Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

Nemiwille pahoittelut :hug:


Tervetuloa ja onnea uusille :heart:


Mä oon ihan tyytyväinen, et näillä näkymin en joudu sokerirasitukseen. Ei paljon nappaa mitään sokerilitkuja mennä juomaan, yöh.


Mulla on tyttöolo. Ollut alusta asti. Mies toivoo enemmän poikaa, mut sanoi et molemmat on tervetulleita. :) Mulle on kans ihan sama kumpi on, vaikka tyttöö ehkä enemmän toivonkin :) Pääasia että olisi terve.

Onnea ultrakuulumisista ja LA:n aikaistumisesta riesa79 :heart:
Onnea myös Stiinuliinille hyvistä ultrakuulumisista! :heart:


Vaatteita oon ostellut nyt jo. Käytettynä lähes kaikki, yhden bodyn uutena kun oli alessa. :) Oon koittanut ostaa aika neutraaleja et käy sitten kummalle vaan.
Ostoslistalla on ainakin turvakaukalo, pinnasänky, hoitopöytä ja vaunut. Vaunujen kans tuottaa ongelmaa se et niitten on oltava sellaset jotka menee niin pieneen tilaan että mahtuu myös mun auton takakonttiin. Ja kun mulla on tollanen pieni Skoda Fabia, jossa minimaalinen takakontti niin ongelmia tulee :D Noh, ehkä jotain keksitään :)


Mulla on kans oireet hävinny. Mut en sitä oikeestaan ihmettele kun viikkoja kuitenkin jo se 12+ niin kai ne yleensä siinä vaiheessa alkaa häviään muutenkin :)


Meillä on vielä ihan mietinnässä mikä tässä olisi fiksuinta. Me asutaan miehen kanssa virallisesti erillään, nyt sit on pähkitty, et muutetaanko keväällä virallisesti yhteen vai mitä tehdään. Mieshän ei saa edes isyyslomaa jos asutaan erikseen... Huoh...


Huominen ultra jännittää.... Onneks on jo heti aamusta.


Pillipöllö ja Aino-Einari 12+3
 
  • Tykkää
Reactions: Stiinuliini
Heh,muillakin on hoitoasiat tapetilla..Meillä tuli juuri päätös hoitopaikasta,en ole siihen täysin tyytyväinen,mutta toisaalta jos pojat hoitoon menevät niin lyhyt pätkä siitä tulee.Toisaalta olisi kiva käydä hakemassa muutama kunnon palkka,toisaalta tuntuu harmittavaiselta viedä tuo meidän pikkujätkä parin kuukauden takia hoitoon,isompi varmaan tykkääkin seurasta.

Huomenna np..jännittää jo..ja ylihuomenna yöks yöks sokerinrasitukseen.

poks 12+0
 
Tilasin netistä Angels sounds kotidopplerin! Onko teillä kokemusta siitä?
Tänään jo kokeilin sitä, ja melkein jo innostuin..mutta se olikin oma syke..=D Eihän näillä viikoilla vielä pitäiskään kuulua. Vaikutti ihan hyvältä vehkeeltä, ei ainakaan rätissy tai suhissu!
Viime viikolla oli eka neuvola. 2-3viikon päästä sitte ois ultra.. Siihen asti jännitystä..=/
Oireita ei oikeestaan ole, väsymystä vain, ja ajoittain lievää etomista.

Rv 8+6
 
Moi!

Aika ollu kortilla tuon 10 kuisen neitosen kanssa & palstan lukeminen jäänyt vähemmälle.

Osanotto menetyksen kohdanneille & tevetuloa uusille.

Oireet ovat täälläkin lieventyneet & välillä iskee sama epäusko ku monilla muillakin kanssasisarilla. Vaan huomennapa sitä sit tietää missä mennään: lääkärineuvola klo 11. Mies tulee esikon kanssa mukaan. Huomenna ois myös seulontaverikokeet ja reilun viikon kuluttua np-ultra.

Flunssa on iskeny kyntensä muhun & levossa ok, mut heti rasituksessa pitää yskiä keuhkot kartanolle. Sointin neuvolaan, niin lääkäri kuulemma kuuntelee huomenna samalla mun keuhkot. Toivottavasti vaan ei oo keuhkoputkentulehdusta kehittelemässä.

En tiedä ostammeko sisarusrattaita. Ikäeroa tulee 1v 5kk. Meillä on esikoiselta Emmaljungan Duo Edget vm 2011. Aateltiin et jos aluksi ostetaan sisaristuin & katotaan miten sillä pärjätään. Kerkeehän ne sisarrattaat ostaa sit myöhemminkin.

Wendy+ Asukki 10+1
 
Dingelidong :hug: Toivottavasti ois masukilla kaikki hyvin!

Tervetuloa uusille :wave: Näin meitä vaan löytyy lisää :)

Doppler apuva, mä oon ruvennu oikeesti harkitsemaan ostamista... : / Oon ollu niin vastaan mut jotenkin... Mistä ootte tilannu? Paljon maksanu? Ja onko maksu lasku/tilisiirto/postiennakko...? Mä oon jotenkin kauhean epäileväinen noita nettiputiikkeja kohtaan...

(.) Mulla on poikaolo :D Mietin ja päädyin näin. Miehelle en oo sanonut mitään koska innostuu ja saattaa oikeasti pettyä jos rakenne ultrassa selviää toisin... Tärkeintähän se että terve lapsi tulisi.
Neuvolassa käyty ja siellä melkein nukahti pystyyn. 2tuntia meni ja rupes ihan päähän ottaa ne diibadaabat. Siis just jotkut ruokaympyrä asiat ym. jotka itsekin osaa vaikka takaperin silmätkiinni ku oon toiminu ravitsemusohjaajanakin. Sitä vaan taitaa terveydenhoitajat kuvitella että läskit syö vaan pullaa, tai tällaisen kuvan tästä tädistä sain. En tykänny kyseisestä tädistä viimeks ja en tykkää nytkään. :kieh: Heti laitto meidät tekee audit testit ja tenttas huumeidenkäytöt, eli taas näki miten ulkokuori oikeesti hämää joitakin ihmisiä. Me siis ollaan molemmat aika "rajun" näköisiä tatuointeinemme ja lävistyksinemme, mutta ihan normaaleja hyviä tyyppejä ja vanhempia.
 
Tilasin netistä Angels sounds kotidopplerin! Onko teillä kokemusta siitä?
Tänään jo kokeilin sitä, ja melkein jo innostuin..mutta se olikin oma syke..=D Eihän näillä viikoilla vielä pitäiskään kuulua. Vaikutti ihan hyvältä vehkeeltä, ei ainakaan rätissy tai suhissu!
Viime viikolla oli eka neuvola. 2-3viikon päästä sitte ois ultra.. Siihen asti jännitystä..=/
Oireita ei oikeestaan ole, väsymystä vain, ja ajoittain lievää etomista.

Rv 8+6
Mulla on AngelSoundsin se halvin versio.
Mä löysin pikkusen sykkeen jo 8+3 kun ekan kerran kuuntelin. Kuulu tosin ihan pienen pienen hetken vaan, ehkä 10 sekuntia. Sen jälkeen on melkein joka kerta syke löytynyt sillä :) Nyt viikkoja 12+3 :)


Mä ostin omani huutiksesta, mut ainakin Raskauskeijussa on ollut edullisesti :)
 
Viimeksi muokattu:
Stiinuliini ja muut jotka kyseli tosta facebook ryhmästä niin laittakaa mulle vaikka yksityisviestiä siellä (Nina Sara) niin lisään teidän ryhmään kun se on salainen ettei kukaan ulkopuolinen näkisi mitään tietoja :)

Ja Aanna ei oteta mitään paikkaa.
Miehen äiti ja mun mummo ja sisko hoitaa poikaa toukokuun alkuun asti ja sit mä jään kotiin.
Elokuulle haetaan kerhopaikkaa jossa poika ois 2pv/vk 3h/pv ja se ei todella maksa kun 1,20e/h eikä vaikuta mihinkään tukiin (ei edes vantaalisään mitä onneks saadaa, sen verran iso tuki)
 
  • Tykkää
Reactions: Stiinuliini
Triinu, täällä samat kuviot kuin sulla, 3-vuotias poika ja hätäsektio takana. Mua kans mietityttää kovasti tuleva synnytys, kun tuo esikoisen syntymä oli aikamoinen kokemus nukutuksineen ja teho-osastoineen. Onko sullakin muistona pystyarpi? Mulla on paksu punainen arpi ihan navasta karvojen rajaan saakka ja vähän hirvittää, miten se venyy tässä raskaudessa...
 
tirlittan87eikös nuo huume ja alkoholin käyttö kyselyt tehdä kaikille.

onko täällä ketään joka on kärsinyt edellisissä raskauksissa hepatoosista?
viimeviikolla kävin nt ultrassa ja kaikki ok. La muuttui ja on nyt 29.5

mulla on niin poikaolo ainakin vielä...

tanjamaa
 
Heippa!

Tänään ultra. Onneks luin illalla vielä ohjeita, kun meillä pitää ultraan mennessä olla rakko täynnä. Eikös joku puhunut, että jossain pitää nimenomaan käydä vessassa ennen ultraa. Jännä miten noi ohjeet vaihtelee.
 
DingeLidong! Mikä sielä on tilanne? Elähän heitä kirvestä kaivoon vielä! Ite olen vuotanut molemmissa edellisissä raskauksissa jopa viikolle 13 asti! Syitä vuodolle on niin monia..ihan kirkaskaan veri ei mulla tarkoittanut keskenmenoa,istukan reunasta vuosi ja säikäytti kyllä joka kerta niin hemmetisti!!

Te,jotka ootte käyneet läpi rankemman synnytyksen! Hätäsektiot ja muut. Kysykää neuvolasta tai ä-polilta,että olisko teidän papereissa merkintää siitä,että toista kertaa ei TARVITSE synnyttää alakautta? Meillä meni painoarvio ihan metsään ja synnytys pääty sit elvytykseen,nipin napin on likka elossa ja molemmat kärrättiin hyksiin lanssilla. Muistona nyt hermovamma kädessä vaan ONNEKSI koska hapenpuute oli niin pitkä,että on aika ihme,ettei aivovaurioita syntyny!lastenklinikan viilennyshoito pelasti meidän tytön <3 mutta siis.mulle tulee automaattisesti ylimääräisiä seurantoja,lähete pelkopolille ja saan sit loppupeleissä ite päättää,ellei lääkäri tyrmää alatiesynnytystä kokonaan. Esikoinen syntyi sektiolla ja muistan kyllä mitä sekin on....

Emmabella ja salamanteri 9+4
 
Maikki79 saako udella mitä teidän tilanteessa tapahtui, koska hätäsektioon jouduit? Mulla synnytys eteni hitaasti. 12 tunnissa kohdunsuu kerkesi avautua vain 4cm, eikä vauva kunnolla laskeutunut. Sain epiduraalin ja pian sen jälkeen vauvan sydänäänet alkoi laskea ja minä aloin vuotaa runsaasti verta. Eipä siinä kätilöt kerenneet paljoa mitään selittelemään kun minua lähdettiin jo kärräämään leikkaussaliin. Minuthan tietysti nukutettiin ja herättyäni sain tietää että olivat epäilleet istukan irronneen. Kaikki oli kuitenkin aivan kunnossa, joten verenvuodolle ei löydetty mitään kunnollista syytä. Poikakin syntyi terveenä ja hyvinvoivana. Kieltämättä vähän pelottaa että mitäs jos tämänkin kanssa käy samallalailla. Mutta siihen varmasti osataan nyt paremmin synnärillä varautua. Neuvolassakin sanottiin että ehdottomasti kannattaa mennä pelkopolille puhumaan ja luultavasti käyn pari ylimääräistä kertaa neuvolalääkärin juttusilla.

Leikkausarpi tehtiin kyllä ihmetyksekseni vaakatasoon. Minulla kun oli kuitenkin sellainen käsitys että kun hätäsektio on kyseessä on nopeampaa tehdä pystyhaava..riippuu kenties lääkäristä ja heidän "mieltymyksistään". Haava parani kyllä todella nopeasti ja on aika huomaamaton.Kyllähän tuo vähän mietityttää että alkaako arpi oireileimaan tämän raskauden aikana. Miten sinulla leikkauksesta toipuminen sujui?

Täälläkin meinaa flunssaa pukata ja siihen vielä tämä pahoinvointi kaupanpäälle. Meinaa olla hieman huono omatunto kun en ole jaksanut esikoisen kanssa niin paljon touhuta kuin olisi halunnut ja kotityöt ihan retuperällä kun tämä mamma ei jaksa ahteriaan sohvalta nostaa. Pitäisi vain ottaa itseä niskasta kiinni ja lähteä ulkoilemaan. Minulla loppui työt lokakuun lopulla ja nyt olen muutaman viikon kotona pyöritellyt peukaloita. Onneksi aloitan koulun ensi kuussa, joten ehkä saan taas vähän puhtia itseeni. Laiskistuu kun kotona makaa päivästä toiseen :) onneksi minulla on ihana mies joka mielellään tekee kotitöitä ja ymmärtää sen etten ole ihan oma itseni tällä hetkellä ;)
 
DingeliDong mä pidän täällä niiiiin peukkuja, että kaikki on hyvin! Pakko olla! Onneksi pääset jo huomenna sinne ultraan. Tsemppiä :hug:

Pillipöllölle ja PiPsalle tsempit ultriin! Tuokaa hyviä kuulumisia :)

Huh, onpas Emmabellalla ollu kauheita hetkiä viime synnytyksessä! Onneksi tosiaan tytöllä kättä lukuunottamatta kaikki hyvin! Myös Triinulla ollu aika hurja synnytyskokemus! Onneksi sielläkin kaikki päättyi hyvin!

facebook ryhmästä Onko siinä ryhmässä jo paljon porukkaa? Pitäisköhän sitä itsekin rohkaistua sinne myös...

dopplerista muakin on alkanut kyllä niin kutkuttamaan sen hankinta. Mies tosin on sitä mieltä, että teen sillä itsestäni hermoraunion, mutta varmaan vielä enemmän hermoilen ilman sitä. Mietin tuota Angel soundsin halvinta mallia, minkä Raskauskeiju.fi:stä sais 39,90€: Angelsounds doppler JPD-100S kotidoppler +U Onko tuo just se malli, joka sulla Pillipöllö on?

Eilen oli maha taas tosi inhottavan tuntuinen :( Sellanen inha paineen tunne ja fiilis, että kohta koko maha poksahtaa, kun oli niin turvoksissa. Tiiä sit oliko ne taas ilmavaivoihin liittyvää tunnetta/kipua. Mutta aina ne jaksaa pelästyttää. Pitäis varmaan ostaa pussi luumuja, että sais ton pakin toimimaan vähän paremmin. Jos helpottais sitä kautta tohon inhaan oloon. Vielä pitäis oottaa pari viikkoa seuraavaan nla käyntiin, joka ois neuvolalääkäri. Siellä varmaan kuulee sydänäänet :heart: Ellen sitten jo ennen sitä sorru siihen doppleriin :D

Vkloppuna sorruin ensimmäiseen vauvanvaate hankintaan :) Ostin Name it:n bodyn, jossa lukee hopeisella "Born in 2012". Kun ostin tuon, niin ajattelin, että se on lahja kaverin tammikuussa syntyvälle vauvalle. Mutta kun kotona hypistelin sitä, niin tuli sellanen fiilis, että tää on sittenkin meiän vauvalle :D Mieskin oli ihan myyty pieneen bodyyn :heart: Vaikka ajattelin, että se enemmin pitää mua hulluna, kun nyt jo ostin jotain :p

Sanmar + superpapunen 12+3
 
Dingelidong : tsemppejä täältäkin. toivottavasti kaikki hyvin.

omaan napaan: täälläkin ehkä hitusen pahoinvoinnit vähentyneet,en oksentele enään joka päivä mutta aamut on edelleen ne kaikkein pahimmat.

mun tekis niin mieli munkkipossua + kaffia kahvi kun on edelleen out (tässä neljäs viikko ilman kaffia) no munkkipossun kai vois syödäkkin mutta kyllä se melkein vaatis sen kahvin kyytipojaksi =) kaakao +munkki ei kyllä nappaa..
No jos sitä vaikka pian pääsiskin nauttiin kahvista kun pahoinvoinnit on kokonaan häipyneet.

möhköpantti + heta-einari 8+6
 
Hui kun oli tullut taas paljon tekstiä sitten viime kerran, oon lukenu niitä eilen ja tänään :D

Tuli vähän taukoa ennenkuin ehdin jälleen tänne, kun meidän esikoinen tuli kuumeeseen ke-to yönä ja sit löyty vielä korvatulehduskin. Mutta kuume on nyt selätetty ja ollaan taas töissä ja hoidossa :) Toivotaan vaan vielä ettei tulehduksista tuu nyt mitään kierrettä, ei jaksais :(

DingeliDong toivotaan vaan että ei ole mitään vakavaa :( Tsemppiä!

Tyttö/poika-olosta Itellä on ehkä enempi tyttö-olo. Meidän esikoinen on tyttö ja arvasin senkin oikein. Tokikin pieni toive pojastakin on, kun tyttö jo löytyy :) Välillä on poika-olokin, mutta se menee aina ohi ja tyttö-olo valtaa mielen. Mutta pääasia tietenkin että on terve!

Sisarrattaista On ollut kyllä ajatuksissa hommata kun ikäeroa tulee n. 1v 10 kk.

Omaa napaa Täällä kans välillä murehditaan edelleen oireettomuutta... Tosin eilen ihana, viime raskauden oirekin nosti päätään, mitä oon jo vähä juhlinu kun ei ole ollut eli iskias lihas ilmoitti taas itsestänsä että täällä ollaan ja puukoniskuja taas koettiin n. 1,5 vuoden tauon jälkeen :/ No mutta toisaalta olin onnellinen että joku oire tuli, vaikka tiedän tämän oireen olevan erittäin kivulias kun oikein sille päälle sattuu |O

Ensi viikon torstaina olis sitte np-ultra klo 13, kuinka oikeesti jaksaa odottaa!!!! :ashamed:

PikkuMyy & Muppelo 11+3
 
Rakko tyhjä/täynnä Ainakin KOKS:ssa komennettiin vielä käymään pissalla ennen NP-ultraa. Ensin kuvailtiin vatsan päältä ja sitten lisää alakautta.

Pahoinvoinnin olen tosiaan lukenut helpottavan, mutta mulla näyttää menevän päinvastoin. En ole ennen tätä aamua kertaakaan oksentanut, pelkästään yökkinyt, mutta nyt kahvin haju sai aamupalan palaamaan samaa reittiä ylös.

Stinuliinille onnittelut! Hienoa, että molemmat sankarit ovat matkassa edelleen!

Nyt kun NP-ultra on ohi, niin onkin pitkä aika, ennen kuin mitään tapahtuu. Vähän ennen joulua neuvolalääkäri ja rakenneultraan sain ajan tammikuun puoleen väliin.

riesa ja pikkunilviäinen 12+4
 
  • Tykkää
Reactions: Stiinuliini
Pitkästä aikaa kans kirjoittelen.
Tuntuu että on aika niin kortilla. Iltaisin kun lapset saa nukkumaan niin on itekkin niin väsynyt ettei jaksa enää koneella istua.

Tänään kävin sokerirasituksessa. Kyllä teki tiukkaa oll syömättä se 12tuntia:ashamed:
Jouduin siihen sen vuoksi kun keskimmäisen lapsen odotusaikana mulla todettiin raskausdiabetes johon sit lopuksi jouduin käyttämään myös insuliinia:(
Toivottavasti olis kaikki arvot ok.
Ja huomenna aamulla olisi vuorossa kauan odotettu nt-ultra. Jännittää todella paljon.
Seinäjoen sairaalassa on nykyään vissiin käytössä 4D-ultra=)
Näkee pienen toukan kunnolla.

maraiitti ja toukka12+3
 
  • Tykkää
Reactions: PikkuMyy-82
maraiitti Oletko kuullut että jollekin oltais tehty tolla 4D:llä? Ite kans Seinäjoen sairaalaan menossa synnyttämään :) Mietin vain kun viimeksi odotin 2009/2010 niin silloinkin tuosta puhuttiin mutta mulle sitä ei ainakaan silloin kokeiltu

:)
 
Hei!

Itsekin ajattelin tänne ilmoittautua. Esikoista odotan ja nyt on viikkoja kasassa 10+3. Ikää jo enemmän näin ensisynnyttäjäksi, eli 33 v. Vaikka en sitä nyt niin koe :)

Ultra oli eilen ja siellä näkyi ihana pikkuinen vaavi.. voi kun se oli suloinen :) Eka neuvola sitten torstaina ja nt-ultra parin viikon kuluttua.

Lasten saanti on ollut minulle vaikeaa ja yrittämisenkin lopetin jo vuosia sitten. Nyt sitten tämä onni osui kohdalle.
Alkuraskaus oli hieman epätoivoista kun oli koko ajan vuotoa. Se onneksi sitten loppui tuossa parisen viikkoa sitten ja sitä ei tiedetä mistä se johtui. Huonoa oloa ei ole sen kummemmin ollut. Sellaista yökkäilyä mutta sekin meni jo ohi. Eli raskausoireita ei muita kuin tämä tajun hirveä ärsyttävä väsymys!! En tajuu miten voi olla tällainen olo. Nyt olen menossa työterveyteen juttelee tästä ja katsotaan mitä keksivät. Mulla kun ei pysy silmät kunnolla auki ja auton rattiinkin olen jo nukahtanut. Työn kuva kuitenkin liikkuva eli autoa pitäisi ajaa pitkiä matkoja. Onko teillä muilla kovaa väsymystä?

Itsekin voisin liittyä faceen jossain vaiheessa.. onko teillä siellä vilkkaampaa keskustelua vai miten?
 
Mullakin ens to np- ultra jollain muullakin oli...
Vihdoin ja viimein pääsee näkee oonko todellakin raskaana :D

Mikä ihme on kun ei yhtään muista mitä kukakin kirjoitti :/ en tajua!
Eikä jaksa uudestaan lukea prkl...

Mä ootan kun kuuta nousevaa että nää olot loppuis jo... Mä oon kun zombi!

Kotidobblerin meinasin esikloisesta jo hankkia mutta sain kaverilta lainaan muutamaks viikoks ja se riitti... Nyt olis taas kiva kuunnella kun ei ole mitään hajua ollaanko raskaana vai ei! Mutta enpähän taida kumminkaan hankkia... Hyvin meni edellinenkin raskaus :D

Voi just kun ajttelin kirjotella niin poika alkaa parkumisen ja roikkuu jaloissa, kai sitä olis mentävä...


Jane ja vaavi 10+4
 
Ando Ensin oli ultra ja sitten sieltä marssitettiin samantein labraan antamaan verinäyte. Kuulemma tuloksista ei sen kummemmin ilmoitella, ellei niissä ole mitään kummallista. Ja tulosten valmistuminen kestää 2-3 viikkoa.
 
Tervetuloa uusille!

Ja DingeliDongille :hug:

Kamalasti olette taas viikonlopun aikana kirjoitelleet. Mulla jäi palstailu vähemmälle kun oli tosiaan se appiukko käymässä ja kaikenlaista perheohjelmaa.

Ihan alkuun, ettei unohdu: en muista kuka se oli joka oli menossa Kättärille np-ultraan (kun jäi viesti tuonne toiselle sivulle :ashamed:), mutta nehän tosiaan haluavat ultrata ennen 12+6 vaikka netissä lukeekin 13+6. Sullahan ei vielä ole kiirettä kun viikkoja vasta 10, mutta jos ei kutsua viikkoon tule niin soittelisin ja kyselisin perään. Mullahan kävi just niin, että neuvolalähete oli kadonnut jonnekin matkalla ja kun lopulta soitin 11+6 niin melkein ei enää olisi löytynyt ajoissa aikaa ja olisi jäänyt koko seula välistä! Peruutusajan sain sitten heti seuraavalle päivälle.

ninanina: hyvä että teille järjestyi hoito muulla tavalla, mutta aika kummalta kuulostaa tuo karenssi. Mä meinaan peruutin pojan pk-paikan, jota oli haettu keväällä, kesällä 2010 kun kuvittelin, että pärjätään ilman. Sitten huomasin, että ei pärjätäkään ja hain uudestaan elokuussa ja sain sitten viikossa paikan. Meillä tosin ei ollut mitään tiettyä päiväkotia toiveissa, mutta tietty alue kuitenkin ja sieltä saatiin. Sittemmin ollaan muutettu ja nyt poika on jonossa lähemmäs päiväkotiin, ei mitään tietoa koska mahdollisesti voisi sinne päästä...

Hain dopplerin viimein varastosta, mutta en mä sillä mitään sydänääniä saanut kuulumaan :(. Tosin siinä on 3-v. vanhat patterit, käytössä vuosi sitten vanhentunut geeli ja esikoinen hyöri ja pyöri ja häiritsi yritystä. Pitää kokeilla rauhassa uudestaan. Meneekohän tuo geeli oikeasti vanhaksi, vai onkohan tuo vanhentunut ihan käyttökelpoista? Mistä sitä geeliä saa lisää? Vai oletteko käyttäneet jotain muuta?

Pinna on kireällä täälläkin. Lähinnä huomaan siitä, että hermostun pojalle kamalan helposti asioista, joista en yleensä jaksa pillastua kun tuon uhmiksen kanssa saisi sitten olla pillastunut koko ajan. Pari kertaa olen ihan joutunut menemään toisen huoneeseen rauhoittumaan. Ja auttaako oma hermostumiseni uhmakohtauksen iskiessä yhtään? No ei todellakaan auta.

Eilen katselin tuota turvonnutta mahaani ja huomasin, että mulla on jo nyt alkaneet vatsalihakset erkaantumaan :O. Kun jännitän vatsaa, niin siihen keskelle tulee ihan selkeä möykky, jossa lihasta ei ole. Onkohan tämä ihan normaalia uudelleensynnyttäjälle? Ja tarkoitaako nyt siis sitä, että en enää saisi tehdä vatsalihaksia? Friikin näköistä ainakin on.

Tsempit kaikille ultraa odottaville! Ja oireiden väheneminen on tosiaan ihannormaalia. Mullakin on jo melkein kokonaisia päiviä kun on melkein normaali olo. Ja sitten taas niitä...noh...haastavampia.

Inka ja maha 12+4
 

Yhteistyössä