Kesäkuun kullanmurut , se on meidän kuukausi <3

Hei Kesäkuulaiset!

Vieläkö sopii tulla mukaan keskusteluun? Meillä LA itseasiassa huomenna ja olen nyt viikon verran ollut jo tulisilla hiilillä ja ajankulukseni sitten ryhtynyt lukemaan teidän kirjoituksia ja tuntuuhan se oikeammalta ilmoittautua mukaan kuin kurkkia vaan taustalla ;) Vaikka tässä on niin vähän enää varsinaista odotusaikaa jäljellä mikä sitä sitten estää kirjoittelemasta vauvajuttuja myöhemmin, paitsi ajanpuute... Meille tulossa toinen lapsi, esikoinen jo lähemmäs viiden vanha.

Mutta tosiaan meillä kaikki merkit ennakoi, myös lääkärien mielestä, että tämä baby olisi jo syntynyt aikoja sitten, mutta on päättänytkin pysytellä piilossa kaikkien kummastukseksi ehkä jopa yli LA:n! Ehkä juuri siksi että olen asennoitunut vauvan tuloon ennen laskettua aikaa on saanut nämä viimeiset viikot ja tässä vaiheessa jo päivätkin tuntumaan tuskaisilta.

Mutta kiva, jos pääsen vielä mukaan porukkaan! En kauhean hyvin tietty ole perillä teidän "taustoista", kun en kuitenkaan jaksa lähteä lukemaan kuukausia taaksepäin, mutta eiköhän sitä tässä perille pääse...
 
Meille syntyi Poika 9.6 klo 10.31. Paino 3665g ja pituus 49cm.

Poitsu nyt jo kaksiviikkoinen ja hyvin on menny kaikki tähän asti. Rauhallinen tapaus tuntuis olevan niinku siskonsaki vauvana. Itse alan viimein oleen jonkinmoises kunnos synntyksen jäljiltä. Synnytys eteni nopeesti mutta lopulta meni imukuppiin sillä puudutteet sotki mun kropan täysin ja väsähdin ja pyysin itse apua. Lisäks mulla on häpyluu jotenki matala ja vauva ei vaan päässy tulemaan ilman apuja.
 
Suuronnittelut lisääntyneille!!! :flower:

Mää täällä vieläkin odottelen vuoroani, epätoivo on vaihtunut jonkunlaiseen tyytyväisyyteen siitä, että ei tässä enää viikkoa pidempään mene, koon takia varmaan käynnistävät ennen viikonloppua.

Hyviä vointeja kaikille, vieläkö joku muu kärvistelee vai saanko täällä ihan yksinäni huudella? :D

MJ & Väinö 40+6
 
Meillä vauvauduttiin 22.6, potra poika tuli! Painoa 3580g ja pituutta 51cm, pipo 36,5 cm ja tukkaakin on ihan kauhiasti. :)

Kotiuduttiin juhannusaattona, ja onkin mennyt tosi hyvin, kun pieni vaan nukkuu, syö ja seurustelee. Kaks kertaa ollaan vissiin äänihuulten testailua kuunneltu, kovin on rauhallinen poju :)
 
Meillä sama syntymäpäivä mutta aika 13.52 :)
Poika syntyi 15.6 kello 14.51

Painoa 2960g ja pituutta 49 cm

:heart:
Onnea vielä kaikille vauvautuneille :flower: ja Mary janelle toivotaan pian myös vauvan syntyvän ;)

Täällä voidaan hyvin ja tyttö on ihana tyytyväinen vauva. Nukkuu ja syö eikä turhia itketä :) yöt menee kivasti kun nukutaan illalla 23-24 aikaan ja seuraavaksi syödään 05.00 tai 6.30

amma&tyttö huomenna 2vko (kun miettii että vasta 2 viikkoa tuntuu olis enemmän:)
 
Hei!

Onko erikseen jonkinlainen keskustelu sivusto, missä voi kertoa oman synnytys kertomuksen? Olisin kiinnostunut liittyy muitten joukkoon jakamaan kokemuksen ja saada uusia kavereita :)

Tyttövaavin kanssa on menny aivan upeasti! Unirytmi on kyllä vaihdellu paljon, nyt 2 yötä peräkkäin on tullut 2 asti valvottua, kun ei neiti malta nukkumaan:) Tänään jos sitä aikaisemmin pääsis, kun nyt olen herännyt sen syömään, tai se itse herää tunnin tai parin tunnin unilta. ja on sitten valvonu vähän pitempään:)

Riksuna+tyttö 6 vrk
 
Hiq
21.6. klo 4.09 syntyi meidän tyttö. 3490g 52cm ja pipo 35.

5h synnytys meni oikein mukavasti ja hyvä kuntoisina kotiuduttiin 2 pvä myöhemmin. Maanantaina klo 23 alko supistelut, 01.04 oltiin sairaalalla- suihkuun tunniksi ja sitten kohdunsuun puudute 03.50 ja 3lla ponnistuksella tyttö lähes lensi pyödältä kun kätilö oli saanut napanuoran kaulan ja käden ympäriltä vapaaksi. 2 tikkiä sain ihan turhaan- kätilö raapaisi siinä napanuoraa repiessään verisuonen pinnan rikki, mutta eipä noista nyt mitään.

Tyttö on rauhallinen mutta esikko kyllä ottaa senkin edestä kierroksia- vaatii hieman totuttelua tämä 2 lapsinen arki...

Onnea kaikille vauvaantuneille ja voimia viimeisille kärvistelijöille!

-Hiq ja Essi 8vrk
 
Jes, jes! Taidan saada tämän kesäkuisen kesäkuulle juuri ja juuri puristettua. :D Kolmen jälkeen on ollut supistusten väli koko ajan alle 10 min, nyt on vakiintunut 6 min ja limatulppaa tulee. Hurraa!

Onnea vauvautuneille! :flower:

MJ & Kohta Hän Tulee 41+2
 
  • Tykkää
Reactions: RiksuNa
Voisin miekin päivittää tänne :D!

Meille siis syntyi mustatukkainen peikkopoika 17.6. 02.49 rv 39+3 :heart:. Rakkauspakkauksella oli painoa 3798g ja hän oli 51cm ja pipo oli 35,5cm :heart:. Synnytyksestä jäi hyvä mieli ja se oli todella nopea.

Onnemme on nyt täydellinen ja olemme todella iloisia ja onnellisia, että meitä on siunattu näin ihanilla lapsilla :heart: ja tämä peikkopoika kyllä kruunasi kaiken :heart:.

Onnea muille vauvautuneille :flower:!

Pyyter ja peikkopoika 15vrk
 
En ihan saanut kesäkuulle poikaa ulos, yli 30 h jälkeen poika autettiin imukupiilla mailmaan 1.7. klo 11.03. Poika sai infektion vuoksi antibiootteja 3 vrk ja mua parsittiin nukutuksessa kasaan.

Ekat päivät oli kamalia, mutta olemme nyt kotona, poika on jo ihan terve ja äiti toipunee myös. :)

Mittaa oli 55,5 cm ja 4300 g.:heart:
 

Yhteistyössä