Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Jessie82, inhottavaa, kun ihmiset ei ajattele mitä sanovat. Meillä yritystä on huomattavasti vähemmän takana kuin teillä, mutta silti on kurjaa, kun ihmiset vinkkaa, että koskas teille tulee lapsia. Argh. Viimeksi tänään. Siinä sitten yrität olla pokerinaamalla, kun en halua asiasta puhua lähes kellekään. Ja jos tää yritys tästä tosiaan pitenee, niin tuntuu varmasti ne kyselyt ja vihjailut aina vaan pahemmalta. :( Miehen ja sen vaimon puolestakin olen pahoillani, heillä on ollut yritystä jo yli kaksi vuotta ja koko ajan ihmiset kyselee, että koska koska koska. Jos siihen voisi itse vaikuttaa, niin ei kai ihmiset hitto vie kärsisi lapsettomuudesta |O Voisi hiukan varoa puheitaan, etenkin sun tapauksessa, kun sanoit kauan yritystä on jo takana.. Mutta tsemppiä sulle kovasti :hug:

Tervetuloa joukkoon, Minna89 :flower:

IkanderinMilja, toivotaan, että sulla on kyse vaan kiinnittymisvuodosta!! :hug:

Auneliini: Mennään sit suht. samoissa tilanteissa. Mulla pitäs viimeistään pe alkaa menkat. Lauantaina testaan, jos ei kuulu, ei näy. Tsemppiä!! Toivotaan, että sun oireet on ihan oikeita :)

ON: Niin.. Mulla kp 26/(24- )28. Kovin oon siinä uskossa, että tästä kierrosta ei tärppää, kun en sitä ovista huomannut. Toisaalta kylään on saapunut ilkeä mies nimeltä Toivo. Haluisko joku muu ottaa sen, ku mä en tee sillä yhtään mitään? :D Tänään tuntu ekan kerran siltä, että menkat vois alkaa, mahaa vihloi ja tissit alkaa turvota. Raskausoireita en ole itselleni saanut edes mielikuvituksella. Toisaalta, jos se ovis olisi ollutkin, niin peittoja on kyllä heiluteltu sen verran, että tärppi voisi olla mahdollinen. Ehkä. AAAAAARGHH!! |O En halua toivoa turhaan, ihan tyhmää. Oireiden perusteella menkat tulisi huomenna tai ylihuomenna. Ja niin ne tuleekin. Piste.

Terv. Erittäin turhautunut Mömmömmöö :ashamed:
 
VOI APUVA! Kirjotin superpitkän viestin ja sitten se hävis.....ARGHHHHH! :headwall:
Kiva, että sain piristää teitä noiden viestien kanssa, ilo on kyllä kokonaan minun puolellani niistä! :hug:
Koska ne sai noin hyvän vastaanoton, niin mun on PAKKO laittaa teille vielä toinen vähän vastaava sivusto, jossa on kaduilla kuultuja keskusteluja. Ei me ihmiset aina ihan ajatella, että mitä siellä kaikkien kuullen puhutaan :LOL: Eli tämmönen kun www.salakuunneltua.fi

Laitan yhden esimerkin:
Bussi, Kaarina

Bussin lähtiessä pysäkiltä alkaa etupenkiltä kuulua n. 40-vuotiaan naisen kovaääninen puhelinkeskustelu.

N: Soitinko pahaan aikaan?
N: No saanko mä nyt kuitenkin kertoa asiani?
N: No niin, no mä sit kävin siellä Wiklundilla...
N: Niin ostin sit iltapäivälehden ja Seuran ja sit ostin alusvaatteita...alushousut ja rintaliivit...
N: Niin ne alushousut oli sellaiset turkoosit ja rintaliivit oli sellaiset leopardikuvioiset
N: Ja sit ostin sen iltapäivälehden ja seuran
N: Niin ostin ne lehdet ja ne aluvaatteet kaikki siihen samaan pakettiin...

Tämän jälkeen puhelinkeskustelu päättyy ja nainen on loppumatkan hiljaa.

Äh, pistän vielä toisenkin hyvän:

Bussi, Turku

Isä ja noin 5-vuotias poika matkustivat bussissa ja poika kiukutteli ja kiemurteli penkillä minkä kerkesi.

Isä: "Jäät kuule kohta yksin pysäkille seisomaan ellet ole kunnolla.

Isä: "Kuule, nyt on toteltava. Istu kunnolla! Tottelethan sä äitiäkin niin nyt on yhtälailla mua toteltava!"

Poika oli hetken hiljaa, mietti ja sanoi sitten kovaan ääneen:

"No et kyllä sääkään aamulla äitiä totellut kun pissasit lavuaariin vaikka äiti sanoi ettei saa!"

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ja sitten asiaan!

Lily-Jane hassu toi sun extraovis, mutta kyllähän se on mahdollista, että nainen ovuloi kahdesti, mutta mitenköhän se sitten tosiaan vaikuttaa siihen kierron pituuteen?
Toivottavasti olisit kuitenkin raskaana :heart: Sulla ei ole enää kuin muutama päivä ennen testausta! :)

Voi Jessie olen pahoillani tädistä :hug: Mäkään en osaa sanoa että miten sinne tutkimuksiin kantsis mennä, mä menisin ite varmaan ovulaation aikaan. Mutta mitä jos soitat ja kysyt sieltä klinikalta, että mitä mieltä ne on siellä asiasta?

Jospa se IkanderinMilja olis tosiaan kiinnittymisvuotoa? Kuinka paljon vuodat ja tikutitko ovista tai tiedätkö muuten koska se oli? :)

Auneliinille pidän peukkuja jänninä aikoina :heart:

Mömmölläkin on jännät paikat!! Ei siitä Toivosedästä kannata koskaan luopua, sitä tarvitaan aina :heart: Jospa siellä olisikin joku pikkuinen matkassa mukana! Meinaatko kiltisti odottaa menkkojen myöhästymistä ennen testausta?
Tarkotit muuten varmaan, että miehen veljen ja sen vaimon puolesta sua harmittaa? Kun kirjotit vahingossa, että miehen ja sen vaimon puolesta :LOL: Oletan kuitenkin, että sun mies on ihan yksiavioinen? :D

Mahdoinkohan mä jo toivottaa Minnan tervetulleeksi? *raksraks* No toivotan sitten uudestaan jos näin on päässyt käymään, eli TERVETULOA!! :hug: Mä en osaa tohon sun kysymykseen sanoa varmaksi mitään, mutta mulla ainakin alkoi pillereiden lopettamisen jälkeen tuntua kaikenlaisia uusia tuntemuksia mahassa, siis ympäri kierron :) Ootko varma, ettet ovuloi jo nyt?

Mie meen kp 23 ja menkkojen pitäis tulla ensi viikolla. Kiltisti aion sinne asti odottaa ennen testausta, mullahan on lauantaina ne tulevan anopin kuuskymppiset, enkä halua olla siellä mieli maassa negan takia. Mitään raskausoireita ei kummemmin kyllä vielä ole, tosin nyt onkin vasta dpo 5. Nännit on kyllä ihan superkipeät ja nöpöttävät koko ajan. Maha myös vihloo, turvottaa ja on paineen tunnetta, mutta se on ihan normaalia mulle kierron loppupuolella. Tuo nännien kipeytyminen on ainoa uusi asia. Kylmä on myös koko ajan, eilen nukuin aamulla kahden peiton alla, mutta sekin voi johtua ovulaation jälkeisestä lämmön noususta. Katsotaan mitä ensi viikko tuo tullessaan :)
 
Anteeksi Mömmömmöö mutta minä kans repesin tolle virheelle :LOL:
Ja olen samaa mieltä Vaniljaisen kanssa että toivosta ei luovuta! Mutta sitte taas jos on liian korkeet ootukset niin taas tipahtaa :( Peukut on varpaita myören pystysä :)

).( : Ei mitään hajua missä kierto menee. Kiinnittymisvuotoa tuskin on. Aikalailla muistuttaa menkkoja. Siis sidettä on pitäny vaihtaa... Mulla jäi vielä kauppareissuki tän sairastelun vuoks välii joten tampaxit on kaupan hyllyllä :headwall:

Alistun kohtalooni. Kp1.
 
No huh, huh...Just ku pääsin sanomasta ettei mitään raskausoireita ole, niin tuli kyllä mulle ihan uusi oire, nimittäin närästys! :eek: :eek: Mua ei oo IKINÄ närästänyt, nytkin eka hetken ihmettelin että outo olo nielussa, ennen kun tajusin, että voisko mua ihan oikeasti närästää??
Miehen kanssa ollaan aina vitsailtu siitä kun se syö joka ilta lääkärin määräämiä lääkkeitä närästykseen kun se on sille tosi iso vaiva ja mä olen vaan aina sanonut, että mä en tiedä yhtään miltä se tuntuu kun ei mua oo koskaan närästänyt..Mun kaverille kans sanoin hetki sitten, että en ole koskaan kärsinyt siitä vaivasta ja se vaan nauroi ja sanoi, että odota vaan kun oot raskaana! Mä sitten sanoin, että no joo, sit ku MUA närästää, niin oon varmasti raskaana :LOL:
Voihan tää nyt olla vaan tuuriakin, ehkä musta on tullut vanha :D Eikö se ole vanhojen oire? :D
 
Hyvää iltaa taas yövuorosta :)

Minnalle tervetuloa meidän joukkoon!

Jessie tiedän niin ton tunteen kun muut vaan raskautuu ja sit kehtaa valittaa, että ei nyt ehkä ihan vielä lasta olis halunnut ja blaa blaa blaa. On niin epäreilua kun munkin tuttavapiirissä on kaks sellasta tosi nuorta likkaa tullut ihan vahingossa raskaaksi jostain yhden yön jutuista ja sit hehkuttaa sitä pitkin kyliä että sattupas hassusti...Toivotaan, että se meidänkin vuoro tulisi pian!

IkanderinMilja :hug: :hug: ootko nyt ihan varma, ettei oo kiinnittymisvuotoa???Aika outoa jos sun kierto oli vaan noin lyhyt. Bongasitko ovista?? Kun en muista...

Mömmömmöö älä luovu Toivosta, sitä tarvitaan aina!!!:) :hug:

Hilpalle iso :hug:

Vaniljainen toivotaan nyt parasta, eiköhän me kaikki oltais jo se tärppi ansaittu! :)

ON: Täällä elellään kp 7/23-28. Ajattelin huomena alotella oviksen bongailun niin en ainakaan missaa. Tänään on pikkasen jo nippaillut tuolta vasemmalta puolen, josko se sieltä tulis. Toivoisin kyllä, että tulis vasta sen gynen jälkeen (eli ma tai ti) niin siltäkin osin vois sitten olla viisaampi. Mä en oikein tiedä odotanko sitä lääkäriä pelolla vai innolla. Mukavaa toki saada selvyyttä tähän hommaan, mutta mitäs sit jos onkin jotain suurempaa vialla. Argh.
 
IkanderinMilja :hug: Onko sulla aina ollut noin lyhyt kierto? :( Pahoittelut!

nelli-86 Gyne varmasti jännittää, mutta mielummin saat jotain uutisia, ja jos jotain on vialla niin sitä aletaan hoitaa etkä tuhlaa aikaa enää. :)

Vaniljainen Mäkään en oo oikein ikinä ollut varma miltä närästys tuntuu :D Luulen, että se on sitä, että tuolla rinnan alla polttelee joku "jumiin jäänyt" ruoka. Ainakin luulen.. :whistle: Hihi toivottavasti on sulla raskausoireita! Mä en tiedä mikä tää mun tuplaovis oli, mun munasarjat puskee jotain sarjamunia ulos :D Ei voi olla PCO tms kun menkat säännölliset ja ultrattiin myös pari kk sitten ja kaikki näytti ookoolta. Vitsi oon kateellinen Metsikselle kun se on tuolla odottajissa, mäkin haluun plääh! Perjantaina pitäisi testata, mut ei yhtään tärppi-olo.

Mömmömmöö Mäkin repesin tolle virheelle, mut tajusin kyl mitä tarkotit jo ekalla kerralla kun luin :D

Minna89 Aika aikaista ovisoireille, mutta näissä luomukierroissahan voi olla vaikka mitä nipistyksiä, kipuja ja kramppeja!

No niin, mä meen nyt lepäämään ja ihmettelemään mun kummallisia ovulaatioita. Tein alotuksen siitä mutta ei kukaan vaikuta tietävän. Aika näyttää!!!

Kauniita unia!!! :wave:
 
Vaniljainen : Niin,voihan se niinkin olla,eilen oli kyllä pientä kipuilua mahassa eli just sellaisia ovis kipuja ja kesti kylläkin vain muutaman minuutin..En tiedä sitten,katsotaan,ovis pitäs olla 5pv päästä. :) välillä ollu mahassa sellanen tunne että siellä kuplis ihan pöhkönä ja että ne olis isoja kuplia ja ne poksahtaa siellä.Mikähä seki on.. :) :snotty:

nelli-86: Kiitoksia :) :flower:

Lily-Jane: Niin on kyllä,ihmettelin itsekin että mitä se menkkamainen kipuilu tässä vaiheessa ovista on.Mutta se meni sitten ohi kuitenkin. :) Eilen oli sellanen pieni mahakipu niinkuin oviksessa yleensä on,mutta mulla oviskivut ovat paljon kovemmat kuin mitä eilen oli..Eli katsotaan tuleeko enään kipuilua ollenkaan vai oliko ovis jo :) Sessyä ainakin ollaan eilenkin ahkerasti harrasteltu,eli pari kertaa. :) On se kumma jos ei nytten tärppää kun tuota sessyä on tullu harrastettua vaikka kuinka monena päivänä ja monta kertaa =)
 
Huomenta naiset!

nelli-86 Oviksen metsästys intoa!

Toivotaan että vaniljaisen närästys on hyvä merkki. Mulla pojan odotuksessa närästi paljon. Ei heti alussa mutta joskus viikolta 20 eteenpäin. Mietin että miks hitossa mun aamupahoinvointi tulee vasta nyt :D Koko ajan teki mieli oksentaa ja poltti rinnan alla. Jopa sitä tunnetta on jo ikävä :D


Minna89 tsemppiä sinnekin. Muistakaa kuitenkin pitää simpat hyvässä kunnossa, eli ei liian usein ;)

Ei mulla ole koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa... Ja sen oviksen bongasin jotain viikko sitten. Äääkh en yhtään oikeesti tiiä mitä ajatella. Mistä tämmönen lyhyt kierto vois kieliä??
 
Heippa vaan tänne "vanhaan " pinoon! B)

Ihanan paljon teitä on siirtynyt tonne plussanneisiin ja uusia "naamoja" mukana!
ONNEA kaikille!

Ihan ois asiaakin.. Tein tossa kevätsiivousta ja löysin vinon pinon ovistestejä ja aattelin tarjota niitä täällä pois! Mahdolliseen vitosen yritykseen taitavat ehtiä vanhentua...
Mietin jo et tuoko tää huonoa onnea, mut hitto.. Rahanarvosta tavaraa ei viittis roskiinkaan heittää.

Eli jos joku haluis ne, niin pistä osote yksärinä. Laitan ne sit postissa tulemaan ja ihan ilmaseks!

:wave: Puskajussi :wave:

P.S: Kaikki mennyt hyvin, viikkoja kasassa 16 ja risat. Kovin aktiivinen heppu tuntuu olevan:heart:
 
Toivotaan, että Vaniljaisen närästys ois tosiaan hyvä merkki! =) Kyllä mulla ainakin on semmonen käsitys (ihan jostain kirjasta joskus lukenut), että sitä ois joillakin alkuraskaudessa. Loppuraskaudessa kyllä hyvinkin sitten, kun vauva painaa sisuskaluja, niin närästelee itse ketäkin.. Muakin, vaikka tosiaan maha ei ikinä kovin iso ole ollutkaan.
Mutta siis pidetään peukkuja! Kauanko sullla nyt onkaan ovulaatiosta?

Mömmömmööllä jännät paikat. Meinaatko testailla pian?

ON: Ei sen kummempaa. Koitan malttaa mieleni, ja testata vasta ens viikon perjantaina. Jos siis ei merkkejä menkoista sitä ennen tule. Saa nyt sitten nähä. Kyllähän nämä mun oireet tähän asti on johtuneet varmasti siitä oviksesta. Ja on kait niitä oireita voinut ehkä olla muissakin kierroissa, mutta niitä ei vain ole tullut yhtä tarkasti seurattua. Oiskohan nyt siis dpo5? Eli kiinnittyminen vois näillä main ehkä tapahtua...Tai sitten ei. Kun ei nyt vain alkais toivomaan liikoja!
 
Oijoi, Vaniljaiselle peukkuja että olis raskausoire :)

ON: Ilmeisesti kemiallinen raskaus viime kierrossa on sekottanu koko kehon, meinaan ovistestit on ollu positiivisia jo useamman päivän. Eilen oli törkeet mahakivut, tai ovulaatiokivut, mut mieheltä ei herunu silti siemeniä. Viimeks on touhuiltu sunnuntaina. Jos nyt tänään sais ni hyvä kai olis. En tiedä, typerää testata ovista ku se näyttää joka päivälle plussaa. Toivottavasti eilinen seksittömyys nyt sit ei tarkota sitä että hukkaan meni tää kierto :(
 
Heippa!Täällä eletään kp 19/21-28 ja ei oo vielä menkkoja näkyny,jee!Tissit ihann toooosi kipeet ja P.A.L.E.L.T.A.A!!!Luulin jo että menkat alkaa,oisko ollu kp 10-15 en tiedä,kun veski reissulla tuli pikkunen tippa jotain,sen jälkeen ei oo näkyny! :) Oiskohan se sitä itteesä..? ;) Nippailee ja nappailee ihan hulluna! Mä aion olla raskaana nyt!!!

Sairaalastakin tuli kirje eilen,että lääkäri soittaa 25.5 aiheesta: "Kuinka kauan raskautta yritetty?" Kontrollikin oli sovittu näköjään lokakuulle. Luulisin että kun lapsettomuuslääkäri on hän joka soittaa,että sovitaan samalla hoitojen aloittamisesta mikäli en raskaana ole lokakuuhun mennessä.Pelottaa kyllä että jos endometrioomat uusii,siis ne kasvaimet..:(

Eilen ukkelin kanssa puutarha-juttuja osteltiin. Pari tuijaa ja loistokärhö!Ois kiva päästä kaivelee penkkejä,mutta missään ei sanota koska voi alkaa puskia istuttaa.Tietysti yöpakkasia ei sais enää olla jne.

Plussaa kaikille!!!
 
IkanderinMilja: Juu kyllä muistetaan,oli tuossa nytten eilisestä 2pv aikaa kun viimeksi harrastettiin sessyä. :) Saas nähä onnistaako tällä kierrolla tuo raskautuminen kun se näyttää olevan aika vaikeaa vaikkei ole ajatellut koko asiaa enään. :)
 
enpä oo pariin päivään käyny lukemassa. Ei ollu kuitenkaan muut plussaillu...vielä! Tsemppiä nyt ja tervetuloa muuten uusille :wave:
Mul alko outo tuhruvuoto pari päivää sit.vähä sekotti ku lopetin ne laastarit kesken... Toivottavasti oikeet menkat alkais suht normaaliin aikaan niin pääsis aikataulussa yrittelee. Jos,niin yritys alkaa 11 päivän päästä :)
 
Etusivulle voi päivittää minulle yk2 :)

Nyt on tätä kiertoa menossa kp 19/31-40 ja luulen että ovis meni jo kun limat muuttivat muotoaan. Toivottavasti se todellakin oli tuossa viikonlopun vaihteessa, tässä on nyt nimittäin pupuiltu joka päivä perjantaista asti :D Odottelin sitä kyllä vasta huomiselle "peruskiertoni" (n.34) mukaisesti, mutta eihän näistä minun kierroistani ota erkkikään selvää.
 
mötkis: En tiiä testailusta,mutta 2 testiä kyllä polttelis kaapissa :D. Viime kierto oli 17pvää,sitä edellinen 19,että ovis on voinut tietty olla jo melko aikaseen ja nyt ehkä joku dpo 10-11..Tosiaan,palellu niin vietävästi jo monta päivää,nytki lämmöt 37,1 ja se tippa sitä jotain (kiinnittymisvuotoo?) saa kyllä toiveet korkeelle.. Mutta aikamoisen sekaisin ollu kierrot et ei taida viittiä testata ennenku menkat oikeesti jää tulematta,jotain kp 30 ehkä vois harkita??! :snotty:

Näin muuten viimeyönä unta,että menin veskiin ja menkat alko. Yleensä aina nähny kierron loppusuoralla unta et on raskaana,mut sit kuitenki täti tullu kylään.Eli voisko nyt olla sit raskaana kun näkee unta et menkat alkaa??!! :D

Tulipa tehtyä 5h pihahommia.Mies rakensi todella hienon aidan naapurin ja meidän väliin ettei koira-poika pinkaise matkoihinsa. Lämmin oli,mittari näytti auringossa takapihalla 25. Nyt nassua kihelmöi ja kuumottaa,oisko pikkusen aurinko tarttunu. :)

Ooh, vajaa 2kk kun lähdetään EHKÄ Las Vegasiin,jos tulivuoret älyää rauhottua!! Hotelli on Bellagio,missä on myös vihkikappeli..;) Pitäs ukkelille vähä vinkkailla :D Ihana ois, jos nyt ois raskaana ja mies tajuais kosia ja viedä mut papin (Elviksen!) eteen Vegasissa! :) Onkohan Vegasissa solmitutu avioliitot laillisia Vegasin ulkopuolella?! :D :LOL:
 
Tipetsu Me oltiin just viime syksynä Vegasissa ja yövyttiin just Bellagiossa!! Se on niin valtava hotelli ettei meinannut edes tajuta!! :D Mutta hauskaa oli, käytiin katsomassa Cirque du Soleil ja pelailtiin vähän pelejä. Oli kyllä niin surrealistista kävellä siellä ympäriinsä, ja hääkappeleita oli joka paikassa! Mietittiin miehen kanssa että pitäiskö uusia valat :LOL: Mä luulen, että siellä solmittu avioliitto pätee vaan jos sen sit myöhemmin laillistaa Suomessa. Että siitä vaan, vähän paperitöitä se vaan vaatii ;)

Dakota Paws Kohta on jännät päivät käsillä!! :)

NapaKissa No höh ja buuu jos ei ovista saatu hyvitettyä!! Tiedän ton fiiliksen, se v*tuttaa ankarasti!

).( Dpo 10 täällä ja ei mitään mainitsemisen arvoista, perusoireet ennen menkkojen alkua, tissit vähän hellinä. Päätä särkenyt kyllä mutta se voi olla ihan mistä vaan. Testejä en oo vieläkään ostanut, joten se on vaan hyvä ettei polttele kaapissa ;) Ei oo tärppi-olo, mut voisin siltikin huvikseni testata perjantaina. Jos saan negan niin sit voin ainakin vaan odotella niitä menkkoja ilman että raskausajatukset härnää päätä.. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin :)
 
Huomenta naiset!!

Lukemassa oon käyny kaikki tekstit mut kommentointi on nyt jäänyt vähä vähemmälle kun nää piinapäivät on niin kamalia kun joutuu vaan odottelee et koska menkat alkaa vai alkaako ollenkaan :|
Alkoin siirrosta on nyt kulunut jo 8 päivää ja ens viikkoo pitäis jaksaa odotella. Ei kyllä ole yhtään sellainen olo että olis tärpänny.
Tissit on jostain kumman syystä kipeet, itku herkässä ja suolasta tekee mieli. Näähän voi olla merkkejä ihan mistä vaan, mutta toivottavasti raskaudesta.

Jessie tiedän miltä tuntuu kun työkaveri kertoo odottavansa lasta. Toisaalta on onnellinen hänen puolesta mut toisaalta taas kateellinen.
Kyllä se teilläkin kohta tärpää ja sit saat sinäkin kertoa et oot myös jäämässä äippälomalle ;)

Mömmömmöö sullakin on jännät paikat tiedossa kun kohta pääset testailee =) Toivottavasti plussa tulis testiin...

Vaniljainen aikalailla samanlaisia oireita on mullakin. Kylmä on ollu et saa ottaa viel villapeiton päälle kun illalla menee nukkumaan ja töissä paleltaa koko ajan vaikka sisällä lämmin ja lasten kanssa touhutessa tulee kuuma. Mittasin jo kuumeenkin et jos vaikka olis kipeeks tulossa niin ei ollu kuin 36.4. Eikä kyllä oo yhtään flunssanen olokaan.

IkanderinMilja iso :hug:

Nelli varmasti jännittää mennä gynellä käymää, mut saa kuitenkin selvyyden koko touhuun. Tsemppiä ja hyvin se menee =)

Lily-jane pidän peukut pystyssä et saisit plussan ja siirtyisit kans odottajien puolelle =)

Tipetsu hyviltä kuulostaa noi sun oireet joten toivotaan että olisit raskaana =) Koskas oot aatellu testata??

Dakota paws toivotaan tästä kierrosta tärppiä =)

Nyt mentävä suihkuun ja sit lähettävä käymää kaupassa ja töihin ois mentävä yhteen.... Mukavaa päivän jatkoa kaikille ja oikein paljon plussa puhureita kaikille :heart:
 

Yhteistyössä