Kesäkuiset 2024

Kopioi edellinen teksti ja lisää omat tietosi :) Voi lisätä myös muita tietoja tuohon halutessaan!


KESÄKUISET 2024

La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala

1.6.
2.6.
3.6.
4.6.
5.6.
6.6.
7.6.
8.6.

@suunnaton lentäjä / 1./Hus?
9.6.
10.6.
11.6.
12.6.
13.6.
14.6.
15.6.
16.6.
17.6.
18.6.
19.6.
20.6.
21.6.
22.6.
23.6.
24.6.
25.6.
26.6.
27.6.
28.6.
29.6.
30.6.
 
❁ KESÄKUISET 2024 ❁

La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala

1.6.
2.6.
3.6.
4.6.
5.6.
6.6.
7.6.
8.6.
@suunnaton lentäjä / 1./Hus?
9.6.
10.6.
11.6.
12.6.
Karvakorvat/29v./2./HUS
13.6.
14.6.
15.6.
16.6.
17.6.
18.6.
19.6.
20.6.
21.6.
22.6.
23.6.
24.6.
25.6.
26.6.
27.6.
28.6.
29.6.
30.6.
 
Mun LA olis kaikkea 12.-15.6. Laitoin todennäkösimmän, eli oletetun oviksen (tikutettu).

Vielä aikasta eikä menkat myöhässä. Poistun jos keskeytyy, mutta optimistina tällä kertaa liikkeellä.

Toista lasta siis yrityksessä, ennen esikoista kolme keskenmenoa. Viime kierto oli kemiallinen
 
  • Tykkää
Reactions: suunnaton lentäjä
Mun LA olis kaikkea 12.-15.6. Laitoin todennäkösimmän, eli oletetun oviksen (tikutettu).

Vielä aikasta eikä menkat myöhässä. Poistun jos keskeytyy, mutta optimistina tällä kertaa liikkeellä.

Toista lasta siis yrityksessä, ennen esikoista kolme keskenmenoa. Viime kierto oli kemiallinen
Optimistisuus ei varmastikaan ole pahasta ☺ tämä LA:n arviointi on kyllä vaikeeta hommaa näin alussa 🙈 toivotaan että kaikki menee hyvin ❤
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille!😍 epätodellinen olo jotenki ja pelottaa, että jos ei menekkään kaikki hyvin, mutta ei se auta kuin uskoa ja toivoa että kyllä menee <3

huomenna oli tarkoitus tehdä clearblue digitaalinen testi ja sen pitäisi näyttää jo se "raskaana 2-3". viime raskaus oli kai se kemiallinen tai joku, ja digitesti näytti vain sen "raskaana 1-2" 🙄

Oletteko jo neuvolaan ollut yhtyedessä? mie ajattelin olla tuossa ehkä viikon-parin päästä.
 
Onnea kaikille plussanneille! epätodellinen olo jotenki ja pelottaa, että jos ei menekkään kaikki hyvin, mutta ei se auta kuin uskoa ja toivoa että kyllä menee <3

huomenna oli tarkoitus tehdä clearblue digitaalinen testi ja sen pitäisi näyttää jo se "raskaana 2-3". viime raskaus oli kai se kemiallinen tai joku, ja digitesti näytti vain sen "raskaana 1-2"

Oletteko jo neuvolaan ollut yhtyedessä? mie ajattelin olla tuossa ehkä viikon-parin päästä.
Jännää, meillä onkin näköjään ehkä sama LA 😁 mä varasin jo neuvolaan ajan reilun kolmen viikon päähän 🙈 täällä pääkaupunkiseudulla oli tosi huonosti aikoja tarjolla, niin oon kyllä ilonen että varasin aikasin - saatiin sit semmonen ajankohta, että mieskin pääsee mukaan.

Pitäis varmaan itekin tehä toi digitaalinen viikkonäyttötesti, en meinaa yhtään uskoa tähän ja kokoajan kaikki pelottaa 😅 oon tehny perustestejä aikalailla joka aamu...

Varsinkin kun mulla tulee välillä tosi kuukautismaisia alavatsakipuja, pelkään aina vessakäynnin yhteydessä että ne kuukautiset olis kuitenkin tullu 🙈 ..vaikka ilmeisesti alavatsakivut on ihan normaali alkuoire 🤷🏻‍♀️
 
Jännää, meillä onkin näköjään ehkä sama LA mä varasin jo neuvolaan ajan reilun kolmen viikon päähän täällä pääkaupunkiseudulla oli tosi huonosti aikoja tarjolla, niin oon kyllä ilonen että varasin aikasin - saatiin sit semmonen ajankohta, että mieskin pääsee mukaan.

Pitäis varmaan itekin tehä toi digitaalinen viikkonäyttötesti, en meinaa yhtään uskoa tähän ja kokoajan kaikki pelottaa oon tehny perustestejä aikalailla joka aamu...

Varsinkin kun mulla tulee välillä tosi kuukautismaisia alavatsakipuja, pelkään aina vessakäynnin yhteydessä että ne kuukautiset olis kuitenkin tullu ..vaikka ilmeisesti alavatsakivut ihana normaali alkuoire
no katsoin samaa että sama LA olisi 😍 jännää! mulla on kummatki kaksi edellistä raskautta käynnistetty viikoilla 41+6 :D että saapa nähdä miten nyt menee kun edellisestä raskaudesta kuitenkin vähemmän aikaa 😊 eka synnytys kesti 11h ja oli helppo ja taas tämä toinen 4h ja oli nopea ja kipeä 😂

onko sulla testit hyvin tummuneet? 😍 ja nuo alavatsajomotukset on ihan normaaleja 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: suunnaton lentäjä
no katsoin samaa että sama LA olisi jännää! mulla on kummatki kaksi edellistä raskautta käynnistetty viikoilla 41+6 että saapa nähdä miten nyt menee kun edellisestä raskaudesta kuitenkin vähemmän aikaa eka synnytys kesti 11h ja oli helppo ja taas tämä toinen 4h ja oli nopea ja kipeä

onko sulla testit hyvin tummuneet? ja nuo alavatsajomotukset on ihan normaaleja
Onpa sulla kaks erilaista synnytyskokemusta, saa nähä onko tämä kolmas sitten jotain niiden väliltä - tottakai toivotaan että helposti menee ☺

Oon vähän tämmönen jännittäjä ja asioiden yli-analysoija, niin luulen ettei noi mun testit oo tummunut ehkä niin paljoa kuin pitäis? Mutta alussa ollaan, enkä toisaalta tiedä mihin verrata 😂

Kuinkas siellä? 😁
 
Onpa sulla kaks erilaista synnytyskokemusta, saa nähä onko tämä kolmas sitten jotain niiden väliltä - tottakai toivotaan että helposti menee

Oon vähän tämmönen jännittäjä ja asioiden yli-analysoija, niin luulen ettei noi mun testit oo tummunut ehkä niin paljoa kuin pitäis? Mutta alussa ollaan, enkä toisaalta tiedä mihin verrata

Kuinkas siellä?
No niinpä! toisaalta kun viimeisin synnytys aika lähellä niin voi olla että synnytys käynnistyisi itsestään. tai sitten ei 😂

Mulla testit tummuneet kivasti; nämä eiliseltä

https://aijaa.com/9ApHWI

Haluatko laittaa kuvan sinun testeistä niin analysoidaan yhdessä? 😂😍
 
No niinpä! toisaalta kun viimeisin synnytys aika lähellä niin voi olla että synnytys käynnistyisi itsestään. tai sitten ei

Mulla testit tummuneet kivasti; nämä eiliseltä

https://aijaa.com/9ApHWI

Haluatko laittaa kuvan sinun testeistä niin analysoidaan yhdessä?
Vau, sulla on kyl toinen varsinkin aivan tasavahva 😁

Toi on tämänaamuinen - ei tässä taida murehtiminen auttaa, täytyy vain tehdä parin päivän päästä uudelleen 🙈 kaikilla taitaa vähän eri tahtiin nuo tummua, mutta pakostakin tässä alkaa huonot skenaariot pyöriä päässä 😅

kun eipä tuo mikään hiirihaamukaan ole ☺
 
Vau, sulla on kyl toinen varsinkin aivan tasavahva

Toi on tämänaamuinen - ei tässä taida murehtiminen auttaa, täytyy vain tehdä parin päivän päästä uudelleen kaikilla taitaa vähän eri tahtiin nuo tummua, mutta pakostakin tässä alkaa huonot skenaariot pyöriä päässä

kun eipä tuo mikään hiirihaamukaan ole
No mutta selkeästi näkyy kyllä viiva ja tosiaan nuo hormonitasothan nousee yksilöllisesti 🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: suunnaton lentäjä
Huh, et tiedäkään kuinka sun kommentti rauhoitti mun mieltä välillä kun omaa panikointia pysähtyy miettimään, vois luulla että oon tuleva teiniäiti, enkä tämmönen kolmeakymppiä lähestyvä aikuinen
Nämä asiat on kyllä semmosia että aina on pikku paniikki päällä ja kyllä mieki noita testejä olen tehnyt ja analysoinut tässä puolen vuoden aikana suht monta 😂🙈

pitäisi vain luottaa ja antaa ajan mennä rauhassa kun eihän nöihin asioihin niin hirveästi pysty itse vaikuttamaan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: suunnaton lentäjä
Tänään aamulla tehty testit


Nyt aion testata ens viikolla taas tuon clearbluen jolloin sen pitäisi näyttää ”raskaana 3+”. toivottavasti kaikki menee niinkuin pitää

Ensin ajattelin että olen neuvolaan myöhemmin yhteydessä mutta ajattelin laittaa viestin jo ehkä tänään
Hyvältä näyttää! ☺
Tuskinpa siitä haittaa on, jos aikaisin on neuvolaan yhteydessä 🤷🏻‍♀️

Onkos ihmisillä varhaisultraa suunnitelmissa? Itseä houkuttelisi hirveästi, mutten tiedä.. nyt luonnollisesti täytyy ruveta pohtimaan omaa taloutta ja vältellä ylimääräisiä kuluja 🙈
 
  • Rakkaus
Reactions: rimpsukka84
Hyvältä näyttää!
Tuskinpa siitä haittaa on, jos aikaisin on neuvolaan yhteydessä

Onkos ihmisillä varhaisultraa suunnitelmissa? Itseä houkuttelisi hirveästi, mutten tiedä.. nyt luonnollisesti täytyy ruveta pohtimaan omaa taloutta ja vältellä ylimääräisiä kuluja
Mie olen menossa varhaisultraan ja laitoinkin neuvolaan että jos sais sen tuonne viikolle 43. 😊 meillä se kuuluu ihan maksuttomiin neuvolakäynteihin.
 
  • Tykkää
Reactions: suunnaton lentäjä
Mäkin oon varannut 7+2 yksityisellä varhaisultran, ellei nyt sitä ennen hanat aukea. Pientä rusehtavaa edelleen, mutta hyvin vähän
 
  • Tykkää
Reactions: suunnaton lentäjä

Yhteistyössä