Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

Jaaha mun teksti sit ehti tulla ennen kun ehdin sitä loppuun kirjoittaa.
Niin lääkäreiden mukaan siro tyttö tulossa vaikka menis yliaikaseks. Itekkään en ole ollu syntyissä kun 2,5kg ja isikään ei ole painanut kun 3 kg. Tosin jokainen kasvaa omilla käyrillä.

Hitto et meinas iskee äske itkupotkuraivarit, olin lähdössä käymään kiskalle, NOh nyt on jalat niiiiiin turpeessa että ei meinannut crocsitkaan mennä jalkaan.. no sain ne jotenkin jalkaan. Kiskalta ostin ihanan daim jäätelön ja aattelin et nautin sen matkalla kotiin.. no muutaman haukun sain kun jäätelö lipes käsistä ja lenti maahan.. ai että meinas Kahen metrin k**** kasvaa otsaan.. olikohan se merkki että ei enää yhtään jäätelöä tälle akalle.
No nyt on hermo laantunut. Onneks olin ostanut suklaatakin niin se autto :D
Että semmosta..
 
Paljonko annatte pullosta maitoa kerralla? Me ollaan miehen kanssa muutaman kerran harjoiteltu pullob käyttöä ja mies antanut tällöin pojalla noin 50ml. Mietin oisko tuo hyvä määrä myös jos yöllä antaa...?
 
Henttu, kyllä varmasti harmitti! Onneksi suklaa pelasti edes vähäsen :D

Staffy, mä annoin tosiaan sen 60ml aamulla. Silloin jo saatiin puklit kaaressa. Iltapäivällä kokeilin vielä pumpatulla+korvikkeella yhteensä 80ml ja siitä puoli tuntia, niin tuli se puklukatastrofi. Ensimmäisen viikon aikana annettiin tissin päälle sellaista 30-40ml, kun en tiennyt, tuleeko maitoa tarpeeksi. Oikean määrän löytää vain kokeilemalla :) meillä tytölle määrätty maitomäärä per syöttö oli viikon ikäisenä 55ml kolmen tunnin välein ja viikoittain määrää piti nostaa vähintään 5ml. Enemmänkin sai toki syödä, tuo oli se minimimäärä. Mutta meidän tyttö tosiaan oli älyttömän pieni syntyessään, että normaalipainoisella vauvalla ei varmaan ole niin millin päälle, paljonko menee :)

Iltatankkailut menossa. Mä en nyt sitä pulloa uskalla antaa ollenkaan, joten tissitellään. Poika joutui (pääsi) kylpyyn, että saatiin puklut pestyä kunnolla pois. Ja joku merisuolasuihke käytiin apteekista hakemassa, että saatiin sieraimet huuhdeltua puhtaiksi. Tuo oli joku, mikä on ihan vauvoille tarkoitettukin (piti nyt ihan tarkistaa, physiomer baby mist, sisältää steriiliä, isotonista merivettä ja pitäisi auttaa suunnilleen kaikkeen). Ostin myös gefiluksen d-tippoja kokeiluun, kun nuo neuvolan antamat minisunit ei sovi. Gefilukset aloitan huomenna, kun en yötä vasten uskaltanut enää antaa, jos tulee vatsavaivaa. Vai olikohan ne sittenkin jotain reladropseja :D kuitenkin sellaiset d-tipat, missä on maitohappobakteeri mukana. Hirveän hintaiset verrattuna pelkkiin d-tippoihin. Mutta mitäpä sitä ei maksaisi, että lapset voi hyvin :)
 
Pihla, me käytettiin esikoisella noita gefiluksen tippoja ja mitään ongelmia ei ollut. Nyt vauva on käyttänyt devisolin tippoja koska ne alkoi sairaalassa. Aattelin vaihtaa kyllä noihin gefiluksen tippoihin. Nyt meillä alkoi nimittäin rautalisän syönti ja se voi vatsavaivoja aiheuttaa niin josko tuo auttaisi.

Staffy, se 50ml on varmasti hyvä aloitusmäärä. Meillä näin 4,5vkon iässä kerta-annos on nyt 70ml. Mutta näin illalla tykkää tankata enemmän...mikä tänään huutojen jälkeen havaittiin.. :) Eli kokeilemalla se selviää! Liikaa ei kerralla kannata antaa tai käy kuten pihlalla :) vauva voi syödä isonkin määrän ja sitten puklauttaa loput. Joten mieluummin pienempi määrä alkuun.

Catnip82
 
Catnip, nuo olikin niitä reladropseja. Apteekissa sanottiin, ettei niillä ole mitään eroa, kun kysyin, kumpaa suosittelisi. Olen sitten ottanut reladropsit :D tänään aloitan ne vauvalle ja katsotaan, miten käy. Meilläkin oli tytöllä lisärauta käytössä 1kk ikäisestä ja jonkin verran aiheutti vatsavaivoja. Niihin tuo disflatyl auttoi hyvin :)

En usko, että meillä oli eilisen puklukatastrofi maitomäärästä kiinni. Vaikka toki liian iso annos voi ihan yhtälailla saada aikaan valtaisan puklun :D luulen, että meillä se johtui kuitenkin siitä, ettei poika ole tottunut syömään pullosta ja että pullosta se maito ehkä tuli liian vauhdikkaasti tissiin verrattuna. Kuitenkin tälläinen reilu 5 viikkoinen syö jo enemmän kerralla kuin 50ml :) vaikka pienikokoinen onkin.

Iltatankkailut jäi eilen vähän vajavaiseksi, kun poika alkoi niin aikaisin torkkumaan. Heräilikin sitten pitkästä aikaa syömään klo 00, 03 ja 6.30. Nyt syö taas, kun ensin seurusteli siskonsa kanssa pitkän tovin. Kerrankin ehdin ruokkia tytön ja eläimet ja putsata kissojen hiekat, ennenkuin poika alkoi käydä kärsimättömäksi :D kunhan pääsen itsekin aamupalalle ja saan itselleni ja lapsille päivävaatteet päälle, niin päästään aamulenkille :)
 
Kiva lukea teidän vauvautuneiden kuulumisia ja miten imetykset sujuu :) Sitä täällä jännityksellä odotetaan, miten sitten sujuu oman vauvelin kanssa ;)

Täällä booring... Vettä alko sataa ja kolmelta jo herätty ihme alamaha kipuiluun. Enkä sitten sen jälkeen saanutkaan enää unta. Ehkä siinä seassa oli jotain supistuksia, mutta ei kyllä mitään kovia kun ei edes tarvinnut varpaita kipristellä :D

Mitähän sitä tekis, että saisi taas tämän yhden päivän noiden tenavien kanssa kulumaan?? :)

JAksuja meille kaikille :)

JeHil 40+4
 
Pikaisesti täältä kuulumisia. Neuvolassa käyty ja th tuumas, että jos vauva ei ole syntynyt viikon sisään niin kontrolli synnärillä olisi perjantaina (41+3). Jotain höpötti tuosta 41+5 päivästä, mutta en muista, että mitä :whistle: Se vaan jäi mieleen, että perjantaina sit olis käynti kuitenki tarvittaessa.

Täällä vauva oli nyt selkeästi laskeutunut alemmaksi eli jotain nuo sukkapuikkokivut ja supistukset ovat saaneet aikaan. Parina yönä on nyt alkanut esiintymään kivuliaampia supistuksia. Nämä kivut tuntuvat vatsan puolella aika ilkeästi, mutta selässä ei pahemmin ole ollut tuntemuksia.

Viivian 40+3
 
Olipa rentouttava aamulenkki hyvin alkaneen aamun jatkoksi :D poika kiukkusi puolet matkasta, kunnes ihan loppumatkasta nukahti. Ajattelin, että jäädään pihalle, mutta tyttö suunnilleen hyppi ulko-ovea vasten ja vaati sisälle. Jätin pojan vaunuihin nukkumaan ja menin pihahommiin (tyttö sai rauhassa kiukuta, kun meinasin, että aikansa kiukkuaa ja tulee sitten mun kaveriksi). Siitähän tyttö riemastui ja kävi kirkumaan... Poika heräsi. Lisää huutoa. Pakko lähteä sisään syöttämään poika. Ja sen kerran, kun aurinkokin alkoi paistaa. Ja sitten vielä tajusin, etten muistanut syödä aamupalaa ja nyt on ihan hirveä nälkä :D milloinkohan viimeksi olen lähtenyt lenkille tyhjällä mahalla...

Ihanan mukavaa ja rentouttavaa päivää kaikille muillekin! :D
 
  • Tykkää
Reactions: BeiBei
Meille syntyi viime yön unessa tyttövauva, 1195g ja 49cm! Ja ne perhanan hoitsut nyysäs mun käärön ja laittoivat mut nukkumaan ilman alushousuja tai suojia niin että koko sänky oli ihan litsläts. Ja sitten aamulla lähdin etsimään vessaa, ensimmäisen pönttö oli ihan täynnä vettä, toisen vessan pöntön sijasta oli joku kaiutinboksi ja kolmatta en enää löytänyt. Ja sitten kun palasin huoneeseeni ja lähdin etsimään vauvaani, niin mun huoneesta oli tullut joku seurahuone ja sielä oli toistakymmentä ihmistä katsomassa jotain leipomisohjelmaa. :D

Että semmosta tänään, yhdessä kasassa siis edelleen, matkalla kotieläintilalle. Aamuyöstä vähän kiristeli alavatsalla mutta sekin loppui kun nukahdin uudelleen joskus kuuden jälkeen..
 
Hahah beibei :D

Mä oikeesti jo kauhistelin että herran jee kun on pieni vauva syntynyt sulle ! Jotenkin ajattelin, että toi "viime yön unessa" olis joku hieno kielikuva... Siis mitäää.. Tullut vähän huonosti taas nukuttua kiitos ton pienen miehen joka syö max 2 h välein ja ähisee pieruja välit.
 
Mietin samaa kuin Malsa Beibein viestistä :D

Meillä herättiin viime yönä ilta yhdeksän ja aamu yhdeksän välillä tunnin välein! Mä oon niiiiin väsynyt! Ei tätä silti vaihtaisi mihinkään :) Annoin pullosta yhdellä syöttökertaa, mutta ei auttanut että olisi pidempään nukkunut. Tissit myös ennättää turvota jos ei niitä tyhjentele yön aikana säännöllisesti.
 
Minulta meni kans toi "unessa" -sana ihan ohi ja ajattelin, että siinäpäs vasta pitkä ja laiha lapsonen :D

Tänään käyty neuvolassa, en tullut hullua hurskaammaksi. Juttelin vähän siitä "pelostani", että jos menee nyt niin pitkälle yli, että joudutaan käynnistämään. Terkka vaan lohdutteli, että hänen molemmat lapset on menny ylitte ja ne on käynnistetty, eikä se nyt NIIN paha ole kun mitä kuvittelen ja rauhallisiakin keinoja käynnistykselle on esim. ballonki. Hän totesi myös, että jo hyvin vähilläkin käynnistys toimenpiteillä voidaan saada kroppa nopeastikin hoksaamaan, että nyt ois aika tehdä jotain tämän lapsen ulos saamiseksi. Jotenkin se rauhoitti mieltäni, olen ollut niin semmosessa uskossa, että jos joudutaan lääkkeillä käynnistämään niin se on semmosta luonnon voimia vastaan taistelua ja tekee siitä synnytyksestä vain hankalan ja erityisen kivuliaan...

Ensi viikon perjantaina 3.7 klo 9.00 täytyy sitten marssia KYS:n äitiyspolille ja ilmoittaa olevansa nyt täynnä tätä hommaa. Jos siis ei mitään tapahdu ennen sitä. Jospa ei kuitenkaan tarvisi sitä tehdä :) Toivotaan parasta!

AnnaS. 40+5
 
Minäkin jo melkein onnittelin BeiBeitä :p

Onko olemassa mitään vippaskonsteja, millä saisi maitoa tulemaan pikkuisen vähemmän? Alan olla ihan tuskissani, kun etenkin öisin tissit tulee ihan pinkeiksi ja kivikoviksi jo parissa tunnissa... :mad: Pakko niitä on välillä vähän pumpata, kun ei vauvakaan saa kokonaan tyhjennettyä. Muutenkin imettäminen on aina niin sotkuista puuhaa kun sitä maitoa vaan tulee ja tulee. Kun imetän toisesta rinnasta, niin eipä mene kuin hetki niin toisessa rinnassa oleva maidonkerääjä jo pursuaa yli äyräiden. :cautious: En ois ikinä uskonut, että mulle tulisi tällainen ongelma. Oon aina ollut suht pienirintainen mutta nyt nää on ihan jäätävät melonit ja määää en kestä :X3: Onneksi vauva on nyt päivä päivältä oppinut paremmaksi imijäksi, niin jospa tää ylituotanto alkaisi tästä pikku hiljaa tasaantua...

Hieman muuten jännittää, kun miehellä on huomenna ensimmäinen työpäivä sitten vauvan syntymän! Hän pystyi olla mun kanssani myös koko meidän sairaalassa olon ajan ja nyt myös vauvan kotiuduttua, ja on ollut ihanaa hoitaa vauvaa yhdessä ja muutenkin saada apua ja tukea toisesta. Huomenna pitäis sitten olla yhtäkkiä 10 tuntia yksin vauvan kanssa! Aikaisemmin ollaan oltu vain pari tuntia keskenämme kun mies on ollut hoitamassa asioita tms. No mutta kai me pärjätään... (y)

Pupumama ja poika 15vrk
 
  • Tykkää
Reactions: BeiBei
Onnea kaikille nyytin syliinsä saaneille <3

Pupumama ja toki muutkin, suosittelen Imetyksen tuki ry- ryhmää Facebookissa, jos vain sinne kuulutte. Siellä koulutetut imetystukihenkilöt vastaavat kysymyksiin ja sieltä saa paljon vertaistukea imetykseen ja vauva-arkeen :) Ja tuohon maidon ylituotantoon, oletko ajatellut luovuttamista? Ja maidontulon hillintäkonsteja on mm. samasta rinnasta imettäminen parilla peräkkäisellä syötöllä. Jos toinen rinta meinaa räjähtää, voi siitä lypsää maitoa vain sen verran, että pingotus helpottaa. Kuitenkin mielellään alle 30ml, jotta ei tulisi vain lisänneeksi maitotilausta. Toinen keino on "vapaan" nännin sisäänpäin painaminen imetyksen alussa noin 30 sekunnin ajan. Ja mulla ainakin maidonkerääjien käyttö vaan provosoi sitä herumista. Esim jos haluaa ilmakylpyjä antaa ja pitää kerääjää vaikka tunnin, joutuu tuona aikana monta kertaa tyhjentämään kerääjän, eikä mulla yleensä sentään desitolkulla valu maitoa imetysten välissä :p

Pumppaamisesta, paljonko teillä suunnilleen on ollut saalis? :D Hämmästyin tänään kun kipeytyneen nännin vuoksi yritin pumpata toisen tissin ihan tyhjäksi, mutta loppui pullosta tila kesken. 150ml kerralla!!!

Täällä on masuvaivat vähän tulleet kuvioihin samoin kuin ilmeisen kipeä vaippaihottuma :( Onneksi sinkkirasva pierujumppa auttaa edes jonkin verran. D-vitamiinia en vielä aloittanut, kun yleensä tuo 2vkoa on se masuvaivojen ilmaantumisaika jo ilman D:täkin, niin näimmä tälläkin kertaa.. Itse olen ostanut Bioteekin Super-D:tä, se oli esikoisellekin ainoa mikä ei lisännyt mahavaivaa. Juhannuksena reissussa vaippaihottumaa tuli ja ajattelin sen johtuvan kertakäyttövaipoista. Nyt kotona on kuitenkin taas tullut vaikka pääsääntöisesti kestoillaan :( Mistäköhän tuo johtuu..?

Nyt alkaa jo väsyttämään vierailijat, kun meillä on melkein joka päivä joku vieras ja sukulaisia yökylässä.. :sick:

Neiti Sja poitsu kohta 3vkoa
 
Neiti Sievänen, paras apu vaippaihottumaan on ilmakylvyt ja sinkkirasva. Tytön kanssa toki helpompaa kuin pojan, kun tyttö ei pissi joka paikkaan :D mutta on meillä poikakin välillä pötkötellyt lattialla peiton päällä ilman vaippaa :)

Maitojuttuihin mä en osaa sanoa mitään :D itse toooosi vähän pumppailen, koska se sattuu. Tissejä tyhjentelen suihkussa. Mulla käy monta kertaa päivässä niin, että yhtäkkiä tuntuu kuin tissit turpoaisi ihan hirveästi ja sitten ne alkaa valuttaa maitoa. Ja siis tätä tapahtuu lenkillä ollessa, kauppareissulla, jne... Imettäessä rintakumi on usein täynnä maitoa, kun poika lopettaa imemisen. Saattaa vielä alkaa valuttamaankin. Joskus jos oikein alkaa pingottaa, saatan käsin tyhjennellä tissejä, mutta tosiaan pumppaamisen suhteen olen superlaiska.

Me ostettiin tänään mam-pullotutteja kotona odottaviin koliikkipulloihin. Uskaltauduin nyt sitten kokeilemaan, miten niiden kanssa sujuu. Samalla ostettiin toisen merkkistä korviketta. Annoin pojan ensin tissitellä sen verran, että oma olo helpotti edes vähän ja sitten korviketta perään 60ml. Eikä tullut suurempia pukluja! :) mutta voi että, miten pahalta nuo "korvikepulautukset" haiseekaan.. Huh. Tarkoituksena nyt sitten on jatkossa kokeilla vielä, tuleeko korvikkeesta hirveitä pukluja ja helpottaako korvike yhtään noita aamuja, kun poika tankkailisi koko ajan. Saa kyllä jatkossakin tyhjentää tissit ensimmäisellä aamusyötöllä. Nyt on iltatankkailut meneillään ja saa tissitellä niin pitkään kuin haluaa :)

D-vitamiinista, meillähän myös aloitettiin vasta viikko sitten. Kahtena päivänä ehdin antaa ja molempina poika oli tosi kiukkunen ja vatsavaivainen. Tänään aloitin reladropsit, enkä ole huomannut normaalia enempää vatsavaivaa. Kyllähän tämä pieree, mutta ei ähise :D
 
AnnaS. Mulla käynnistettiin puolikkaalla cytotecilla silloin esikoinen, oli todella miellyttävä tapa mun mielestä. Mitään ballonkia en olisi edes halunnut, ja onneksi oli tuohon käynnistyspäivään mennessä jopa 1,5cm auki ;) supistukset alkoi voimistua puolentunnin sisään lääkkeestä ja 11h niin tyttö oli pihalla. Todella hyvä olo jäi synnytyksestä silloin :) Lääkkeellisessä käynnityksessä tosin taitaa olla ehtona että paikat on jo vähän kypsymään päin, näin ainakin olen ymmärtänyt.

Mä alan olla aikavarma että tää syntyy kyllä ennen 9.7 mutta musta tuntuu et kyl tää odotuttaa vielä aikansa.. Ens viikolla ois kyl ihan jees saapua tänne, koska näillä näkymin isännän pitäisi lähteä Lappeenrantaan asti katsomaan uutta kauppakassia jos nykyinen menee kaupan huomenna. Ja kolmen viikon päästä pitäis senkin jo töihin, ettei vaan vie mun autoa, sitten oon kyllä jumissa kahden lapsen kanssa kotona. Vaikka tuskin tästä tulee paljon vielä vähään aikaan lähdettyä.

Nyt unille jos sais nukuttuakin, viimeyö taisi mennä 6h unilla niiden 9 sijaan kun en saanut nukuttua. :|
 
Meillä myös vaippaihottumaa :( Laitan sinkkivoidetta ja välillä bepathenia. Ilmakylpyjä yritän kovasti välillä, mutta poika ei kauaa viihdy makuullaan samassa paikassa.

Olen pumppaillut noin 50ml kerrallaan, mutta tänään on tullut helpommin jo vähän enemmänkin. Luulen että saisin suht kivuttomasti sellasen 70-80ml jos jaksaisin vähän aikaa pumpata.
 
Kiitos Neiti Sievänen vinkeistä (y) siinä Facebook-ryhmässä olen jo, mutten ole omaa tukipyyntöä tehnyt, ehkä pitäisi kun alkaa olla jo niin tuskainen olo. Viime yö oli ihan kauhea kun rinnat oli aivan täydet jo ehkä 20 min imetyksen jälkeen... Suihkuun vaan oloa helpottamaan keskellä yötä. Vauva ei vaan mitenkään ehdi/pysty tyhjentämään näitä kokonaan vaikka kuinka söisi... Koko ajan vaan itkettää kun olo on niin epämukava, mun sähkökäyttöinen pumppukin yhtäkkiä hajosi viime yönä ja ärsyttää käyttää sitä manuaalisena :( mutta aion nyt kokeilla tuota, että syötän vain toisesta rinnasta jonkun aikaa ja vähentää maidonkerääjän käyttöä imetyksen aikana. Muuten en sitä ookaan käyttänyt. Onneksi päivisin on edes vähän helpompi olla, jotenkin yöllä toi maidontuotanto vaan yltyy ihan kamalaksi :mad:

Maidonluovuttamista kyllä harkitsin, mutta jos jatkan pumppaamista niin eikö se vain entisestään lisää tätä tuotantoa? Silloin kun vauva oli osastolla niin pumppasin ihan älyttömiä määriä päivässä, yleensä ainakin 200ml kerralla eikä rinnat koskaan tulleet kokonaan tyhjiksi ennen kuin oli pakko lopettaa.
 
Mä olen tänään ollut pulassa näiden tissien kanssa, kun menin aamupäivästä kiireessä antamaan korviketta. Oli poika aamulla tissillä tunnin verran. Ja on nyt korvikkeen jälkeenkin ollut, mutta ei se näitä tyhjiksi saa. Täytyy kohta yrittää tyhjennellä käsin, jos poika viihtyisi sen aikaa muualla kuin sylissä. Kostautuu vielä sekin, kun poika veteli unta yöllä 22-04 ja tissit oli melkoisen pinkeät, kun heräsi syömään. Kohta ne räjähtää :D

Kakkahommat kutsuu! Mies on tämän päivän reissussa ja me oltiin lasten kanssa aamupäivä mummolassa. Äsken tultiin kotiin, kun tytöllä iski väsy. Ehkä mennään vielä illalla saunomaan, jos jaksetaan :)
 
Huoh, nyt loppui sitten meillä päiväunet esikoisella kun en jaksa enää tätä nukkumaanmeno-episodia.. Luoja sentään. Nyt se niin tyytyväisenä tuossa touhuaa legojen kanssa, mutta kyllä oli sellanenkin reipas tunti taas tuskaa takana. Saa nähdä, miten sitten kun vauva tulee taloon, saako enää itse mitään lepotaukoa päivän aikana ollenkaan. :cry:
 
Voih, kävin ystävän vauvaa katsomassa, ikää hällä viisi vuorokautta <3 voi rakkaus mikä pakkaus. Häntä pidin sylissä ja ajattelin että ei enää kauaa kun oma vauva on sylissä. Huomenna siis sairaalaan ja aion sanoa että ennen en lähde kotiin ennen kun neiti on mukana. Vielä siis on neidillä aikaa lähteä itse syntymään, mut epäilen. Siispä aamulla kyssiin ja käynnistys kiitos!!
Pelottaa, jännittää mutta ajattelen vaan että pääasia että neiti syntyy. Oma äiti huolissaan että miten synnytys menee.. Anoppi kysellyt että jännittääkö yms. Totta helvetissä jännittää mutta ei auta kun hoitaa homma kotiin. Mä vaan haluun vauvan kotiin! Toivottavasti saan ens yönä unta.
T. Henttu ja Justiina 41+4
 
  • Tykkää
Reactions: pupumama
Tsemppiä Henttu! Tuu sitten kertomaan meille heti kun ehdit, että mitenkäs se käynnistys sujui ja millanen oli meno ja meininki KYS:llä. Minua kovasti kiinnostaa, jos sattuu käymään niin, että itsekin joudun saman käynnistys-retken tekemään ens perjantaina :)

Jos taas tämä meidän pieni ihme päättääkin yhtäkkiä alkaa syntyä tässä vuorokauden sisään, niin moikkaillaan käytävällä :p

Eilen vedin hirmusta tahtia ylämäkeä ylös ja sain jotain kipua aikaseksi. Supistukseksi en voi vielä sanoa, mutta että jotain tuntuu niin olipa voittaja olo. Kyllä se vaan niin on, että näillä viikoilla kaikki kipu on tervetullutta ja hyvää - se tarkoittaa vaan sitä, että synnytys on ehkä lähellä! Mitä kipeämpää tekee niin sitä tod.näk. on, että meille se vauva joskus saapuu :)

AnnaS. 40+6
 
  • Tykkää
Reactions: henttu33
Isot tsempit Hentulle huomiseen käynnistykseen :)

Täällä ei ihmeitä, normi päivä perheen kanssa. Eilen päästiin miehen kanssa vielä "treffeillä" käymään ;) Mentiin katsomaan uus Terminaattori, mut eipä se meininki savustanut vauvelia ulos :D Joten odottelu jatkukoon...

Huomiseen!

JeHil 40+5
 
Tsemppiä Henttu huomiselle! Sulla on kyseenalainen kunnia olla pisimpään raskaana, ainakin tähän mennessä ;)

Beibei, i feel you sister! Meidän 2veellä jäi tällä viikolla päikkärit pois. Kyllähän se nyt menee kun mies on vielä ensi viikon lomalla, mutta haaveilin kyllä että syksy oltais vielä menty päiväunilla ihan sen lepohetken vuoksi.. Toisaalta nyt ilman päikkäreitä yöunille käynti on miljoonasti helpompaa!

Me laitettiin vauva kehtoon nukkumaan. Ahdistaa. Kysyin mieheltä, että leikkasiko se napanuoran kun niin kiristää :D vauva on siis noin puolen metrin päässä, mutta silti ahdistavaa kun se ei ole vieressä nukkumassa...

lauwra ja poju, jolle viimein keksittiin nimi!
 
  • Tykkää
Reactions: BeiBei
Tsemppiä Henttu huomiselle! Sulla on kyseenalainen kunnia olla pisimpään raskaana, ainakin tähän mennessä ;)

Beibei, i feel you sister! Meidän 2veellä jäi tällä viikolla päikkärit pois. Kyllähän se nyt menee kun mies on vielä ensi viikon lomalla, mutta haaveilin kyllä että syksy oltais vielä menty päiväunilla ihan sen lepohetken vuoksi.. Toisaalta nyt ilman päikkäreitä yöunille käynti on miljoonasti helpompaa!

Me laitettiin vauva kehtoon nukkumaan. Ahdistaa. Kysyin mieheltä, että leikkasiko se napanuoran kun niin kiristää :D vauva on siis noin puolen metrin päässä, mutta silti ahdistavaa kun se ei ole vieressä nukkumassa...

lauwra ja poju, jolle viimein keksittiin nimi!
 
  • Tykkää
Reactions: pupumama

Yhteistyössä