~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

Suuret onnittelut kaikille vauvan saanneille :flower: :heart: :heart:

Lenniina Tosi sulonen tyttö :heart: aivan ihanan tuuheat hiukset :)

Jaksamista kaikille kärvistelijöille sekä supparisäteitä!! :flower:

ON: tänne kuuluu oikein hyvää. Poika on edelleen niin tyytyväinen vauva =)
Laitan tässä kuvan



Niiskuneiti- ja poju 10pvä :heart:
 
Maypo: Onnea pojan syntymästä! :flower: :heart:

Garden: Ihanaa, että pääsit synnyttämään. Melkoisen nopea synnytys. Onnea pojan syntymän johdosta! :flower: :heart:

Maira: Viestiä koska vaan. Täytyyhän mun tietää. ;)

Milkei: Josko synnytys olisi pian, niin turvotuskin häviää ja jalat näyttää sitten oikein kauniilta, vaikka nyt olisikin vähän kuoleentuneen näköiset. :D

Tajusin eilen, että oikeasti viimeisiä viikkoja viedään tämän masun kanssa ja tätä raskautta. Muutaman viikon sisällä tämä on ohi ja raskaudetkin osaltani lienee tässä. Vaikka raskaus ei ole sairaus, niin kyllä minun kohdallani perussairauksieni vuoksi raskaus on iso koettelemus kropalleni ja joutuisi todella punnitsemaan, jos joskus vielä. Siispä nyt täytyy ottaa ilo irti ihanasta isosta masusta ja tytön venyttelyistä kohdussa :heart: , vaikka oiretta ja vaivaa pukkaakin enemmän kuin tarpeeksi.

-Sh ja Milla rv 38+6
 
Onnea kaikille nyytin jo saaneille. :flower:

Oon aika laiska ollu kirjottelemaan mitään, mutta lukenut olen ahkerasti. Täällä supisteluja tuli silloin tällöin monta viikkoa, mutta nyt ei pariin viikkoon ole ollut ainoatakaan. Juuri kun niitä saisi tulla niin loppuivat. Onhan tässä vielä aikaa.

Turvotuksesta sen verran, että ei välttämättä heti synnytyksen jälkeen poistu. Saattaa jopa pahentua hetkeksi, varsinkin näin kesäaikaan. Mulla on aika tasasesti ympäri kroppaa tota turvotusta, ja sormuksia ei oo voinu harkitakaan enää aikoihin. Onneksi ei kuitenkaan ole ihan pinkeeksi ihoa vetänyt.

Viime yönä käytiin sitten onkimassa miehen kanssa, kun se on halunnut mennä jo monta viikkoa. Käveltiin yhteensä sellaset 5 km. Aamulla (lue: päivällä) herätessä kyllä huomas liitoksissa, että on jotain tehty. :LOL:

Onko teillä muilla ollut ihan hirvittävää väsymystä välillä? Musta tuntuu, että yhtenä päivänä on energiaa vaikka muille jakaa ja taas toisena päivänä tuntuu, ettei jaksaisi edes sängystä nousta ylös.
 
Onnea taas vauvaantuneille! :flower: Perässä tullaan!
Kuu vasta alussa ja moni jo jakautunut :D

Nooh tänneppä ei mitään uutta!
Käytiin eilen ajelulla parisataa kilsaa siskon luona saunomassa ja ajeltiin yöllä takasi.
Menin nukkumaan 4 jälkeen heh...
Mutta eipä tuo autossa oleminen ole ollu mulle vaikeeta missään vaiheessa, niin ei nytkään.
Ei ole supistellut ollenkaan vaikka mitä tekee!
Huomenna sitä on sitten viikko laskettuun :p

Isäntäkin tossa jo tuumas että veijo vois tulla, kun kaikki on täällä jo valmiina.
Täälä vaan ootellaan ootellaan ootellaan...

:headwall:
 
4.6. klo 7.52 syntyi pieni poika vauhdilla maailmaan..
3070g ja 49,5cm.

kotona meni epäsäännöllisiä supistuksia seurates vähän yli tunti.
sairaalaan päästyämme olin jo 8cm auki.
peräruiskeen pyysin ja sain.
saliin siirryttiin heti.
loppu avautumisvaihe meni ilokaasulla ja alle 2min,2 ponnistusta myöhemmin poika syöksyi maailmaan.paikat olis muuten revenny mut kätilöt toppuutteli vauvaa.

1,5 vrk ikäisenä kotiuduttiin eli eilen.
tiistaina loppu tutkimukseen.

itse voin hyvin.jälkisupparit vaivaa vielä.mut vuoto on vähentyny.
lapset on ihan haltiois..

:heart: :heart: :heart: :heart:
 
Täällähän jakaudutaan niin tiuhaan ettei meinaa pysyä perässä :)
Paljon onnea nyyteistä Lenniina, Miumiu, Maypo, Garden ja mamma84 :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Tänään poksuu 39
Ei edelleenkään mitään uutta

Jonttu & jättis
 
Ohhoh, mikä vauvatulva! En pysy mukana enää. :D

Onnea paljon Lenniina, Miumiu, Maypo, Garden ja mamma84 :flower: :heart: :flower:
:heart:

( . ) Täällä ollaan TÄYSIAIKAISIA!!Jipii! 3 viikkoa laskettuun aikaan. Jotain kropassa on VIHDOIN alkanut tapahtumaan. Mulla alkoi pari päivää sitten ihan uudenlaiset säryt tuolla alakerran seutuvilla, niissä luissa tuolla iiihan alhaalla, luulisin. Joko vauva on laskeutunut tai sitten paikat vaan alkaa antaa hiukan myöden synnytyksen lähentyessä. Tiedä häntä, mutta jotain tapahtuu. :) Tiistaina neuvolaan, josko saisi jotain uutta tietoa.
Uskomatonta ajatella, että vauva voi oikeastaan tulla nyt koska vain.

Johanna 37+0
 
Heippa pitkästä aikaa! :wave:

Vajaa viikko vierähti sairaalassa ja olette koko ajan kirjoitelleet niin paljon, että nyt vasta sain kahlattua kaikki viestit läpi.

Ensiksi onnittelut kaikille vauvan saaneille! Ainakin Lumihiutale, pikkuapina, Niiskuneiti, Rapu, nan-nan-naa, panicroom, Blackcurrant, miumiu, Lenniina, maypo ja garden. Pahoittelen, jos joku jäi huomaamatta... :ashamed: Täällä on tapahtunut niin hurjasti viime aikoina.

Me päästiin poikien kanssa kotiin tiistaina ja hyvin on mennyt. Toistaiseksi lähinnä syödessä ja nukkuessa ja öisin pitää laittaa itselle herätyskello soimaan, ettei pienemmän pojan syöttövälit venähdä kovasti yli 4 tunnin. Hyvin siis nukkuvat toistaiseksi ja toivotaan kovasti, että sama meno jatkuu. :D Isoveli on suhtautunut vauvoihin tosi hienosti ja vain pikkuruista mustasukkaisuutta on ollut havaittavissa.

Tässä vielä kuva pojista:


Syöttöpuuhien lomasta,

Myntti ja pojat 9 pv
 
Voi Myntti miul pääsi ihan itku tuosta kuvasta! Voiiiiiiiiiiiiiih!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Oh ja enpä huomannut Niiskun vaaviuksen kuvaa, aivan uskomattoman suloinen hänkin! Hurmuri pellavapää :heart:
 
Onnea ihan hirveesti Lenniina, Miumiu, Maypo, garden ja mamma84 Ja voi että kun Lenniinalla, Niiskuneidillä ja myntillä söpösiä kuvia tulokkaista :heart: Oih :heart: Tänne kans paketti kiitos!
Nyt jostain syystä väsyttää ihan hirveesti niin ei muuta..sori :( Mutta jaksuja ja tsemppiä kaikille teille!
Heppa ja IiroMaria 38+0, riks raks ja POKS!
 
Hah.. Eipä mun toiveitani taas kuunneltu - en sit päässy tytön kevätjuhlaan...

Eli meidän tyttö päätti syntyä 4.6. klo 11.33. Paino 3295g, pituus 49cm ja pipo 34cm. Raskausviikkoja oli 39+5.

Avautumisvaihe oli pitkä, ensimmäiset supistukset tuli jo puoli kahdeksan illalla. Mutta ponnistusvaihe oli raju, 1 min. Välilihaa ei siis ehdittykään puuduttaa saati sitte leikata, eli kipeetä teki ja repeämä tuli. Sulkijalihas onneksi säästyi ja muutamalla tikillä selvittiin.

Kohdunkaulanpuudutetta pähkäileville: mulle se laitettiin, eikä sattunu. Pieni paineentunne oli, mutta senki ilokaasu vei mukanaan. Tehokin oli ihan ok, tosin lyhytaikainen -mulla meni sen laitosta reilu puoli tuntia tytön syntymään.

Tyttö on nyt keltaisuuden takia valohoidossa joten sen mukaan kotiutuminen. Ja sitten enemmän juttua.

Tillintallin ja TytönPallero 2,5vrk (Rv 40+0)
 
Paljon onnea Tillintallin!! :heart:

Hei mä haluun kans, nää vauvauutiset saa mut ihan malttamattomaks! Pakko vielä yrittää ässäillä tänään lisää, mut oikeessa ootte, ei niistä ässistä oo mihinkään :LOL: Tai siis joo, tuleehan niitä suppareita sen jälkeen mut nyt jo tuntuu että menee yliaikaiseksi vaikkei LA oo lähelläkään. Mistä tänne siunautuis vähän kärsivällisyyttä... MIKSI nää viimeiset viikot tuntuu paljon pidemmiltä ku aikaisemmat?

tinysteps 37+0 (36+3)
 
Hirmuisesti taas tullu vauvoja! :D Oikein paljon onnea kaikille!! :flower: =)

Tänne ei mitään uutta, ollaan taas koko päivä liikuttu ja eilen saunottii ja jotain muutaki.. ;) Mut ei, ei merkkejä..Noh, ei sillä, enpä mä niitä enää odotakkaa, mieli rauhottu kun kävi siel polilla..

Mutta mä lähen isännän kainaloon kattoo telkkaria, päivittelen pinoa huomenissa! :)

Hyvät yöt kaikille ja koittakaa saada nukuttua!

Maira ja emppu 39+5
 
Uiui! Lisää vauvoja! Onnea kaikille! :flower: :heart: :heart: Kauhealla vauhdilla olette alkaneet poksahtelemaan. :D Hyvä niin. Supistustuulia niitä kaipaaville.

Omia napoja: Nyt on siis Millan paino sen verran (3620g keskiviikkona) että voidaan se premilon lopettaa. Purkki loppuu ylihuomenna. Nannit on jo kaapissa koska multa ei vaan maito irtoa. Toki kovasti pumppaan ja pumppaan ja pumppaan ja mammateetä litkin. Pieniä määriä toki voin tytölle antaa, mutta kun ei tuo enää tissin päälle ymmärrä. :| Suunnitelmat kauniit oli että olisin imettänyt mutta nyt on tuo rintapumppu kovalla käytöllä. Avent isis, aivan mahtava keksintö. :D Saa se tyttö sitten vasta-aineensa näin. Muuten menee mainiosti, alkanut neiti jo pitempiä pätkiä valvomaan, yöunetkin pidentyneet jo viiden tunnin pätkiin. =) Jutteleekin jo enemmän. Tai oikeastaan ärisee ja öhisee. :heart: On se vaan niin ihana!

Nyt kaikki tytöt ässiä harrastamaan niin päästään vauvapuolelle pian. :)

mipsu ja Milla (39+2)
 

Yhteistyössä