Kesäkuun lapsettomuushoidot!

Piinailijat:
sissi72, IUI 2.6, pp12(plus)

maariaa, PAS, siirto 7.6, pp14(nega)

hoitsuäippä, PAS, siirto 8.6, pp14(plus)

aitiliini83, PAS, siirto 16.6, testi 30.6, kp25, pp11(plus)

sunny, PAS, siirto 28.6, kp30/30-32, pp11(plus)

Kirppu, IVF, Punktio vko26 (plus)

ma-mi, IVF, siirto 4.6, veritesti 15.6, pp35(nega)

odottamaton, IVF, siirto 8.6, pp35

MM, PAS, ei siirtoa, kp42

minäkinkö, IVF, menkat myöhässä???

Kipinä, PAS, ei siirtoa

heluna, IVF ja PAS molemmat (nega)

Kesäkuun yhteenveto 5/12 plussaa, 3/12 negaa, 4/12?<br><br>
 
peuhu
Toivottavasti et tähän pinoon enää joudu vaan pääset odottajien palstalle. Mulle tehdään näillä näkymin PAS kesäkuussa kun ois eka mahis siihen huhtikuisen keskemenon jälkeen
 
Kipinä
Nostellaanpa tätä pinoa... Toivottavasti kuulun tähän, eli meille tehtäisiin PAS kesäkuussa toukokuun negan jälkeen. Yritetään luonnolliseen kiertoon, eli paljon on vaiheita, joissa voi tippua. Ei saa osua juhannukseen eikä venyä heinäkuulle, ja ennen kaikkea täytyisi tulla ovulaatio... En uskalla edes ajatella miltä tuntuu, jos siirtoon ei päästä, ja menee elokuulle vähintään. :'(
 
peuhu
Mulle tehdään kans pas luonnolliseen kiertoon, siirto pitäis osua kesäkuun puolenvälin tienoille jos kaikki menee normaalisti...ainahan toi keskenmeno tietty voi sotkea kiertoa.
 
siirrympähän tänne puolelle. Kävin tänään lääkärissä kun kuukautisia ei ole kuulunu kohta pariin kuukauteen ja niitä mun piti odotella että päästäisiin aloittamaan pas hoidot. elikkä sain keltarauhashormoni kuurin 10 pvää että kuukautiset alkais ja sitten syön 12 pvä:ä Zumenoneja ja sitten ultra ja jos hyvin menee niin siirto ois joskus viikolla 12.
 
Hei !
Eilisen testin jälkeen, josta siis tuli nega niin päätimme yrittää toista passia heti perään. Joten liityn tähän ketjuun.
Olen miettinyt, että meneekö tämä lasten teko ihan pakko mielteeksi ihan niikuin kaikki muukin välillä mitä ei saa !!!!!!!!?
Ollaan kaksi vuotta yritetty ja yhtään kahta viivaa ei ole tikkuun tullut. Viimeinen passi, sitten taas kait ivf/icsi ?!
Ikä alkaa tulla jo vähän vastaan(36 V.)

Mitenkäs hoidot aloitetaan naistenklinikalla ? Mulla on kesäkuussa aika sinne.
Nyt ollaan yksityisellä.

T:maariaa :headwall:
 
peuhu
Meillä kans tätä toista yritetty 2 ja puoli vuotta ja ikääkin tulee kesällä jo 38 joten kiire alkaa olla. Tänään jut kävin gynellä ja sain tietää kesken menon syy oli että sikiön kehitys ei ollut lähtenyt normaalisti käyntiin ja siksi tuli ulos ja hyvä niin.Maariaahan taisi olla tammikuun pinossakin josta mä sain plussan mutta täällä sitä taas pällistellään ja helsingin väestöliittoon ollaan menossa kunhan menkat alkaa.
 
perjantaita kaikille :heart:

naistenklinikalla on ainakin puolen vuoden jonot IVF:ään ellei ole erityisen pakottavaa syytä aloitta just siltä seisomalta. mulla keskivaikea endo ja odotin puoli vuotta kunnes siirsivät väestöliitolle hoitoihin.

onkos kenelläkään muulla noussu lämpö muutaman tunnin jälkeen synarelan otosta? onko normaalia?
 
minäkinkö
Moikka taas !

Kesälomareissut heitetty jo näin aikaisin, mutta aikataulut on mitä on.

Joten, mulla on nyt 23.5. eli huomenna nollaultra, sumuthan alkoi 8.5. ja piikitykset määrätään sitte huomenna, joten rumba pyörähtää taas käyntiin, sittenhän onkin kesätauko ja hommat jatkuu elokuussa, jollei nyt sitten sattuis niin onnellisesti käymään että tärppäis.. voih, olisko jo meidän vuoro..

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille ei plussanneille ja rutkasti onnea odotukseen ihan kaikille plussanneille palstalaisille !
:flower: :whistle: :flower: :wave:
 
Kipinä
Hei Kirppu!
Kuten varmaan jo huomasit, listalle ilmoittaudutaan kertomalla omat tiedot. Tervetuloa! :wave:
Toivotaan, ettei kukaan meistä jäisi pitkäaikaiseksi listailijaksi.
 
minäkikö
No niin, piikitykset aloitettiin sitten 24.5. ja sumut puolitettiin, sunnuntaina ultratsekkaus onks mitään tapahtunut, jotta päästäis ens viikolla punktioon.

Toivotaan parasta pelätään pahinta, niinhän se käytännössä menee.

Vatsa on kyllä vähän pinkee, mut kait se on ollu joka kerta, eikä muniksia ole tullut (siis oikean kokoisia) kuin pari kolme.

Pieniä sitte on kyllä enemmän, mutta mitäs niillä tekee...

No nää jututhan ei ole meidän käsissä, joten odotellaanhan taas kui käy !

Mukavaa viikonloppua ihan joka iikalle !
 
MMharmaana
Siirrynkin sitten tähän ketjuun negatiivisen testin myötä ja uusi PAS heti putkeen...Lienee menee sinne juhannusalusviikolle siirto, mutta infoa myöhemmin kun varmistuu...niin ja kunhan nyt ees kierto ensin alkaa =)
 
Ymmärrän sua peuhu, kun ois niin kiva vuotaa =)

Mä sit jouduin siirtää jo viikolla eteenpäin suunnitelmia, kun ei kuulu eikä näy :kieh:

Olisko täällä ketään, joka lahjoittais omansa tännepäin :wave:
 
eka pas
Hei!
Pääseekö mukaan porukkaan?
Meillä oli ensimmäinen icsi huhtikuussa, siirrettiin yksi 5-soluinen, tulos nega. Lapsettomuutta takana 5 vuotta.
Nyt odotelen menkkoja alkavaksi, pas olisi tarkoitus tehdä kesäkuussa.
Onko teillä muilla negan jälkeiset "tavalliset, seuraavat välimenkat" olleet myöhässä???Minulla menossa nyt kp31/30-32.
Jos menkat alkavat huomenna, eli 31.5, onko ensimmäinen ultrani (seurantaultra) kierron 12. päivä?? Muistaakseni minulle sanottiin näin. (Olemme hoidoissa yksityisellä).
ELI olisiko seurantaultra sitten 11.6?? Tai siis 12.6 kun 11.6 on sunnuntai...
Onko tellä muilla seurantaultraa??Sori nämä tyhmät kysymykset...

Kiitos ja tsemppiä kesäkuun vauvelia yrittäville! :ashamed:
 

Yhteistyössä