Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Hilppa iso :hug: ja tsemppiä oviksen metsästykseen, toivotaan että tikuilla ovis löytyis =)

Ite olin äsken tyhmä :headwall: ja menin sit tekee raskaustestin vaik edellisestä vessassa käynnistä ei ole kuin tunti ja oiskohan joku dpo 8 menossa. No siihen tuli hailakka haamu testiajan sisällä, mut täytyy sitä varmistella sit viel tuol ens viikolla... En kyl usko et olis tärpänny :ashamed:
 
täällä ollut eilen ja tänään kuvotusta ilmassa, mut eihän se mitenkään oo viel mahdollista et ois mahdollisesta raskaudesta, eikai se viel oo ees kiinnittynyt jos on hedelmöittynyt, oli siis la ja su viivat ovistestissä :eek: tää on kuitenkin haaveilua vain :ashamed:
 
Unikeiju-79 hui, toivottavasti viiva vahvistuu ja olisit raskaana :heart:

Mutzilla, pidän peukkuja että oliskin raskausoireita nuo sun :)

Minna89, tervetuloa minunkin puolestani!

IkanderinMilja pahoittelut kuukautisten alkamisesta :hug:

Lily-Jane toivottavasti täti ei tuu kylään, vaan menee vahingossa vaikka naapuriin :)

hilppa86 voi kura :hug: Mutta toivotaan tärppiä tästä kierrosta :)
 
Hilppa86 Päivitetty on! :) Pahoittelut menkoista, nyt vaan uutta yritystä kehiin!! :)

Unikeiju Hui miten jännittävää!! Nyt positiivista mieltä mukaan, kaikki täällä toivotaan sulle tärppiä!! Ehkä nyt viimeisellä kerralla onnistaa! Sormet ja varpulit on ristissä!

NapaKisu Kiitos muru, sitä täälläkin toivotaan, vaikka toivo ei kauhean korkella leiju... Nimittäin oireita ei oikein ole kenellekään jakaa! Mutta, eihän niitä kaikilla näin aikaisin. Aika samalta vaan tuntuu kuin muissakin kierroissa, tissit ihan yhtä kipeät kuin viimeksi. Ja katoin just et saatan olla reissussa ensi oviksen aikoihin (siis ilman miestä ) ja ärsyttää jos tulee TAAS joku välikuukausi kun tässä muutenkin on äherretty jo lokakuusta asti. Prkl!

Mutzilla Täälläkin pahoinvointi metrossa on yritetty laittaa raskauden piikkiin.. heh. Mut kyllä todellisuus muistuttaa tuolla takaraivossa!

Lily ja dpo 11 (28/30-32). Ei muuten ihme kyllä tee mieli edes testata tässä kierrossa.. joku itsesuojeluvaisto meneillään kun oon lopen kyllästynyt tutkailemaan niitä negatestejä. Katsellaan katsellaan :)

:wave:
 
Unikeiju d =) b että haamu siitä vaan vahvistuisi!

:hug: Hilpalle!

Lily-Jane ja Mutzilla: ällötystä myöskin täälläpäin ilmassa :x . Ja eilen illallakin piti laittaa paksu aamutakki päälle ja villasukat jalkaan nukkumaan mennessä, ja siltikin paleli aivan järkyttävän paljon. Rinnat on niin kipeät, että oikeasti pitää ihan varoa tekemisiään, ettei vaan tärähä tai tönäse rintavärkillä mitään :/ Päätäkin juilii välillä.

Hmm. Nyt olisi siis kp23 ja dpo6... Ei auta vielä testiä tehdä. Mutta ihme kyllä, nyt on mullakin semmoinen tunne, että mitä sitä kiirehtimään. Mukavampi nautiskella tässä näistä oletetuista oireista, kun vielä on mahdollista niiden olla NIITÄ.
 
Nyt kyllä monella kuulostaa siltä, että plussamursky iskee :) Unikeijulla ainakin näyttäs oikein hyvältä. Ja ei ne Lily-Janen, Mutzillan ja Lilianen oireetkaan pahalta kuulosta...:)

Mulla on ollut tänää vapaapäivä ja en oo kyllä tehnyt yhtään mitään. Kai se kohta jo olis itteään otettava niskasta kiinni ja lähdettävä käymään kaupassa ja sit hakemassa noita uusia henkkareita. Kerran yritin käydä niitä jo hakemassa, mutta sielä oli niin iso jono että kaikki ei mahtunut ees siihen odotustilaan niin meinasin, että haen ne ehkä vähän myöhemmin.

Vähän kyllä pelko on takapuolessa että näinköhän me sinne häämatkalle edes päästään ton tulivuorihomman takia. On tässä nyt onneks vielä 3 viikkoa aikaa tulivuorella rauhottua.

Mua kyrpii ihan suunnattomasti. Kaverit ne vaan ilmottelee raskaudestaan harva se päivä ja kaikista ärsyttävintä tosiaan on se, kun alkavat multa kysellä että mites on perheenlisäyksen laita kun naimisiinkin menitte. Tekis niin mieli vaan huutaa niille että sitähän tässä #/(%WE%& kovasti yritetään mutta kun ei onnistu. Että oo hiljaa nyt vaan...

Että näin aurinkoisella mielellä täällä taas tänään...Argh
 
nelli-86 kaikki sympatiani sinulle noiden kyselijöiden kanssa! Itsekin olen saanut jo monta vuotta muistutuksia että eikös teilläkin jo pitäisi alkaa? Ehkä paras oli mummoni joka lohkaisi että en varmasti voi edes tulla enää raskaaksi kun olen niin myöhään jättänyt. Täytän ensi viikolla 28. Kohtahan se selviää voinko vai ei...
 
Mömmömmöö pakko kysyy samaa kuin hilppakin eli milloin testaat???

Nelli voi, mua suututtaa ihan sun puolesta kun on kaiken näköistä kyseliää sun kimpussa. Iso :hug: ja jaksamista. Nyt tästä kierrosta toivotaan sulle tärppiä ;)

Mua jännittää kans ihan kamalasti ja miehelle en viitti mitää hehkuttaa kun ei se kumminkaan sitä ymmärrä. Viimeistään ens keskiviikkona kerron jos on kertomista. Siihen asti joutuu viel piinailemaan :D

Lilianne koskas aattelit testailla???
 
Täällä yksi jännäilijä myös eli suunnilleen sama tilanne kuin Mömmömmööllä (kp 27/27). Ajattelin testaavani launtaiaamuna, jos täti pysyisi poissa.

Vaniljainen ja Tipetsu, myös täällä on paleltanut viime aikoina, toivottavasti olisi hyvä merkki

Dakota Paws, jännät ajat sinullakin.

Ja Minnalle tervetulotoivotukset!
 
OIjjoi moni testailee kohta :heart: Plussapuhureita ihan mahottomasti!
Mömmömmöö ja sitte aamulla heti tänne ilmottaan :D
Unikeijulla haamu näkynyt? Vautsi vau, toivotaan sitä kaikkein parasta!!
Nellille voimia ja pitkää pinnaa noiden kyselijöiden kanssa :( Tuo on todella inhottavaa, voin vain kuvitella! Toivottavasti pääsette häämatkalle rentoutumaan :heart:

Täällä ei kummempia. Alkaa pikkuhiljaa tää ärsytys näistä menkoista meneen ohitse. Ootellaan vaan innolla millon pääsen oviksen bongailuun taas :D Nyt kyllä laitan kaikkeni peliin tässä kierrossa se on saletti ja vissi ja sitä rataa!

Jouduin poistamaan fb kavereista yhden inhottavan ihmisen joka alkoi mun seinälle kirjoittelemaan että "Joo kuulin että te yritätte toista!! Mite näin pian?" :/ Luulen että urkkinut tiedon äidiltä koska ovat molemmat samassa Prismassa töissä... Pistää kyl hermoon seki että äiti ois kertonu sille.Tää kaveri muutenki ollu ehkä viimeks yhteyksissä joskus kolme vuotta sitten eikä koskaan olla ees mitenkään kavereita oltu. Siinäpä ihmetelkööt miksei nää mun profiilii enää :D
 
Voisinpa minäkin vihdoinkin ilmoittautua mukaan :) Tässä alkuvuodesta kävin jossain avautumassa siitä, että miten miehen saisi mukaan vauvakuumeiluun ja nyt on mun höpinät tuottaneet jonkinnäköistä tulosta!

Söin viimeisen e-pillerin viime sunnuntaina, nyt tyhjennysvuoto menossa. Ensi maanantaina olisi alkanut uusi levy mutta eipäs alakaan! :D

Olen 24 v ja esikoista aletaan odotella :) Olen syönyt Mercilonia nyt vähän vajaa 5 vuotta, sitä ennen samaa merkkiä pari vuotta, välissä vuoden tauko suhteen loppumisen vuoksi.
 
Huih,täällähän on monilla jännät paikat!!:) Peukut ja varpaat pystyyn! bd

Täällä paleltaa ihan simona!!Villasukat ja fleece-takki ei riitä muun vaatetuksen lisäksi,viltti on pakollinen!!Hrrr...:) Naama kukkii ja tissit kippeet! Turvottaa ja vessa-käynnit pelottaa..
Ukolla taitaa olla menkat onneks mun puolesta :D

Testailua ehkä joskus ens viikolla aikasintaan.Ei nyt voi tietää minkä kierron mukaan laskis menkkojen olevan myöhässä.. :headwall:

Plussaonnee!!++++
 
Heippa kaikki!

Tervetuloa pokemoni, lisätään listalle! :flower:

nelli-86 Multakin kaikki kyselee koko ajan kun ollaan kesällä oltu kaks vuotta naimisissa.. Ärsyttää mutta en halua yrityksestäkään kenellekään kertoa (äiti ainoa joka tietää). Mä vastaan aina jotenkin kierrellen, että kyllä me kohta.. Kyllä te varmaan sinne häämatkalle pääsette, vaikuttaa, että tilanne alkaa purkautua.

Mömmömmöö Jännittävää!!! Mäkin testaan huomenna aamulla. Negan kuitenkin mutta kävin ostaa testejä ja ne polttelee kaapissa! :D

täpläkäs tärppionnea sinne ;)

IkanderinMilja Olipas törppö kaveri!! Tai siis, "kaveri" .. Ei tollasta mennä kirjoittelemaan minnekään Facebookiin!! Niin yksityinen asia kuitenkin.

Kaikille iso rutistus ja plussataan kaikki ++++++++++ :whistle:
 
Mömmömmöö monen monta :hug: :hug:

IkanderinMilja tollaset ihmiset on ilkeitä kun menee kertomaan yksityistä asiaa kaikille...

Lily-jane miten kävi???

Tervetuloa pokemoni kuumeilemaan :flower:

Tipetsu koskas olitkaan testaamassa?? Aika mukavan kuuloisia oireita, tsemppiä =)

täpläkäs tsemppiä testailuun, toivotaan plussaa =)
 
Mömmömmöö voi ei! tuli ihan kyynel silmään ku lueskelin miten innoissas olit ja sitte yk 4 :'( Halauksia kovasti..

Lily-Jane mites siellä kävi testauksen kanssa?

pokemoni tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

Tipetsulla on kivat oireet, kerrohan heti kun oot testannu!

Täpläkäskin elää jänniä päiviä, onnea testaukseen :)

ON: Nyt ois sitte kp18/28-34 eli dpo 3. Tissit ihan törkeän kipeet, alavatsaa nippailee ja juoksen puolentunnin välein pissalla, viluttaa myös. Samanlaiset oireet ja kaikki ku viime kuussa kun oli kemiallinen raskaus (erona että jos tää kaveri pitäs kiinni lujaa), mutta vielä en rupee innostumaan yhtään, ettei sitten tulla taas alas ja lujaa..
 
Niin ja tää hullu meni ja teki aamulla testin! Tai oikeastaan kaksikin! Ekan ottaminen epäonnistu, olivat semmosia liuskamallisia ja ois pitäny vekslata purkkin jne. Enhän minä semmosta jaksanu, vaan ihan perinteisesti vain suoraan liuskaan. Ja siis epäonnistu. Toisella liuskalla sitten kokeilin uudestan, vaan ei tullu ei niin mitään testiviivan lisäksi. :'(

No joo, ne oli herkkyydeltään 25, ja nyt vasta viikko oviksesta... Turhaan testien tuhlausta, ja kun eilen vielä tuntui niin seesteiseltä, että mikäs tässä on ootella! :headwall: :headwall:

Tyhmä mikä tyhmä! :headwall: :headwall: Seuraavan testin teen viikon päästä, jos ei menkat sitä ennen ala. Ja kyllähän ne varmasti alkaa.
 
No jopas täällä tosiaan on jännittäjiä vaikka kuinka paljon!! Nyt on paljon hyviä oireita liikkeellä, toivottavasti tulisi läjäpäin plussia :heart:

Mömmömmöölle ISOT halirutistukset!! :hug: Toivottavasti tuleva kierto on onnekkaampi! :heart:

Pokemonille tervetuloa! :wave:

Mua vähän harmittaa kun ei jotenkin ole yhtään raskautunut olo..Tai eihän näillä päivillä välttämättä mitään kummoisempia oireita olekkaan mutta kuitenkin..:snotty: Etovaa oloa ja palelua on kyllä myös täällä, sekä nännit ovat edelleen kipeät. Pissalla olen saanut myös ravata tuon tuosta. Mutta on vaan semmonen olo, että se tätityhmä taas kurvaa ens viikolla paikalle :kieh: Tosin eilen sattui aika outo juttu, kun mulla on jostain syystä tullut nyt selkään tosi paljon näppylöitä ja mies sitten ihan kiltisti huomautti mulle kun koitettiin lauantain juhlavaatteita, että sulla on kulta sitten vähän näppyjä selässä, että niitä vois ehkä peittää jotenkin? Kun se paita siis on semmonen aika avoin selästä. Ja mitä mä tein?? Pillahdin itkuun :LOL: Vähän kyllä nolottaa näin jälkikäteen, olin selkeesti jotenkin yliherkkä ja sain tosissani pinnistellä etten ala ulvomaan ihan täyttä huutoa! En tajua...Ja toinen vaan kertoi sen sen takia, että mä ite tiedän niistä..No joo..Ihan ku mä en tietäis :kieh: Mutta ei se sitä pahalla tarkoittanut, en tiedä mikä mulla oikeesti tuli!!

Onneks tosiaan on noi juhlat, pääsen pakoon testien uhkaavalta läsnäololta ja olen päättänyt, että testaan ensi keskiviikkona dpo 13, jos täti ei sitä ennen tule.

ISOT PLUSSAPUHURIT TÄNNE!!!!! NYT NAISET PLUSSIA!! :heart:
 

Yhteistyössä