~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

Ohoh, onpas tullut tekstiä.... :)

En tiedä onko jo aiemmin ollut puhetta harjoitussuppareista mutta itsellä niitä on esiintynyt jo viikolta 15 lähtien. Liittyvät useimmiten fyysiseen rasitukseen. Harmitti paljon tänään kun palasin sairaslomalta töihin (olin saikulla huimauksen takia) niin heti alkoi supistaa parin tunnin kävelemisen jälkeen. Työhöni sisältyy siis paljon kävelemistä, seisomista ja hiukan nostelemista. Olen jo kerran käynyt kohdunkaulan tilanteen tarkistamassa, olikohan 16+4, ja silloin oli kaikki kunnossa. Nyt huolestuttaa että noista kivuttomista suppareista tulee jatkuva riesa ja kokoajan saa olla huolissaan siitä tekeekö ne hallaa kohdunkaulalle... Onko muilla samaa ongelmaa? En haluaisi missään nimessä jäädä kokonaan sairaslomalle, ihan vaan sen kotona olemisen tylsyyden vuoksi, mutta vauvan terveys on tietenkin etusijalla. Onneksi on 10 päivän päästä se rakenneultra niin siellä voivat samalla sitten tsekata ton tilanteen, mutta entäs sen jälkeen jos vielä jatkuvat. Äh, ei kivaa.

Kivaa oli toki tänään kun sain kommentin vatsastani tuntemattomalta :) Aletaan sitten vihdoin täälläkin näyttää raskaalta ulkopuolistenkin silmiin!

tinysteps 19+1
 
tinyteps mulla on jatkuvasti harkkarisuppareita. Välillä kivuliaampia kun toisinaan vaan kovoo. Itse saan olla niin kauan töissä ja touhuta normaalisti jos ne ei mitään tee. Kuopuksesta oli jo tosi aikasilta viikoilta suppareita myös, mutteivät koskaan mitään tehny. Toivotaan, ettei nytkään tee.
 
Nasuliinih: Onnea hyvistä ultranäkymistä ja pojasta :flower:

Odottamaton odotus: Hienoja masukuvia blogissasi!

Maira: On sulla vaan liikkuvainen kaveri jo masussa ;)

Mammaliinille ja kuopukselle paranemisia!

Tipin ja Sisunäiskän ultrakuulumisia jään odottelemaan :p

(.) Täällä mennään vaan päivä kerrallaan, seuraavaan neuvolaankin n. 2 viikkoa. Liitoskipuja tms. ollut hieman havaittavissa, mutta eivät vielä menoa haittaa. Kevytjumpassa olen nyt alkanut alkupahoinvoinnin/syksyn pakkasten/joulun laiskuuden jälkeen taas käymään kerran viikossa, mutta selkälihasliikkeitä masulla maaten ja juoksua en enää tee. Lisäksi kävelen työmatkojen yhteydessä n. 5 km/arkipv.

Lenniina ja pieni neiti 22+4
 
Lenniina, mitä teet jumpassa, kun on vuorossa selkälihasharjoitukset mahalla maaten?
Mä käyn jumpassa kans, enkä pysty selkälihaksia mahalla maaten tehdä. Oon nyt maannut siellä lattialla silleen "koukussa" ja vähän nostellu käsiä ja jalkoja. Ei siitä kyllä mitään hyötyä lihaksille ole, mutta eipähän satu mahaan. En vaan viitsisi istua siellä jumppasalin lattialla, kun tulis varmaan aika kummia katseita...
Ehkä mä teen tästä nyt turhan ongelman.. :ashamed:
 
Mairalle kiitos uudesta pinosta ja mukavaa häämatkaa!

Mammaliini: Jaksua lepäilyyn. Toivottavasti kipuilut menee ohitse.

Sisunäiskälle iloa ultraan!

Tinysteps: Minä olen ollut sairauslomalla rv 14 asti, kun minua supistelee todella kipeästi ja säännöllisesti. Pari viikkoa sitten ei ollut ultralla havaittavissa muutoksia kohdunsuulla eikä eilen käsikopelolla. Töihin ei kuitenkaan asiaa, koska supistustilanne on minulla niin raju. Kannattaa soitella neuvolaan, jos huolettaa. Itselle helpompaa ja vähemmän stressaavaa, jos vähän seuraavat tilannetta. Toivottavasti supistuksesi helpottavat eikä tarvitse kotiin jäädä, kun onhan tämä ajoittain melkoisen tylsää. :hug:

Jane: Upeaa, että sait noin hyvän kasan tavaraa sopuhintaan. :)

on: Eilen oli neuvola. rv 21+0, paino 65,4kg, rr 106/74, kohdunpohjan korkeus 20, vauvan syke 140. Painoa olen saanut kerrytettyä tämän raskauden aikana 7 kiloa. Huomaa, että pahoinvointiin olen syönyt ja liikunta on jäänyt tosi minimiin. Olen normaalipainoinen lähtöpainoltani ja esikoisen imettäessäkin kilot karisi, joten kai noista eroon pääsee, vaikka ikää on jo enemmän kuin esikoisen aikana. Enemmän olen siis kerryttänyt kuin esikoisesta. Yritän olla ottamatta paineita asiasta. Kohdunpohjan korkeuskin huitelee ihan eri sfääreissä kuin esikoisesta. Ilmankos masu näkyy niin hyvin. :D

Th oli rajuna jatkuvista supistuksista huolissaan. Vaikka kohdunsuu oli pari viikkoa sitten muuttumaton, piti tilannetta kuitenkin hankalana. Supistusten kivuliaisuus ja säännöllisyys ihmetyttivät häntä. Totesi, ettei töihin ole vielä asiaa, joten neuvolalääkärillä kävin näytillä. Kirjoitti kaksi viikkoa lisää ja laittoi th:n kanssa lähetteen jälleen äitiyspolille, koska tilanne vain hankaloituu. Ajan pitäisi tulla noin viikon aikana. Jälleen edessä siis rauhallista oloa. Täyslevossa ei tarvitse olla, mutta mitään isoja ei saa tehdä.

Syyshortensia ja Milla rv21+1
 
Kylläpä Mairan masussa menotaan!:) Meilläkin mies oli viikonloppuna ihan ihmeissään ja innoissaan kun piti kättä vatsan päällä ja pikkuinen potki oikein kunnolla.
Täällä on liikuntaharjoituksia aika kellontarkasti, vähän aamupalan jälkeen, vähän klo neljän jälkeen kotimatkalla ja illalla klo 22 jälkeen jatkuen koko yön :D Mutta eivät kyllä noin näy masun päälle!

Hyvä että jollain oli ollut myös hyviä kokemuksia Briosta, se kun edelleen olisi ykkösenä. Löydettiin siitä vieläpä Sing-malli jossa niin ketterän näköiset kääntyvät etupyörät.
Mutta aina hyvä tietää jos joku huomannut heikkoja kohtia tietyissä merkeissä, osaa sitten kiinnittää huomiota.

Supistuksista, en ole aivan varma onko tullut harjoitussupistuksia, kun ei niistä ole aikaisempaa kokemusta. Mutta epäilen että niitä oli tässä yksi päivä, eivät oikein muutakaan voineet olla.
Menivät onneksi parin päivän jälkeen ohi, mutta vaan voin kuvitella miten aiheuttavat huolta. Kun itsekin jo hieman huolehdin.

Miumiu ja pieni 22+1
 
Syyshortensia: Nautihan kotona olosta nyt sen, kun harmillisilta supistuksilta pystyt :hug:

Pine: Olen siis jalat konttausasennossa ja yritän muka tehdä selkälihaksia muina naisina :LOL: Mutta kaikki näkevät masustani, että raskaana ollaan, joten panevat toivottavasti sen piikkiin, enkä siis häpeile erikoisia asentojani. Tuleepahan jumpassa ylipäätään kroppa käytyä läpi ja estää tehokkaasti kaiken maailman kolotukset.
 
Lisää aiheesta Tärkeitä/turhia -hankintoja

Konsultoin työkaveria, jolla 1,5 v. lapsi, että mitä hankintoja hän on kokenut tärkeiksi/turhiksi. Tässä joitain ajatuksia, mitä keskustelumme herätti (osan voi toki ostaa myöhemminkin):

Välttämätön/hyvä:
- Sitteri
- Bodeja, joissa suljettavat hihat (hän ei tiennyt, mistä niitä saa)
- Brobiootti-Baby -maitohappobakteerit luontaistuotekaupasta, jos on koliikki (apteekin tuotteet ei auta, koska sis. eri bakteereja)
- Hyttysverkko vaunuihin
- Hyvä hoitolaukku (esim. vaunujen oma)
- Imetystyyny jakaa mielipiteet - ja tyynyissäkin eroja

Ei tarvi:
- Niistäjä
- Tuttipulloissa/nokkamukeissa isoja valmistajakohtaisia eroja, eli vain kokeilemalla löytyy se, joka omalle lapselle sopii
 
Selkälihaksia voi tehdä ainakin kontallaan siis kämmenet ja polvet maassa ja siitä nostella vuorotelleen, oikea käsi ja vasen jalka ja sit vasen käsi oikea jalka. Tulee ainakin jotain hyötyä selkään. Ja voihan siellä jumpassa kysyä ohjaajalta, että mitä liikettä vois tehdä korvikkeena, jos ei pysty jotain liikettä tehdä.
 
täällä 20+0 täynnä! hui miten äkkiä aika on menny... :) ollaan sisunäiskän kanssa menossa samassa vauhdissa.. =) täällä meinaan myös huomenna rakenneultra mutta jo onneksi 9.00aamulla... varasin silloin heti aamuajan koska en millään olis jaksanu odottaa iltapäivään,tosin nytkin tekee jo vaikeuksia odottaa huomiseen... :D eilen oli neuvola ja kaikki ok... täytyy huomenissa tulla kertoilee kuin aamusella meni ja laittaa vaikka jotain lukemia neuvola käynnistä ja pikkuisen mitoista...
 
Heippa! Jospa taas pitkästä aikaa kirjoittelisin.
Päivät kuluvat tuon esikoisen kanssa niin vauhdilla, ettei juuri ehdi kirjoittamiseen syventyä.
Olin viikko sitten rakenneultrassa ja kaikki oli siellä oikein hyvin. Lapsonen aukoi suutaan ja yritti kovasti laittaa peukaloa suuhunsa. Sukupuoli sen sijaan ei harmi kyllä selvinnyt. No, onpa jotain jännitettävää ainakin.
Olitte hankinnoista keskustelleet. Täällä ei ole vielä mitään hankintoja tehty. Esikoisen jäljiltä toki löytyy varsinkin poikamaisia vaatteita, mutta eiköhän sieltä jotain tytöllekin sopivaa löydy :). Joitain pikkuvaatteita silti varmaan tulee hankittua, ovat ne sen verran suloisia.
Meillä suurimpia hankintoja ovat varmaan nuo tuplarattaat ja turvakaukalo. Lisäksi olen ajatellut hankkia käytetyt ns. nukutusvaunut. Esikoisen yhdistelmät ja turvakaukalon olen jo myynyt eteenpäin.
Blackcurrant 22+1 (oon kyllä aika sekaisin noista päivistä, kun tuota laskettua aikaa muutettiin np-ultran jälkeen)

 
Äkkiäpä nämä viikot menee, seurannut olen keskustelua, mutten oo saanut juuri kirjoiteltua - nyt pikaiset tärkeimmät kuulumiset. Nyt 21+0 ja rakenneultra takana. Oli hyvä laite ja mukava ultraaja, jäi hyvä mieli vaikka varmuuden vuoksi käydään vielä ens viikolla tarkistamassa mahalaukun tilanne. Se siis täyttyi hitaasti, lapsivettä kuitenkin normaalisti ja ilmeisen harvinaista, että olisi syytä huoleen. Sukupuoli selvisi (hieman yllätys, ihan yhtä toivottuja molemmat silti) ja koko vastas hyvin, painoarvio 399g. Istukka vaikutti jälleen isolta, on tuolla korkealla ja vähä molemmilla puolin (ilmankos tuo ylämaha niin pömpöttää, sitä oon ihmetellyt :LOL: ), joten pientä lasta ei taideta tälläkään kertaa tehdä.

Hyvillä fiiliksillä eteenpäin, viikon päästä tosiaan on jo lain mukaankin "lapsi" eikä sikiö, aika hurjaa. Hankintoja vois vähitellen miettiä, tuntuu vaan kovin kaukaisille. Jotaki on tallessa, aika vähän - mutta sänky sentään...
 
heippa

Ultra kuulumisia eli tyttömme painoivat 306g ja 342g :heart: :heart:
Maha oli kasvanut kovasti sf mitta 29cm ja liikkumisia rupesivat rajoittamaan autossa istumista ja tavaroiden nostelua. Makaamista suositeltiin istumisen sijasta kun kohtu on jo niin iso niin se painaa kohdunsuuhun ja voi aiheuttaa supistuksia.

Supistuksia pitää laskea ja kattoa niiden kestoa jos supistuksia on 10 päivässä tai ne kestää yli puoli minuuttia pitää soittaa äitipolille että tarkastavat tilanteen eli kaikki suunnittelemani reissut on nyt sitten tehty :( mutta mitä vain että kaverit pysyy mahassa mahdollisimman pitkälle asti.
 
Täällä yksi uusi odottaja liittyisi joukkoonne.

Olen 30v esikoistaan odottava tuusulalainen. Laskettu aika minulla on 13.6. ja Hyvinkäälle olisi tarkoitus mennä synnyttämään.

Olen seurannut keskustelua täällä jo jonkin aikaa ja ajattelin vihdoin itsekin kirjoittaa jotain.
Täältä on saanut välillä suunnatonta helpostusta itseä askarruttaviin asioihin ja kaikenlaisiin "kummallisiin" oireisiin. Jospa sitten omistakin kommenteista olisi apua jollekulle.

Liikunnasta oli juttua ja itse olen todennut hyväksi paikallisella naisten salilla järjestettävän selkäjumpan. Jäsenyys tosin on hieman tyyris, kun viime aikoina käynnit on jämähtäneet tuohon yhteen kertaan viikossa. Lisäksi ilmoittauduin Tuusulan kansalaisopiston järjestämään mammajoogaan. Se on ainakin rauhallista ja rentouttavaa, mutta välillä omalle luonteenlaadulleni vähän turhan hidasta esim. eilen jäi menemättä, kun oli niin levoton ja energinen olo. Livistin sen sijaan ostoksille =)
Muuten käyn kerran pari viikossa kävelylenkillä ja jumppailen vähän tässä kotosalla.

Hankintoja ei meillä ole vielä tehty, kun aloitamme kohta "pienimuotoisen" remontin, joten ei ole oikein paikkaa, mihin tavaroita laittaa. Miehen serkulta sain neljä laatikollista vaatteita, turvakaukalon, sitterin, leikkialustan ja vähän muutakin tarviketta sekä leluja. En ole niitä viitsinyt hirveästi hypistellä, kun en viitsi purkaa niitä tuolta laatikoista juuri sen remontin vuoksi.

Täällä oli aiemmin keskustelua raskauden mukanaan tuomista muutoksista omassa kropassa. Tähän voisin todeta, että itsellä kaikkein ärsyttävintä on "poskiparta". Aiemminkin olen inhonnut naamassa kasvavia karvoja, vaikka ovatkin vaaleita ja hyvin hentoja. Nyt raskauden aikana ovat nuo haivenet kasvaneet superpitkiksi... ällöttävää. Nuo haivenkarvat ovat muuallakin kehossa saaneet järkyttäviä mittasuhteita. Kamalin löytö oli oikeassa kankussa kasvanut superpitkä haiven, joka ei onneksi ole kasvanut takaisin. Eihän kellään kasva kankussa karvoja!
Välillä on tehnyt mieli kysyä, missä on se kuuluisa hehku? Täällä vain kukkii ja rehottaa!
Kaikista näistä "järkytyksistä" huolimatta tämä aika on ollut kyllä hienoa. Vatsa on aivan ihana ja sen kasvamista on kiva seurata. Muuta positiivista on ollut tietysti tissit ;) ja kynnet ei ole varmaan koskaan olleet näin pitkät ja vahvat.
Minusta on ollut myös hienoa tämä tunteiden kirjo (niin hyvässä kuin pahassakin) ja se, että uskallan aiempaa paremmin ilmaista tunteeni ja puhua niistä.

Nyt tulee niin paljon tekstiä, että taidan jatkaa toiste. Eihän tätä jaksa muuten kukaan lukea.

Jonttu & tonttu 21 + 2
 
Iltoja kaikki mamit :)

Sain vihdoin pari kuvaa rakenneultrasta koneelle, vaikka hyvin epäselviä ovatkin yhteistyöhaluttoman kaverin vuoksi :) http://www.albumini.fi/Albumi=FIFGTD68

Tänään taas uusilla tissiliiviostoksilla :D Ainoa harmi on, että arvet alkaa myös olla sen mukaiset. Mahassa ei vielä lainkaan repeämiä. Onneksi KappAhlissa oli kaikki liivit 9,95e. Kahdet kaappasinkin matkaan, kai sitä taas hetken pärjää.

Tänään tuli tarjous syntymättömän lapsen vakuutuksesta, tulisi maksamaan 317e kertakönttänä. Odotuksen aikaisten lisäksi korvaa muutaman kuukauden syntymästä eteenpäin tapaturmat. 2kk ikäisenä voi sitten vaihtaa lapsivakuutukseen. Taidetaan pistää paperit menemään, tarkistutan ne vielä äidilläni ensin.. Myös tapaturma ja henkivakuutus miehelle pistetään vetämään, kun asuntolainankin otto on nyt ajankohtainen.

Onnea onnea hyvistä ultrakokemuksista!
Meillä taitaa nyt sitten olla edessä soitti Femedaan ja uteleminen 4d ultrasta, kun meni toi rakenneultra niin penkin alle.

Kaipa se on aina niin että liikkeitä pitäisi vain malttaa odottaa, tänään on kokopäivä vihdoin kunnolla mätkitty ja muksittu, ulospäin ei tosin vielä näy eikä tunnu :)

:heart: 21+3 :heart:
 
Hahhah, eilen juurikin kun olin Mairan "masualien" videon katsonut alkoi Papu jumppaamaan ja näkyi ensimmäistä kertaa ulospäin liikkeet :D on se vaan aika hienoa ja niin epätodellista vielä.

OdottamatonOdotus: kävin kanssa tänään ostamassa kuppikokoa isompia liivejä.. Joitain rintojen kasvu ihastuttaa, minä pärjäisin kyllä pienemmälläkin.. Joskus teini-iässä tulleet kasvuarvet on saanut paljon seuraa, mutta kaipa niihin tottuu. Vaikka kaikkiin kehon muutoksiin luuli olevansa valmis ja varautunut niin kyllä se vähäsen harmittaa.. :ashamed: mihinkään tätä raskautta en kuitenkaan vaihtais! :)

suppareista en oo ihan varma mut luulen et mulla on ollut harkkasuppareita, välillä tuntuu painetta alavatsassa ja se menee kovaks, useimmiten aamusin ja kumartuessa, autosta noustessa yms. ja välillä myös vähän kipuilee. Joskus tuntuu samalta kun Papu kääntyy niin et sitten tiedä. Rakenneultrassa kohdunkaula oli ainakin ok, mutta huomenna meillä on neuvola niin täytyy siellä puhua asiasta.

Oltiin tänään perhevalmennusluennolla. Siellä oli aika paljon samoja asioita, mitä on neuvolassa käyty läpi ja mitä on kirjoista yms lukenu, mut oli jotain uuttakin. Mies oli ennen lähtöä innoissaan että ihanaa kun meillä on yhteinen harrastus :D Joo, onhan se yhteinen lapsi ehkä vähän muutakin kun harrastus :kieh:

Nyt täytyy painua nukkumaan että jaksaa huomenna töissä!
 
Tiistai-iltaa kaikille! Ja Jonna H tervetuloa mukaan :)
Nyt olen minäkin ultrassa vihdoin käynyt. Meille osui kerrassaan ihana kätilö, joka ultraili kaikessa rauhassa ja pitkään ja selitti koko ajan mitä näkee. Vaavi vastasi viikkoja ja oli enemmän, kuin liikkuvainen. Oikealta täystuholta vaikutti jo pelkän ultran perusteella :heart: Tosin en kyllä muuta osaisi odottaakaan, kun näitä vanhempia sisaruksia katsoo. Sen verran ovat vilkkaita, että joskus mietin ovatko todella minun geeneistä lähtöisin.
Masussa kaikki hyvin ja kaikki tarpeellinen paikoillaan. Häpeillen :ashamed: silti myönnän, että sukupuoliveikkaus aiheutti jonkinlaisen pettymyksen tai ainakin joudun tätä hetken pohtimaan. Jotenkin olin aivan 100% varma tytöstä (liekö tunne johtunut siitä pienestä toiveesta), mutta poika näyttäisi kuitenkin oleven tuloillaan. Tunnen itseni todella kiittämättömäksi tämän tunteen takia ja ajattelinkin jo, että varmaan jotain pahaa tapahtuu, kun näin kamala olen :'( Tänään kuitenkin jo tuntuu erilaiselta ja olen pikkupojalleni kertonut, ettei syy reaktiooni ollut hänen, vaan äidin typerien ajatusten tulevaisuudesta. Masua olen paijaillut ja yrittänyt hyvitellä rumaa käytöstäni. Nyt vaan uudella suhtautumisella tulevaan :heart: Ja minullahan siis tyttö ja poika jo ennestään, ettei syy ollut edes siinä, että olisi perheessä "vain" poikia. Jotenkin on vain tytön kanssa tullut enemmän yhteistä, kuin tuon poikamme. Onneksi noilla meidän miehillä on sitten taas omat jutut, joihin meitä tyttöjä ei edes kaivata :)
Tällaista omaa napaa koskevaa tekstiä sain näköjään taas vain suollettua, mutta helpottaa, kun voi purkaa tuntojaan teille. Kiitos siitä :flower: :hug:

Ja nyt jo unohdin muut, jotka olivat ultrassa käyneet :ashamed: Hyvistä kuulumisista onnittelut ja pikiselle levollisia hetkiä, jotta typykät kasvavat vielä masussa hyvän tovin :heart:

-unelias-
 
22+0 poksuu POKS :D

Mairalle hyvää häämatkaa ja hienosti se sun pienokainen mahassa potkii! =)

Jonna H tervetuloa myös mun puolesta! =)

Joku kyseli vaunuista, meillä oli/ on esikoisella käytössä Firkon F7, tyytyväisiä ollaan oltu niihin, pääsee vaikka läpi harmaan kiven niillä ja on tosi kevyet työntää. Ainut haittapuoli on aika iso koko, mutta kyllä ne on mahtunu esim. meidän henkilöauton takaluukkuun hyvin. Hieman ollaan mietitty uusien vaunujen ostoa, mutta tuntuu jotenkin turhalta kun vanhat ovat vielä hyvässä kunnossa...

Siru potkii taas mahassa kuin viimeistä päivää, uusin villitys on potkia virtsarakkoa kohti... :/ Meinas tulla koirien kanssa iltalenkillä kiire vessaan kun pissatti niin kauheesti, onneksi ehdin vessaan ajoissa. :LOL:

Hyviä vointeja kaikille!

-pikkutikru ja Siru 22+ 0-
 
Pikaiset ultrauutiset : Kaikki hienosti :heart: Ei tehty koko arviota, tai siis en saanut painoarviota mitat vastasivat viikkoja. Ja tyttö näyttäisi olevan tulossa :heart: :heart:
On kyllä niin onnellinen olo :heart: Istukka oli etuseinässä oikeen koko mitalta, kuten arvasin liikkeistä :D
Mutta nyt pitää mennä nukkumaan, ollu pitkä päivä |O
Öitä
SisunÄiskä & TyttöNimetön 20+1
 
Huh miten paljon on tullut tekstiä! Eihän tässä meinaa perässä pysyä...

Jonna H. Tervetuloa! :flower:


Pikkuapina Varmaankin ovat harjoitussuppareita nuo kuvailemasi tuntemukset! Itselläni ekassa raskaudessa niitä alkoi tulla vähän ennen puoliväliä ja ensiksi luulin niitä vauvan möyryämiseksi. Neuvolatäti silloin sanoi, että on aivan normaalia noilla viikoilla, kun kohtu kasvaa niin vauhdikkaasti ja yrittää kaikin keinoin supistaa itseään entisen kokoiseksi. Eivätkä ne supparit saaneet minulla koko raskauden aikana mitään muutoksia kohdunkaulassa aikaiseksi - synnytyssupistuksiakin sai lopulta olla pitkästi kellon ympäri, ennen kuin jotain alkoi tapahtua... :kieh:



unelias Esikoisen kohdalla oli vähän samanlaisia tunteita rakenneultran jälkeen kuin sinulla nyt. Olin ihan asennoitunut siihen, että tyttö tulee ja kun se olikin poika, niin ensiksi olo oli jotenkin pettynyt. Vaikka tiesikin, että se on ihan hölmöä, koska yhtä onnellisia me olimme pojastakin. parissa päivässä ajatukseen ehti tottua ja sen jälkeen tuntuikin ihan hassulta, että olisikin odottanut tyttöä.

Huomenna meillä on vihdoin rakenneultra. Jälleen kerran kuvittelen odottavani kahta tyttöä (liekö siskoni vika, joka hyvin alkuraskaudessa julisti, että sieltä tulee kaksi tyttöä :D ), joten saas nähdä, minkälaisia uutisia ultra tuo tullessaan...

pikiseltä piti kysyä, että onko teille tulossa identtiset vai epäidenttiset tytöt? Olet sen ehkä joskus jo maininnut, mutta ei muistu mieleen. :ashamed:

Onnea vielä kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille! :flower:

Myntti ja kaverukset :heart: :heart: 20+4
 
Lillin ja Myntin ultrakuulumisia saamme jännittää tänään =)

Blackcurrant: Onnea hyvistä ultranäkymistä :flower: ja harmi, ettei sukupuoli selvinnyt.

Pulinapata: Onnea hyvistä ultranäkymistä :flower:

Pikinen: Onnea hyvistä ultranäkymistä ja tytöistä :flower: :flower:

Jonna H: Tervetuloa porukkaan :wave:

Unelias: Onnea hyvistä ultranäkymistä :flower: Tunteesi on tuttu, mutta onneksi menee pian ohi :hug:

Sisunäiskä: Onnea kovasti hyvistä ultranäkymistä ja tytöstä :heart: Nyt sai huolesi syynkin, kun istukka löytyi edestä :hug:
 

Yhteistyössä