Kesäkuussa kaventuvat

Tönt
oon ihan unohtanut kokonaan vaakaa ja laihista. tuskin on lähtenyt yhtään mitään. menkatkin just loppumassa joten siinä varmaan syy miksei oo napannut punnita. :kieh:

mulla on älyttömän tärkeä päivä huomenna. jännittää niin että oksettaa. |O :snotty:

hieno homma se että tää pienin tyttö (täyttää sunnuntaina 3v) sai päiväkotipaikan tosta ihan vierestä. eli lähellä on viedä syksyllä päiväkotiin. :)
 
Kääks , mites mä osaan noi kaikki mukana olija tonne listata..

Ja jep, sain uuden treeniohjelman. Kärsimystä se varmaan on aluksi ja ohjeet oli selkeet.. Kun painot alkaa nouseen "suht helposti" lisää rautaa koneeseen.
Lupasin manata pt:n hornaan sitä tehdessäni :saint:
 
Kääks , mites mä osaan noi kaikki mukana olija tonne listata..

Ja jep, sain uuden treeniohjelman. Kärsimystä se varmaan on aluksi ja ohjeet oli selkeet.. Kun painot alkaa nouseen "suht helposti" lisää rautaa koneeseen.
Lupasin manata pt:n hornaan sitä tehdessäni :saint:
Menet edellisen kuukauden listaan ja kopsaat sieltä ja liität...tosin en ole ollenkaan varma onko niistä suurin osa mukana, tai olivatko ylipäänsä silloin kun minä päivitin sitä:D
 
"Viva"
täällä yks jojoilija ilmottautuu taas mukaan :/ motivaationa heinäkuun lopulla oma avioliittoon siunaus ja juhlat. meinasin jos vetäsin vlcd:llä niin pitkälle kun pystyy. paino siis nyt ehkä 82kg (pituus 172cm) ja laitetaan tavoitteeksi 75kg juhliin mennessä,eli aikaa 6vkoa.
 
Kysymysmerkkinä
Heitteleekö teillä paino paljon muutamien päivien tai vaikkapa viikon aikana? Ja siis silloin kun syömiset ja liikunnat on suht kunnossa? Ja mikähän kaikki siihen vaikutta, valaiskaa joku tyhmää :D turvotus nyt mulla ensiksi mieleen tulee joka painoa itellä nostaa ainakin, olen vaan miettinyt että mikähän muu asiaan vaikuttaa kun paino heittelee paljon. Ja normaalipainon rajoissa olen.
 
Bikini
Tervetuloa uusille!

Taas on perjantai ja viikonloppu ovella. Tulin vain toivottamaan hyvää viikonloppua kaikille ja rutkasti tsemppiä! Herkut jää syömättä ja tilalle liikuntaa :)
 
66.0 oli aamupaino (eli -3 kg toukokuun alkuun). Vyötärö 75 cm - se on jämähtänyt siihen, näköjään - mutta persuksista sen sijaan on hiipunut taas pari cm eli 102 on ympärysmitta isoimmillaan.

Mielestäni en ole pariin viikkoon kauheasti vahtinut syömisiäni, ahkerampi olis voinut olla. Viikon sisään: la vesijuoksu 30 min + uinti 10 min + juhlat, su makailua, ma vesijuoksu 20 min + 2 h lastenlasten kanssa peuhaamista altaassa muuten vaan + pitkä keskustelu ynnä puvun ompelua parikymppisen tyttäreni kanssa yömyöhään, ti ja ke olin kipeä, to jooga puolitoista h, tänään pyöräily 6 km + kuntosali 1h + vesijuoksu 20 min + uinti 10min (+ olut, ranskalaiset ja lihapullat... huoh).

Muita uutisia: ei-leikatun jalan polvi ärtynyt maanantaista saakka (varmaan vedessä lasten kanssa peuhatessa en varonut tai astelin jotenkin huolimattomasti).

Sille joka kyseli turvotuksista: mulla vaihtelee ainakin todella paljon kuukautiskierron mukaan kaikki mittausluvut. Osittain siksi ketjuun liityinkin, tulee vähän laitettua jotain välillä ylös, voi sitten vaikka seurailla miten numerot menee mikä ylös ja alas, toivottavasti pikkuhiljaa kuitenkin suunta olisi alas.

Tsempit kaikille!! Nauttikaa HIRRRVEEEN HIRRRVEEN paljon kaikki te jotka voitte kävellä ihan normaalisti. Mun oikean jalan leikkauksen ja vasemman polven kipeytymisen jälkeen on kävely ihan surkeeta. En osaa enää kävellä ollenkaan, ja joogassakin huomasin muuttuneeni ihan epätasapainoiseksi ja venymättömäksi. Tilasin jalkafysioterapeutin ensi viikkoon, toivottavasti hän saa mut jotenkin kävelykykyiseksi taas.
 
Tän päivän paino oli 80.9 kg, eli nyt olisi 4kg lähtenyt. Suunta siis hyvä. Pieni repsahdus oli juhlissa, tai siis söin herkkuja. Mut muuten pysynyt melko tiukka linja, ja yllättävän helposti! Jumpalle olen n. 2x vko päässyt. Tavoitteena olisi joku 68-70 kg paino. Kunhan lähemmäs 70kg pääsee niin sitten varmaan ehkä helpompi joskus syödä jotain herkkujakin.
 
Oon unohtanut ilmoitella viikkopainoja...noh, tänä aamuna se oli 69 kiloa, peppu 102 cm ja vyötärö 80 cm, reidet 59,5 cm....tämä siltä varalta, että unohdan taas ilmoitella....pienempään olen menossa, mutta hitaasti :D Ens viikolla pitää ostaa kaupasta joku peppua ja vyötäröä kokoon pusertava alusasu, jotta mahdun haluamaani hameeseen niin että se näyttää hyvältä tytön rippijuhlissa:ashamed:

Teajohanna, mulla sama tahti eli -3 kg toukokuun alusta, kuin sulla myös :flower: Oon pohtinut onko mun etureppu raskauksien venyttämä, vai mikä siinä on kun ei pienene millään...tuo vyötärö siis....
 
Viimeksi muokattu:
Tönt
uusi viikko uudet kujeet..viime kuussa lähti pari kiloa. varmaan kaikki tullut takas kun vietimme synttäreitä viikonloppuna. tuli herkuteltuu 3 päivää!! :headwall: en tiiä uskallanko edes vaa'alle mennä. huomaa jo selvästi että nestettä on kehossa liikaa. ei tää helvetti toimi näin. viikolla skarppaa tosi hyvin ja sitten tulee yks viikonloppu ja riistäytyy käsistä. :headwall:

mutta joo..ei muuta ku eteenpäin. kai tää tästä. :D

autokoulu on nyt ohi, sain kortin perjantaina. että siihen meni sekin vähäinen liikunta. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Tönt
[QUOTE="Viva";26422966]täällä yks jojoilija ilmottautuu taas mukaan :/ motivaationa heinäkuun lopulla oma avioliittoon siunaus ja juhlat. meinasin jos vetäsin vlcd:llä niin pitkälle kun pystyy. paino siis nyt ehkä 82kg (pituus 172cm) ja laitetaan tavoitteeksi 75kg juhliin mennessä,eli aikaa 6vkoa.[/QUOTE]

tsemppiä!! :wave:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26444599:
uusi viikko uudet kujeet..viime kuussa lähti pari kiloa. varmaan kaikki tullut takas kun vietimme synttäreitä viikonloppuna. tuli herkuteltuu 3 päivää!! :headwall: en tiiä uskallanko edes vaa'alle mennä. huomaa jo selvästi että nestettä on kehossa liikaa. ei tää helvetti toimi näin. viikolla skarppaa tosi hyvin ja sitten tulee yks viikonloppu ja riistäytyy käsistä. :headwall:

mutta joo..ei muuta ku eteenpäin. kai tää tästä. :D

autokoulu on nyt ohi, sain kortin perjantaina. että siihen meni sekin vähäinen liikunta. :LOL:
käy vaan vaa'alla, tuskin olet paljoa lihonut.
Paljonko olet pitkä?
 
Tönt
[QUOTE="vieras";26444635]paljonko vaaka näytti?[/QUOTE]

no ei ollu tullut takas juuri yhtään. hankalaa sanoa kun en käynyt perjantaina vaa'alla ennen mässy alkoi. :D mutta samoja lukemia näytti ku viime viikollakin. :D tästä on hyvä jatkaa. tänään vedetään suolat minimiin ja vettä naamaan. eiköhän huomenna näyttää jo paremmalta.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"Aloittelija"
Oon kanssa nyt päättänyt ruveta laihduttamaan, ikinä ennen en oo edes yrittänyt. Ylipainoa ollut nyt n. 5vuotta ja nyt saa riittää!
Tuntuu vaan kovin vaikealta, kun ei tiedä, kuinka ja miten, mistä lähtee liikkeelle..
Saisko täältä neuvoja? :)
Paino 98kg ja pituus 169cm.
 
Mä voisin kanssa ängetä mukaan pinoon! :)

Pituutta mulla 168 ja paino nyt 76kg. Lähtöpaino uusimpaan projektiin mulla oli 77,5kg, eli hissukseen tuo putoaa. Paino nyt viikonlopun herkkupäivän jäljiltä korkeammalla! :ashamed:
Laihtua haluaisin 65kiloon, mutta ensimmäinen tavoite on kuitenkin päästä alle 70kilon.

Kaloreita lasken minäkin ja lenkkeilen kun siihen on mahdollisuus.

Tuskailen asian kanssa enemmän myös blogissani: Pullukka pureskelijan päiväkirja
 
Bikini
Tervetuloa uusille! Kiva kun porukka taas kasvaa :)

Tänään oli taas punnituspäivä, vaaka näytti 67,9 kiloa, eli viikossa pudonnut 300 g. Jo toinen viikko kun paino ei putoa juuri ollenkaan. Tosin vettä en ole juonut niin paljoa kun olisi pitänyt, mutta herkut on edelleen pysynyt poissa. Ruokaa tekisi mieli välillä syödä enemmän, ihan vain mussuttamisen ilosta :D

Tavoitteeseen matkaa 2,9 kg, aikaa 4 viikkoa... aika tiiukkaa tekee mutta ei mahdottomuus. Lähelle 65 kiloa aion kuitenkin päästä! :) Joku päivä voisi motivaation parantamiseksi sovittaa joitain vanhoja kesävaatteita, mekkoja, farkkuhameita ym. Ja vaikka niitä bikineitä :D
 
Tuntuu, että syömäni ruoka on nyt viime aikoina ollut jotenkin hirmu jumittavaa (eikä se kamalan terveellistä kyllä olekaan ollut...), niin otin avuksi Bioteekin puhdistuskuurin. Aloitin sen tänään. Tarkotuksena vähän auttaa kuona-aineita pois ja keventää sen aikana muutenkin syömisiä. Olo on hirmu tunkkanen enkä oo oikein vaa'allakaan halunnut käydä masentumassa.

No, katsotaan miten käy. Toivon kaikille kaventujille oikein tehokasta kesäkuuta! Uusille pudottajille keveät tervetulotoivotukset! :flower:
 
Vyötärö tänään 77 cm. Paino melkein 68 kg.

Mensuhirviö. :mad:

Harrastukset tänään: kehityskeskustelu esimiehen kanssa (sairauslomasta huolimatta), sekä hyvää, terveellistä ja virkistävää poliisilaitoksella istumista 2 ja puoli tuntia... passi- ja ajokorttijonossa. Sitten soitin miehelle, joka sanoi että ei ole käynyt kaupassa. Sanoin sille että minäkään en käy, menen syömään. Kun sitten odottelin tilaamaani uuniperunaa soitti mies että ok, hän käy kaupassa...

:headwall:

Tää on joskus niin tätä. Otan Margaret Atwoodin kainaloon ja menen takapihalle lukemaan.

Tsemppiä kaikille laihislaisille, mää pidän tänään näköjään taukoa ja kasaan hermoni.
 
Vyötärö tänään 77 cm. Paino melkein 68 kg.
Tää on joskus niin tätä. Otan Margaret Atwoodin kainaloon ja menen takapihalle lukemaan.

Tsemppiä kaikille laihislaisille, mää pidän tänään näköjään taukoa ja kasaan hermoni.
:hug:! Välillä on kamalia päiviä, ja menkat harvoin mitenkään parantaa mielialaa. Otahan iisisti ja koita selviytyä päivästä ilman sen suurempaa mielipahaa.
 
  • Tykkää
Reactions: teajohanna
"MaMa"
Hip hei täältäkin! :D

Mulla on mennyt vaihteeksi homma loistavasti putkeen! Oon tosi tyytyväinen itseeni. :) Viikonlopun olin tosiaan koulutuksessa ja ruuat tuli sieltä valmiina. Silti tein loistavia valintoja ja söin hyvin, mutta terveellisesti. Ja kotona heti palasin dieettiohjeille. EI tehnyt edes tiukkaa!

Tervetuloa uusille! :flower: Joku teistä kyseli neuvoja, kuinka päästä alkuun. Tässä muutama vinkki, lähtekää näillä liikkeelle, katsokaa kuukausi millaisia tuloksia tulee ja sit alatte muokkaamaan, jos tuntuu ettei haluttua tulosta saavuta. :D

ELi siis:
1) ATERIARYTMI: syö päivässä aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Ateriaväli max. 3-4h.
2) LAUTASMALLI: katso, että syöt kaksi kunnon ateriaa päivässä ja silloin vähintään puolet lautasesta on kasvisten peitossa
3) PROTEIINI: Pidä huolta, että saat tarpeeksi proteiinia, eli lisää joka aterialle joku proteiininlähde.
4) VESI: Juo puhdasta vettä (hanasta) vähintään 2-3 litraa/vrk
5) ANNOSKOKO: Syö joka aterialla sen verran, että nälkä lähtee. Älä napostele aterioiden välissä. Syö oikeaa ruokaa, älä puolivalmisteita, jos ei ole pakko. Tee itse ruokasi.

Jos näillä vinkeillä ei paino lähde putoamaan kuukauden kuluessa, niin sitten kannattaa lähteä viilaamaan pilkkua enemmänkin, mutta varsinkin ensimmäistä kertaa laihduttavan uskon onnistuvan näilläkin ohjeilla. Eikä nämä ole liian vaikeat noudattaa loppuelämää, niin siksi suosittelen mieluummin näitä pieni muutoksia ensin.

Ja jos on juhlia tai tekee mieli herkkuja, niin salli niitä itsellesi kohtuudella. Tiedosta aina mitä syöt, ettet ole liian tiukka ja homma repeä käsistä sitten yhden herkun myötä.

Toivottavasti näitä on edes jollekin apua :D
 
Tein tänään päätöksen. Pienen, mutta eteenpäin vievän.

Ohitin karkkihyllyn ilman, että nakkasin koriini mitään :D

Kyllä se kummasti motivoi, kun vaakalukema pienenee. Missään huippuvireessä ei vieläkään olla, eli houkutuksia on kovasti. Mutta mä aion estää ne :)

Viikonloppuna (la + su) syön kyllä herkkujakin, mutta se on speciaalipäivä, jonka aikana en nyrpistele nenuani. Tämän viikon vedän tiukilla, niin on sitten loppuviikosta kohtuumäärin varaa herkutella :)
 

Yhteistyössä