!! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!


18+5 muistaakseni


21+2

Laitoinpan piruuttaan viime kuvan myös niin näkee eron :D tuntui ettei mitään ole tapahtunut mutta taitaa tuossa kasvua olla :D

muoks* menipä sitten sivuttain uusi kuva :D piti tehdä kääntöoperaatio...
 
Viimeksi muokattu:
sannikki Toi odottaminen on amarillossa ilmeisesti JOKAISESSA tosi kova miinus puoli, siksi amarillo onkin boikotissa.

M-J:lläkin on ihana pallero :heart:

KUULUTTELEN VIELÄKIN KUKA ON HALUKAS ALAKAMAAN UUTTA KETJUA PÄIVITTÄMÄÄN? :) MEILLÄ KUN NETTI MENEE POIJJES, HETKEKSI.

Mua on alakanu ahdistamaan kun selkä on menny notkolle kun maha on pumpsahtanu eteen, tunnen oloni niin Quasimodoksi :ashamed: ja viikkoja on vasta se 21. tässä olis hyvä tovi matkaa vielä kesäkuuhun..

JA MINEN TYKKÄÄ, IHANAN KEVÄINEN SÄÄ AURINKO PAISTAA JA LUMET TIPPUU KATOILTA JA SULAA.. MITTARI NOLLASSA... JA NYT ON TAMMIKUU -.-
mieli on melekein jo maaliskuunlopulla kelien puolesta. murrrrrr ! :stick:

okei, ei mulla mitään järkevää.. veetutus päivä taas!
Kaveri olis luvannu viiä mut pitsalle mutta minä olen anopilla, ja se tarjous oli tarjoan jos lähetään heti.. MURRR :F nyt pittää vettää anopin jauheperunamuusia sitten naamaan, hyi hitto soikoon! Voiko olla laiskempaa ihmistä ruuanlaitossa ku se? Maistuu ihan paskalle se jauhemuusi!! :kieh:

MMILIA JA MASARAKAS 20+3
 
käytiin pojan kansa ulkoilemassa parituntia, matkalla poikettii kahvilaan juomaan lämpöstä, siis aivan huippuihana ilma, halutti olla viel mooonta tuntia pihalla, mut pojalla punotti nenä sen verran pahasti, ja ittee supisti (moneskoha kerta jo) niin oli pakko lähtee kotiin, ja kohta risoton pariin, NAM!
Siis saako nyt jo supistella, onks se ihan normaalia? Johtuu varmana siitä, ku kaupassa jouduin kantaan kiukuttelevaa 14 kiloista, ja pulkalla vedin ja välillä juoksin.. oisko tuo ihmekään jos supistaa?
Nyt sitä risottoa nassuun, poika räjähtää nälkäänsä!
 
kiva kyllä vertailla masuja et mite erilailla kasvaa vaikka samoilla vkoilla suunnilleen mennään :) kivoja masuja kaikilla :)

mmilia ei hitto, katoin eka tota sun kuvaa et sulla ei oo ollenkaan kalsareita :LOL: mut ne oliki rullattu alaspäin ja valkoset ni ei heti näkyny :whistle: toi jauheesta tehty muusi on muuten pahaa, vaikka sinne kiten mättäis mausteita ja voita yms ni silti on :x tois laiska ruualaittaja saa kyl olla et ei jaksa perunoita kuoria ja muussata ite :rolleyes: mulla onneks kans anoppi hyvä ruuanlaittaja, ei oo ikin mitää valmisruokia ollu.

sannikki lauantait on amarillossa tosiaan odotuksen aikaa, hirveesti aina sakkia. aikaa pitää varata kunnolla jos meinaa leffaa keritä. muuten tykkään kyllä käydä, ne ruuat on kyllä hyviä :p ihania vaatteita oot löytäny :heart:

täällä oli aamulla ihan järkky ilma, tuuli tosi kovaa ja pöllytti lunta. nyt näyttää ihan kivalta, tyyntyny ja vähän aurinko pilkisteli. kävin cittarissa ostamassa juniorille synttärilahjaksi leikkikeittiön, vähän eilaista välillä pojalle eikä aina niitä autoja. pyörin myös vauvanvaateosastolla ja näin tois kivannäkösen violetin bodyn mikä ois menny myös pojalle ni eiköhän se oltu "pilattu" röyhelöillä hihoissa :kieh:

ylihuomenna ois sitte ruotsiin lähtö, toivottavasti pojat pysyy terveinä nyt. tänään ois vielä treenit salilla, joka sunnuntai löllykkäjudoa :D

jessi ja pikkuj 20+2
 
ihania mahoja! ite en vielkä oo ehtiny, jos tänää? :>
mm. pää särkee kokoajan. siitähuolimatta tänää käyty hoplopissa, mummolassa, ulkoilemassa ja koht syyää ja sit saunaan ja vuokrattii lapsille ja meille leffat. oma katotaa sit illal myöhää. ja ostin myös irtiksii :> phihi.

ihanapäivä!!! <3

pupeltaja & pilke 18+4! hui.

siis hitto et varjostaa kyllä toi päänsärky :< huomena soitan neuvolaan ja kysyn et mitä vittua.. -.-
 
jessi & suski:

mun mielestä se jauhemuusi ei vaan maistu muulle ku paskalle. siitä ei saa tekemälläkään hyvää, ja :x
onneksi itse jaksan vääntää oikean muusin ja kuoria ne perunat. Eipä siinä mene kuin n. 10 minuuttia kun 2kg pussi on tyhjä vaikka kuinka laiskottaisi :D

Sannikki ihanat vaatteet, meillä oli kanssa esikoisella BORN IN 2008 body, mutta name it:n versiona, pitääkin käydä h&m:llä tsekkailemassa rakenne uä:n jälkeen vauvapuolta, vielä oon hillinnyt itteni. kävellyt ohi :D
 
mmilia joo, ei siinä munkaa mielestä oo paljoo vaivaa, itekki teen muusia n. kerran viikossa, ja mielelläni sen myös teen! Ja siihen samaan syssyyn ite muovaan jauhelihasta pihvit tai pullat :) Musta ruuanteko on niin kivaa =)
 
Heip =)

Tuolta maaliskuisten pinosta kurkistelin tänne (niinkuin moneen muuhunkin pinoon :) ) ja on pakko kommentoida tuota vaunukeskustelua...

Meillä ostettiin esikoiselle vuoden 2008 Ora Jovi Airit ja ollaan oltu hirmu tyytyväisiä. Ainakin ovat hintaansa nähden olleet todella hyvät. Kulkee tasaisesti niin lumessa kuin sorallakin, mikä on todella tärkeää täällä maalla asuessa. Itse olen vasta nyt kiinnittänyt huomiota siihen ratasosan jalkatukeen, neiti on reilun 2v ja nyt alkaa se jalkatuki olla lyhyenlainen, kun tuo neiti on vielä pitkähkö ikäisekseen.

Tämä siis kommenttina sille, joka noista vaunuista kyseli, anteeksi kun en muista nikkiäsi =)

-JennyA & pikkuinen 34+1-
 
Iltoja vielä täältäkin.

Noista vaunuista tuli mieleen että meillä oli kerran ABC-design rattaat ja ne olivat iso virhe just sen jalkatelineen vuoksi. Tyttö kasvoi nopeaa ja oli niin pitkä jalkainen että jalat alkoivat sen telineen yli mennä isoihin ilmakumirenkaisiin(kiva kun ne tökkäsi kesken matkan) tässä esim. sama jalkateline ABC-design Pramy Luxe, Coral Pink - Lauran Lastentarvike

Ja sitten joku kommentoi(ehkä mun kirjoitusta) vaunuista?? en siis tarkoittanut tummista vaunuista huonoa, kun siis meilläkin on tummat vaunut ollut aina ja olen sellanen etten halua edes vaunuissa nähdä likaa niin saisin vaaleita syynätä jatkuvasti :D Tummat ollut meille turvallisemmat ja en ole kuumuutta niissä nähnyt kesällä mitenkää erityisesti. Haalistumaa ei ole ollut koskaan noissa emmaljungissa auringosta ja muutenkin niiden kankaat pysyy hyvinä vaikka kierrättäs sisarruksilla.

Ihana kun te olette jo hankkineet vauvalle vaatetta! mä en ole jotenki yhtään siitä vielä innostunut. Vaunut ja kaukalo vain tullut hankittua ja jos mä sen pakkauksen otan niin sen jälkeen myöhemmin jos katsois mitä tarvii lisää. Mä olen jotenkin vielä niin siinä ajatuksessa että pitkä matka vielä kesäkuulle.

Ihana tosiaan nähdä muidenkin masukuvia! ;) Voisko tuonne listaan lisätä ne kaikkien ultrasta saadut sukupuoliennusteet kun kuu vaihtuu?

Sydänääniä tulee uusintana kun jäi katsomatta perjantaina (unohdin kokonaan) joten sitä odotellessa vielä ja sitten jos nukkumaan.

amma rv 22+1



Heip =)

Tuolta maaliskuisten pinosta kurkistelin tänne (niinkuin moneen muuhunkin pinoon :) ) ja on pakko kommentoida tuota vaunukeskustelua...

Meillä ostettiin esikoiselle vuoden 2008 Ora Jovi Airit ja ollaan oltu hirmu tyytyväisiä. Ainakin ovat hintaansa nähden olleet todella hyvät. Kulkee tasaisesti niin lumessa kuin sorallakin, mikä on todella tärkeää täällä maalla asuessa. Itse olen vasta nyt kiinnittänyt huomiota siihen ratasosan jalkatukeen, neiti on reilun 2v ja nyt alkaa se jalkatuki olla lyhyenlainen, kun tuo neiti on vielä pitkähkö ikäisekseen.

Tämä siis kommenttina sille, joka noista vaunuista kyseli, anteeksi kun en muista nikkiäsi =)

-JennyA & pikkuinen 34+1-
 
Moi!

Taas pitkästä aikaa kirjoittelen. Käytiin tällä viikolla rakenneultrassa. Pikkusella oli kaikki hyvin. Kätilö sanoi pään olevan "kapeahko", mutta kaikki elimet ja mitat silti normaalin rajoissa.
Ja poikaa lupasvat meille :heart: =)
Jotenki helpotti mieltä, kun oli kaikki kunnossa. Aiemmin, kun olin ehkä vähän huolissani liikkeistä, niin sain sillekin selityksen, että istukka on kuin onkin etuseinämässä. Esikoisesta oli takana, joten tunsin kaikki liikkeet jo paljon aiemmin ja selvemmin.

Vaunuista sen verran, että joku kyseli Oran Jovi Aireista. Meillä myös sellaiset vm 2008. Ovat ihan kelpo vaunut olleet. Tässä vähän mun mielipiteitä niistä:
+ iso koppa, esikko mahtui nukkumaan siinä 8-9 kk ikään asti
+ lämpimät (lämmin jalkapeite ja kuomu)
+ kesällä eivät kuumat (vaikka mustat), kun kuomussa reilu tuuletusaukko
+ integroitu hyttysverkko (ei tartte mitään pyykkinappulaharsovirityksiä)
+ isot pyörät, kulkevat missä ja millä kelillä vain
+ iso kori tavaroille alhaalla

- "halvan" tuntuset remmit ja lukot (eivät vaikuta kovin laadukkailta)
- alkavat helposti nitistä (saa suihkutella rasvaa jousiin ja pyöriin)
- melko isot ja kömpelöt esim. kaupassa
- lyhyehkö jalkatuki isommalle lapselle
- painavat nostella autoon (eivät siis kovin kätevät reissun päällä, jos tarvii paljon siirrellä autoon ja pois)
- ei mitään paikkaa hoitolaukulle

Kaiken kaikkiaan ollaan oltu tyytyväisiä. Etenkin tuo pyörien koko on ollut hyvä juttu, kun tykkään lenkkeillä hiekkateillä niiden kanssa. Ja hyvin vähän oon tarvinnu niitä kaupoissa, joten vaunujen suuri kokokaan ei ole juuri haitannut. Meidän omissa ei ole heittoaisaa. Se olis ehkä ollu kiva lisä, mutta aivan hyvin ollaan pärjätty ilmankin. Meillä ovat olleet niin kovassa käytössä, että reilun parin vuoden käytön jälkeen tuntuu, että vaunut alkavat olla aika loppu. Nyt jos ostaisin, miettisin ehkä jotain kalliimpia (ja siten ehkä jämäkämpiä ja kestävämpiä) vaunuja. Silti en kyllä valittaisi.
Toivottavasti tästä oli apua kyselijälle =)

Mutta tässä jorinat tällä erää, mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :wave:

Neito84 + pikkunen 21+2
 


kirjotin taas jotai tekstiä ja se hävis! argggh. noni tossa siis toi mahakuvatus tält illalta :>
jospa se nyt tulee sitten..

nyt sit kirjotan vaa lyhyet pätkät ku en jaksa uudestaa pitkää versiota :D

- mies nukkuu -.-
- halut palannu mullaki vihdoin ;D
- perunamuussin teen itse, paitsi etten tee kun vispilät meni rikki enkä ole ostanut uusia vieläkään!
- kaverilla oli ora jovit ja se tykkäs niistä! osti käytettynä mut olivat tosi hyväkuntoset!
- ite meinasin tilata vaunut tänää mut en saanu tilattua ku se sivusto tökki pahasti, laitoin palautetta ja odotan et ne soittais huomena sit ni tekisin tilauksen puhelimitse!

tämmöstä nyt tähän hätään :D ja nyt maalaan tän, ja kopsaan ja sit vasta painan lähetä!!!

ainii ja oon ihan rikkipoikkiväsynyt ja painun nukkumaan :D

- uninen pupeltaja ja nukkuva pilke 18+4 -
 
Huomenet mammoille

Täällä koko yön jomotellut kohdun alareunoja :( ja pohkeessa on pullea suoni ja niin pirun kipeä :kieh: ... Jalkaterät nilkasta alaspäin alkoi muutenkin kuumottamaan illalla ja sama jatkuu, turvotusta ja kihelmöintiä, onneks on neuvola jo 9.2 ja jos tällee jatkuu tuntemukset niin meinasin kysellä jo aiemmin apua/neuvoa...

Alan kallistua oikeesti Oran vaunujen kannalle kuulostavat päteviltä ja ovat edulliset. Painavuudesta joku sanoi, mut samanpainoisia nuo tuntuvat olevan, eikä 19.5kg kuulosta pahalta farmariautoon tyrkätä :) tietty juu olen kohtuu vahva :D

Pyykinpesua, tiskausta, asiolla juoksua yms yms :( eikä nappaa yhtään...

ihania massuja kaikilla :D
 
Huomentapäivää vaan. Menipä eilen hienosti Jumbossa vati nurin kun ei sieltäkään enää meinaa äitiysvaatteita löytää, sekä KappAhl että Lindex myyvät vain alusvaatteita. Siis eihän ne kerpeleen kalsarit nyt oikeesti se polttavin ongelma ole. :O Mulla siis painaa äitiysfarkkujen sauma alavatsaa, olis kiva löytää jotkut toiset housut kun pelkästään yhdellä hameella vielä 20 viikkoa meneminen kuulostaa vähän puisevalta...

Henkkamaukalta löysin lököhousut tänään alkavaa äitiysjumppaa varten, ja ostahutin sitten myös yhteensopivan ihana pitkän hupparin ja topin, vaikka olin ajatellut paitojen ostamista vältellä. Mutta on kyllä mukavaa nyt kun on tarpeeksi pitkä ja oikeasta kohtaa väljä paita päällä, ei ahista. Suolinkainenkin on tästä ilmeisesti innostuneena alkanut samban jo ennen kuin töihin pääsin, varmaan siitäkin on mukavaa kun on tilaa. :)

Perunamuusi, mä oon kauhea kerettiläinen nyt, mutta mulle menee ihan hyvin myös jauhomuusi. Täytyy vaan laittaa tarpeeksi suolaa ja juoksevaa voimariinia sekaan niin kyllä katoaa ääntä kohti. Onhan se ilman muuta huomattavasti parempaa oikeista perunoista tehtynä, mutta ei mulle oo niin väliä. Ja sitä kun on niin harvoin meidän taloudessa muutenkaan niin en ole jaksanut panostaa. Lihapullat on pakko tehdä itse, ne valmispullat haisee ihan pierulle. :D

Amarillo on meilläkin boikotissa, pahaa ruokaa ja todella tympeät jonot. Ei nappaa. :/

Hauskaa maanantain jatkoa!

MJ & Salarakas 19+6
 
Heippa kaikille!

Täällä on oltu sukuloimassa viime viikosta lähtien, niin en oo ehtinyt kirjoittelemaan. Päällimmäiseksi jäi mieleen ihanat ultrakuulumiset, itselläni on huomenna rakenneultra ja en jaksais odottaa!!! Muutenkin ilonaihetta on, sillä tunsin ekat liikkeet/potkut muutama päivä sitten ja nyt oon oppinut tunnistamaan liikkeitä useimminkin, ihan ku siellä mahan alla olis joku alien joka muljahtelee :D Mut niin hienoa, nyt vaan pitäis saada mieskin tuntemaan nahan läpi :)

mmilia08 Voin ottaa ensi kuukauden päivityksen harteilleni! :)

sannikki Mullakin välillä ottaa tuolta kohdun "reunoilta", mutta ne on enemmänkin repäisykivun tapaisia. Toivottavasti noi menis sulta pian ohi, ettei enteilis turvotus ja kihelmöinti mitään raskausmyrkytystä. Yritä ottaa iisisti :hug:

Hahaha, hauska perunamuussi-keskustelu :D Itse oon aina tehnyt, se menee musta niin nopeasti ja muutenkin oon vähän sellainen et haluan tehdä mahd. paljon itse. Teen tänään nakkikastiketta (suomalaisia nakkeja vielä!) ja heitän niiden perunoiden mukaan puolikkaan bataatin, se saa siitä vähän sellasta mukavaa vaihtelua. Lentokentältä tarttui mukaan kyl pari hernekeittopurkkia, nam! Lisäillään miehen kanssa sinne vähän pekonia, sipulia ja sinappia ja piereskellään loppuilta. Sitä vois kai itsekin tehdä? Mut maistuukse samalta? Hmm...

Onks kukaan tehnyt itse karjalanpiirakoita? Mulla on niitä täällä ulkomailla KAUHEA ikävä ja etenkin nyt raskausaikana mieli tekee tosi sellasta lapsuuden perusruokaa, lihapullia, makaronilaatikkoa, nakkikastiketta, siskonmakkarakeittoa.. Mietin jos noita leipoisi itse, mut en oikein tajunnu ohjeesta sitä taikinaosuutta, että miksi ne kakkarat pitää pinota jotenkin? Ja riittääks tavallinen kaulin vai pitääks mun ostaa joku jolla saan jotain superohuita kakkaroita?

neito84 Onnea poikalupauksesta :) Eiköhän toi pään kapeus oo sellanen mikä korjautuu tässä loppuraskaudessa? Vai sanoko se lääkäri mitään? Ei ne ultratkaan NIIN tarkkoja oo. Ei onneks näköjään ollut mitään hälyyttävää :)

Ihania masukuvia on tullut :heart: Mun on pakko myöntää etten oo ottanut vielä yhtäkään kuvaa.. Tänä iltana asia korjataan, ollaanhan tässä melkein puolivälissä, apuva! Vielä eka lapsi,oishan se kiva seurata miten masu kasvaa. Laitetaan illalla siis mies asialle!

Rattaat Oon päätynyt sellasiin kuin Quinny Buzz 3 (aika varmuudella), johon ostetaan moses-koppa ja sopiva Maxi-Cosi autonistuin. Ja mustana väri. Luin hyviä arvosteluja, ja toi systeemi, et siihen voi vaihtaa autonistuimen, kopan tai sit pitää sen mikä siinä rungossa tulee mukana miellyttää mua kun rampataan Englanti-Suomi väliä. Plussaa saa myös hyvä ulkonäkö, ja se et lapsi voi katsoa joko menosuuntaan tai äitiin päin. Ainoa, että miinusta oli saanut että kevyen näköinen mutta vähän painavat on. Noh, saa treeniä sitten :D Luulen kyllä ettei osteta mitään ennen ku rv 30 paukkuu.

Teen huomenna vaikka sitten uuden pinon kun helmikuu on vaihtunut, joten muistakaa vaihtaa huomenna pinoa :attn:

Mukavaa viikonalkua kaikille!!!

:wave:

Lily & 19+3
 
Maanantaita!

Täällä on just niin maanantai kuin olla ja voi...Voi kun ois voinut nukkua tän päivän ohi. Flunssa alkaa vihdoin ja viimein ehkä talttua, en tiedä. Yskä ja nuha on edelleen, mutta lima jo jotenkin irtoaa, ab-kuuria on jäljellä vielä 3 päivää. Mutta ompahan vaan ollut semmonen tauti että HUH! En toivo kellekään raskaana olevalle keuhkokuumetta...:(

Viime yön oli selkä kipeä, alamaha myös. Tänään sit kipuilu on muuttunut selkeeksi supisteluksi. Yritin jo eilen kysellä päivystyksestä niitä bakteeriviljelyn tuloksia, niitä, joita lääkäri keskiviikkona otti sen vuodon vuoksi. Tänään ne oli vihdoin valmiit, ja nyt sitten onkin niin, että on hoidettu antibioottivoiteella vaivaa, joka ois tarvinnut hiivalääkityksen! Eli ompa kumma, kun tilanne vaan pahemmaksi on käynyt. Antibioottihan tunnetusti lisää hiivan kasvua, ja kun syön sitä sekä suun kautta että laitan voiteena, niin olo on sen mukainen. Ja keskiviikkona lääkäri tosiaan nimenomaan sanoi, ettei vaikuta hiivalta, ja vielä perjantainakin, kun neuvolaan soitin, sanottiin, että koita vaan käyttää se voidekuuri loppuun, eläkä aloita hiivalääkitystä!!!Yritin sanoa, että tämä johtuu varmasti nyt nimenomaan siitä ab-voiteesta!Eilen sit alkoi ruskea vuoto uudelleen, ja nyt sitten supistelee ja oon lähes varma, että supistelu johtuu tosta hiivatulehduksesta. Odottelen täällä terkkarin soittoa, aikoi keskustella lääkärin kans, mitä tehdään....Mä oon toisaalta niin vihanen, kun on turhaan käyttänyt tuota lääkettä, tilanne vaan on pahentunut sinä aikana ja nyt nuo supistelut...

Mitähän muuta vielä valittaisin...en tiiä. Väsyttää ja harmittaa niin paljon!!!!!!!!!! On niin hermoheikko olo ennenaikaisten supisteluiden vuoksi, kun edellisen kerran jouduin täydellisen vuodelepoon..
 
Harhis Jotain ton suuntaista ajattelinkin, että liitty siihen kuivumiseen. Kiitos :) Katotaan mitä syntyy jos tällä viikolla jaksaisin vaikka yrittää :D

juhannusyllätys Kuulostaa kyllä rankalle :( Yritä parantua pikaisesti!!!
 
neito84 Onnea poikalupauksesta :) Eiköhän toi pään kapeus oo sellanen mikä korjautuu tässä loppuraskaudessa? Vai sanoko se lääkäri mitään? Ei ne ultratkaan NIIN tarkkoja oo. Ei onneks näköjään ollut mitään hälyyttävää :)
Kiitos Lily-Jane. =) Meillä pian sitten kaksi huliviliä. Esikoinen 2,5 v. on nimittäin aikamoinen villittäjä :LOL: Itseasiassa se oli kätilö, joka ultras, ei siis lääkäri. Mutta sanoi siitä päästä vaan, että kapeahko, mutta kuitenkin normaalin rajoissa. Ei ollut huolissaan, joten en minäkään jaksa olla. Pään mitta oli siis 4,6 cm, kun esimerkiksi esikoisesta oli noilla viikoilla ollut 4,9 cm. Puolen sentin ero siis esikkoon. Toivottavasti nyt kasvaa jatkossa kuitenkin normaalisti.

neito84 + pikkunen 21+3
 
Onnea taas hyvistä ultrakuulumisista, oliko muita uusia kuin Neito84 mutta silti tasapuolisesti kaikille. :)

Lily-Janelle kiitos :heart:

Pupeltaja: ihana masu!

Tetasha: mieskin tuossa uutista lukiessa oli että jee, lämmin kesä.. ja mää aloin manata, jos se alkaa taas toukokuussa +20 kesäkuussa +30 niin ja jos elopaino huitelee taas 90kg viimeisillään ni ei kiitos.
Ja ei se kyllä oo kovin kivaa vauvankaan kanssa ku pitää olla aikalailla sisällä ja viilentää koko ajan kämppää..

Ja se sukupuolten päivitys olis aika hauska juttu, jos lily-jane jaksaa ;)

TASAN VIIKKO VIELÄ ULTRAAN.
en malttaisi odottaa :(

mmilia ja masarakas 20+4
 
noista sää ennustuksista, ite luin ton tän päivän ilta-lehen ja ennusti et huhtikuussa +15-20 astetta, toukokuussa takatalvi, kesäkuu viilee ja elokuu ois kuuma. mut noihan on vaan ennustuksia ja oikeet säät näkee vasta sitte kesällä. eipä tota viime kesänkään pätsiä kukaan osannu ennustaa et kestäis liki koko kesän. toivotaan ettei ihan niin kuumaa tulis, lämmintä kyllä saa olla ja helteistäki, ei lämpö luita riko :D

lily kiva jos rupeet päivittelee :) jos jaksat ni lisäile ne poika tai tyttölupaukset sinne. voi olla kyllä aika hakeminen...
tosta hernekeitosta ni ite tehty on kyllä mun mielestä ainaki paljo parempaa ku purkkihernari, ite en vaa jaksa tehä ku on niin työläs. tai työläs ja työläs mut ku edellisenä päivänä jo pitää alottaa ni liian työläs mulle :whistle:

juhannusyllätys paranemisia sinne! sitkeessä on tauti :(

neito onko teillä esikoinenki poika? mein pojille tuli2v5kk ikäeroa ja meno on ollu sen mukasta...:whistle:

makaronilaatikko uunissa ja nyt hakemaan pokia tarhasta, illemmalla jumppaan.

jessi ja pikkuj 20+3
 

Yhteistyössä