Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Vaniljainen

Mulla ei oo harmainta haisua luteaalivaiheista, en oo ennen mitannu ku viime kuussa, jollon se oli 10 päivää, kunnes liimanäppi 1 irtoski kohdusta ja lähti maailmalle. Häitten takii ovis tuli vasta kp19, ja luulen et normisti mul ois ollu ovis joskus kp14-18 ehkä? Nyt sain tonne FF:n että ovis oli eilen, plussaa näytti jo perstaina, sit lauantaina tosi vahva, eilen haamu. Oliko se niin, et ovis on ton vahvimman viivan jälkeen vasta? Vai miten se oli? Noh, ehkä lopetan koko FF:n käyttämisen, toi ilmanen aika raukeeki tossa reilun viikon päästä.

Muoks. Niijuu, jos se näyttää tulevat mahdolliset menkat luteaalivaiheen perusteella, ni sittenhän menkat alkais (toivottavasti ei..) kp 24, eli 10 päivän päästä. Mut miten toi nyt menee, mitä se tikku näyttää sillo jos ovis on tuloilla/päällä/mennyt?
 
Napakissa Jep, eli se laskee sen kierron sitten viime kierron luteaalivaiheen mukaan. Mutta sehän on vaan arvio ja jos sä et merkkaa kuukautisia alkavaksi sillon kun se arvioi, niin ne menkkapäivät siellä muuttuu ihan normaaleiksi ruuduiksi, kunnes merkkaat menkat alkaneiksi. Mullakin on useasti muuttunut ne ennalta arvioidut menkkojen alkamispäivät, kun kierto on epäsäännöllinen.
Ovulaatio tapahtuu tosiaan 24-48 tuntia sen vahvimman viivan jälkeen. Eli jos sulla oli lauantaina ovulaatiotestissä vahvin viiva, eli plussa, niin ovulaatiosi tapahtui/tapahtuu eilen tai tänään :)
 
Vaniljainen kiitos avusta ja juu, niinhän noissa testiohjeissakin lukee. En tiedä mikä tilapäinen(?!!) idiotismi iski ku jotenki on niin blondi-olo :LOL: Ei kyl millään hotsittas tänään harrastaa sukupuoliyhteyttä, ku tässä nyt muutama päivä taapäin koko ajan saa olla bylsimässä. Sitäpaitsi, olin vissiinki valheellinen, koska tänään oli vasta ihan tasan samanväriset viivat, lauantaina oli roskiksessa kasvanu yhtä vahvat. Eli jos tänään vaan olis ja antas römpsän levätä, ja huomenna taas tositoimiin. Jos ei riitä ni jo on omituista touhua lapsenteko.

Catalia, toivotaan ettei täti tuu :)
 
Napakissa kiva, jos musta oli apua =) Kyllähän näitä tilapäisiä tyhmyyskohtauksia tulee itse kullekkin :D
Kyllähän sen pitäisi riittää, että pidätte yhden välipäivän ja huomenna, jos vaikka mahdollista, niin aamulla jatkatte hommia ;) Vaikka kyllä sen iltatouhunkin pitäis riittää mainiosti! Mä olen kans ihmetelly, että mikä hitto siinä on, että ovulaatio tapahtuu ja seksiä on varmasti oikeaan aikaan, niin miksi se ei riitä, miksi mitään ei tapahdu!? Siis jos olettaa, että kaikki pelit ja vehkeet on molempien osalta kunnossa.

Catalia sulla on sama dpo kun mullakin, jokos sä olet jotain oireita löytänyt? :D

mötkis: Ihanaa, ei ole enää pitkä aika sulla ja pääset tositoimii :heart:

nelli-86 Tosi hienoa, että varasit sen ajan lääkäriin, toivotaan, että kaikki olisi siltä osin kunnossa :heart: Mutta kuten sanoit, loppuu ainakin epätietoisuus! :)

Mulla siis myös dpo 4 ja en kyllä tiedä voiko mitään oireita olla näin aikaisin, eihän se mahdollinen asukki ole edes kiinnittynyt vielä :D Ainut ero aikaisempiin kiertoihin on edelleen tuo nännien tosi kova särky ja vihlaisut rinnoissa :eek: Vatsassa nippailee ja vihloo, mutta se on mulle normaalia aina ovulaation jälkeen. Yritän olla testaamatta ennen kun menkat on myöhässä...Mutta en ainakaan ennen ensi maanantaita testaa.
 
Heeheee, tässä tulee teille arvon leidit vähän piristystä :LOL: Olen lukenut näitä jo vaikka kuinka monta ja naureskelen täällä yksin! Eli tällä sivustolla on väärille henkilöille lähetettyjä viestejä: www.hupsista.fi

Tässä pari hyvää:



Vastaanottaja:Isä

Viesti:Juotin sitä eukkoa koko illan (pillu mielessä) ja taksitolpalla päätti sitten hypätä jonkun fruittarin kainaloon. Onneks löyty vielä samalta tolpalta toinen jota pääsi yöksi sitten pöksimään, nyt paha darra.....

Vastaus:Hahhahhaa! Hyvä poika, oot tullu isääs, olisit perinyt siltä ensimmäiseltä rahat takaisin. Tulehan kotio safkalle niin darra helpottaa.

Selitys:piti siis lähettää kaverille viesti joka oli samalla ryyppyreissulla mukana, mutta isällehän se meni. Onneks isä osaa ottaa rennosti.



Vastaanottaja:pomo

Viesti:Huomenta söpöliini! Nukuitko hyvin? Miten olisi pikapano lounastauolla? ;)

Vastaus:Anteeksi kuinka?

Selitys:Tarkotuksena oli lähettää tytölle jonka kanssa olin juuri alkanut seurustella, mutta menikin pomolle jolle olin viimeksi txtannut. Hieman noloa!



Vastaanottaja:poikaystävän äiti

Viesti:Joo olis pakko saada jotkut jurrit aikaseks sit illaks mä en kestä selvinpäin sitä meininkiä se nainen on niin vittupää!! Ja Janin faija varmaa taas tuijottaa mun tissejä koko illan...Jees. Tuutko meille duunin jälkee turruttaa mut skumpalla ennenku lähen?

Vastaus:Tehdäänkös niin että perutaan koko ilta.

Selitys:Olin menossa poikaystävän vanhemmille illaksi syömään ja piti kaverille valittaa hieman....Sana kiusallinen sai tästä lähtien aivan uuden merkityksen:)


:LOL: :LOL: :LOL:
 
:LOL: Paras oli toi poikaystävän äidille.. Tais suhde kaatua siihen :D

Vaniljainen Tein ovistestin tänään CB:n digitaalisella, ettei jäänyt arvailun varaan.. Mutta jotenkin varoituskellot päässä sanoo, etten saa innostua. Mulle on tainnut kerran ennenkin käydä näin.. Nyt sitten pitäis jaksaa perjantaihin, jolloin dpo 12 odottaa ennen testausta. :)
 
Tänne voipi sit päivittää kp 1 ja yk 14.. ääh mikä olo taas, masentaa.. nyt varaan sen ajan yksityiselle gynelle + ultraan, jotta saan tietää onko edes mahiksia tuntuu niin toivottomalta. :ashamed:

Nyt teille ystäävät kysymys, kumpi on kannattavampaa mennä oviksen aikoihin vaiko vasta kun saan papakokeen tuloksen jonka saisin sit sinne mukaan?
 
Vaniljaiselle kiitos aamun nauruista :D

Minna89 tervetuloa mukaan :flower:

Jessie82 Pahoittelut menkoista ja lohtuhaleja sinne päin. Saahan sieltä ultrasta ainakin jonkulaisen selvyyden asiaan ja oma mieli rauhoittuu varmasti kun selkenee.

Ompas tullut paljon taas tekstiä. Pitääkin ihan ajatuksella lukasta tuo eka sivu että pysyn kärryillä. Me ollaan toipilaina pojan kanssa kotosalla. Huomenna ois suunnitteilla ulos lenkkeilemään jos tää mun vointi ottaa ja sallii. Tilasin kotitesti.fiistä muutaman raskaustestin taas ja varulta ovistestejäkin lisää. nyt olis kp 20/32-35. Jospa ensi viikolla uskaltaisi testailla. Nyt on ollu kyllä makkarissa hiljaista tän taudin takia mutta ehkä huomenna kellistän tuon ukon varmuudeksi vielä :D havaitusta oviksesta on kuitenkin jo viikko aikaa mutta pelataan sitte oikeen varman päälle ja omaksi huviksi!
Mulla pisti eilen ärsyttään kun luin feisbuukista yhden vanhan työkaverin raskautumisesta ja hän valitteli siellä miten on inhottavaa olla raskaana ja haluais vain sen vauvan syliin. Minä nauttisin just siitä raskaana olosta aivan älyttömästi! Ja tietty sitä vauvaa odottais innolla.
Nyt on pakko keittää kahvia |O
 
Hei kaikki!!

Tervetuloa Minna89, laitan sinut listoille :flower:

Jessie-82 :hug: Pahoittelut, on kyl tosi ahdistavaa että ootte saanut noin kauan odotella. Kannattaa tosiaan käydä gynellä, se on kyllä sen rahan väärti, että ne näkee onko kaikki hyvin. Varmaan laittavat miehesi myös simppatesteihin, sillä eihän se vika välttämättä sinussa ole. Toivottavasti kuitenkin kaikki hyvin ja huonoa onnea vaan. Tsemppiä!! :heart:

Mun pitäis vissiin käydä lukemassa noita tekstari-stooreja enemmänkin, nimittäin tänään ovistesti näytti negaa taas!! Joten, mulla oli luultavasti (väittää että CB:n digi olisi 99 % luotettava) kaks ovista tässä kuussa. Jos toi on mahdollista.. En ymmärrä, koska sittenhän tää kierto venähtäis ihan mahdottomaksi, tänään on 26/30-32. Weird. Noh, ehkä tulee kaksoset :D Eilen ja toissapäivänä heiluteltiin peittoja, joten nyt mä jopa toivon, että olis ovulaatio, kun en raskauteen usko mitenkään kun ei ole oireita. Mun kropan oma elämä joo.

IkanderinMilja Mä taas käyn stalkkaamassa kaikkia tuttujen vauvoja ja raskausmahoja FB:ssa ja tulee aina aika paha mieli :( Mä oon niin haaveillut tästä, ja oon valmis tähän, ja nyt saa vaan odottaa. Mutta, kesä on hedelmällisintä aikaa ;) Ja onhan se ihana kesällä juoda kylmää valkoviiniä ja mökillä kaljaa saunan kanssa, mutta mutta... ei mua lohduta!

Mukavaa päivää kaikille ihanuuksille :heart:
 
Lumina ja täpläkäs jännät paikat teillä menossa, toivottavasti tärppi olis käyny ja tulis plussa testiin =)

Nallu kiva kun kävit kuulumisia kertoilemassa ja voimia raskaudessa eteenpäin =)

Hilppa joko oot testaillu??

Lilianne sun oireet kuulostaa kyllä selviltä raskausoireilta

Lily-jane pidetään peukut pystyssä että oliskin raskausviivat testissä ;) :heart:

Catalia jaksamista piinapäiviin ;)

Vaniljainen vedet valui silmistä kun :LOL: noita sun juttuja lukiessa =)

Minna tervetuloa mukaan kuumeilemaan :flower:

Jessie :hug: menkkojen johdosta

Omaa napaa pikaisesti tissit kipeenä ja nälkä koko ajan. Laitoin väärin tuon testaamis päivän se onkin vasta ens viikolla eikä tällä viikolla...

Nyt lähen käymää kaupassa miehen ja pojan kanssa...
 
hmm...käväsin tekeen tuossa libresselle kalenterin ja se näyttää mulle ovista huomiselle, siihe ai saa laitettua ollenkaan et ovis ois huomattu...hmm...pakko kait se on mies kellistää tänäänkin :p vaikka ei se kyllä pakkopullaa ole ;) mites muuten eikai miun ovis ollu liian aikaisessa kiertoon nähden kun eka ovisplussa tuli lauantaina kp 11 ja sit sunnuntaina toinen kp 12, nyt on siis kp 14...mä niin toivoisin et tärppäis nyt ja kierrot keskemenon jälkeen olleet 41, 30 ja 28 (viimeisin)
 
Testit tuli eilen... Nyt pitäs malttaa vaan odottaa vielä ainakin viikko :eek:

Mutzilla Minäkin täyttelin vauvalehden sivuilla ovislaskuria, ja sen mukaan mulla ois olleet parhaat päivät oviksen suhteen la-ma! Mutta kyllä se varmastikkin oli se perjantai mulla se ovispäivä.

Vaniljainen kiitos hyvistä nauruista! :LOL: :LOL:

Jos siis ovis ois ollu silloin perjantaina, niin nyt sitten tänään ois dpo4??

Mulla on rinnat tosiaan tosi TOSI kipeät! Itku ei ole kaukana, jos sattumalta jokin niitä hipaisee pukiessa ja pesulla. Ja kaikki pienetkin tärähdykset sattuu kans julmetusti. :( Oviksen jälkeisistä hormonihommista kai se johtuu, mutta ei nuo oireet ennen tosiaan ole ihan tuommoiset olleet! Ja illalla paleli ihan mahdottomasti. Olin varma, että kuume nousee oikeasti ja tulen sairaaksi, mutta ei se lämpö kuitenkaan noussut kuin 37. Mikä siis on normaali oviksen jälkeinen lämpö.

Ihanaa, että saan jakaa nämä tuntemukset teidän kanssa! Miehelle en tahdo vouhottaa jokaista tuntemusta. On niin ihmeellistä, että hän yleensäkkin on nyt myöntyväinen vauvalle, että en tahdo häntä nyt ahdistella näillä ollakko-vai-eikö-olla-jutuilla! Pian ahdistuu ja kyllästyy koko hommaan! Vaikka kyllähän hän osaa jo kolmen jälkeen tarkkaillakki mua sillä silmin..

Enkä tahdo kertoa kavereillekkaan tai kellekkään muullekkaan koko raskausyrityksestä! Kolmannesta raskaudesta kun kerroin, sai se niin tylyn vastaanoton kaikilta, että mitäpä tuota enää kellekkään kertomaan! Turha kuvitella, että kukaan tahtoisi jakaa sen ilon minun kanssani! Eivät he halunneet jakaa mun surujakaan, kun kaksi lähiomaista viime vuonna menetin. Ja melkein kolmannen. Joten: "Kellä onni on, se onnen kätkeköön!" Olen ajatellut, että nautitaan tällä kertaa raskaudesta miehen kanssa kahdestaan. Ei kerrota kellekkään, ennen kuin sitten vasta ilmoitetaan, kumpi tuli. Tietenkin, jos epäilykset jollain heräis, ei sitä kiellettäiskään. Mutta mulla on vauvamahat olleet niin pienet, että todennäköisesti ei kukaan huomais mitään ennen viimeistä kuukautta. Voisivat kyllä ajatella, että hieman olen lihonut. :D
 
Unikeiju-79 En oo vielä testannu, tekis kyllä mieli..mut en uskalla :ashamed: kp32 nyt, ei menkkaolo mutta ei kyllä mitään muutakaan, tisseihinkään ei enää juurikaan koske.

Musta on kans niin mukava,kun täällä saa vouhkata ja pohtia kaikkea. Ettei tarvi kaikkea miehelle pajattaa :)

Minkä ikäisiä teiän muksut on lilianne? Me täällä ainakin ollaan sun kuumeilussa hengessä mukana :hug:

IkanderinMilja :hug: jospa se ois kiinnitysvuotoa +++++++++ :whistle:

Tervetuloa Minna89 :flower:

Vaniljainen kiitos täältäkin, sain hyvät naurut. Kihersin yömyöhälle asti noita lukiessa :D

Ja :hug: Jessie82
 
Moi, pitkästä aikaa kerkeää pyörähtään täällä :) Ihania uutisia Metsikselle :flower:
Kiitoksia uudesta pinosta päivittäjälle :flower:
ON; lauantaina pitäisi alkaa menkat, odottavalla/jännittyneellä mielellä odotellaan. Oireita on mutta onko ne kuviteltuja vai oikeita?
 
Eikä siinä sitten kaikki tälle päivälle... no menkat alko ja mieli maassa. No sitte töissä tänään puhuin että olisi kiva vaihtaa ryhmää ensi syksynä. Mun ryhmästä sitten toinen pari vuotta mua nuorempi totes että ei taida onnistuu ku hän jää kesän jälkee pois... no äippälomalle tientenkin.. mä siihen et ai sä? mä oon yrittäny sitä viimisen vuoden (vain yksi töissä tietää yrityksestä) no toinen vaa totes no meil tärppäs heti ku jätin pillerit pois, ei varmast yhtää tajunu miltä se lause musta tuntu. ja se viel sano puol vuotta sit et ei meille lapsia lähiaikoina tuu.. koko päivän oon nielly kyyneliä töissä. no empä ookkaan viel tän asian takia itkeny...
 

Yhteistyössä