Kesäkuun lapsettomuushoitojen plussaajat -PART II

JATKETAAN JUTTUJA UUDESSA KETJUSSA!

LASKETUT AJAT :


15.2.08
roosa70, 36v, kaksoset, 2 poikaa (UÄ )

17.2.08
nupsu, 32v, ensimmäinen

19.2.08
posteljooni Petshkin, 35v, ensimmäinen

20.2.08
miina34, 34v, ensimmäinen
Kitty, 32v, ensimmäinen, poika (UÄ )
Huolestunut Haalistunut, 27, ensimmäinen

23.2.08
kuu-ukko, 31v, kolmas, tyttö (veikkaus)
yksi pieni syntyi enkelinä rv 38 :'(
Viipukka, 36v, toinen, tyttö (UÄ )

1.3.08
Hormonihirviö, 32v, ensimmäinen, tyttö (?)

2.3.08
mai68, 39v, ensimmäinen, poika (UÄ )

4.3.08
Ranja, 26v, toinen, sukupuoli pysyy yllätyksenä :)

5.3.08
Lampukka, 29v, toinen, poika (UÄ )

7.3.08
Jiksu, 31v, ensimmäinen

13.3.08

Amodini, 31v, ensimmäinen, tyttö (?)

14.3.08

Nampula, 28v, ensimmäinen, sukupuoli pysyy yllätyksenä :)

2.4.08
Dooris-71, 35v, ensimmäinen
 
Loistava idea! :wave:

Täällä on matkalainen painanut menemään sellaista kyytiä koko päivän ettei ole meno jäänyt epäselväksi. Johtuisiko sitten tuosta loikoilusta. Kuten mies sanoi, urheilupäivä. Pikkuisen välillä tuntuu jo masun pinnalle, joten mieskin sai omansa.

Olo täällä yhä kauhistuttavan kurja, joten takaisin vaakatasoon! :wave:
 
Täällä myös rakenneultra takana.
Pienokainen ojenteli ihanasti jalkojaan, että varpaatkin saatiin laskettua. Kaikki sisäelimet ja virtaukset kunnossa.
:heart: Helpottavaa.
Nyt sitten vaan nauttimaan odotuksesta.

kuu-ukko ja murmeli 20+5
 
Iltaa!! Onnea kaikille uusille rakenneultrauutisille. Hyvältä näyttää kaikkien osalta tähän mennessä. Mahtavaa =)
HH onnea huomiselle. Varmasti jännittää.
Mukavaa, että saadaan niitä tyttöjäkin ketjuun ja toivotaan, että HH.n veikkaukset tytöstä pitää paikkansa.
Minulla itsellä muuten on todella selvä "poikaviiva" vatsalla. Ja kaksihan niitä on tulossa.
Tänään sitten tein aloitteen vaavihankinnoissa ja ostin stockmannin hulluilta päiviltä pussillisen vaatteita. Tulin siis ihan hulluksi. Valitsin vaan ihania haalareita, paitoja bodeja jne.. Kaikkea kaksi. Valkoista ja vaaleansinistä ja pikkuisen ruskeaa. Lasku oli yli sata euroa ja maksoin tyytyväisenä. Nyt olen hipelöinyt noita pikkuvaatteita illan. En haluaisi pukea poikia aina samanlaisiin vaatteisiin mutta voi olla että helposti niin käy. Yritän ainakin valita kahta eri väriä.
Sänkyasiasta sen verran, että ajattelimme vuokrata vaavi sängyn ensimmäiseksi neljäksi kuukaudeksi. Sitä voi työnnellä kotona helposti huoneesta toiseen. Vauvat nukkuvat ensimmäiset kuukaudet samassa sängyssä. Jatkossa ne stokket voisi olla kivat..
Mukavaa torstai-iltaa kaikille! Ja namupalalle pikaista voinnin paranemista :hug:
 
Onnea kuu-ukolle hyvistä rakenneultrakuulumisista :)

Mietin että oisko mieltä tuohon alkuun vielä lisätä että kumpi tulossa jos tiedossa - aika monihan sen taitaa tietääkin...

Me mennään tänään osteleen esikon kanssa vauvan vaatteita - huippua :)

Viipukka ja typykkä 20+6
 
Idea ihan hyvä että laittaisin kuvia tekemistäni vaatteista ja vauvan pussilakanoista jne mutta pienoinen mutta kun ei ole digikamaraa... :eek: ei siis mikään pieni mutta! Ajateltiin pyytää joululahjaksi moinen kapistus, ollaan oltu tähän asti tyytyväisiä mun ihan hyvään kameraan ja ompahan jotain jännitettävää aina kun kuvat tulee kotia.

Masu on vähän kipeä jännityksestä, mää en käsitä kuin muut on ihan lungisti menneet ultraan. Onhan meillä toki niin monenlaisia epäonnistumisia noissa hoidoissa ollut ettei koskaan voi tietää mitä lääkärissä tapahtuu... ARG! Oikein itteenikin ottaa päähän tää hermoilu :headwall:

Laita vaan Lampukka noi tyttö/poika arvelut, katotaan sitten miten on pitänyt paikkansa.

Hormonihirviö 19+6
 
Onnea rakenneultrasta hyviä uutisia saaneille! Ja HH:lle tsemppiä, usko pois, kaikki on mainiosti! :hug:

Taisi tämä uuden threadin aloittaminen auttaa. Olihan niitä viestejä jo kuusi sataa, joten ehkä oli aikakin aloittaa puhtaalta pöydältä.

Montakohan viestiketjua saadaan aikaan ennen kevättä? :D

Täällä kaikki hyvin, maha pömpöttää kuin olisi raskaus jo pidemmälläkin. Veikkaan että siellä kasvaa aika iso vauva... huh huh, mitenköhän sen saa sieltä pinnistettyä ulos... :whistle:

Ihanaa kun on viikonloppu edessä. Ajattelin käydä etsimässä vähän pidempiä paitoja ja jonkun villatakin itselleni, ehkä muutama lastenvaatekin olisi kiva ostaa... jossakin välissä se pitää aloittaa...

Iloista perjantaita!

Jiksu 19+2
 
HH Tsemppiä ultraan! Kyllä muakin pelotti ennen ultraa. Ja kun ruutuun tuli pääläki näkyviin hoitaja oli jo kerennyt pysäyttämään kuvan, ja minä tietenkin parkaisin, että "se ei liiku". |O

Mulla jännitys purkaantui totaalisena väsymykseänä kun päästiin ultrasta kotiin.
 
Onnittelut kuu-ukolle myös hyvistä ultra kuulumisista! Niin ja HH:lletsemppiä ultraan! Voi kun se omakin jo häämöttäisi lähellä, mutta ei. Meillä kun tosiaan menee tosi pitkälle viikkojenkin osalta. Mutta nyt vaan ootellaan. :)

Oma olo ehkä hieman parempi kuin eilen. Ei ihan niin kauhian kurja, mutta ei nyt vieläkään virtaa kauheasti mitään touhuta.

Mökille ollaan menossa tänään, kun mies kysyi eilen jaksanko lähteä ja minullehan se on sama missä makaan ja poden. Kivempi se siellä on loikoilla, kun tietää että miehelläkin puuhaa siellä. :)

Muuta ei nyt sitten tällä erää! :wave:

Mukavaa viikonloppu kaikille!

Nampula 18+3
 
Laittaisitteko tähän pinoon sukupuoliveikkaukset ja muut puuttuvat tiedot, kun tuo meidän edellinen pino jumittaa niin pahasti. Sain sieltä muutaman poimittua, mutta suurin osa puuttuu.

Laittakaa myös, onko kyseessä UÄ-tulos, omas veikkaus, haluatte pitää yllätyksenä jne.

Haalistuneelta puuttuu myös ikä

ON: Flunssaa on nyt jatkunut lieveilmiöineen 7 viikkoa :( Välillä on melkein terve olo, ja sitten taas herään yöllä kamalaan kurkkukipuun. En ole jaksanut lukea tenttiin, tehtäviä on palauttamatta, tutkimustyöni aikataulu pissii pahan kerran... ON NIIN TURHA JA SAAMATON OLO!!! Tulee vähän sellainen fiilis, että minussa on jotain vikaa, kun aina vaan sairastan |O :(

Meillä 2 nuorimmalla lapsella oli silmätulehdús, ja enköhän ole senkin sairastanut. Lastentauti!! :eek:

No ompa tullut tehtyä jouluvalmisteluita :kieh: Ensi viikolla aiomme muuten katsella ensimmäisen kierroksen tuplarattaita. Matkarattaat mies kantoi eilen roskiin, ne olivat taas kerran kasvattaneet homekerroksen pintaansa. Ostin ne kirppikseltä aikoinaan, ja olivat varmaan homehtuneet kunnolla jo edellisellä omistajalla, koska pieninkin kosteus ja lyhyt säilytysaika ulkona saa ne homehtumaan uudestaan. Eihän sellaisilla voi lasta kuljettaa edes lyhyttä aikaa :eek:
 
Täällä vielä aikaa kuluttamassa.... mies lähteekin sitten heti ultrasta opiskelemaan ja taas olen yön yksin. Kohtahan sitä oppii nukkumaankin itekseen ja ei haluakkaan toista viereen kuorsaamaan...
Kiitos vaan tsempityksistä! Niitä tarvitaankin :eek: Oon ollut jopa hiljainen tänään ja tätähän ei usein tapahdu.... no tulen sitten illemmalla kertomaan mitä siellä selvisi.
 
Ihanaa uusi ketju! Kiitos Lampukalle.
Eiköhän me saada helmi-maaliskuuhun mennessä vielä tämäkin ketju tukittua :x

Onnea vaan minunkin puolesta kaikille rakenneultrassa jo kävijöille, ja HH:lle tsemppiä ultraan menoon! Usko pois, kaikki on varmasti hienosti.Sä oot varmaan senkin takia niin jännittynyt ja hermostunut kun jäi se np-ultra väliin , muistanko oikein? Niin, ja huomenna saat sitten jo tuuletella puolivälin ylitystä :flower:

Amodini: Mä säikähdin ihan samaa kuin säkin tässä viimeeks, kun se lekuri kerkes pysäyttää ultrakuvan ja pelästyin että MISSÄ SYKE, miksei se liiku...sitten vasta huomasin että kalloa siinä mitataan ja kuva on pysäytetty :headwall:

Mun masu on pullahtanut viimeisen viikon aikana oikeen kunnolla esiin. Vyötäronympärys huitelee jo jossain kamalissa lukemissa metrin tienoilla.Ekaa kertaa tanä aamuna metrossa mulle tarjottiin istumapaikkaa.Olipa ystävällistä. Ristiselkää on taas kolotellut mutta olen aika hyvin illalla jaksanut tehdä selkälihaksia vahvistavia kevyitä jumppaliikkeitä, eikä ole ollut niin kankea olo aamuisin tai sohvalta noustessa.
Kuulemma liitoskipuihinkin voi kokeilla jotain helppoja venytysliikkeitä esim sängyssä maaten, polvet taivutettuna sivuille ja jalkapohjat yhdessa tyyliin.

Mulla ei ole ilmestynyt ainakaan vielä linea negraa, vaikka poikaa odottelenkin.Eihän se välttämättä tule kaikille. Nännit on kuitenkin tummunut kauheesti...onko muilla kans?
Huomenna vielä maalataan eteinen ja olohuone, sitten ostoksille. Tännekin on avattu H&M ja meinaan käydä katsastamassa löytyiskö nykerölle mitään...

Kitty+nykerö 21+4
 
Heips!
Ikäni on 27... muistaakseni.
Minä veikkaan poikaa, vaikka muut ovat ennustaneet tyttöä. Ja ultrassahan ei näkynyt kumpi on tulossa, kun vaavi oli selin.

Minä olen alkanut käyttää tukisukkia jo. Laitan ne aamulla jo sängyssä maatessani jalkaan. Uskomatonta, että ne tosiaan toimii. Minulla tuli yleensä jalat kipeiksi loppupäivästä, mutta tukisukat jalassa jalat tuntuvat paljon virkeämmiltä ja kipuja ei enää ole.
Todella näkee jo päällepäin, että pieniin päin tässä ollaan, kun minusta supistaan tuolla kaupungilla, että olen raskaana. Minua rasittaa, mikseivät tule kysymään päin naamaa, ettei tarvii selän takana spekuloida.... |O :kieh:

Haalistunut 21+2
 
Lampukka: Mulla on vahvasti ollut koko ajan poika-olo, mutta rakenneultran jälkeen asiasta lisää tietoa... toivottavasti...

Mieskin hokee koko ajan että "et sä voi tietää että se on poika" Eli jätetään se kohta vielä tyhjäksi... :D

Enää tunti töitä, sitten viikonloppu, loikoilua, lukemista ja hieman shoppailua. JIPII!!

Jiksu
 
Huh kyllä putosi kivi sydämeltä =) ja arvatkaa vaan kuka ajeli kotiin hymy korvissa eli kaikki oli hyvin ultrassa :wave:

Vauva vastasi 19+5 19+6 sijaan ja painoi 320g, kaikki oli niinkuin pitääkin. Sukupuoli jäi epäselväksi mutta enemmän tytöltä näytti kun pojalta, ei kuitenkaan mitään varmaa tietoa kätilölläkään. Olin ultrassa n.40 minsaa, ei pikkunen meinannut näyttää ylähuultaan mutta lopulta oikein naureskeli siellä (siis aukoi suutaan). Minäkin uskalsin jopa naureskella kun peukutti meille sieltä :wave:
Niin meille vois laittaa tyttö ? merkillä, kun ei sillä niitä pallejakaan näkyny.

Hormonihirviö 19+6
 
Onnea HH rakenneultrasta! Kyllä se varmaan tyttö on ;)
Meikäläinen kävi taas tänään ostoksilla ja ostin vielä kahdet farkkuhaalarit. Iltapäivästä tuli epämääräinen olo kun muistelin etten ole pariin päivään tuntenut poikien liikkeitä. Kaivoin dopplerin esiin ja siellä ne pyöri ja jyskytti menemään.
Vatsa on niin iso ja väillä tuntuu kovia kipeitä vihlauksia. Minkälaisia ne liitoskivut oikeastaan on?Mulla on tuo häntäluun seutu ajoittain tosi kipeä ja lantio levinnyt ihan älyttömästi. Aamuisin on aika kankea olo kun tuo nukkuminen onnistuu oikeastaan vaan vasemmalla kyljellä.
Tänään tein syntymättömän lapsen vakuutuspaperit kuntoon. Nyt viettämään tyttöjen iltaa ja syömään ulos! Ihanaa pitkästä aikaa..
Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:

Roosa ja pojat 21+6
 
Onnea HH:lle ja Kuu-ukolle rakenneultrasta!

Kitty: Mulla kans nännit on kasvaneet sekä nännit ja nännipihat ovat tummuneet kovasti.

Me saatiin ultrakuvasta sellainen kuva että poika olisi tulossa, ei tietenkään sata varmaa ole kun ei ultraajalta varmistettu. Mut saa laittaa mun kohdalle että poika, sen näkee sit osuiko oikeaan =)

Mai 19+4
 
Täydentelin tuonne alkuun lisää tietoja.

Supistelut on täällä herkässä :wave: Niitä tulee vähän joka asiasta. Enimmäkseen kivuttomia harjotussuppareita, mutta muutaman iltana alpäätä on jomotellut supistusten jälkeen tosi ikävästi :( Sanoin ukolle, että tämän vauvan kanssa ei päästä yhtään lähemmäs laskettua aikaa kuin edellisenkään (37+1), toivottavasti päästään edes sinne asti.

Voi tietty olla, että kukun täällä viimeisenä käynnistystä odotellen :kieh: Mutta jotenkin tiesin esikosta jo tosi aikaisessa vaiheessa, että hän syntyy 3 viikkoa ennen laskettua aikaa, ja niin sitten syntyikin... Jotenkin sitä vaan odottava äiti vaistoaa kaikenlaista vauvastaan, kun vaan uskaltaa luottaa vaistoihinsa.
 
Kiitos vaan vielä kaikille tukena olosta :hug: taidan olla se meidän porukan hermoheikko touhottaja... Ja anteeksi että olen elänyt ihan omaa napaani pari päivää.

Kitty kyllä mulla oli ihan oikeeseen aikaan np-ultra vaan siinä oli häslinkiä aikojen kanssa ja päästiin vähän myöhemmin sisään.

Mää oon käsittänyt että liitos kivut tuntuu tossa häpykummulla, mulla ainakin pakottaa välillä eikä ota selvää mihin kohtaa se tarkasti sattuu. Roosalla varmaankin kohdunkasvu kipuja, sää joudut paljon kovemmalle kun me muut kun kaikki kasvaa niin kohinalla.


Lampukka valitteli suppareita ja että varmaan syntyy ennen aikojaan, niin meillä Känkkis syntyy varmaan pari viikkoa yli aikaisena kun ei ole suppareita ollenkaan ja muutenkin kohtuu hyvä olo mahan puolesta. Edelleenkään en käy öisin vessassa vaan vauveli antaa nukkua yöt hyvin (9-10 tuntia). Äideillä ja tyttärillä menee kuulemma vähän samaan malliin odotus ja minä ja veljeni kumpikin yliaikaisia.

Hormonihirviö saavuttanut maagisen puolivälin 20+0 !!!!!
 

Yhteistyössä