Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

Onpas nätti mekko Wiivi!Mä oon niin kade ihmiselle jotka osaa ommella...Itellä onnistuu just ja just villasukat jos on hyvät ohjeet.Ompelukoneen käyttö ja kaikki kaavat onkin sit asia erikseen...

G:Me mennään mökille mun vanhempien ja siskon perheen kanssa.

Käpynen Hienoa että kaikki oli kunnossa!Ihana pikkunen siellä uiskentelee :heart:
 
Hieno mekko, Wiivi!
Hienot ultrakuulumiset, Käpynen!

Gallupiin, että juhannuksena oon missäs muuallakaan ku töissä :kieh: (samoin mies), 2/4 lapsesta reissussa eli vajaalla miehityksellä mennään...

Tääl on Milla oksennellu ja ripuloinu tän päivää :( Toivottavasti ei tartu muihin.
 
Gallupiin Juhannus vietetään kera lasten kotona grillaten kuten viimuset 10v ollaan tehty =)
Ai mitennii ollaa jumahdettu paikoilleen :LOL:
Ei vaan kukaa oo pyydelly lapsii juhannust viettää minnekkää et voitas aikuisten jussii vietellä ja eipä oikee ilkee hoitoon noit kysellä ku kuitenkin kaikil omat menot.
 
Arttu kiittää onnitteluista :) sankari nukahti heti puuron jälkeen. mummu, pappa, isomummu ja kummit kävi kahvilla ja kakulla. paketteja tuli kivasti :) ens sunnuntaina tulee toinen osa vieraita ku noi mun sukulaiset asuu Tampereella ni sieltä tänne matkaavat.

Juhannuksena tää on töissä, aattona aamussa ja päivänä illassa.. mökillä meinattii kuitenki kävästä pikaseen.
 
Ei oo mun aamu: poika heräsi mun herätyskelloon ja ihan väärällä jalalla. Herran pitäis antaa aina aamuisin rauhassa herätä, n.20min se torkahtelee sängyssä, istuu ja pölisee ja taas torkahtaa. Nyt tärähti hereille.. kiukkus sit kunnolla kun vietiin hoitoon. :headwall:

Ei siinä mitään.. Hyppäsin sitten junaan, ja jäin Oulunkylän asemalla pois normaaliin tapaan. kävelin sen 400m bussipysäkille.. ja MATKAKORTTI KOTONA :headwall: Lähdin sit kävelemään töihin päin, ja loppupeleissä kävelin sen 30min työovelle asti. Vettä satoi, itte ihan hiessä ja kaupanpäällisiksi mun kotoa tuotu kauppakassi oli mennyt pohjasta rikki, joten tampoonit on sit nätisti tipahtaneet johonkin matkalle.

Kohta sitten käärimään talouspaperia tampooniksi tai jotain.. |O Veetuttaa!

Kuis aurinkoisesti muiden aamut on lähteneet käyntiin? ;)

Onnea 1-vuotiaille :flower:
 
Neukka kuulumisia:

Rv 33+5
paino 86,3 ( - 50g / vko )
RR 101/ 68
pissa ok
Hb 113
Sf 33
sykkeet 150-160

Puhuin tosta närästys jutusta, kun mulla ei siis enää sulkeudu toi läppä niin ruokakin nousee ylös. Ja neukka totes että kärvistele 2 viikkoo et sit on sulla lääkäri aika, kun meillä ei oo tuolla yhtään lääkäriä tällä hetkellä voi vaan olla että kahen viikon päästä olen zombie jos en saa nukuttua

vauva rt mutta niin ylhäällä kun vaan olla ja voi, edelliset lapset laskeutunu vasta synnytyksessä joten voi olla että närästys ei helpota vielä piiitkään aikaan.

Oli niin lähellä etten pillahtanu itkuun kun sieltä pois lähdin.

wiivi84 & JOKERI 33+5

rautaa ei voinu tällä hetkellä suositella mulle koska muuten närästäis vielä enemmän....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Wiivi- 1tl ruokasoodaa lasilliseen vettä!
muuten hyvä, mutta kun mikään ei enää auta, kun mulla jää se ruokatorven läppä auki niin nousee kaikki ylös, ruoka ja vatsahapot...

joku lääke ois kuulemma mikä tekee sellasen kalvon et estää niitä tulemasta ylös vaikka läppä ois auki. täytyy vaan koittaa nyt saada sitä hankittua...ja sit itken oikeesti jos sekään ei auta.
närästää siis 24/7 ja jos kumartuu nousee ruoat ylös..
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Wiivi- 1tl ruokasoodaa lasilliseen vettä!
muuten hyvä, mutta kun mikään ei enää auta, kun mulla jää se ruokatorven läppä auki niin nousee kaikki ylös, ruoka ja vatsahapot...

joku lääke ois kuulemma mikä tekee sellasen kalvon et estää niitä tulemasta ylös vaikka läppä ois auki. täytyy vaan koittaa nyt saada sitä hankittua...ja sit itken oikeesti jos sekään ei auta.
närästää siis 24/7 ja jos kumartuu nousee ruoat ylös..
Tarkoitatko Gavisconia? :) Toivottavasti löydät jotain avuksi :hug:
 
Mä jatkan yksinpuheluani: anoin lomaa :D Nyt olis sitten 5.- 14.8. lomaa, ja heti la-pe 9 päivää putkeen töitä sen jälkeen... Mä jo mieheltä kerjäsin jotain "tekemistä" kun on itsekin lomalla. Ei tarvitse poikaakaan viedä 2 viikkoon hoitoon. Mökkiloma tai vastaava olisi ihana :heart: Puuttuu vain se mökki.. ja auto.. :$
 
JEE täällä ollaan taas elävien kirjoilla :D Siis voi apua miten kipee ihminen voi olla kun saa angiinan HUH HUH...Ikinä en enää sellaista itselleni halua!!

Gallupiin: Alkuperäinen suunnitelma oli että lähdetään Kangasniemelle mökkeilemään juhannuksena mutta voi olla että reissu siirtyy myöhempään ajankohtaan :(
Todennäköisesti ollaan vaan omassa pihassa ja grillaillaan ym...Mikäli sää on hyvä!!

Tänään olis anopin synttäri kahveelle menoa ja siivotakkin pitäs jossain vaiheessa,no vettä sataa sen verran että ei pihallekkaan viitsi lähteä niin onpa ainakin tekemistä!!
 
Ilmottaudun hengissä olevaksi, ootte ehtiny kirjotella niin monta sivua etten ees nyt osaa mihinkään kommentoida... pikkusisko meillä vieraisilla viikon ajan ni on vallannut meän koneen ihan kokonaan :snotty: Onnittelut yksi-vuotiaille :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
Lisäyksenä tuohon telkkarin tuijottamiseen että olen kyllä rajannut esikoisen TV:n katselua koska voisi katsoa aamusta iltaan.. muistan kun tytön ollessa 3kk katsoimme Itsenäisyyspäivänä suomalaisen leffan ja tyttö oli sitterissä jonne odotimme nukahtavan päikyille mutta katsoikin koko pitkän leffan ääneti.. :eek:
Oli siis koko perheen elokuva.. =)
Nooalla ei ole ollut samanlaista intohimoista kiinnostusta telkkariin kuin siskollaan.
Piti omaa tekstiä korjata että tyttö oli tuolloin 1v3kk.. 3kk ikäinenhän voi nyt vaikka silmät auki nukkua.. :D
Mutta pointti siis oli se että jaksoi jo tuolloin 2 tuntisen katsoa keskittyneenä.. :)

Juhannus ollaan ihan kotosalla, ehkä grillataan tuossa pihalla ja jos sää sallii, mennään Suomenlinnassa käymään.. tässä Espoossa on tullut kohta 9 vuotta asuttua muttei koskaan käytyä vielä Suomenlinnassa.. :whistle:
Mökkiä ei juhannushinnoilla viitsi edes periaatteen vuoksi vuokrata.. kylpylähotelliin meinattiin mennä mutta maltetaan olla kotosalla kun viikko eteenpäin lähdetäänkin jo Tukholmaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
[tässä Espoossa on tullut kohta 9 vuotta asuttua muttei koskaan käytyä vielä Suomenlinnassa.. :whistle:
Jahas Jahas!! *virittää kiikareitaan* :D
Mitä.. onko teillä merinäköala..?? *vihreä kateudesta* :D
:LOL: Oliskin... tarkoitin vaan tätä Helsinki - Espoo välimatkaa.
:D

Kohta minut bongaa Espoon syvistä metsistä testaamasta uusia rattaita.. =) :wave:
 

Yhteistyössä