** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

Kiitoksia kaikille vauvan painoarvio pohdintaan vastanneille!!Äläkä Griffski mitään turhia sorittele, eihän tuo nyt mitään, kurjaa vaan ettet saanut arviota, kun olit sitä niin odottanut ja lääkärikin sitä oli lupaillut edellisellä kerralla.

Sunburned samoilla linjoilla oon kun Griffskin, et vähän vettä myllyyn ja liiottelet huonoa oloas niin etköhän sä saikkua saa ainakin jokusen päivän, että saat vähän huokasta ja huilia.

neljä+yksi jaksuja teille sairasteluun ja pikaista paranemista!!
Meillä kolmonen oksensi toissayönä, mutta muuten on ollu ihan hyvävointinen eikä kellään muullakaan mitään niin en oikeen tiedä et mitä se sit oli :confused: Toivottavasti ei mitään tautia, kun yks maha/oksutauti on jo pidetty reilu kuukausi sitten.

Lumihiutale mulla kans sellasia päiviä et mieli on jotenkin ihan miinuksella ja masentaa. Ja välillä on päiviä, kun pinna on ihan järkyn kireellä eikä tarvita paljon kun napsahtaa, näin yleensä silloin kun on väsynyt ja jos ehdi edes viittä minuuttia istumaan ja juomaan kupillista kahvia rauhassa, kun koko ajan on joku vaatimassa jotain tai äitiä muuten vailla tai sit joku homma joka on pakko hoitaa just heti. Onneks näitä päiviä ei oo kovin usein ja silloin, kun on niin helpottaa ja auttaa jaksamaan, kun tietää että yö ja unet auttaa ja aamulla olo on jo ihan toinen. Jaksuja sulle :hug:

minimamma rv27+6
 
Viimeksi muokattu:
Sunburned: Mä ainakin sain ihan semmoseen uupumiseen ja väsymiseen ja stressiin saikkua sillo alkuraskaudessa; kiva vaan ku saikkulapussa luki et soputumishäiriö ... no se olikin työterveydestä ja alussa tosiaan. Nyt jos tosiaan vähä liioittelee ja sanoo et supistaa ja selkään käy niin takuu varma saikku. Kyllä siihen on oikeus. Ei aina tarvi jaksaa!!

neljä+yksi: teille pikaisia paranemisia!!

Herranjestas tuota Harhiksen tarinaa! Mulla tuli täällä ihan tippa linssiin, paljon onnea pikku miehestä!! Ja ajatella et eka kesäkuinen on nyt maailmassa jo! :heart::hug:

Huomenna ois tarkotus mennä kirjastoon ku kaikki kirjat luettuna nyt, ja huomenna tulee uusin vauvalehti niin saapi senkin sit samalla lukea. :) Ja kaks plussasta voi parhaat jutut vilasta mitkä jo itseä koskettaa.

Luin sen Anna-Leena Härkösen Heikosti positiivisen...en oikein tiiä mitä olin mieltä. Osittain hyvä mut sit taas niin erityylillä kirjotettu mistä mä tykkään. Ja sit uusimpana luin nyt Leena Lehtolaisen Henkivartijan, se oli hyvä, välillä ehkä liikaa politiikkaa ja kaikenmaailman venäjänmaan suhteita ja suunnitelmia.. Loppu oli sit tippa linssiin.. ;)

Tinsku ja Reino Rakas 29+6
 
Harhaanjohtajalle hurjasti onnea ja pojalle voimia :) Kummallista ajatella tosiaan että nyt jo yksi kesäkuisista maailmaan pullahti, sitä jotenki ite aattelee nuita tekemättömiä hommia ja ajattelee että tässähän on aikaa vaikka ja kuin vielä.. Pitäs varmaan ottaa itteä niskasta kiinni ja tarttua toimeen, eihän sitä tästä elämästä koskaan tiiä ;)


Tuohon napsumiseen, jäi nyt edelliselle sivulle enkä muista kuka siitä kyseli, mutta mulla ainaki tuntuu kans semmosta napsumista, tossa hieman navan yläpuolella oikean kyljen suuntaan.. Mitä lie?

Dementia tosiaan iski, en muista mitä muuta piti kommenteerata, mutta ehkäpä palaan uudestaan ku tulee mieleen. Täällä kans odotellaan seuraavaa neuvolaa innolla, ku edellisestä alkaa taas olla jo aikaa, taitaa olla 2kk väliä tässä..

Mirandelli, 28+2?
 
Pähkämö
Onpa tosiaankin hurja ajatella, että yksi kesäkuisista on jo syntynyt :O Itse sitä ajattelee, että siihen on aikaa vielä vaikka kuinka paljon. Ihan kuten Mirandellikin kirjoitteli. Mutta Harhaanjohtajalle ja perheelleen onnea ja Eemelille paljon voimia kasvaa potraksi pojaksi!

Joku kirjoitteli mahan napsumisesta, anteeksi etten muista kuka se oli :ashamed: Itselläni ei napsu, mutta esim. kumartaessa tai kyykistyessä ylävatsassa tuntuu sellainen omituinen kupliminen tai kurlaus. Ihan kuin ilmaa puristuisi paikasta a paikkaan b:)

Jahas, sitten esikoisen nukutuspuuhiin!

Pähkämö 29+4
 
Harhaanjohtajalle ja koko perheelle ihan hirveästi onnitteluja pienestä miehestä!! Pieni hän on kyllä, mutta aivan ihana kuulla, että silti kaikki meni hyvin ja kaikki on nytkin hyvin. Onnea tuhannesti edelleen :heart:
 
Parin kuukauden tauon jälkeen haluaisin palata palstalle takaisin... Lukemassa olen käynyt kaikki jutut, ja nyt päätin että aktivoidun mukaan myös kirjoitteluun! Suljettuun kerhoonkin haluaisin mieluusti mukaan, kunhan nyt ensin kirjoittelen enemmän tänne. Kenelle pitikään tietonsa ilmoittaa että pääsee etusivun listalle?! Muistin virkistämiseksi kertaan että odotan siis neljättä lasta, laskettu aika on 21.6. ja sairaala on KOKS.

Harhaanjohtajalle suuren suuret onnentoivotukset pienestä pojasta :) Kyllä tuli kyynel silmäkulmaan synnytyksestä lukiessa, ihanaa että kaikki on hyvin. Vaikka todella uskomattomalta tuntuu että ensimmäinen kesäkuinen on jo syntynyt!
 
isot onnittelut harhikselle pienestä pojasta! :flower: :heart: mulle tuli kans heti mieleen et apua, eka kesäkuinen jo syntyny :O hyvän kokonen poju oli kuitenki vkoihin nähden, mein vaukki sai tänään suht saman painoarvion :)

iinu lily-jane päivittelee joten yytä hälle :) ehkä nähdään kesällä koksissa ;)
 
HARHAANJOHTAJALLE ONNITTELUT!!! Ihana kuulla, että pikkumies voi hyvin! Wow, nyt paljon kaikkea hyvää teille matkaan, että poika kasvaa hyvin ja saatte hänet kotiin kesän alussa! Tulehan kertomaan meille sitten kuulumisia aina kun ehdit/jaksat :heart:

Päivityksistä Tosiaan edelleen olen anoppilassa, joten ensi viikolla päivittelen, anteeksi että kestää!

Yritin tehdä huhtikuun pinoa äsken mutta joku bugii ja se väittää, ettei mulla ole viesti-osassa mitään vaikka kopioin ihan normaalisti tekstin siihen. Murr :kieh: Yritän uudestaan pian, ja jos ei toimi niin laitan huhtikuun pinon kasaan huomenna. Malttia :)

Lily & 27+6 (huomenna poksuu jee!)
 
Hei!
Koko raskausaikani oon lukenu ahkeraan (melkein päivittäin) teidän juttuja, mutta vasta nyt saan aikaseks hypättyä porukkaan mukaan.. On ollu mielenkiintoista lukea samassa tilanteessa olevien kirjoituksia ja tuntemuksia ja huomata että omat tuntemukset, mielialanvaihtelut jne.. ovat normaaleja.

Lyhyesti itestäni, eli toinen lapsi tulossa, LA on 6.6 ja sairaalana KYS. Jos vaan huolitte minut mukaan, niin mieluummin kirjoittelisin sinne kerhon puolelle...

Onnittelut Harhaanjohtajalle ja koko perheelle pienen pojan syntymän johdosta!!

toiveikas 30+4
 

Yhteistyössä