Kesäkuun -14 esikois vaavit

Tänne voi siis kokoontua kaikki ensi kesäkuussa esikoista synnyttävät mammat jakamaan ajatuksia ja tuntemuksia :) ois kiva saada ns. "vertaistukea" ;)

Itse olen 19 ja saanut ekan plussan n. 3-4 viikkoa sitten eli olen viikolla 6+0. Neuvolaankin on soitettu ja varattu aika, 4.10 eka käynti. :) Ihan älyttömän onnellinen olo on ainakin minulla! se tapahtui vihdoiiin! :heart: :flower:

Mites te kaikki muut, millä viikolla ootte tai joko ootte plussanneet ja minkälaisia tuntemuksia teillä on? :)
 
Täällä myös kesäkuista esikoista odotellaan, nyt viikkoja vaivaiset 6+2 :) Huomenna olisi tarkoitus soittaa neuvolaankin ekaa kertaa. Ultrassa kävin viime viikolla ja siellä pieni möykky oli, jolla sydänkin jo lepatti :heart: vihdoin alun järkytys, pelko ja ahdistus on vaihtunut varovaiseen onneen, vaikka kyllähän tämä vieläkin hirvittää! :) minulle aina sanottu että raskautuminen voi olla endometrioosin takia vaikeaa, mutta tämähän tärppäsi kolmannesta kierrosta 10v pillereiden popsimisen jälkeen. Aika hurjaa! Mutta mukana ollaan :)
 
Täälläkin esikoistaan odottava ja kesäkuussa pitäisi poksahtaa :) ikää on 24 v.

Vähän vahinkohan tämä oli ja vähän aikaa vasta miehen kanssa yhdessä oltu mutta sitäkin rakkaampi tuleva lapsi kummallekin on :heart: Ensimmäinen neuvola meillä on tulevana torstaina, np-ultra 29.11.

Kyllä kaikki osaakin olla jännää ja uutta... Viikonloppuna mies kyseli yömyöhään kamalasti kaiken maailman lapsen hoidosta ja eihän mulla ollut itelläkään pienintäkään hajua esim. milloin vauvalle aletaan syöttämään muutakin kuin tissiä... :D Noh, seuraavana päivänä sukelsin internetin ihmeellisen maailmaan ja selvishän sekin... :p

mudilli ja Toukka 8+4
 
ihanaa kun tännekkin saatiin muita :) itse kävin varhais ultrassa pari viikkoa sitten ja laskettuni aika siirtyi viikolla ja on nyt 22.6 ja nyt mennään 12+1 viikolla :) kaikki on todellakin niiin uutta ja ihmeellistä ettei voi käsittää :)
 
Heiiii! Tänne nyt pyrähdän vaikka alkuperäinen laskettu aika 6.6 vaihtuikin ensimmäisessä ultrassa viikolla eli toukokuulle =) eli viikkoja on takana nyt tasan 16 <3. Lapsonen on minun ensimmäinen ( 31v.) ja mieheni toinen. =)
 
Täällä Myös yksi esikoistaan odottava 24 wee (tuleva) mamma, laskettu aika on 4.6 ja nyt on viikkoja 18+4, joten hyvältä näyttää :) oireilta vaan en todella ole välttynyt :( viimeiset 5 viikkoa on ollut ihan järkyttäviä, mutta nyt alkaa aurinko paistaa viimein tähänkin risukasaan ja saa alkaa nauttia ensimmäistä kertaa tulevasta vauvasta :)
 

Yhteistyössä