Kesäkuun kullankerät 2008 HUHTIKUUSSA

Saanko taas kirota |O

Menee hermot, kun toi likka kaataa koko ajan koiran vesikupin |O Eilen 4 kertaa ja tänään jo kerran |O
Miten mä saan tankattua ton päähän, että EI KOSKETA :kieh: Mitenkä te muuta ootte hoitanu tän jutun? Ei sitä kuppia voi koko aikaa poiskaan pitää :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Saanko taas kirota |O

Menee hermot, kun toi likka kaataa koko ajan koiran vesikupin |O Eilen 4 kertaa ja tänään jo kerran |O
Miten mä saan tankattua ton päähän, että EI KOSKETA :kieh: Mitenkä te muuta ootte hoitanu tän jutun? Ei sitä kuppia voi koko aikaa poiskaan pitää :/
Meil tää ongelma ratkaistu niin että koirilla vesikuppi vain ku Viljami nukkuu :D
En vaan jaksa ku muuten ui siel yhtenää...toi jäbä siis :headwall:
 
Miss Piggy..just samaa täälläkin pohditaan...ei kylläkään oo koiran vesikuppia, mutta sata ja kymmenen muuta kohdetta johon "ei saa koskea"...ei kai siihen muu auta, kun satoja kertoja toistella tota samaaa ja nostaa pois..perhanan työllistävää, mutta ilmeisesti kuuluu äidin tehtäviin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Saanko taas kirota |O

Menee hermot, kun toi likka kaataa koko ajan koiran vesikupin |O Eilen 4 kertaa ja tänään jo kerran |O
Miten mä saan tankattua ton päähän, että EI KOSKETA :kieh: Mitenkä te muuta ootte hoitanu tän jutun? Ei sitä kuppia voi koko aikaa poiskaan pitää :/
Meil tää ongelma ratkaistu niin että koirilla vesikuppi vain ku Viljami nukkuu :D
En vaan jaksa ku muuten ui siel yhtenää...toi jäbä siis :headwall:
No näin mäkin oon yrittäny tehdä, mutta sitten se AINA unohtuu sinne lattialle ja taas on vedet pitkin lattiaa |O Pari kuukautta sitten meni vielä kiellot perille ja sillon jätti kupin rauhaan, mutta nyt ei :headwall:
 
2h töissä ja päätä särkee, taas :'( Tän siitä saa kun heittelevät mua pitkin ja poikin (nytkin taas psykiatriakeskuksessa) enkä saa työpisteen ergonomiaa koskaan kohdillee! GRRRR!!!

Meillä herättiin 3 vai 4 vai jopa 5 kertaa viime yönä, en muista, horroksessa kävin tuttia laittamassa ja poimimassa pojan aina eri kulmasta. Nyt on alkanut tää klo 5 "ruokaa"- huuto. Mistä lie, kun menee jo 20 unille, ei 9h yöunia ole tarpeeks. Miten tuo poika sen tajuais?
 
Huomenet kaikille!

Mun äiti on ulkona Rasmuksen kanssa, niin ei kun tää mamma äkkiä koneelle. :D
Meijän yö oli taas.... :( :eek: :| :/ |O Ei vaan jaksa taas! Tulis jo se ens torstai äkkiä, niin tietäis sit taas lisää tästä jatkosta.

Ihania kuvia lapsosista olitte laittanu! :heart: Tosi söpösiä ja kauniita on kaikkien muksut edelleen. Mä en jaksa nykyään enää juuri kuvia otella. Ja syykin lähinnä se, et sit saan taas taistella Rasmuksen kanssa siitä kamerasta. :headwall:

Mistä ursulainen tuommosen monopelin on Viljamille tilannu?? Toi vehje näyttää siltä, et sen selässä vois tuo meijänki menijä pysyä. Anoppi kun haluaa Rasmukselle pyörän jo täksi kesäksi ostaa, niin tuommosenhan sitä vois sit hankkiakin. Kai sitä nyt Rasmuksella ja Viljamilla täytyy samanlaiset kulkupelit edelleen olla! :D
 
Kurjaa, et Elpan päätä taas särkee. Toivottavasti saat sen jollain tropilla hallintaan, ettei mee koko päivä kipuillessa.

Pitäis vissiin mennä vaihtaa tätä univormua (pyjamaa) johonki sellaseen vaatteeseen, jolla kehtais tuonne ihmistenki ilmoille mennä.
Sain eilen kellarista kesävaatelaatikot ylös. Nyt pitäis siis enää ottaa eka nuo talvikamppeet pois kaapista ja laittaa nui kesähepenet tuonne esille. Jos vaik huomen, jos tuo selkä olis siihen mennessä jo sen verran parempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu RautaPerse:
B) mä oon niin puhki poikki :|
Miiiiiiiiiiiiiiksi? :hug:

Hii, Venla meni eilen mun serkulle (myöskin tytön kummitäti) yökylään ja hoitoon, kun serkulla tuppaa tota vauvakuumetta oleen, eikä voi saada enää lapsia (hänellä ennestään 5v poika). Aamulla rimpautin et mitä kuuluu, niin Venla oli mennyt ysiltä enemmän kuin kiltisti nukkumaan, ja heräsi aamulla seuraavan kerran, 8.30 :eek: Kyllä on meidän neiti ollu vieraskoree :D Serkkulikka laitto vielä puhelun jälkeen viestiä, että ei oo varma, haluaako palauttaa Venlaa ollenkaan. Miks Venla ei oo mun mielestä aina noin ihana? :LOL:

Nyt odotellaan Veetin kanssa iskää töistä kotiin, lähdetään tuhlaileen rahaa lasten kesäreleisiin. Mä kun en oikein saa pojalle ostaa, ellei iskä oo mukana, pojalle kun pitää saada mahd. samantyylisiä vaatteita kun isällään |O Välillä tuntuu, että mua pidetään ihan tyhmänä, ihan kun en osais ostaa farkkuja ja t-paitoja :ashamed: Venlalle saan ostaa kaikennäkösiä hepeneitä ihan niin paljon kun tykkään, isäntä ei puutu niihin yhtään. Kerran valitsi tytölle muutaman bodyn, ja ne oli mun mielestä ihan kauheita. No, ainakin toinen yritti :heart:

Hei muuten, vaatteista. Ostatteko kuinka paljon vaatetta lapsillenne esim. kuukauden aikana? Ostatteko merkkivaatteita, taviskamaa (esim.H&M) vai käytettyä? Vai sekä että?

Me saatetaan ostaa kuukauden aikana joskus ihan kauheesti, ja seuraavana kuukautena ei välttämättä muuta kuin sukkia. Ja mä oon hirvee ostaan varastoon; jos näen jonkun ihanan vaatteen isompien lasten osastolla, ostan sen. Just ostin H&M:lta Venlalle 92sen paidan kun oli niin kivannäkönen.
Meillä on merkkivaatteita ja ns. taviskamaa sekaisin, kirppikseltä en oo koskaan ostanu lapsille mitään :ashamed: Itse en kyllä viekään kirppikselle myyntiin, yleensä joku tuttu kelpuuttaa lasten vanhat vaatteen, loput vien SPR:lle tms. Eikä meillä niitä merkkivaatteita nyt ihan niin kauheesti oo, mä tykkään eniten HenkkaMaukasta. Oon saanu ihan hyvää laatua pikkurahalla, ei oo tarvinnu kertaakaan valittaa mistään niiden vaatteesta. Paitsi itelleni en osta sieltä juuri mitään, en tykkää kun LOGGin huppareista ja perustopeista. Muu kama on välillä vähän mitä sattuu. Mutta tosiaan, isukki kun on tyyliltään David Beckham-Justin Timberlake, niin sieltä on sitten helppo ostaa pojalle samantyylistä. Toinen mun suosikki lastenvaatteissa on Lindex, sieltäkin tulee joka käynnillä jotain ostettua =)

Hei miten mä saan kuvan suoraan tähän ketjuun, ettei tuu mitään linkkiä? Auttakee tyhmää...
 
Meillä oli tänään kauhun hetkiä kun Julia tippui sohvalta :'( Niin paljon kun olen kaikille messunnut että pitää vahtia ettei putoa ni sit ite käänsin selkäni sekunniksi ja sieltähän se mätkähti naamalleen lattialle. Arvatkaa onko huono omatunto?? Ja minähän itkin kahta kauheammin ku tuo tyvär... No, ei ole kun vähän nahkaa palanut nenästä ja ylähuulesta, muuten ihan oma iloinen itsensä, mutta kamalaa se oli :(

Vinkkinä niille joilla on vähänkään korkeampia koiruuksia; sellanen korkea teline kupeille on jees, meillä nimittäin aikanaan koira ite harrasti kuppien kaatelua :) Se tietty saattaa innostaa mukelot kiikkumaan katsomaan että mitä sieltä kupista löytyy ja saahan sen kyllä keikahtamaan :D
 
Heipä hei taas!
Ihania kuvia :heart: Mä oon tosi laiska laittamaan kuvia koneelle.Pitää ottaa itteensä joku päivä niskasta kii ja lataa kerralla kaikki.

Vk-pukua en oo vieläkään tytölle ostanut,kun en tiiä tuleeko sitä nyt hirveesti käytettyä.
Kengät pitäis ostaa,meiän tytöllä on vaan niin pieni jalka,etten tiiä minkä kokoset kannattais ostaa ettei heti jää pieneks.Leonan jalka on kokoa 18,ja esikoisen ensiaskelkengät oli kokoa 21.
Mä ostan kans vaatteita varastoon alennusmyynneistä.Viime syksynä ostin neidille kesämekot tulevaks kesäks.
Mä ostan lastenvaatteet enimmäkseen H&M:ltä,Kappahl:sta,Lindexiltä.Merkkivaatteita ei hirveesti lapsilla käytetä,ainoastaan tietyt urheilumerkit ja esprit,joita löytyy aika hyvin alennuksesta.

Ai kun Viljamilla on hieno pyörä!Kyllä nyt kelpaa huristella... :) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:
Hei muuten, vaatteista. Ostatteko kuinka paljon vaatetta lapsillenne esim. kuukauden aikana? Ostatteko merkkivaatteita, taviskamaa (esim.H&M) vai käytettyä? Vai sekä että?
Uskotteko, mä en ole ostanut Lellelle kaupasta/kirppikseltä YHTÄKÄÄN vaatetta. Ollaan saatu sukulaisilta ja kavereilta niin tuhottomasti vaatteita (sekä käytettyinä että lahjaksi uutena) ettei ole tähän päivään mennessä ollut tarvetta ostaa mitään. :D
 
Mä taidan olla meistä tällä palstalla se kirpparifriikki :D Eikös se ole kierrätystä, kun ostaa kirppikseltä, niin vie sinne myös myytäväksi? :LOL: Ostan mä uusiakin, tosin yleensä ne uudet vaatteet tulee "tarpeeseen" eikä vaan mielijohteesta. Harvemmin on rahaa laittaa 9? söpöön bodyyn tai 15? hauskoihin housuihin. Ehkä joskus, ei kuitenkaan vielä ;) Haalaritkin olen kaikki ostanut käytettynä vielä, kun niiden vedenkestävyydet jne. on yhtä turhan kanssa tällä hetkellä. Kunhan on siistit ja lämpimät, niin meille kelpaa :)
Pojalle ostin talvisaappaat kokoa 19, jotka olivat heti pienet kun piti laittaa vähänkin paksumpaa sukkaa. Joten seuraava hankinta helmikuussa oli talvikengät kokoa 22. Hyvin menee ilman villasukkaa nyt, hoitotäti veikkasi pojan kengänkooksi 20 tällä hetkellä :eek: Tosin isällä, sedällä ja isänisällä on kaikilla koon 47 KALOSSIT :D (kuten oon sanonut, äidin äly, iskän kroppa). Tosi fiksu poika muuten *hihih*
Ensiaskelkenkiin pitää perehtyä kun sen aika tulee, eli varmaan toukokuussa jo.

Meillä on nyt viikon sisällä opittu nousemaan ylös, kävelemään tukea vasten ja konttaamaan :eek: Ja kaikki johtuu siitä, että sabsu77 oli pikkumiehensä kanssa extemporekylässä lauantaina - Alex vain tarkkaili, ja vieraiden lähdettyä näytti että "mä osaan hei kans, en oo vaan halunnu näyttää..." ja samalta istumalta vetäs sohvapöydän sileeks.

Heti kun alas osataan tulla, mä tuun kehumaan lisää. Nimim. mustelmaisen pikkumiehen mamma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Saanko taas kirota |O

Menee hermot, kun toi likka kaataa koko ajan koiran vesikupin |O Eilen 4 kertaa ja tänään jo kerran |O
Miten mä saan tankattua ton päähän, että EI KOSKETA :kieh: Mitenkä te muuta ootte hoitanu tän jutun? Ei sitä kuppia voi koko aikaa poiskaan pitää :/
Meillä pidetään kissanruokia pääsääntöisesti keittiössä tiskipöydällä, tai muuten Lelle kaataa vesikupin ja levittelee ruuat pitkin poikin keittiötä tai laittaa suuhunsa. Joskus tuossa kyllä käy niin, että kissat pudottavat kupit ruokineen/vesineen pöydältä alas, ja siinähän sitten taas siivotaan. Ojasta allikkoon. |O

No mutta, eipä tästä tainnut olla apua, kun koiranruokia ei kovin ylös voi sijoitella. Noi meidän kissanruuat voisivat olla vaikka kirja- tai hattuhyllyn päällä, kun riiviöt pääsevät kyllä joka paikkaan. :headwall:
 
Meil o sellain vesikuppiteline ja siinähä Viljami mielellää "ui" :kieh:

Herranen aika...ehä mie kellee mei muksuist osta vaatteit kk:sittai vaan sillo ku jotai oikeest tarvii ja sit ne on yleesä iha "halppis" vaatteit.
En ymmärrä muotimerkkie päälle mitää :ashamed:

Oijoi...saan ollakkii koko tulevan vkonlopun Imatral...piti kyl olla tääl kotikyläs la ku kaveril synttärit,mut o kipee joten tuun si kotii vast su B) :D :whistle:
 
Ursu kuulostaa ihanalta!Nauti nyt kunnolla koko viikonlopun rauhasta! ;)
Mä tunnustan,et oon vaatefriikki :ashamed: Vaikka yritän taloudellisen tilanteen takia olla ostamatta ns turhia vaatteita,niin aika ajoin tulee hurahdettua :snotty:
Pääsääntösesti yritän kyl käyttää hyväks kaikki ale-myynnit... *seliseli* :D
 
Täällä toinen kirpparifriikki :wave: Uutena en oo ostanu ku muutaman hassun vaatteen. Mehän mentäis vararikkoon, jos jokaisen vaatteen ostaisin uutena :eek: Ja merkillä ei oo mitään väliä.

Mun pitäis kans kengät ostaa tolle tytölle. Mietin vaan, että pitäiskö ne olla talvikengät vai kevätkengät vai minkälaisia kalosseja sitä voi tämmösellä ilmalla käyttää ulkona :xmas:

Jaaha pitäis kohta lähtee tuhlaan veikkausvoittoo :xmas: 270 euroo pärähti tilille kuin kutsusta :D niin oikeeseen aikaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:
Hei muuten, vaatteista. Ostatteko kuinka paljon vaatetta lapsillenne esim. kuukauden aikana? Ostatteko merkkivaatteita, taviskamaa (esim.H&M) vai käytettyä? Vai sekä että?
Vaatefriikki ilmoittautuu :ashamed: Aika paljon tulee sorruttua merkkivaatteisiin, mut tulee niitä löytöjä toisaalta tehtyä kirppariltakin. Mut eikös se oo yksi kotiäitiyden iloja :D Kyllä sitä tulee ostettua uusia vaatteita hetken mielijohteesta, ja siksi kaapitkin pursuaa vauvanvaatteita. Eli lähes viikoittain tulee jotain hankittua :p Vaan nyt hoitovapaalla pitää laittaa vaatehankinnat minimiin ja ostaa vaan pakolliset hankinnat.
 
:wave: :wave: aaaah, tylsä työpäivä takana...
Ostin just tänään Emmalle vaatteita, oikein kaksi kpl...yhdet housut 8,50? ja värikäs villapaita 12?...
Mun äiti on kirpparifriikki, tuo joka reissulla jotain Emmalle.

Vitsi on niiiiin vaikeeta olla töissä hiljaa mun raskaudesta :kieh: , tahtois niin kertoo, mutta ei vielä. Ens viikon keskiviikkona mun oma lekuri soittaa mulle, niin jutellaan työ olosuhteista, kun tuo mun työpaikka ei oo raskaana olevalle se turvallisin, enkä halua tehdä töitä puoliksi....se on turhautuvaa.
Kesäloma alkaa 11.6 joten asti kyllä teen töitä jos selkä kestää..
 
Onpas täällä ollut hiljaista :eek:

Meillä on taas alkanut aamuyökukkumiset. Mikä siinä on kun pitää nousta istumaan, sitten itkeä sitä että istuu.. Huoh.. Eilen meni 20.40 nukkumaan ja tänään heräsi sitten klo 6 (toki muutaman kerran aiemmin yöllä). Mies sitten katsoi (onneksi) kelloaan väärin, ja luulin kellon olevan 7, joten keitti kahvit, vaihtoi pojan vaipan ja antoi äidin nukkua vielä 30min :D Siellä ne keittiössä olivat kimpassa syöneet maitoa (kahvia) ja leipää. Poika rakastaa ruisleipää, jonka päällä on leikkelettä ;)

Tänään on sisko ja siskontyttö tulossa "kylään" kun ovat menossa äidille, mutta huomas äsken bussimatkalla (200km päässä asuvat) että ei olekaan avainta mukana, ja äiti pääsee vasta illalla töistä. Kiva saada seuraa ;)

Enpä sitten menekään kirpparille myymään huomenna. Osittain siitä syystä, että kahdella toisella myyjällä olikin kauhea määrä myytävä, jäin suosiolla rannalle.. ja toinen syy on se, että tulin vähän katumapäälle.. Jos sitä toista tässä lähiaikoina alkais miettimään :ashamed: Tietty siinä voi mennä vuosia, tai olla täysin mahdotonta, mutta yhtälailla voi ekasta kierrosta tärpätä. Miksei näitä vauvoja voi vaan tilata postimyynnistä, mä oon niin hyvä siinä :D
 

Yhteistyössä