?KESÄKUUN KOHISIJAT?



***Keskiviikko 3.6.2009***
Cladoceran...............kp 6/37-42(-51).................yk5
Hippuli-81.................kp 47/33-45........................yk3
moumou...................kp 43/29-31.......................yk6
Sero..........................kp 33/25-35......................yk6
Rauna.......................kp 33/30-37.......................yk5
ikuisuus....................kp 27/28............................yk2
Ella-83......................kp 27/32-35......................yk7
Dreaming86..............kp 27/27-29......................yk3
marrr.........................kp 27/28-30.....................yk7
Ganja........................kp 24/25-32.......DPO3.......yk5
LillaMy83...................kp 19/25-30......................yk2
sintsu78....................kp 19/30-33.....................yk5
Minna77....................kp 9/26-32.......................yk9
Hemmi.......................kp 6/28-31
Myrtle........................kp 2/28-29......................yk6
Varanikki...................kp 1/28............................yk3
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta...............17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh...........................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3


 
Ja tarkistakaa :attn:

Laitoin itselleni tänään vasta tuon kp 1 kun eilinen meni tuhruillessa. Koskapa kierto näyttää nyt niin mukavan normaalimittaiselta, niin lasken tästä tuon 15 päivää ja sinne pupuilupiikki molemmin puolin. Toki tilasin jo repullisen testejä varmistukseksi :D

Oikein plussarikasta kesäkuuta kaikille, kukas alottaa? :wave: :D
 
Moikat kaikille!
Nyt minäkin tulen taas " kohisemaan " tuolta taustalta.. Voi kun tulis yhtä monta plussaa tästä pinosta kun edellisestä :heart:
Mulla nyt siis kp 18/28. Kuukausi menee aivan liian hitaasti.. Jotain pientä juilimista välillä tuntuu alavatsassa, mutta en yhtään muista edellisistä että voiko jo näin aikaisin tulla tuntemuksia..
 
Minäkin löysin tieni tänne, ja tänään on jo paaaaljon parempi päivä kuin eilen. Ei harmita oikeastaan yhtään eikä mikään. Se on tuo ikä mikä nyt rauhoittaa. :D Mies muisti sittenkin mun synttärit, mut ihan hyvin se onnistui mua huijaamaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myrtle:
Minäkin löysin tieni tänne, ja tänään on jo paaaaljon parempi päivä kuin eilen. Ei harmita oikeastaan yhtään eikä mikään. Se on tuo ikä mikä nyt rauhoittaa. :D Mies muisti sittenkin mun synttärit, mut ihan hyvin se onnistui mua huijaamaan. :)
Onnea :flower: :hug:
 
Oikein kyllä nyt ahdistaa se, että pitää perjantaina varuiksi testata. Mikään ei ole masentavampaa kuin nega testissä, ja mä en jotenkin usko yhtään, että olis tärpännyt.

Saako ihan tavallisista apteekeista niitä herkempiä testejä? Mulla on kaapissa yksi, jonka herkkyys on 25, eli se nyt ei ainakaan näytä mitään.
 
Riippuu apteekista, ite en ole täällä nähnyt herkkiä.. Mutta eikö joku aika sitten ollut puhetta että RFSU:lla ois uusi herkempi (10) kynätesti, ei siis liuska.

http://www.vaivaton.com/link?go=p&id=1740-1-41292

"RFSU Raskaustesti testikynä

Testillä voi itse selvittää nopeasti ja helposti onko raskaana. Testin voi tehdä kun hedelmöittymisestä on kulunut 6-15 päivää, toisin sanoen viikkoa ennen kuukautisten odotettua alkua.
"
 
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=1990910(yabasecatalog)

Yliopiston apteekista löytyy tuommonen First signal -testi, jonka herkkyys on kanssa 10. Hmm, ostaiskohan sitä tuommosen sitten.
 
Ikuisuus, mulla nimenomaan noi 25-herkkyydellä olevat testit näytti jo aikaisemmin raskauden. :) 10-liuskat ei näyttäny mitään vielä n. 4-5 päivää ennen menkkojen alkua,mutta nää puikot näytti.

Mulla ois muuten yksi digitaalinen Clearblue joutavana,jos joku kaipailis... näyttää luotettavasti jo 4päivää ennen raskauden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Petite:
Ikuisuus, mulla nimenomaan noi 25-herkkyydellä olevat testit näytti jo aikaisemmin raskauden. :) 10-liuskat ei näyttäny mitään vielä n. 4-5 päivää ennen menkkojen alkua,mutta nää puikot näytti.

Mulla ois muuten yksi digitaalinen Clearblue joutavana,jos joku kaipailis... näyttää luotettavasti jo 4päivää ennen raskauden.
Hinta? :)
 
Täällä aika taas matelee :| Lomapäiviä kotosalla ja ei mitään tekemistä.Ja silloinhan on aikaa miettiä vaikka mitä hömppää...
Mä haluisin kans et testi näyttäis jo pe tai la jotain jos on näyttääkseen.Mä ollaan lähdössä aikuisten kesken mökille ja siellä oli tarkoitus jotain ehkä juoda.Ja taas mä mietin et uskaltaako vaiko ei.Ku vaikka olis (siis ku nyt on :kieh: ) tärpänny ni ei se vielä viikonloppuna varmaa testeissä näy.Toisaalta ei huvittais edes yhtää lähtee...
 
Luulen että nyt kyl varmaan on käynyt tärppi kun lämmöt nous hienosti heti oviksen jälkeen ja samanlaiset mahakivut heti kun edellisissä raskauksissa... jota muissa kierroissa ei yleensä ole... kaikkein typerintä on vaan se että just tämä kuukaus piti pitää taukoa...
 
Hei tiiättekö noist ovulaatiotesteistä että näyttääks ne aina kahta selvää viivaa? koko kierronajan on ollut ihan selvät kaks mut yhessä kohti oli paljon tummemmat joten oletin oviksen olevan silloin ja oli siin vaihees muutkin ovis oireet
 
^^ ei pitäs näyttää normaalisti. Kahta viivaa voi sillee näyttää, että toinen on vaan ihan haamu. Ilmeisesti sulla on paljon hormonia elimistös sit koko ajan. Mut kuitenkin bongasit vielä ton paljon tummemman, niin eiköhän se meinannut ovista. (semmoisesta oon lukenut, että jos on hormonihäiriö, pco, ovistestit voivat näyttää koko kierron aina plussaa..)
 
ylhäältä neljäs ja viides näyttää tummimmalta, mutta negoilta silti. Mut luonnossa siis tummemmat viivat. Minähän muuten sain parissa kierrossa postitiivisen ovistestin jo yli viikkoa ennen "oikeaa" ovista että valeplussiakin voi joskus tulla..
 
Ganja & Ella
Tässä mun ovistestejä ennen tätiä& tädin jälkeen järjestys ei ole oikea ajallisesti(heitin roskiin ja hetken päästä päätin että otankin kuvan jos tarviin vielä...siksi siellä on kahvinpurujakin :ashamed: )


 
Alkuperäinen kirjoittaja Ganja:
:/ eli siis ei olis ovulaatiota ollutkaan?
Ainakaan mun silmään tällä näytöllä noista ei ollut yksikään tasavahva..
Mutta, ainahan ei ovistestiin saa napattua sitä LH-huippua. Täälläkin joskus joku kertonut, että tuli raskaaksi semmoisesta kierrosta, josta ei tikulla ovista bongannut.

 

Yhteistyössä