** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

Nyt on kerhon puolelle laitettu paljastuksia :)

Mulla on terkkari ihan ok.. mitä pidemmälle tässä mennään niin sitä tutummaksihan se käy ja ite osaa sit tietyllä lailla suhtautua, mut oon uskaltanu sille ihan suorilla sanoa asioita ja pitää nytkin ehkä puhua sit nuista päivistä kun masentaa niin paljon et itkettää vaan..Et jos se vois jotain keskusteluapua suositella. Ei tekis pahaa, kuitenkin esikoisen odotusta ja kaikki tunteet pinnassa ja stressi joka asiasta.

Ja ens torstaihin jos ei kulu kämpästä niin sit ei oo saatu. Ja mä en enää kesäkuun alussa suostu muuttamaan, joten sillon joudutaan tekemään tässä aika radikaaleja ratkasuja et mahdutaan koko sakki.

No niin kunnon herkku päivä ollu tänään ku kävin siellä pikkuneidin synttäreillä :p Lahjatkin oli mieluiset, mymmeli lautanen melamiinia ja samaa sarjaa muki :) On se ikiomat astiat. Ja toista kummityttöö ku kävin kattoo niin pääsin pesee kakkapyllyä :D Vähä treeniä! :)

Nyt vähä iltapalaa: lämmintä kaakaota ja ranskanleipää. Harvoi tulee tuommosta pullaleipää syötyä mut joskus ihanaa herkkua aamu/iltapalalla :D

Jees, ja kyllä oon niin ilonen ku tuo kerho on perustettu!! :) Mä oon tosiaan aikoinaan saanu ystäviä irc gallerian kautta ku meillä oli tiivis rakkiyhteisö..siis koirajuttuja. Ja sitten tavattiinkin livenä ku oli jotain pari vuotta kirjoteltu siellä ja vieläkin yhden tytön kaa tavataan abaut 1-2 vuodessa miten matkaillaan ku se asuu vantaalla asti. Et kyllä netistä voi löyttää hyviäkin kavereita. :)
 
Meillä ei lapsilla ole kummeja, koska ei kuuluta kirkkoon ja lapsia ei siten tietysti ole myöskään kastettu. Jokaisella on kuitenkin "kummitukset", joko yksittäinen henkilö tai sitten pariskunta. Tällekkin tulokkaalle ollaan nuo nimelliset kummit jo kysytty miehen siskosta ja hänen miehestään.

Täällä pahin särky selästä helpottanu, mutta supistelee edelleen aika paljon, useampi supistus tulee tunnissa :/
 
Ja kummeista siis vois itsekin vastata! :)

Meillä mies on kysyny sen veljee ja sen vaimoo. Mä en heitä oo tavannu ku kaks kertaa niin on vähä tyhmää ku on semmosia joita en ees tunne. Aika korkee kynnys olla tekemisissä ilman miestä heidän kanssaan vauvan synnyttyäkään. Miehellä ja sen perheellä vaan joku ihme periaate et pitää olla sukua.
Mä nyt sitten oon puhunu vähä et pyytäsin kuitenkin mun lähimpiä ystäviä ku tunnettu 10 vuotta ja musta tulee nyt sen mun yhden parhaan ystävän vauvan kummi itestä. Ois ollu kiva ku ois pyydetty just tuota ystävää ja sen miestä ku mun mies on sen miehen kaveri mut ku ei se tuolle passaa. :(
Mut mikäpä mua sitten estää tätä ystävää yksistään pyytämään. Ja sitten oon aatellu et mun siskon tyttö ois ihan hyvä :) Ja mun veli ois ollu mut he ei kuulu vaimonsa kanssa kirkkoon. Joten.. ainakin se mun siskon tyttö, ja sit jos yhtä tai kahta mun ystävää. Mies kun ei aio muita pyytää kun tuon veljensä/sen vaimon.
 
No niin, terroristi-taneli on saatu yöunille. Te keillä on jo ennestään lapsia oletteko huomanneet kesä-/talviaikaan siirtymisellä vaikutusta yöuniin?

Kummeiksi ollaan jo yhtä ystäväpariskuntaa pyydetty, toista ei vielä olla ehditty. Esikon kummeina on minun ja puolison siskot puolisoineen.

Nyt vois siirtyä illan herkkujen - katkarapuvoileipien ja marjarahkan kimppuun ja aloittaa töllön tutkailun :)
 
Voi että ottaa hermoon ku ois tänään ollu tuossa lähikunnan tanssilavalla Suvi Teräsniska esiintymässä ja en päässy sinne. Ei vaan oo ketään kaveria joka ois lähteny. :( Vielä kun ois jaksanu ja kehdannu lähteä. On niin huippu laulaja että.. Pitää tyytyä fiilistelee kotona.

Mies juo kaljaa ja kahtoo jäkkistä kaverisa kanssa. JEE!
 
Voi kiitos sunburned tuosta vinkistä pyöritellä selkää pyyhkeen päällä! Heti sitä kokeilinki tuossa äsken ja täytyy kyllä sanoa että sattu aika saakelisti! Kuuluuko sen sattua aika paljon siinä vaiheessa kun se itse kipukohta pyörähtää pyyhkeen päällä??? Mulla se nimittäin sattu niin paljon etten ois tienny itkeäkkö vai nauraa! :D Siispä nauroin ja manasin samalla mielessäni! Ja en pystynyt tekemään tuota kuin 2 minuuttia, sitten stoppas, kävi niin kovasti. Kohta voisin yrittää toisen kerran... Katsotaan onko tuosta hyötyä minulle! Ja tuo sun kuvailema juttu kyllä passais ja kuulostaa ihan järkevältä, et sitä tää kipu varmaan on!

Kummeista: Mun veli tulee, pääsee ripille 3 päivää ennen LA:ta :) Samoin miehen sisko. Yksin tulee, koska miehensä ei kuulu kirkkoon! Sitten ollaan mietitty josko joku tuttava pariskunta jonka molemmat tunnemme mutta sellaista ei oikein tunnu olevan. Tai siis on, mut tykkään että ois sellanen jonka kanssa oltas tekemisissä suht paljon. Mut jos ei sellasta löydy niin sitten pyydän hyvää ystävääni ja mies sitten taas vuorostaan saa valita oman hyvän kaverinsa. :) Ja pyydetään vasta syntymän jälkeen!

Nyt boksilta kattomaan biisikärpänen ja se leffa sen perään, mikä sarahin homma sen nyt olikaan, jos jaksaa. Ja toki messissä herkkuja ;)

CanWen ja mökö 27+4
 
Tinsku: Suvi on täällä päin ens viikonloppuna! Eka perjantaina heittää baarissa keikan, jonne en ainakaan mene. On liikaa porukkaa ja enemmän känniääliöitä, voi sattua joku tönäsenmään mahaan tai kaatuu päälle tms. Mut sit lauantaina se ois tanssipaikassa, siellä varmasti kans porukkaa ja kännisiä mut suht järkevää sakkia ku enimmäkseen aikuisia, mietin että josko lähtisin mut tuskin saan minäkään ketään kaveria mukaan, joten voi jäädä menemättä! Tykkään kyllä hänen äänestään ja kappaleistaan!
 
Iltaa!
zannuli ehkä törmätään :)

kummeista eli ollaan kysytty jo sylikummia ja hän suostui. Kaksi on vielä kysymättä, varmaan tässä kevään kuluessa pyydetään. Me ollaan päätetty ettei omia sisaruksia pyydetä, ovat lasten elämässä muutenkin tärkeinä henkilöinä, enoina ja setinä (tätejä ei ole)
"Kriteerit" on samat kuin esikollakin, eli ihminen joka on aidosti kiinnostunut lapsesta, elämästämme ja omistaa suht samankaltaisen ajatusmaailman kanssamme. Kummi on myös ihminen kenelle lapseni voisin antaa hoitoon. Ihminen kenen kanssa luotto siis toimii molemmin päin ja joka mielummin soittaa ja kysyy lapsen kuulumisia kuin ostaa jotain helvetin kallista ja hienoa ja on korvaavinaan sillä jotain. Tietteks? :) Onneks meidän lähipiirissä on suurimmaksi osaksi vain ihania ihmisiä :)

Olipa kiva päivä, olin esikoisen kanssa heti aamusta uimassa, päivä äitin kanssa shoppaillen ja ilta kuluikin yhden parhaimman ystävän luona ilman poitsua :) ah. Huomenna tehdään poitsun ja mun vanhempien kanssa retki Porvooseen, kierrellään niitä jumalattoman ihania pikkuputiikkeja ja koitan metsästää semmosta rottinkisänkyä pyörillä vauvalle, olis niin ihana ja soma täällä alakerrassa.. x)

Leppoisaa lauantai-iltaa <3

-tintsu
 
Kirjottelin tänne ja muka julkaisin mutta mitään ei tullu :eek:

mutta terveydenhoitajasta sen verran että ihan mukava, mutta jotenkin sillä on sellanen kuori päällä että on hankala jutella sen kanssa yhtään mistään.. no aina kemiat ei kohtaa! B)

ja kummeista mietitty on, mutta ei vielä päätetty/kysytty. =)
mutta varmaan: mun pikkusisko, ja 2 lapsuuden ystävää. eli 3 kummitätsyä ja thats it!
 
Pähkämö
Tervehdys kesäkuiset :wave:
Täällä kuikuilee vielä yksi mamma, joka liittyisi mielellään teidän aktiivisen porukan jatkoksi!

Toista lasta odotellaan, la 12.6., sukupuolta ei olla haluttu selvittää etukäteen ja TYKS tulee olemaan synnärinä. Ikää itselläni (ööö, täytyy oikein laskea) 33 vuotta. Esikoispoika on syntynyt helmikuussa 2010 eli ikäeroa näiden kahden välille tulee vuosi ja neljästä viiteen kuukautta.

Mahtavan aktiivisesti kirjoitteleva porukka teillä täällä kasassa!
Tällä kerralla en kommentoi muuta kuin Pöntiselle, jolla raudan maku suussa. Itselläni tuota samaa ja miulla se johtuu siitä, että tässä raskaudessa nenästä tulee verta vähän väliä ja ilman kummempaa syytä. Eli toisinaan tihkuttaa verta hiukan tuonne nielun suuntaan ja siitä mulla se maku sitten suuhun tulee - ällöä! Perjantaina piti töissä kulkea paperituppo toisessa sieraimessa, kun koko ajan falskasi... Onneksi ei tarvinnut mihinkään julkiselle paikalle lähteä; työkaverit kyllä tietävät tilanteen ja ymmärtävät :D

Nyt pakko painua pehkuihin, kun tuo esikoinen on niin aamuvirkku tapaus, että herätys tulee joka tapauksessa kuuden kieppeillä - öitä!
 
äsh. silmät ristissä luin taas kauheen kasan tekstiä.

en kommentoi nyt mitään ku tosiaan iha sumeena silmät jo taas -.-
Tytöt on hoidossa, isompi mummolas ja pienempi kummitädillään, ekaa kertaa jollai muulla ku anoppilassa. On jo käyny nukkumaankin ja ollu kuulema tosi reipas &#9829; nyt nukkumaa ni pääsee aamulla heti hakemaa tytöt :>
Oon nii ylpee mu tytöistä ku ne on nii reippaita kylässäolijoita :) isompi jo tietty tottunu mut pikkasemmalla tosiaa eka kerta eikä sen ihmeempiä ole siel itkeskelly! <3

pakko pistää silmät kii ja koittaa huomena sit kommentoida enempi!

Vieläki terveinä, kiitos kaikille tsempeistä! Huomena saan uuden kummipojan <3 + tietty juhlaherkkuja! :> phihi.

unet ja heipat. kerhoon tutustun huomena sit tarkemmin!
 
tinskulle vinkkinä et ei kannata ekalle haalia hirveesti kummeja vaan jättää vielä muillekki mahdollisille tuleville lapsille niitä ns hyviä ja kivoja kummeja :) ite ekan kohdalla tein tän virheen et haalin paljo kummeja ja nyt onki sitte kummiongelma. tokanki kohdalla jo oli ja nyt varsinki tän kolmosen kohdalla. mun veljeä ainaki pyydetään mut sylikummi vielä auki. no kai neki asiat sitte aikanaan selviää.
 
Tinsku86 kyselit kummeista. Me on kysytty mun veljeä kummiksi ja hän suostu mielellään :) Muita ei sitten ole kysyttykään, enkä tiedä kysytäänkökään. Yksikinhän riittää nykyään :)

Pähkämö :wave:

Pöntinen: Meillä on menny kesä- ja talviaikaan siirtymiset yleensä ongelmitta, en oo huomannu vaikutusta.
 
iso kiitos tervetulotoivotuksista ja kiva kun pähkämökin liittyi porukkaan. mulla tulee harvoin käytyä päivisin koneella, sillä esikoiselta jätettiin joululomalla päikkärit pois, eli päivisin ei vaan ehdi. iltaisin onkin sitten kivasti saldoa luettavana :).

tintsu espoosta joo :wave: . kiva kun on muitakin samalta alueelta :). esikoisen odotusajoilta meillä jäi kiva porukka, jonka kanssa ollaan edelleenkin tavattu useampaan kertaan vuodessa.

jessi olitkohan silloin joskus helmikuisten 2008 pinossa kirjoittelemassa? sun nimimerkki ei ainakaan heti kilkuta mitään kelloja, mutta ehdinpä kyllä omatkin tunnukset unohtaa tässä välissä, joten eri nikillä nyt liikkeellä. tosi aktiivista porukkaa silloinkin oli ja varsinkin äitiyslomien alkamisen jälkeen rupes tekstiä tulemaan mooooonta sivua joka päivä.

terkasta oli ollut galluppia. mulla on tässä odotuksessa vihdoinkin ihana ja mukava terkka, joka tosin nyt opintovapaalla puoli vuotta. sijainen on kuitenkin ollut ihan yhtä loistokas tyyppi ja tullaan hyvin juttuun. ekaa odottaessa asuimme vielä eri alueella, ja silloisen terkan kanssa ei kemiat kohdanneet yhtään. jotenkin hän kyllä yritti olla ihan sympaattinen, mutta joka käynnillä oli sellaisia outoja hiljaisia hetkiä ja tuntui, että häneltä oli ihan pallo hukassa. tyyliin itse ehdottelin, että jospa nyt otetaan se hemppa ja kuunnellaan ne äänet, kun olis kiire töihin. tahdikkuus puuttui tai jotain. joten sympatiat kaikille teille, joilla on osunut huono tuuri tuon suhteen. muistan kyllä miten erilainen koko neuvolafiilis oli, kun olin vielä tuon edellisen terkan asiakkaana.

kummeista oli myöskin ollut juttua. me ei olla mietitty ihan yhtään, ja pyydetäänkin asianomaiset vasta sitten syntymän jälkeen. hyviä kandidaatteja kyllä on, joten valinnan vaikeus tulee varmasti eteen.

hassua muuten (tuohon kummiasiaan liittyen tuli mieleen kaikki muu valmistautuminen) että mitään hankintojakaan en ole tätä naperoa varten tehnyt (esikoisen jäljiltä on jotain jäljellä ja osa lainassa, joten palautunevat toivottavasti viimeistään synnytyksen jälkeen). esikoisen kanssa oli tässä vaiheessa lähes kaikki valmiina.

nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna taas aamusta iltaan. tänään oli ohjelmassa hiihtelyä/ulkoilua (lapsi suksilla) ja lounas kahvilassa. iltapäivällä käytiin uimahallissa ja sen jälkeen shoppaamassa ja ruokaostoksilla. illalla päivällinen pitkän kaavan mukaan, aah. huomiselle suunnitelmissa mummilavisiitti aamupäivästä ja iltapäivällä leffaan ystäväperheen kanssa. ihana perheviikonloppu :)

aurinkoista sunnuntaita kaikille!
 
Pähkämö
Ähh, täällä kärsitään unettomuudesta! Pissalle heräsin ja taas(kaan) ei tule uni silmään. Eihän tämä sitten haittaa, kun ä-lomalle jää, mutta nyt, kun pitäisi vielä ladata akkuja työpäiviä varten niin.. Nälkäkin tuntuu hiukan kurnivan, mutta ei viitseisi mennä kaapille kolistelemaan, ettei muu popula herää : /

Neuvolantädeistä olette jutelleet. Minulla on sama hoitaja kuin esikoisestakin ja en kyllä oikein pidä hänestä. Jotenkin sellainen ylihuolehtiva hössöttäjä, jolta ei kuitenkaan saa konkreettisia neuvoja, jos jokin asia vaivaa. No, kyllä hän ihan hyvin osaa painon ja verenpaineen mitata :) Onneksi ei vielä ole mitään isompia ongelmia ollutkaan, että hänen puoleen olisi sen takia tarvinnut kääntyäkään...

Perjantaina tosin tuli ekat kipeät supistukset! Ihan uusi juttu miulle, kun esikoisesta ei sellaisia ollut kuin vasta sen jälkeen, kun synnytys käynnistettiin yliaikaisena. Rankan työviikon päätteksi illalla alkoi kipeä(hkö)sti supistelemaan, alkuun parin min välein ja loppua kohden harventuen. Kaiken kaikkiaan supistuksia tuli noin kahden tunnin ajan ja tosiaan ihan levossa niitä tuli. Piti ihan keskittyä hengittämiseen. Toisaalta olen täpinöissäni, kun kerran supistelee ja on toivoa, että tämä synnytys voisi jopa käynnistyä itsestään! Mutta tietysti sitä toivoo, että ei tapahdu mitään liian aikaisessa vaiheessa. Vaan tuskinpa vaan, tämän yhden kerran voimin. =)

Eih, pakko käydä etsimässä jotakin purtavaa. Jos se unikin sitten vaikka tulisi...
 
Huomenta vaan!
Kesäaikaan siirrytty ja väsyttää niin pirusti että on ihan huono olo.. valvoskelin kans aamuyöstä nukkumattia odotellen ja sit tyttö heräskin kun mä oisin alkanu nukkuu.. |O

Kummeista ollut jutustelua.. Tälle tulevalle on ainakin mun veljeni avokkeineen tulossa. mies haluaisi myös yhden kaverinsa mutta vähän epäilyttää kun sillä niitä kummilapsia jo on että onko sitä aikaa ja kiinnostusta sitten.. Tytöllä kaksi aivan ihanaa kummia,mun sisko ja serkku joka myös paras ystävä.Oikeesti kiinnostuneita ja mukana lapsen elämässä. Yksi kummin onki sit sellanen huithapeli ettei oo paljoo näkyny..miehen kaveri.. :/

Kuinkahan tänki päivän saapi kulumaan.. voi haukotus! Jos menis kerhon puolelta viä kuulumisest kurkkaa :) Sunnuntaita kaikille!!

Perdy 30+3
 
juu tervetuloa pähkämölle myöski :D
Multa saatto jäädä aika paljon eilen huomaamatta ku oli näkö sen verra surkeena illalla, en tie mistä taas johtu -.-

Tää päivä meneeki sit valmistautuessa kummipojan kasteeseen! Vielä tarttis suihku, kynnet lakata, meikata ja pukee. Siihen saan varmaa kulumaa kivasti tän jäljel olevan kolme tuntia! :>:>

kummit meil on valmiina jo. ja pyydettykin. Esikoisella on 5, kakkosella 4 ja tälle tulee 4. Esikoisella ja kakkosella on yks sama kummitäti. tälle kolmoselle tulee sitte 3virallista ja yks kirkkoon kuulumaton kummi. Kaikilla on jotai sukulaisia ja joku ystävä, tälle kolmoselle tulee enempi ystäviä ja yks sukulaine vain. Mä haluan/toivon kummin olevan sellainen, joka toimii lapselle ns. aikuisena ystävänä. Ottaa hoitoon ja muistaa lasta tärkeinä päivinä ja tulee juhlille. Muodostaa lapseen elinikäisen siteen.
En tee kastijakoa sylikummien ja muiden välillä, kaikki kummit on yhtä tärkeitä.
Myös itse muistan kummeja jouluisin ainakin, synttäreinäkin ehkä sit ku lapset isompia ni voivat ite tehdä kummeille lahjoja ja kortteja ainakin.
Mun mielestä kummiudessa on kyse paljon muusta, kun kirkollisesta kasvatuksesta.

Nyt tää pakenee suihkuun ja kuluttaa kaiken kuuman veden :D HA!

p & r ja ensviikolla taas poksutaan! jännittävääääää kun viikot vaan vähenee! Jo ikävä pientä tuhisijaa, sitä pientä, joka syliin ottaessa retkottaa päätä niin et sitäki pitää vielä tukee, sitä jonka iho on kun samettia ja katse vielä niin autuaan tietämätön ja kaiken ensimmäistä kertaa näkevä.
Välillä toista niin ikävä &#9829; Vaikka lähellä onkin niin silti niin kaukana.
 
Veren mausta suussa: on ollut. Lääkärille, silloin kun hain sairaslomaa reilu viikko sitten mainitsin siitäkin asiasta, mutta ei ottanut (siihenkään) mitään kantaa. Nyt se on saikun aikana helpottanut huomattavasti. Saa nähdä, miten kun maanantaina palaan töihin. Hemoglobiini lienee myös noussut tässä saikun aikana, kun olen rautaa syönyt. Millainen hemppa teillä Pöntinen ja Pähkämö on, olen miettinyt liittyisikö siihen? Verenmaku on jotenkin tirahtanut ikäänkuin nenän kautta nimenomaan ja myös sellaista hienoista nenäverenvuotoa on ollut. Ei valu kuin kraanasta vaan silleen tihuttelee, että saa paperilla painella. Mutta nyt siis saikulla tämä on helpottanut. Minulla on myös hyvin alhainen verenpaine, en tiedä liittyisikö verenmaku siihenkin.

Kellojen siirtelystä
vaikuttaa tosiaan arkirytmiin meilläkin, mutta meillä tämä on se helpompi suunta siirtää, kun meillä lapset aina herää aikaisin ja menee aikaisin nukkumaan.

kurkkunaamio + kolmonen 30+1
 
haha, mä heräsin kuudelta vanhaa aikaa ja ihmettelin ku kello oliki jo seittemä :D

Mut nii piti vaan tulla ihmettelemään, et mua supistelee vähän väliä. Ei kovin kipeesti mut kuitenki niin et huomaa.. -.- Ja välillä joutuu puuskuttaa.
Olin kyl just näytillä ku oli se keskiraskauden tarkistus, mut sielä oli kaikki paikat kiinni ja ummessa ja niin.. et ei kai täs hätää.. Pitää varmaa vaa vähä kuunnella kehoo nyt sitte.

nyt meen oikeesti sinne suihkuu- en malta pysyy pois koneelt :D:D
 
Pähkämö
kurkkunaamio Mä olen myös kuullut, että tuo verenvuoto nenästä saattaisi liittyä matalaan hemoglobiiniin. Itselläni tosin ollut tasaisesti 120-130 raskauden alusta asti. Sitten olen myös lukenut, että voisi liittyä verimäärän lisääntymiseen raskauden aikana tai jotenkin siihen, että limakalvot olisivat herkemmät raskauden aikana. Mutta nämä "tiedot" eivät ole siis peräisin mistään virallisista lähteistä... =)

Tarttis hiukan siivoilla pyhäpäivän kunniaksi; iltapäivällä esikoisen kummi perheineen tulossa kyläilemään ja talo ihan kaaoksessa... Isännästä ei ole apua, kun tuijottaa formuloita ihan lumoutuneena :)
 
Tervetuloa Pähkämö :wave:

Mulla on tosi huonosti nukuttu yö takana, jotenkin tuota selkää pakotti koko yön ja aamun..ei löytyny kertakaikkiaan hyvää asentoo..eli ei ollu hyvä vasen kylki eikä oikeakaan :D No otanpahan vaikka päikkärit jos ei muuten jaksa. Aattelin jos lenkillä käynti auttas nuita lihasparkoja oikiamaan ja paranemaan.

Mä siirtelin jo illalla valmiiksi kellot eteenpäin ettei tarvi aamulla..kun en arvannu et oon yölläkin hereillä. :S

Mulla ei oo pitkiiiiin aikoihin mitattu hemoglobiinia neuvolassa, voi olla jopa 8 viikkoa aikaa..?! Et nyt ois kyllä jo aihetta mitata ku menen 4.4. Ei yhtään hajua onko se laksenu vai pysyny samasa. Jotain 120 luokkaa se oli sillo ku mitattiin.

Niin ja tuosta kummiasiasta ku Jessi oli laittanu ettei nyt kerralla kaikkia hyviä pyydä kummeiks, niin ihan hyvä ajatus ja itelläkin nyt vaan semmonen punninta et ketkä ne on ne rakkaat. Ketä kiinnostaa mun elämä jo nyt ja varmasti lapsen syntymän jälkeenkin. Ja keneen voin luottaa ja keneen lapsi voi turvautua kun kasvaa ja kasvaa. :) Mulla on itellä ollu semmoset kummit ettei oo pitäny yhteyksiä enää ainakaan 15 vuoteen muuta ku isä käy heillä kylässä ja mä nään ku meen labraan ku se kummitäti on siellä töissä. :(

Tekis mieli pitää tänään siivouspäivää mutta en tiiä miten kärsii imuroida.. Muuten vois ehket raikota laatikoita ja tavaroita vähä et mitä vois jo heitellä roskiin ja mikä on turhaa. Ja yleisilmettä siistiä. Mies oli ihana illalla ku oli sovittu et se tiskaa niin sit ku jäkkis loppu nii se tiskas kaljan juonnistaan huolimatta eikä ees lähteny mihinkään mierontielle. :)

Mut määpä lähren tästä tuon koiruuden kanssa ulkoilee jos tässä vähä virkistys ja piristys.

Tinsku ja Reino rakas 29+2
 

Yhteistyössä