Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

Meidän porukka:

31.5
Pepiita
/ 28v / 1. lapsi / Kättäri

1.6
Pampulax
/ 7. lapsi / Kaks
Hippogryfi / 21v / 2. lapsi / LPKS
ludmilla / 3. lapsi / SEKS

2.6
Aegis
/ 36v / 2. lapsi

3.6
Ensisynnyttäjä_
/ 25v

4.6
Miimi11
/ 1.lapsi / SeKs

5.6
Naxu
/ 28v / Kättäri

7.6
Miranenn
/26v / 2.lapsi / EKKS
Essi- / 40v / 2.lapsi /KHKS

9.6
Maatuska88
/ 2. lapsi / TYKS

11.6
Yllätysonni
/ 3.lapsi

13.6
Falisa
/ 25v / 1. lapsi
Isolisko / 28v / 2. lapsi
Unelmani16 /23v / 1. lapsi / HUS

14.6
SuloinenSalaisuus
/ 40v
Dididi / 3.lapsi
Taigali /30v / 1.lapsi

18.6
Jennu91
/ 24v / 2. lapsi / KOKS

17.6
Hippunen2
/SeKs

20.6
Lumi-84
/ 31v / 5.lapsi / SeKs

23.6
Kipaaa
/ 20v/ 1.lapsi/ HUS

24.6
Rinde87
/ 28.v / 1.lapsi

25.6
Pioni / 31v / 1. lapsi



26.6
PinniP
/ 2. lapsi / KOKS
Janehh / 4. lapsi / SatKs
Elm4 / 2. lapsi / OYS

27.6
Kuiske
/ 1. lapsi
Piper86 / 29v. / 1.lapsi
Sunflower86 / 29v. / 2.lapsi /PKKS

29.6
Ikiäiti
/ 8. lapsi / SatKs

30.6

Frost84 / 31v / 2.lapsi
Satsuma13 /23v / 1.lapsi

2.7
Quumeilija
/ 34v / 3. lapsi /
 
No niin, sainpas päiviteltyä meille oman pinon! kauhee kiire ollut lasten synttäreiden järjestämisen kanssa. Ne olikin se kaikista isoin asia mun TO DO-listalla ennen synnytystä:D

Henttis tervetuloa mukaan juttelemaan!Toivon kyllä,että sä saat ensimmäisten joukossa vauvan syliin, jotain järjestystä hei tähänkin touhuun;):D

Aegis mielettömän isot ja lämpöiset onnittelut tyttövauvasta:love: Ihanaa kun saatiin ensimmäinen vauva heti alku kuusta tähän pinoon! Nauttikaa vauvasta ja siitä ihanasta tuoksusta:)

Listataanko etusivulle syntyneet vauvat? jos haluatte, että laitetaan niin laittakaa syntymäpäivää ym tietoja tulemaan?!

Saas nähdä kuinka tiuhaan tänne alkaa vauvoja putkahtelemaan,jännää!!

Omassa olossa ei mitään muutoksia. Eli ts ei mitään merkkiä,että mini olisi pihalle tulossa vielä ihan lähipäivinä. Sisko tulee ens viikonloppuna meille muutamaksi yöksi, niin vois vaikka silloin syntyä:whistle:
Tuo on muuten aika iso ressaamisen aihe, kun on isompia sisaruksia niin saada heille hoitaja. Meilläkään ei oo siis jotain yhtä tyyppiä jolle voitais soittaa, vaan koko ajan pitää olla vähän selvillä kuka ehtis milloinkin. Mummatkin on molemmat vielä työelämässä, niin eivät voi ihan koska vaan tulla.
Miten teillä muilla on järkätty isompien lasten hoito?

Voikaahan paksusti, pian ne nyytit on sylissa:love:

Lumi ja Mini rv 37+6
 
Onnea Aegis pienokaisesta! :love: onko teillä nyt kaksi tyttöä,vaiko tyttö ja poika?

Ja tervetuloa kaikille uusille kirjoittelijoille,kiva kun meitä on nyt täällä enempi elämässä näitä ihania jännittäviä aikoja :love:

Lumi-84 kyseli isompien lasten hoidosta synnyttämään lähtiessä. Meillä isovanhemmat molempien puolelta ovat juuri jääneet eläkkeelle, heitä voi tarvittaessa hälytellä apuun. Toki näin kesäaikaan tekevät omiakin reissuja, mutta joku on aina ns."kytiksellä" :LOL:
Meillä on myös ihana naapuri johon voi tarvittaessa turvautua. (y)
Mies lähtee vielä yhdelle työmatkalle ulkomaille 12-15.6, silloin onneksi hänen vanhemmat ovat kotosalla. Soitan heidät tyttöjen seuraksi meille ja hurautan itse taksilla synnyttämään jos niikseen tulee. Silloin minulla raskausviikot 37+, toivon kovin että päästään sinne 39 viikolle asti kuten kahdesta edellisestäkin. (y) voihan olla että tämä menee reilusti yliajalle :ROFLMAO: oikein koko rahalla näin viimisen kierroksen kunniaksi :D
Kyllä meillä jo niin malttamattomasti tätä vaavia odotellaan, hassua kun hän on niin lähellä tuossa masunahan toisella puolen, mutta vielä on matkaa maailmaan... voi että, ihanaa aikaa ja niin jännittävää :geek:

Lumi-84 kirjoitti blogissa,kuinka heidän mini on rauhoittunut liikkumisen suhteen. Tämä meidän villikko liikkuu puolestaan aivan hurjasti !!
Eilen illalla kun olin nukkumaan käymässä,niin en tiedä mitä hän touhusi,mutta tuntui että väkisin änkeää mun kylkiluiden alle :eek: piti oikein kädellä "laittaa vastaan", kun tuntui jo vähän inhottavalta... onko muilla vilkkaita vauvoja?

Aurinkoa kaikille, tsemppiä synnytyspuuhiin ja palataanhan kirjoittelemaan kuulumisia :)

T. Quumeilija rv 36+3
 
Onnittelut poitsusta SuloinenSalaisuus! :love:

Quumeilija kyllä täälläkin pienokainen liikkuu vielä aika hurjasti! Ja juuri kylkiluihin tekee välillä aika kipeätä :( viimesellä lääkärikäynnillä noin viikko sitten lääkäri oli sitä mieltä, että aika siro vaavi tuntuisi käsikopelolla olevan.. ehkä sillä sitten on vielä tilaakin siellä hyvin liikuskella?

Satsuma ja pikkuinen 36+5
 
Paljon onnea ja vauvantuoksuja suloinensalaisuus!:love:

Quumeilija kyllä tämä meidänkin tapaus on melkoinen myllääjä aina aika ajoin. Joinakin päivinä puskee kylkiin ja palleaan niin että inhottaa ja toisinaan taas on koko päivän tosi rauhallinen melkein niin että pitää ihan huolestua...

Eilen kävin Ikeassa kiertelemässä ja shoppailemassa sekä illalla tietenki normilenkit koiran kanssa. Tänään sitten onki ollu kaikinpuolin kivuliaammat ja väsyneet fiilikset...

Falisa rv 39+1
 
Suloinensalaisuus lämpöiset onnittelut pienestä pojasta:love:

En kestä, nytkö niitä uutisia rupeaa päivittäin tupsahtelemaan?! Niin jännittävää!!

Falisa mullakin huomaa kyllä heti jos on enemmän touhunnut. Suppari on kivuliaampia ja just väsy iskee ihan totaalisesti.
Päikkärit on mun parhaat kaverit(y):D

Quumeilija meillä nuo liikkeet on juuri sellaisia oikeaan kylkeen jalan ojenteluja joihin on pakko vähän hiljaa painaa vastaan,kun muuten tuntuu,että tyypin jalka tulee läpi:eek:
Toivotaan, että teidän vauva pysyy masussa nyt ainakin miehen työreissun ajan, mutta onneksi teillä on hyvät hoitajat kytiksellä!! Mä oon kyllä nauranut samaa, osa muksuista on syntynyt etukäteen, osa tasan laskettuna tämä menee niiiin varmasti yli, sit olis kaikki koettu:LOL:

Hei täälä on aika monta ensi synnyttäjää, en halua tuputtaa imetystä, älkää ottako tätä niin. Mutta blogiin kirjoittelin omia fiiliksiä asian tiimoilta ja huomasin vaan kommenteista, että monelle muullekin ensi kertaa äidiksi tulevalle oli tullut isona yllätyksenä se miten paljon vauva on aluksi tissillä, ilman että sillä on mitään tekemistä maidon riittämättömyyden kanssa. Käykää lukemassa jos kiinnostaa:
http://unelmienelamista.blogspot.fi/2016/06/rv-38-ja-ajatuksia-imetyksesta.html

Huomenna olis ohjelmassa neuvola, siitä tulee taas varmaan aika pika visiitti, kun kolme muksua lähtee mukaan:whistle:

mukavaa päivän jatkoa ja hirmuisesti tsemppiä jos sielä nyt joku on juuri lähdössä synnärille(y)
 
SuloinenSalaisuus, onnea aivan hurjasti! :love:
Ja hippogryfi, tsemppiä synnytykseen (y)
Ai että, kyllä nyt on jänniä aikoja, mahdankohan olla viimeisenä vauvaa hakemassa... no, hyvähän hänen on vielä melskata tuola masussa :ROFLMAO:

Hyviä vointeja kaikille kesäkuisille! Tsempit matkaan kun synnyttämään lähdette (y)
Hain kirjastosta tänään synnytysrentoutus cd:n, täytyypi kuunnella ja ottaa matkaan kun lähtö tulee,jos levy on hyvä.

T. Quumeilija 36+3
 
Hippogryfi hurjasti tsemppiä sinne! Toivottavasti käynnistely on jo hyvällä mallilla:love:

Tänään oli neuvola. Kaikki hyvin sekä äidillä, että vauvalla. Terkka tunnusteli ja sanoi,että vettä on vielä paljon josta hän päätteli,että vauva ei ihan heti olisi syntymässä. Sanoi, että siinä ihan synnytyksen lähellä lapsivesi ei enää uusiudu, joten se vähenee. Samoin veikkasi tytöstä pitkää, kun jalat oli tosi pitkän tuntuiset. Great, se on siis varmaan joku jättiläinen,pitääköhän pakata 62cm vaatekerta sairaalaan mukaan?!:eek::LOL:

Päätä ei enää oikein meinannut tuntea, alhaalla siis on.

Että semmoisia kuulumisia täältä:)

Jatketaan jännäämistä(y)
 
Heippa!
Kokoarvioultrassa käyty ja hyviä uutisia tulikin, poitsu kirinyt kasvussa ja oli nyt 3200g. Vauvan pää hyvin alhaalla ja kiinnittynyt, kanavaa jäljellä enää 1,5cm ja kohdunsuu auki 3cm. Siihen malliin lääkäri paikkoja pyöritteli, että lähtiessä toivotti ensi yönä tervetulleeksi synnyttämään. Jänniä aikoja siis elellään!(y):love:
 
Falisa onpa ihanaa,että teidän poitsu oli nyt noin hyvän kokoinen. Eipä tarvitte stressata ainakaan sitä asiaa enää:love: Sullahan on tosi mukavasti jo kypsynyt paikat!!! Saas nähdä ootko seuraava joka ilmoittaa vauva uutisista!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Falisa
Quumeilija miehen kans käytiin lounastamassa ja ruokakaupassa, kaupassa sitten alkoikin supparit(y) koko ajan juilii ja aika ajoin supistelee, muttei vielä ainakaan mitään selvää rytmiä, sen verran kuitenkin että supistellessa saa jo vähän irvistellä... Oon imuroinu koko kämpän ja nyt lähen koiran kans lenkille, jos sais vähän vauditettua tilannetta:D
 
Aegis ja SuloinenSalaisuus, isot ja lämpimät onnittelut vauveleista! Kuinka arki on lähtenyt sujumaan?

Mikähän mahtaa olla Falisan ja Hippogryfin tilanne? Entäpä oireileeko muilla mahdollisesti lähestyvä synnytys..?

Itselläni vatsa töröttää edelleen hyvin pystyssä! Viime päivinä olen varsinkin iltaisin tuntenut menkkamaista jomottelua ihan alavatsalla, mutta siinäpä kaikki (n) Toivottavasti tuo jomottelu kuitenkin saisi jotain aikaan, ettei tarvitse turhaan kärvistellä.

Tsemppiä loppumetreille!

Pioni84 rv 38+0
 
Miekin täällä jännään Falisan ja Hippogryfin uutisia!

Mulla sitten vähän huonompi tilanne, kolmatta päivää oon sairaalassa munuaistulehduksen takia :( todella inhottavaa näin että näin loppuraskaudessa sai sitte tämmösen riesan vielä.. vauvan tilaa seurattu kuitenkin tarkasti ja sillä kaikki hyvin onneksi<3 lääkärin mukaan ei ole mitään merkkiä että tää tulehdus olisi käynnistämässä synnytystä, vaikka se mahdollisuus aina on. Huomenna pääsen toivottavasti kotia jo! Ja takas sitte toivottavasti parin kolmen viikon päästä viimestää :LOL: nyt ei oliskaa kyllä yhtää voimia alkaa synnyttää että tässä tilanteessa hyvä asia että vaavi vielä masussa viihtyy :)

Kertokaahan muutkin lisää vauvautumisuutisia ja muitakin kuulumisia!
:love:

Satsuma ja pikkuinen 37 +2
 
Täällä kotona edelleen, suppareita tullu jo kolme päivää mut tosi epäsäännöllisinä. Yöt saan onneks nukuttua ihan superhyvin ja aamulla taas alkaa jomotukset... Ärsyttää:cautious: mut eilen sit päätin että siinäpä olkoon, lopetan kuulostelut ja tullee kun on tullakseen...
 
  • Tykkää
Reactions: Quumeilija
Satsuma13, toivottavasti tilanteesi on jo parempi.(y) hurjalta kuulostaa vielä näin loppuraskaudesta tuommoinen tulehdus. Toivon kaikkea hyvää, ja paranemisia (y)

Falisa, olin aivan varma että olet jo vauvaa hakemassa :ROFLMAO: no, päivä päivältä lähempänä... jännittävää :)

Hippogryfi, joko sielä vauveli maailmassa? :)

Oma vointi ihan hyvä, masu korkealla, ei vielä laskeutunut. Huomenna neuvola. Mies lähti 3 päiväksi Italiaan työmatkalle, nyt toivon ettei sen kummempia olossa tapahdukaan. Ja ensi perjantaiksi tytöille luvattu Linnanmäki reissu, sen vielä kun pääsisi käymään, tytöt odottavat niin kovasti,kesän kohokohta :)(y)

Kaikkea hyvää teille kanssaodottajat, kyllä niitä vauvoja alkaa vielä tupsahdella, saa nähdä tulevatko hyvinkin lähekkäin nämä meidän babyt :love:

T.Quumeilija rv 37+1
 
Meille syntyi tosiaan sillon 8.6 klo 22.34 poikavauva mitoin 50.2cm paino 3590kg ja pipo 36.4! <3 synnytys käynnistyi illalla ja kesto vähänpäälle 4 tuntia :D saliin mentäessä olin jo 7cm auki, enkä ehtinyt saada muuta kuin kohdunkaulapuudutteen, minkä jälkeen piti heti alkaa ponnistamaan. Ponnistusvaihe 4min, eli aika rytinällä mentiin. Pientä tikkausta vaati alapää mutta tosi hyvin olen palautunut ja jaksan touhuta :)
Eilen päästiin kotia, ja ihana vauvamme on vielä toistaiseksi itse rauhallisuus <3 voi että oon niin onnellinen! :)
 
Lumi-84, blogistasi luin että olette lähteneet vauvanhakumatkalle :love:
Tsemppiä matkaan (y)
Auringonsäteitä ja voimia, ihanaa :love:
T. Quumeilija rv 37+2, koko ajan konkretisoituu se, että kohta sitä on itse samassa puuhassa :ROFLMAO:

Aurinkoista päivää kaikille vielä masun kanssa oleville , kyllä mekin vielä tositoimiin päästään :ROFLMAO:;)
 
Lumi-84 ihanaa ihanaa! Seuraavat vauvauutiset siis taitaa tulla siltä suunnalta:love:

Täällä tänään virallisesti laskettu aika. Neuvolassa käyty toteamassa, että syntyy sitten ku syntyy ja perjantaina sinne taas mikäli ei vauva oo ulkona ennen sitä... Eilen illalla sai taas valvoa supistusten kanssa mutta uni vei jälleen voiton....

Falisa rv 40+0:cautious:
 

Yhteistyössä