Subi kuulostaa hyvältä. Samoin himoitsen hampurilaista ja mustaa makkaraa. Onneks on näin hirveen terveelliset himot niin ei varmasti kerry turhia kiloja :rolleyes:

3. Vauhtimamma

Vauhtimamma Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    Noista ruokasuosituksista vielä. Vilkaisin ne aiemmin läpi, vaikka muistelin oikein ettei siellä ollut juuri mitään mikä vaikuttaisi mihinkään - siis esim. ajatuskin medium-pihvistä etoo, vaikka normaalisti se on makuuni parasta. Salmiakistahan sanottiinkin, ettei muutamat namit haittaa. Ostin äsken vähän suklaata irtokarkkiosastolta ja muutaman salmiakkinamin, pystyin syömään kaksi ja tuli huono olo. Loput olikin suklaata, sitä syön melkein joka päivä jälkkäriksi eli palan tai muutaman, muita herkkuja tai sokeria ei sitten juuri menekään.

4. Vauhtimamma

Vauhtimamma Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    @Effis Kanahamppari on aika hyvää myös :ROFLMAO: Omenaa ja ananasta mussutan myös! Enhän mä näitä välipaloja edes kaikkia luetellut :ROFLMAO:

Onpas jännää, mitä meille selviää :LOL:

5. Mammakatri

Mammakatri Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    143
    No niin, nyt mun rupes tekee mieli BK:n long chicken hampparia.
    Enkä pääse mitenkään hakemaan.
    Täytyy tyytyä lihakeittoon.

Mä muuten kuulin kuopuksesta sykkeet kotidopplerilla jo rv 8+2. Uskaltaisikohan ensi viikolla kaivaa dopplerin esille? Ma tulee se rv 8+2.

Mähän en muuten vieläkään ole soittanut neuvolaan.
    Kai sitä ensi viikolla pitää soittaa.
    Mitenhän minä perustelisin sen, että en halua sille yhdelle terveydenhoitajalle millä lasten kanssa on käyty ja viime raskaissakin kävin.

Olen ihan veto pois ollut. Tämä nälkä on jatkuvaa. Myös etominen ja huimaaminen.
    Nyt on lisäksi tullut ummetus ja hillitön turvotus, ainakin iltaisin.

Mä pelkään kuitenkin kovin, että ei saada vauvaa syliin asti.

6. Vauhtimamma

Vauhtimamma Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    @Mammakatri En tiedä, mikä syysi on ettet halua sille terkalle mutta pyydä vaan, että haluat toiselle ja voit suoraankin sanoa, miksi.

7. Lennis

Lennis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.01.2015
    Saadut tykkäykset:
    158
    Nälkäkeskusteluun; öööö....ei ole nälkä. Tajusin just, et oon syönyt 8h sitten töissä. Nyt vähän jo nälättää, mutta ei huonoa oloa. Kahvia join välissä.
    Ei yökkimistä moneen päivään. Ei niin mitään. Että ei tässä muuta ajatusta ole, kuin ettei tässä olla oikeasti raskaana. Mikään ei ole muuttunut kropassa. :cry:
    Tissejä saattoi aristaa, mut sekin tais olla uusista liiveistä johtuvaa.
    Tää ei voi enää olla normaalia!

8. lilja1234

lilja1234 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Olin tänään 7+0 varhaisultrassa ja todettiin tuulimuna. Vesipussi oli, mutta aivan tyhjä. Vaikeinta tässä nyt on ehkä se, että tämä ei ole nyt ohi, vaan pitää odottaa tyhjennystä. Jos ei mene parin viikon päästä luonnollisesti, niin sitten lääkkeet. Toivottavasti muiden raskaudet jatkuvat toivotusti!

• En tykkää En tykkää x 8
    • List
  9. lilja1234

lilja1234 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Mulla ei ollut oikein muita oireita, kun vatsakipuja, välillä tosi koviakin.

10. taatelinen

taatelinen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    106
    @lilja1234 Tuo on kyllä varmasti ihan kamala tilanne :cry: Pahoittelut menetyksestä ja voimia toipumiseen! Toivottavasti menisi nyt luonnollisesti tyhjentyminen ja säästyisit edes tuolta pitkältä odotukselta ja lääkkeiltä.

11. Lennis

Lennis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.01.2015
    Saadut tykkäykset:
    158
    Pahoittelut @lilja1234 :cry: Tätä minäkin pelkään. :(

12. Effis

Effis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    140
    @lilja1234 pahoittelut, tuntuu aivan kamalalta teidän puolesta :( ihan hirveää tuo odottelu, toivotaan kuitenkin ettei se pitkittyisi yhtään enempää tästä :cry:

13. #Exec

#Exec Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.02.2014
    Saadut tykkäykset:
    10
    Paljon voimia @lilja1234 - olipa ikävä uutinen :cry: toivottavasti ei tarvitse odotella enää pitkään ja toivottavasti lääkkeitä ei tarvitsisi.

14. vilkevälke

vilkevälke Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Voi @lilja1234, oon niin pahoillani. Se on ihan hirveä tunne, että monta viikkoa vaalii ajatusta raskaudesta ja sit käykin huonosti. Se on hirveän laiha lohtu, mutta toivottavasti tyhjennys sujuu hyvin. Mulla toimi kesän kkm:ssä cytotekit hyvin, enkä joutunut kärsimään kovista kivuista. Toivottavasti sulla käy myös hyvin. Ja toivottavasti palaat pian uuteen odottavien ketjuun :love:

15. vilkevälke

vilkevälke Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    @Lennis kuinka pitkällä olitkaan nyt? Mulla ei esikoisesta ollut mitään oireita ennen rv 8. Tässäkin raskaudessa mulla on ollut välillä oireettomia päiviä. Nää tuntuu olevan ihan planeettojen asennoista kiinni että miltä milloinkin tuntuu. Älä hätäänny :love:

16. Lennis

Lennis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.01.2015
    Saadut tykkäykset:
    158
    Tänään on 6+1. Jos esikoisen raskaus olisi ollut oireettomampi, en olisi niin huolissaan, mutta siinä oksensin jo 4+ viikoilta lähtien 20x päivässä ekat 3kk ja säännöllisesti raskauden loppuun saakka.

17. Elsaalviina

Elsaalviina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.02.2012
    Saadut tykkäykset:
    24
    @lilja1234 olen pahoillani :cry: tsemppiä ja voimia, toivottavasti tyhjennys sujuisi luonnollisesti ja nopeasti - pääsisit elämässä katsomaan eteenpäin.
    Muistan itse vuonna 2016 kun todetii kkm 11+4, että sen surun ja pettymyksen lisäksi se tuntui sitten helpottavalta kun kohtu tyhjentyi, se tarkoitti että pääsee katsomaan eteenpäin ja toivomaan uutta raskautta. Voimia päiviisi <3

18. Mohan

Mohan Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    183
    @lilja1234 Voi ei olen pahoillani :cry: Ja sai kyllä taas entistä enemmän pelkäämään tuulimunaa itselläkin, minullakin oireina lähinnä kipuilu.(n)

19. Mammakatri

Mammakatri Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    143
    Voimia!
    Tuo odottelu on tuon ikävän uutisen päälle varmasti kurjaa.

20. vilkevälke

vilkevälke Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Jospa sulle on nyt sattunut helppo ja oireeton raskaus edellisen oksurumban jälkeen, se kuulostaisi musta reilulta. Tosin ymmärrän hyvin sun huolen ja itsekin just eilen murehdin omaa hyvää oloani:whistle:

21. Vartiruusu

Vartiruusu Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ensikertalainen, nyt rv 5+0 lask.aika 26.6. Eka neuvola 13.11.
    Sain haalean plussan 1.10. Tein testin koska oli närästäny jo useemman viikon ja rinnat oli hellänä plus se pissan ja nälän määrä Testasin parin päivän päästä negan ja siitä viikon ajan kaks negaa lisää. Olin jo heittäny toivon, et on joku valeraskaus, kun sitten oireet vaan jatku ja lisäänty, niin 17.10. tein toisen plussan. Soittelin sitten neuvolaan varmistusta verikokeella, arvo oli alhainen joten sain mennä uudelleen, sit tänääna olikin jo ihan oletetulla tasolla, mut ois viel tarjonnu varmistusta mut otin sit neuvola-ajan parin viikon päähän.

22. lilja1234

lilja1234 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Kiitos kaikille! Onneksi menimme varhaisultraan, että sai tiedon tässä vaiheessa. Tosin nyt mietin, että miksi en mennyt jo viikko sitten. On mielestäni myös väärin, että varhaisultraan meno on usein rahasta kiinni. Mielestäni kaikilla pitäisi olla oikeus siihen. Täältä päin ei edes löydy niitä alle 100€ maksavia ultrapaikkoja. Parempaa onnea teille tänne!:love:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  23. lumi-84

lumi-84 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.10.2015
    Saadut tykkäykset:
    43
    Huomenta!

Täältä tulis vielä varovaisesti yksi kesäkuisen odottaja mukaan. Meillä on viisi lasta entuudestaan.takana nyt yksi tuulimuna, joka päättyi kaavintaan ja yksi keskenmeno rv 12, joka tosin oli mennyt jo aiemmin kesken, mutta huomattiin vasta tuolloin. Jäätävä pelko on nyt päällimmäinen olotila.

Haluan kyllä tsempata teitä joilla ei oireita ole, että mullakin ne on parina kertana alkanut vasta sielä rv 7-8. Ja jokainen raskaus ollut ihan erilainen.

Niin kovasti toivon, että tämä pieni pysyisi kyydissä sinne kesäkuulle asti ♡

Ihania hetkiä teidän lauantaihin!

24. Effis

Effis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    140
    @lilja1234 oon ihan samaa mieltä. Mä pelkäsin alussa myös tuulimunaa, koska ne on kovin yleisiä. Aikoinaan mun omalla äidilläni oli meidän kahden sisaruksen välissä tuulimunaraskaus, joka selvisi hänelle vasta raskausviikolla 12+ ekassa ultrassa.

Eli tosiaan, onni onnettomuudessa, että saitte tietää jo nyt ❤️

25. Vauhtimamma

Vauhtimamma Jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    Täällä pääsee varhaisultraan kunnalliselle puolelle, ilman erityisempää syytäkään.. Olin ihan yllättynyt, kun juttelin neuvolan hoitajan kanssa ja hän sanoi, että aikojakin on hyvin vapaana. Sen sijaan neuvola aika meni kuukauden päähän, silloin on rv9+2, mutta sanoin myös itsekin että käyn neuvolassa mieluummin harvemmin kuin tiuhaan. Ei enää neljännen kanssa jaksa rampata jatkuvasti :geek: Tarpeen mukaan tottakai. Vu halusin oikeastaan vain siitä syystä, että saa varmistuksen että on ihan etenevä, normaali raskaus kyseessä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri