****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

Heippa!
Isot tuplaonnittelut itkuiitalle !!! ihanaa :heart:
Aamuoksennukset tehty joten päivä taas saatu käyntiin.. iltavuoroa pukkais,viikonloppukin töissä menee.Hieman yöllä satanut lunta ja neiti oli niin innoissaan kun päiväkotiin vein.Olis pitäny lähtee jo hiihtämään ja pulkkamäkeen :D ei taida ihan tuo lumi riittää vielä.. :)
Varhaisultran hinnoista kyseli mmilia08 .. mulla maksoi 152e josta en saanut kelavähennystä koska saan sairaskassasta myöhemmin osan takaisin. En tiedä mitä normaalisti kelavähennyksen jälkeen olis omavastuu?
Taidan harkita tuota pahoinvointi ranneketta.. nyt saanu kurissa oksentelun ja pahoinvoinnin tunteen pidettyä kun syö vähintään tunnin välein jotain.Hirveä nälän tunne tulee juurikin tunnin välein ja sit jos ei syö heti niin tosi huono olo...
töissä eilen muutamalle kerroin ihan sen takia etteivät ihmettele kun vessassa käyn useammin enkä lähde tupakille mukaan.Jos jotain tapahtuu vielä niin toisaalta helpottaa et tietäävät sit miksi ehkä poissa olen ja surullinen.
Pientä siivousta jos ennen töihin lähtöä jaksais..
Viikonloppuja kaikille!! :wave:
 
Huomenta!!

Itkuiitalle tuplaonnea :flower:

Mäkään en mee siihen varhaisultraan vaikka eka aattelinkin et kävisin, mut oottelen siihen marraskuun 9.pvään jolloin on lääkärineuvola. Tänään viikkoja 6+0. Hienoa :)

Katottiin illalla semmonen koira elokuva ku Hachiko, siinä oli mm Richard Gere näyttelijänä ja se koira toisessa pääroolissa! Aivan mahtava leffa ja en ikinä oo itkeny niin paljon missään leffassa, tursotin ihan kunnolla!! :heart:

Tänään iltavuoroon töihin ja kiinnostaa ku kilo sontaa. Varmaan saa kävellen köpötellä jos on kovin liukkaan tuntosta..kohta ulos ottamaan selvää :D Hauskaa päivää teille.
 
Eka neuvola käyty! Ihan mukava käynti, vaikkeihan siellä vielä otettu kuin hemoglobiini, verenpaine ja paino. Muita verikokeita ei vielä otettu, kun kuulemma perjantaisin ei meidän neuvolassa ole se pikku labra auki. Niin ja katsoihan terkkari pissanäytteen, että oli ok.

Sen jälkeen varasin heti ajan np-ultraan, se olisi sitten viikolla 11 ja risat ja seuraavan neuvolakäynnin sainkin vasta sen jälkeen.

Sydänääniä yritetään kuunnella meidän neuvolassa käsittääkseni ensimmäisen kerran aikaisintaan viikolla 10.
 
KHJ
Itkuiita:heart::heart: Onnea tuplista! Varmasti vaatii pienen totuttelun tämäkin ajatus :)

Täällä ei ihmeitä,tänä aamuna eka ällötys :$ tuli kesken töiden ja niin ammatiltani olen klinikkaeläintenhoitaja. Täytyy vältellä puremia ja raapasuja sekä erinäisiä eritteitä :D Väsymys jatkuu.

Minäkin pääsen ultraan vasta 9.11 ja sillon viikkoja ei kyl olekaan kun 9 joten sinne asti pitää kärvistellä.Jos ei sit yksityiselle tule peruutusaikoja.

Mukavaa viikonloppua kaikille KHJ ja Nyytti 5+2
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksista sydänääniä koskien! Olen itse ekassa neuvolassa vasta viikoilla 6+6 että saa nähdä yritetäänkö kuunnella ääniä vai ei. Jostain syystä se mut halusi sinne jo nyt heti, tuntuu että kaikkien muiden neuvolat on vasta myöhemmin. Noh, ehkä se on tämän kaupungin käytäntö.

Mulla on ollut nyt eilen illalla ja tänään niin normaaliolo että jos en tietäisi niin en uskoisi olevani paksuna. En tiedä johtuuko sitten tulevasta flunssasta vai mikä on, mutta ei heiluta eikä turvota tai yökötä tai mitään. Tänä aamuna tein vielä uuden testin ja ja ihan kontrollin kanssa samanvahvuinen viiva tuli heti. Vieläkään en meinaa todeksi uskoa. :)

Olen kertonut yhdelle työkaverille, joka on tiennyt myös yrityksestämme. Ihan samasta syystä kuin Perdy, että jos ei menekään niin kuin elokuvissa niin on joku joka tietää ja osaa tukea. Äitille ja iskälle kerron sunnuntaina kun menen käymään, samasta syystä heillekin. Kaikki muut saavat kyllä (ehkä yhtä ystävää lukuunottamatta) odottaa joulua. :)

MJ & Salarakas 5+2
 
huoh tää olo on järkyttävä.. kokoajan on pakko laittaa jotain suuhun. muuten ei pysty olee.. tossa on tollanen kulho johon oon pilkonu näkkärinpalasia :) no ainakin on terveellisä..

maanantain on eka neuvola käynti tai siis sisäänkirjaus sama juttu :p väsymys painaa kokoajan ja kämppä kaatuu niskaan. sit pitäs viel iltasin jaksaa ahertaa iltalukiota!! matikkaa, psykkaa ja ruotsii :( noh kyllä tää täst lähtee..

esikkoa odottaes ei ollu ollenkaan tälläsiä oireita tai siis ei ollu tätä oksetus oloa! mä vaan söin silloin vaik ei ollu nälkä.. :D

Minsku82 ja tärppi 7+3 tai 7+0 ottaa ny selvää sit..
 
Tuuliset terkut!

Kamala ilma ulkona, koetin äsken hieman ulkoilla tyttöjen kanssa, mutta pienimmällä meni itkuksi, joten tultiin aika pikana sisälle. Nyt neiti menikin jo unille.

Onnea uusille plussanneille ja ihanille ultrauutisille ja itkuiitalle tuplaonnittelut! Jokunen on jo neuvolassakin käynyt, mä en suostu menemään ennen viikkoa 10. Varaan ajan parin viikon päästä, kun on kuopuksen 1v neuvola. Haluan tällä kertaa, että ne sydänäänet kuuluu varmasti, jos on kuuluakseen. Kuopuksesta kävin 9+5 ja sydän ei kuulunu vielä sillo. Edellisistä oon ollu toisessa neuvolassa, jossa on aikaisemmilla viikoilla katottu ultralla... Tuli aika epätietoinen olo, piti mennä ultraan varmistamaan, sit mulle sattu yksityisellä joku tosi huono ultraaja, joka sanoi, ettei nää mun mahassa mitään... Lähdin sieltä 100€ köyhempänä ja kädessäni lähete seuraavalle päivälle äitipolille... Jonne kannatti kuulema mennä syömättä ja juomatta, jos joutuu kaavinnan tekemään.:O Valvotun ja itketyn yön jälkeen menin äitipolille ja kappas, siellä oli kaikki kunnossa. Mutta nyt en halua samaa tälle kertaa!

Musta tuntuu, että nyt kun mä päätin vähentää imetystä, niin kuopus päätti ihan toisin. Tuntuu, että se roikkuu paljon useammin tuossa tissillä. Ja kuvotus on iskeny tänne, ei vielä okseta, mut semmoinen inhottava etominen koko ajan. Syöminenkään ei auta. Ja sukupuoli tuntemuksista, mulla on nyt poikaolo. En sit tiiä johtuuko siitä, että kolmen tytön jälkeen vois nyt vaikka pojan "haluta". Esikoinen on poika. Mutta toisaalta ihan sama kumpi tulee, kunhan kaikki vaan menis hyvin.

Nyt siirryn pyykin pariin, täytyy pitää kovin nenästä kiinni, kun laitan pesuaineet koneeseen... Jostain syystä kaikki pesuaineet haisee pahalle...

Syksyistä viikonloppua!
 
Sannikki KOKSissako se sun sukulaistyttö synty ? En nyt muista,sori, enkä jaksa selata taaksepäin, onko siellä siis vieläki ? Tääl on kyllä KOKSista yks todella hyvä kokemus, edellinen synnytys meni paremmin kun olis voinu ikinä toivoa, kätilö oli ihana ja kannustava ja kaikki meni niin nappiin. Samoin on kaikki mun lähipiirissä kokeneet KOKSin todella hyvänä paikkana. Miten teillä on noin huonoja kokemuksia sieltä.. ? :( Se osasto onki sitte asia eriksee, niistä tyypeistä siellä en tykänny yhtää. Halusin vaan äkkiä pois. Onneks tällä kertaa ei toivottavasti tarvi olla siellä niinkää pitkää ku ekasta.

Täällä ei kummempia, kamala ilma, ei ees lenkille pääse.. Kökitään sit taas koko päivä sisällä. :kieh:
 
Pahoinvoinnista: edellisen raskauden aikana vannottiin PIRKKA-B VITAAMIININ nimeen et se auttais. Ja piti olla juuri tuota pirkan, oliko nyt b6 vitamiini joka auttoi.
Mä sain viimeyönä jonkun ihme kohtauksen, sydän rupes hakkaamaan ihan hirveesti niinku olis pelästyt jotakin kovasti. Ei saanut nukuttua vaan miettisin mitä tekisin. Mut ohi se meni onneks jossain välissä. Pitää hankkia magneesiumia valmiiksi, mies luki et auttais tuollasiin kohtauksiin ja jos mulle tulee taas levottomat jalat ni auttaa niihinkin. Ompelin ensimmäiset vaipatkin jo uudelle tulokkaalle :) ja kyllä niistä vaan tuli taas söpöjä.
 
itkuiita tuplaonnittelut :flower:

Onnittelut myös muille jo ultrassa käyneille ja hyviä uutisia saaneille :)

Täällä etova olo jatkuu.. :x tänään oli pakko hakea apteekista nuo pahoinvointirannekkeet, nyt ne on olleet n. 4h ja en tiedä kuvittelenko vai onko oikeasti mutta tuntuisi että niistä on hieman helpotusta ollutkin :) saa nähdä kun niitä nyt enempi ennättää pitää..
Suurin osa hajuista tekee pahaa :/ Jääkaappiakaan ei oikein pysty availeen kun puistattaa..
Mitään ei oikein tee mieli syödä.. hedelmät onneksi maistuu kuitenkin.. mutta muuten mitään makeeta ei voisi edes kuvitella :$

Varasin juuri pähkäilyjen jälkeen varhaisultran :heart: pitkään puntaroin että menenkö vai odotanko np-ultraan mutta oman mielenrauhan vuoksi menen nyt sitten 27.10 viikkoja sillon olisi 8+4.
Joku kyseli hintoja, niin kysyin itsekin tuolta että mitä maksaa niin totesi että noin 70€, ei kuulostanut pahalta..
Nyt vaan kun malttaisi odotella, tuntuu, että aika menee välillä niiin hitaasti :D

Ensi viikolla olisi neuvola, siihen ei enää onneksi kovin pitkästi ole..

Viikonloppuja kaikille! :wave:

ninna&bébé 6+6
 
Onnea itkuiitalle tuplista :heart:

Mä oon ollu kaks päivää nyt aika oireeton. Ei ole ollut enää niin paha olo eikä mahaankaan koske niin kuin aiemmin, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin.
Paitsi tänään oli aika tiukkaa töissä kun yksi potilas oksensi(ihan reippasti) niin olin just siinä vieressä kun se alkoi oksentaa. Haju oli mitä kamalin, yökkäilin itsekin...:$ Ja ei ollu lystiä siivota sitä..

Nyt ois taas huomenna vapari, sit alkaakin 6 päivän putki, huoh!

Voi kun tietäis et masussa on kaikki ok niin ois parempi mieli..neuvolaankin on vielä aikaa, olisi jo kiva käydä sielläkin.

Bre+ pikku 6+0
 
Moi!

Voisin liittyä mukaanne, jos sopii! Toista lasta odotan, esikoinen on 4 v. tytöntylleröinen. Tällä viikolla tein testin joka oli positiivinen<3 maanantaina soittelen neuvolaan ja jospa se laskettu aikakin sitten tässä tarkentuu, omien laskujen mukaan se olisi 26.6. Väsymystä ilmassa mutta eipä oikeestaan muuta ja ai niin..turvotusta!!
 
Itkuiita: Isot onnittelut tuplista!!

Täällä olo on jotenkin epätodellinen eikä järki oikein vielä ole sisäistänyt että vaavi olisi tuloillaan..
Oireita ei ole muuta kun aamuisin vähän kuvottaa mutta edellisiin verrattuna todella vähän koska aamupalakin pysyy hyvin sisällä. Saa nähdä mikä aamu se todellisuus koittaa ja halitaan pönttöä oikein kunnolla.

 
Ai niin, neuvolassa tänään sain la:n päivää pidemmälle eli 4.6. Mutta en halua muuttaa sitä vielä listaan, katsotaan vielä ensi viikon ultra ensin.

Tervetuloa t:nmuru joukkoon pahoinvoipaan (positiivisessa mielessä sitä)... kyllä niitä oireita sieltä sinunkin kimppuun vielä kömpii. Itsellä tämä etominen ja väsymys on runsasta.

Minulle on tulossa kolmas, mutta myös "isommalla ikäerolla" edelliseen (tai mikä nyt on iso ikäero), nuorimmainen on nyt 3,5 vuotta. Sitä olen miettinyt, että tuleekohan heistä leikkikavereita ollenkaan. Juuri 6 v täyttänyt esikoinen ja 3,5 v kuopus ovat oikeastaan toistensa parhaat kaverit.

Ammateista täällä on puhuttu, minä olen toimistotöissä. Nostan hattua teille, jotka jaksatte lähihoitajan tai muiden fyysisempää työtä tekevien hommia tässä jamassa. Itseä niin heikottaa, että istumatyö on helpotus tällä hetkellä.

Bretagne toivottelen täältä sulle oikein katalaa ällötys oloa, niin sinulle tulee parempi mieli.:) Kyllähän nämä olot vaihtelee jonkin verran itselläkin. Eilen illalla oli oksennus ihan tuloillaan koko ajan, aamu oli tänään aika hyvä. Nyt on taas päivästä asti ollut jatkuvaa etomista.

kurkkunaamio ja pikkuinen 7+0 (vaikka neuvolassa tänään 6+6, mutta minä haluan iloita numerosta seitsemän)
 
itkuiitalle tupla onnittelut ja muille ultrassa jo käynneille! Kunpa täälläkin aika menisi nopempaa ja pääsisi kurkkaamaan. Mutta luvan olen neuvolasta saanut soittaa vasta 2 viikon päähän, joten vielä viikko olis siihen ja aika varmaan tulee sitten vasta enskuulla joskus (?) Neuvolassa th ei viime raskaden aikanakaan halunnut kuunnella sydänääniä ettei tule pelkoa jos ei saa kuulumaan. Eilen jo mietin siivotessa että onkohan siellä mahassa elämää ollenkaan kun olen niin oireeton, mutta mies siihen ettei mulla niitä oireita ole ennenkään ollut. Katselin mammavaatteita netistä, mutten sortunut tilaamaan kun omat mahtuu päälle niin ajattelin että kerkeän sitten kun alkaa kiristää.
 
niiz juu KOKS:ssa syntyi nyt helsingissä hoidettavana. Kai niitä on kokemuksia on jokaista sorttia ja varmaan tasoihin menee. kyllä mullakin oli ihana kätilö ja kaik meni hyvin, muut leikkaukset siinä puljussa onkin meny päin seiniä... Jalka ja sappileikkaukset.

OMAA NAPAA: Noh meillä pieni takaisku eilen illalla 23.30 kun heräsin reippaaseen verenvuotoon, tyrehtyi melko pian ja aamulla ei enää oikeen mitään, pelko perseessä ollaan. Ei kipuja mikä lienee hyvä merkki:) ja vuoto loppui nopeaan kyllä, mut pari kertaa sain paperin aivan uitetun veriseksi... oli kyllä intiimiä peuhua illalla... soitin neuvolaan ja oli sitä mieltä että jos olis keskenmeno niin ei olis tyrehtynyt noin pian... yksi pikkurillinpään kokoinen hyytymä tuli aamuyöllä, mut ei tosiaan mitään kipuja.
Maanantai aamulla jos ei vuoto palaa tai oikeestaan jokatapauksessa soitan naistenpolille, siellä oli veljen avon oletettu keskenmeno ultrattu ilman lähetteitä, josko sit olis viisaampi... Nyt vaan niin väsy ja ihmeissään että vois vaan lölliä sohvalla... en tiedä olenko raskaana enää vai en????? kauhea tilanne. Mies on ihan kauhuissaan mut mie oon jotenkion tosi rauhallinen. Eihän sille keskenmenolle minkään voi, ja kyllä yöllä tuli itkettyä aivan hulluna :( katsotaan nyt sit mitä maanantaina selviää.
 
sannikki mulla oli tyttöä odottaessa 15 viikolle asti vuotoja. Yhden kerran lorahti juuri tuohon sinun tyyliisi ihan kauhea lasti verta. En muista millä viikolla silloin olin, jonkun verran pitemmällä kyllä. Aamulla menin vessaan ja pönttöön hulahti ihan kauhea määrä. Ei ollut hyytymiä. Kesken ei kuitenkaan mennyt siis. Mutta vuoteli jonkun kerran sen jälkeekin niukemmin. Istukassa oli joku hematooma, näkyi ultrassa. Sanottiin silloin, että voi olla vaara, että istukka olisi irtoamassa, mutta toisaalta voi olla, että ei ole mitään hätää. Ja hyvin meni kaikki siis!
Toivottavasti tämä loi teille rohkeutta ja toivotaan, että kaikki hyvin!
 
mä uskaltaudun mukaan vaikka vielä voi tapahtua vaikka mitä eikä mulla oo lasketustakaan hajua kun kierto veny pitkäks ja kierrossa oli 2 ovista joista viimisimmästä sit raskauduin vaikka sitä ei mun mielestä ees hyödynnetty. joku supersiittiö :D varhaisultrassa sit selvii la tarkemmin mut oviksen mukaan menee tonne kesäkuun lopulle.
 
Suuret onnittelut Itkuiitalle tuplista!!! Oli varmasti yllätys - iloinen sellainen...onko teidän jomman kumman suvussa kaksosia?

Ja onnea kaikille ultrissa käyneille hyvistä uutisista !! Se on niin tärkeää nähdä, että kaikki on kunnossa pikkukaverilla.

Perdy ja muutkin koittakaahan selviä pahoinvoinnin kanssa... täällä on kans öllö-olo oikeestaan klo10-22. Eli aamu on kaikista parhain ... hih hih... mies ihmetteli, että onko se ihan normaalia, kun kieriskelen kuvotuksen kourissa iltaisin enkä aamuisin:)

Tinsku - mäkin vollotan jokaisessa tv:ssä tulevassa muka herkässä kohdassa...äsken tuli dancen uusinta ja vollotin siinäkin kun sanottiin, että sinä ja sinä olette jatkossa. Jooh, ja mä kun katsoin ton jakson jo viime sunnuntaina, että ei tullut edes enää yllärinä noi valinnat:D

Toivottavasti Sannikki toi pieni verihulahdus oli vain turha säikäytys... kyllähän se ultra mieltä keventää, jotta kannattaa tosiaankin varata aika!!

Ammattikysymykseen - mä oon fysioterapeutti ja välillä on vähän vaikiaa asiakastilanteesta lähtiä jos tulee oikein häijyolo..onneksi vielä oon selvinnyt syvään hengittämällä näistä tiukoista tilanteista.

Mä en oikein osaa sanoa onko mulla tyttö vai poika olo...ehkä poika... johtuen siitä, että mun mies on ihan varma, että se on poika. En pysty päättelemään mistään ruokahimoistakaan, kun kaikki ruoka inhottaa:x Pakolla saan itteni syömään ykkösrinkeleitä ja mehukeittoa..jee jee... on mullakin huiput eväät:whistle:

(.) kävin tänään siellä ultrassa. JEEEEEEE!!! Siellä se pikkuinen köllötteli ja sydän sykki kovasti:heart: Itkuhan siinä tuli ja itkeskelin vielä autoillessa sairaalalta takaisin...niin huojentava olo. Pikku-joey oli 12mm eli vastasi täysin viikkoja 7+4. Mä ilmoitin alussa itselleni ihan väärän la:n ja viikot.... laskin tyhmyyksissäni aluksi päivät alkionsiirrosta vaikka onhan kypsytys tapahtunut jo punktiosta lähtien. Että jos Halinappi voisit korjata mulle la:n 31.5. Kiitos!! Pysyn silti tässä kesäkuun-ketjussa, koska tässä olen aloittanut:)

Maanantaina ajattelin uskaltautua soittamaan jo neuvolaan... josko tää raskaus nyt sit oikeesti olis totta! Ai niin, meille sattu hassu tapahtuma...mun miehen veli ilmoitti pari päivää sitten, että heistä tuloo vanhempia huhtikuun lopulla!!!! Häh häh!!! Ei kerrottu, että me tullaan tiukasti perässä... yritetään pitää salassa jouluun saakka. Nämä veljekset on niiiiiin läheisiä ja kiinni toisissaan, että voiko olla heille mahtavampaa kuin tulla isäksi kuukauden välein:D

Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan!!! Pysytään kaikki mukana loppuun saakka, eiks je!! Hyvää viikonloppua kaikille!!

Sida + joey 7+4
 
Onnittelut kaikille ultrassa käyneille. :) :heart:

Itse en aatellut mennä varhaisultraan, odottelen sinne np-ultraan asti. Vaikka huolestuttaa kun ei tiedä mitä sielä vatsassa on. :)

Omassa olossa ei oikein mitään ihmeellistä. Öklöolo jatkuu aamusta iltaan ja tuntuu ihan siltä että vatsa ''kurnisi'' koko ajan, vaikka koitan syödä usein. :)
Mä oon niin väsynyt kaiken aikaa ja tekis mieli vaan nukkua, eikä huvittas hoitaa kotitöitä. Toivottavasti tää väsymys helpottaa kohta.
 
huonoista koks-kokemuksista luin, itellä on vaan hyviä kokemuksia kyseisestä paikasta, hyvää hoitoa oon aina saanu. tosin aika vähän siellä oon asioinu eikä mua oo koskaan siellä leikattu. synnytykset on menny hyvin ja myös 8b:n lastenhoitajat oli ihan ok. ekan kanssa neuvo tosi hyvin, ihan kädestä pitäen imetykset yms, tokan kanssa en ollukkaan ku pari yötä enkä apuja tarvinnu. tästä kolmannesta lähen kyl jo seuraavana päivänä kotiin jos kaik menee hyvin koska kotona on paljo helpompi nukkua. ne sairaalasängyt :x tokasta mulla oli aika huono kätilö, ei paljoo näkyny. olihan siellä joo ruuhkaa, 9 vauvaa synty sinä päivänä mut ois se voinu vähä aktiivisempi olla. esim epiduraalia en kerinny saamaan ku se hidasteli narkkarin kuttumisessa. minispinaalin sit sain ja auttohan se sit vähä mut poika kyl synty sit samantien.

mä tein tänää digitestin ja näytti raskaana 3+ eli mulla olis sit niinku vkoja 5+. nyt ei kyllä oo hajuukaan tosta hedelmöittymisajankohdasta ku ton mukaa se olis ollu yli 3 vkoo sit mut miks testit näytti sit sillo aiemmin negaa :confused: pitää se varhaisultra varata ni saa jotain selvyyttä.

mulle vois päivittää synnytyssairaalaks KOKS ja kolmatta ootellaan, la toistaseksi tuntematon.
 
Heips kaikille Täällä uusi odottaja ilmottautuu :) Toista lasta odotellaan, LA tällä hetkellä 24.6. Esikoistyttö on nyt 1v8kk :heart: Perheeseen kuuluu minun ja tytön lisäksi mies ja kissa. :) Ja ammattia joku kyseli, no taas yksi lähihoitaja huutaa hep. Sahuun olen erikoistunut ja valmistunut keväällä 2008.

Tänään sitten alkoi se yökötys, heräsin yöllä noin viiden maissa ja voi jestas :x
Esikoisesta ei ollut pahoinvointia lainkaan! Siispä ihan uus juttu. Ja mä kun inhoon yli kaiken oksentamista etc. Lisäksi ihan kaamea väsymys ollut nyt viikon verran. |O
Sitä piti kysyä, että onko täällä muita jotka sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa?? Itse tuota aloin sairastamaan nyt viime keväänä, tai lääkäri arvioi että olisin sairastanut jo kauemmin mutta ken tietää, lääkkeet aloitin keväällä. Niin mitenkähän näin raskausaikana, annosta varmaan joudutaan yleensä nostamaan? Ei tosiaan kokemusta siitä viime raskauden aikana ole. Osaksi varmaan sekin voi aiheuttaa hirveää väsymystä kun jos lääkitys ei ole kohdallaan.

Nyt pitäs alkaa sitten varaileen neuvolaan aikaa, maanantaina. Ei mikään iloinen asia, sillä mä inhoon meidän neukkutätiä. Siis äitiyspuolen. En tykkää siitä yhtään. : / Mutta ei ole vaihtoehtoja...
Onnea kaikille plussanneille ja myös ultrassa käyneille. Jollakin taisi olla kaksoset tulossa, hienoa :) En niin tarkkaan nyt ehdi lukea aiemmpia kirjoituksia!
 
Huomenta!

Mua meinaa vähä paleltaa yöllä. Nukuin yökkärissä+villasukat+aamutakki ja silti vilutti. :D
Yöllä yökötti mut sain kuitekin unen, aamupalat sit lensikin samontein pihalle. Vähä helpotti ku käytiin koiran kaa lenkillä. Pitää nimittäin mennä 10 töihin. Pelottaa valmiiksi miten huominen aamuvuoro....jos on paha olo.. :( Pitää kuitenkin jo 5 nousta.

Yks päivä hätäilin ku ei oo oiretta vaan näkyypä nuita aina ilmaantuvan silloin tällöin.

Töissä on marraskuun loppupuolella tulossa pikkujoulut, meen kyllä uhallakin. :D Jos nyt sanosin et oon raskaana niin varmaan laittasivat vaan iltavuoroon töihin. Eikait raskaana olevien tarvi olla pikkujouluissa, eihän ne voi juhlia :D On sen verran paska työyhteisö.

Ainiin, ostin eilen niitä Multitabs raskaus vitamiinejakin, juuttaan isoja tabuja vaan ku mun on hankala niellä niitä. :(

Mutta hauskaa päivää teille Leidit :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä