Kesäkuun kullankerät 2008 TOUKOKUUSSA

Niinhän se vissiin ursu on,et aika usein jos on maidolle allerginen,niin saa oireita myös soijasta...No onneks teillä on valmiina se resepti siihen almironiin.
Puhuko se lääkäri mitään siitä refluksista?Kun sanoit ettei Viljami syö,niin tuli mieleen,et jos syöminen tekee kipeetä ruokatorveen...
 
Aaaaapuuuuva!
Soittivat lastelekurist ja ne huomiset labrat o paasto sellaset :eek: Vippa ei saa mitää mahaasa klo 20.00 jälkee :headwall: :kieh: ...kui hitois mie yön tuon kaa ku ei hää ymmärrä miks ei äiti pulloo anna vaik kui ois jano tai nälkä :'(
Vissii keitettävä yöks itellee kahvii ja oltava hereil :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:
Voe ursu :hug:

Mä en kyllä vaan oo koskaan ymmärtäny minkä takia noinkin pienen lapsen täytyy olla syömättä ja juomatta, kuten esim. aikuisen ennen leikkausta tms. Eihän lapsi voi millään jaksaa :/

Ennen leikkauksia nyt ymmärrän (syömättä ollaan sen takia, ettei esim. lääkkeestä tai hengitysputkesta tulevan oksennusrefleksin takia potilas tukehdu oksennukseensa), mutta että 12h paasto noin pienellä, raukka :(
 
Sepä se ku tää ei syö! Nyt tän pvän saldo 1kalapuikko pien pipari ja muutama muru leipää + 2maitopullollist...ruua kaivo suustaa pois ku sain sitä sinne lusikal hivutettuu :headwall:

Kuka haluis tulla miun seuraks valvoo ens yönä???!! :D :LOL: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Sepä se ku tää ei syö! Nyt tän pvän saldo 1kalapuikko pien pipari ja muutama muru leipää + 2maitopullollist...ruua kaivo suustaa pois ku sain sitä sinne lusikal hivutettuu :headwall:

Kuka haluis tulla miun seuraks valvoo ens yönä???!! :D :LOL: :whistle:
Iske suppo! Ei se pahastakaan voi olla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Sepä se ku tää ei syö! Nyt tän pvän saldo 1kalapuikko pien pipari ja muutama muru leipää + 2maitopullollist...ruua kaivo suustaa pois ku sain sitä sinne lusikal hivutettuu :headwall:

Kuka haluis tulla miun seuraks valvoo ens yönä???!! :D :LOL: :whistle:
Iske suppo! Ei se pahastakaan voi olla...
Juu, vois helpottaa jos johtuu hampaista :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Sepä se ku tää ei syö! Nyt tän pvän saldo 1kalapuikko pien pipari ja muutama muru leipää + 2maitopullollist...ruua kaivo suustaa pois ku sain sitä sinne lusikal hivutettuu :headwall:

Kuka haluis tulla miun seuraks valvoo ens yönä???!! :D :LOL: :whistle:
Iske suppo! Ei se pahastakaan voi olla...
Juu, vois helpottaa jos johtuu hampaista :wave:
Eipä oo auttanu lääke...oon antanu :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Sepä se ku tää ei syö! Nyt tän pvän saldo 1kalapuikko pien pipari ja muutama muru leipää + 2maitopullollist...ruua kaivo suustaa pois ku sain sitä sinne lusikal hivutettuu :headwall:

Kuka haluis tulla miun seuraks valvoo ens yönä???!! :D :LOL: :whistle:
Iske suppo! Ei se pahastakaan voi olla...
Juu, vois helpottaa jos johtuu hampaista :wave:
Eipä oo auttanu lääke...oon antanu :/
:( Voi Vimppa-raasua
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Sepä se ku tää ei syö! Nyt tän pvän saldo 1kalapuikko pien pipari ja muutama muru leipää + 2maitopullollist...ruua kaivo suustaa pois ku sain sitä sinne lusikal hivutettuu :headwall:

Kuka haluis tulla miun seuraks valvoo ens yönä???!! :D :LOL: :whistle:
Iske suppo! Ei se pahastakaan voi olla...
Juu, vois helpottaa jos johtuu hampaista :wave:
Eipä oo auttanu lääke...oon antanu :/
:( Voi Vimppa-raasua
Niinpä :( Ooon iha ulkon tuon lapsen kaa...en vaa ymmärrä kui kaikki voi mennä vikaan :/
Oma jaksamineki iha äärirajoilla ja tiiän etten voi täl hetkel olla paras mitä nää ansaitsee...kuhan pyristellää etee päi tunti kerrallaa.
Ei sil et hermo menis...vaa väsymys täs se ettei oikee jaksa 100% olla läsnä...ehkä 50-70% :headwall:
 
Nyt me jouduttiin pois ketjusta... Ei sillä, että eihän tässä usein olla palstailtu, ihan oma vika, mutta vähän ollaan yritetty kuitenkin käydä kuulumisia kertomassa.

Haikaraemolla olikin iloisia uutisia. Mulla vauvakuume kytee edelleen ja ihan pisti rintaan, kun tänään töistä soittelivat. Töihin siis olen syksyllä menossa, mutta toinen aivolohko haluaisi jäädä kotiin ja masua kasvattelemaan mahdollisimman pian.

Ursulalle jaksamista!
 
ursulle ja Viljamille voima :hug: yöksi, toivottavasti edes jois maitoa illalla ennen klo20...Oot mun mielessä.

Haikaraemo, voi jipiiiiiiiiiiiiiiiiii, kiwa saada lisää "tuttuja" masuileen..onnea
:D :heart:

Emmalla huomenna neukka klo14.30...saas nähdä kuinka tytsy kasvanu.. =)
Ja mulla eka äippäneukka ke klo12..
Emman simmut onki jo todella hyvät ja eipä tuo kauheesti vastaan laita kun annetaan antibiootti suukkuun...
Hmm, mitäs muuta, joo, mulla näköjään iltapahoinvointia :x ei onneks viel joutunu pöntölle, mutta lähellä on ollu. Eli kauhee KRAPULA aina illalla...blah...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Babyblue08:
Nyt me jouduttiin pois ketjusta... Ei sillä, että eihän tässä usein olla palstailtu, ihan oma vika, mutta vähän ollaan yritetty kuitenkin käydä kuulumisia kertomassa.

Lisäsin sut takas listalle :wave: syytetään edellisen kuukauden päivittäjää, kun ei ollu lisänny teijän 10kk mittoja ja sen takia heivasin sut pois. Ja mulla on tunnetusti laho pää niin en muistanut, että oot käyny kirjotteleen....
Mutta nou hätä, siellä on nyt nimi :D
 
Babyblue08:
Nyt me jouduttiin pois ketjusta...
No way!!! Ketjussa olette edelleen (vaikka LISTAlla ehkä nimi on tipahtanutkin pois) ja aina on kivaa kuulla harvemminkin kirjottelevien kuulumiset. Mites muuten, vieläkö imetät poikaa?? Eikös sulla ollut anoppi, joka kauhisteli, miten "isoa poikaa" tissillä pidetään? Taitaa meitä edelleen imettäviä muutama olla vielä kullankerien äideistä. Mun oli tarkotus lopettaa hetimiten, kun tyttö täyttää 1v ja saa antaa lehmänmaitoa, mutta en taida siltikään ihan "raaskia" . Tulee nuo 1v synttärit ihan liian äkkiä :( Tänäänkin päivällä kun tissiteltiin ja laps kattoo niin onnellisena, kun on maitonsa saanut, että miten siitä nyt raaskii luopua... Varsinkin kun tietää, ettei enää ikinä uudestaan... (kattokaapas niin sitä lykätään ja lykätään ja vierotus tapahtuu joskus lähempänä 2v taas :x )
 
Ammu Mulla on vähän samat fiilikset :/ imetyksen ajattelin lopettaa vuoden paikkeilla, mutta nyt en tiedäkään. En usko, että ikinä saisin juotettua maitoo 5-6dl nokkamukista :eek:
Mutta vähenee se nyt ainakin radikaalisti, kun töihin pitää lähtee....
 
No kiva, ettei meitä ihan kokonaan pois heivattu. =) Kyllä saatoin 10 kk mitatkin kertoa, mutta ei ihme, että jäävät tohinassa päivittämättä. Tässä vielä uusiksi, eli 9,6 kg ja 75 cm.

Elppa, ei mitään anteeksipyyntöjä! =)

Juu, meillä se anoppi päivitteli "ison pojan" imetystä, mitähän meidän vaavi silloin oli, joku puolivuotias... Imetän kyllä edelleen ja olin myös aikeissa lopettaa heti, kun 1 vuotta tulee täyteen. Voi kuitenkin olla, etten myöskään välttämättä oikein raaski lopettaa, kun toinen pieni (iso) niin onnellisena tuhisee tissillä. Ja meille rintamaito on ni-in tärkeää, poika vaan pyörittelee silmiään, kun yritän muita maitotuotteita tarjota. Voi olla, että hetki menee, ennen kuin tota poikaa saa lehmänmaitoa juomaan. Hauskaa vaan, että aina ennen omaa lasta olen ajatellut, että "minähän en mitään taaperoa imetä..." Vauvahan se on vielä, eikö olekin? :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Ammu Mulla on vähän samat fiilikset :/ imetyksen ajattelin lopettaa vuoden paikkeilla, mutta nyt en tiedäkään. En usko, että ikinä saisin juotettua maitoo 5-6dl nokkamukista :eek:
Mutta vähenee se nyt ainakin radikaalisti, kun töihin pitää lähtee....
Mä oon jo töissäkin ja silti vaan... Toki vähemmän ku ennen, mutta kumminkin. Elppa Babyblue80?! :whistle: :p :eek:
 

Yhteistyössä