Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Onnea täpläkäs!! :flower: Paljon vauvaliimaa mukaan :heart: Laitanko jo plussanneisiin?

Päivitysasioista Voisitteko laittaa päivitysjutut joko alleviivattuna tai lihavoituna niin mulla varmasti ei mene ohi, kiitos :) Oon vähän uusi tässä :D

ralliperuna Mietinkin tässä yksi päivä, että mihin olet kadonnut! Mukava saada sinut takaisin, pahoittelut masiksesta!

Täällä pärähti eilen yk 6 ja menkat on taas ehkä maailman olemattomimmat. Luteaalivaihe oli 11 päivää, mut en mä tajuu miten tonne mitään voi tarttua kun mun "menkat" on sellaista ruskeeta vettä tyyliin. Taitaa tulla taas lääkärireissu, mä oikeasti en voi uskoa, että mun limakalvo on ihan kunnossa, vaikka ne viimeks sitä väitti. Ja ihan kauheat supistukset ja kivut, ja mitään ei tuu ulos. :kieh:
 
Onnea täpläkäs :flower:
ralliperunalle tervetuloa takaisin!
Ja haaveilija stemppiä painoprojektiin ja käyhän kuulumisia kirjoittelemassa,vaikka taustailet.

ON: täällä kierto ihan alussa, kp3..eli ei kummempia päivityksiä :)
 
Suhveli :hug:
Mulla meidän tytön kohdalla myös sanottiin päivystyksen puhelinnumerosta että keskenmeno olisi.Eipä ollut,tyttö syntyi terveenä.Intin kanssa itseni 2 vkon päähän ultraan mutta en tiedä mistä veri johtui,tai eivät ainakaan sanoneet että alussa olisi 2 ollut matkassa.Tiedän siis valitettavasti tuon epäuskon tunteen jossakin määrin :/ Mutta otan teit iltarukouksiin äläkä itsekään unohda kääntyä yläkerran puoleen tässä asiassa :)
 
Joo-o,tosiaan ois voinu malttaa tähän päivään ja olla testaamatta:pikkuruinen vaaleanpunertavaa vuotoa tuli vessa-reissulla...Että näin taas täällä! :headwall: :'(

Nyt siis kp 22/17-28 ja varmasti kp 1 huomenna ja yk 5,uskokaa vaan! :( |O
 
Täpläkäs onnea :flower: :heart:

Tipetsu :hug:

Minku K: ju minä rakastuin täysillä tähän pakkaukseen ja haluan sen, kunhan tässä nyt raskautuisi ja saisi sen lapsen/lapset elävänä syliin ja siitä eteenpäin.

muutes ei tänne kummempia taitaa olla dpo7 menossa? ko 18 ainakin , ens viikon lopulla testaan et onko vappu iloinen vai sitten "märkä" :whistle:
 
Paljon onnea Täpläkäs! :flower: :flower:

Ja :hug: niille, joilla kierto on lähtenyt alusta.

Napakissa, terveisiä täältä toiselta dolly partonilta....!
Nyt siis ois kp25/28-32 (dpo8). Mahassa on kyllä nyt menkkaolo. Että saapa nyt sitten nähdä, kuinka tässä käy. Lisäoireena on tullut se, että pulssi alkaa kiihdytteleen tosi vähäisestä ja maailma pimenee helposti seisoessa. Mulla on normaalistikkin alhainen verenpaine, mikä tekee nuo oireet normaalistikkin yösnoustessa, mutta nyt siis myös jo ylhäällä jonkin aikaa oltua. Kuopukseltahan raskauden eka merkit oli just nämä ja näillä main kiertoa, paitsi että silloin ihan pyörryinkin.

En varmaan saa näppejä pidettyä erossa noista testeistä ens perjantaihin...Mutta jos ees tiistaihin, jolloin tulee se 28kp täyteen!
 
Suhveli :hug: ja voimia loppuraskauteen =)

Lily-jane pahoittelut menkoista ja iso :hug: Kannattaa käydä lääkärissä jos omasta mielestä ei ole kaikki kunnossa. Kyllä ne siellä sitten tutkivat

Tipetsu :hug: ,älä vielä luovuta

Minkuk ja mutzilla kävin myös kattoo äippäpakkauksen ja oli ihanan näköinen, voikun plussa nyt tulis niin vois vielä tuon pakkauksen saada ;)

Aurinkoista sunnuntai päivää kaikille :wave:
 
ONNEA TÄPLÄKÄS :flower: :wave: Ihana juttu, ei voi muuta sanoa!

MinkuK Joo mä tykkäsin todella paljon niistä ihanista väreistä. Paljon enemmän värejä kun mun -08 pakkauksessa. Ja tuo haalarikin aivan ylisöpö! Mutta jos meille tärppi käy niin varmaan otetaan rahana se etu koska noita vaatteita on todella paljon :(

Tipetsu :hug: malttia malttia, ei saa heittää kirvestä kaivoon ennenku ne menkat kunnolla pyrhältää paikalle. Mikä siel on nyt tilanne?

Lily-jane :hug:

Liliannella tuntuis noita oireita olevan... Mutta tuosta huimauksesta, miten verensokerit? Joillakin jopa tietyssä vaiheessa kiertoa ne käy todella alhaalla, ettei tuo huomaus johtuis nyt sitten siitä? Mulla on itellä helppo tarkkailla omia verensokereita kun on viime raskaudesta jäänyt tuo mittari kaappiin. Mutta enpä ole mittaillut...

Tääne ei kuulu yhtikäs mitään hyvää ainakaan... Mulla otsaontelontulehdus ja vahvat kipulääkkeet plus antibiootti. Jos ei ole huomenna kipu poissa niin joudutaan tod.näköisesti poraamaan reikä kalloon ett saahaan neste pois tuolta... Hyvin nuo lääkkeet vie sen kivun mutta niitä pitää syödä sit ihan tosissaan, todella paljon.
Töttötörööö ja wooots wooots!
 
Äitiyspakkaus oli muuten ok, mut ne pari vaatetta iski silmään, vihaan oranssia ja keltaista ni tiedätte varmaan mitkä :|

Tipetsu tuliko täti vai oliko jotain omituista vuotoa vaan?

ON: Tääl on tissit edelleen kipeät ja turvonneet, näen omituisia unia, palelee, lämmöt on 36.9C, alavatsaa nippailee, pissattaa usein mut ei oo tulehdus ja hieman taas hiivamaista oloa. Dpo 5. Jos testais vappuaattona aikasintaan ellei sitä ennen rupee vuotaa.
 
Uusi äitiyspakkaus on kyllä aivan ihana. Äitiyspakkauksesta tuli mieleen, että olenkohan mä vähän elänyt jossain omassa pienessä kuplassa, kun vasta vauvakuumeiltuani tajusin yhden jutun. Mä olen nimittäin jo jonkin aikaa ihmetellyt, että miten niin monella on se sellainen punainen hymynaamahelistin :LOL:

Nomutta, eipä sitä ole aiemmin tullut tutkailtua äitiyspakkauksia sen tarkemmin :D

Huomenna eka virallinen kp1, vähän jänskättää miten luomukierto lähtee käyntiin :)

Paljon voimia kaikille ja aurinkoista sunnuntaita!
 
Oikein aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Suhveli mukavaa kun kertoilit kuulumisia, oikein vahvaa liimaa ja jaksamista teille loppuun asti

Täpläkäs kamalasti onnea!!!!

Ralliperunalle iso :hug: Pääasia että nyt alkaa jo helpottaa.

Lily-Jane
mä olen miettiny ihan samaa ton luteaalivaiheen ja menkkojen runsuuden (tai tässä tapauksessa niukkuuden) kanssa. Että vaikka muuten kaikki meniskin hyvin, mutta jos luteaalivaihe noin 10 päivää ja menkat niin niukat että 2 päivässä ohi niin eihän sinne voi mitään tarttua matkaan. No huomena ehkä sitten vähän viisaampi kun se gynen aika.

Mitenkäs teillä muilla noiden ovistikkujen kanssa? Kun mä sain viime kierrossa 2 päivänä yhtä vahvat viivat ovistikkuun ja nyt tänään oli yhtä vahva viiva kun kontrolli. Ei silti ole mitään ovisoloja ja luulen että huomenakin saattaa viiva olla yhtä vahva. Niin että ootteko huomannut onko se ovis tullut lähempänä ekaa vai tokaa vahvaa viivaa? Tajuaakohan kukaan mitä mä sepostan...Huoh:)

Täällä eletään siis kp 12/23-28 ja ovista ootellaan ehkä huomiseksi/tiistaiksi. Toivotaan että saan ton miehen kellistettyä tänään. Ollut taas aika paljon ongelmia sillä saralla :(
 
Kiitokset kaikille onnentoivotuksista! :)

Olo on vieläkin vähän epätodellinen. Vielä en ole toista testiä tehnyt, kun lähdettiin viikonlopuksi reissuun toiselle puolelle Suomea heti testin jälkeen. Lily-Jane, laita vaan mut plussanneisiin. Uskon ja toivon, että tämä pienen ihmisen alku jaksaa menossa mukana. Katselin tuossa, että laskureiden mukaan laskettu aika osuisi juuri vuoden vaihteeseen. Jännää.

Näin ekakertalaisen silmin tuo äitiyspakkaus vaikutti tosi toimivalta. Tykkäsin paljon myös väreistä, ruskea ja oranssi ovat mun mieleen.

Plussatuulia kaikille! :)
 
Nelli-86 Mä oon miettinyt ihan samaa, etenkin kun mulla se luteaalivaihe ei IKINÄ oo 14 päivää, hyvällä tsägällä 12 välillä, joka on normaali vielä, mutta yleensä 10-11. Ja viimeksi kun olin gynellä niin ne ultras ja sano, että limakalvo on kyllä paksuuntunut, kp 21 se oli 7,8 mm. Nyt kun oon googlettanut, niin se on sillä rajalla. Mulla menkat kestää siis päivän (eikä runsaana) ja kaks päivää tulee sellasta tuhrua. Öisin pärjäisi ilman mitään sidettä. Ja koska mulla on ennen ollut normaalit menkat (tää niukkuus alkoi joku vuosi sitten) niin tiedän mitä normaalit menkat on, ja nää EI oo normaalit!

Unikeiju Niinkun tossa yllä selitin niin eli tutkittu on, mutta jotenkin se lääkäri ei ottanut mua todesta kun yritystä vaan 6 kk takana. Haluaisin toisen mielipiteen.. musta nimittäin ei tuu ollenkaan "tuoretta" (yäks) verta vaan pelkkää ruskeeta vesimäistä vuotoa ja ihan vähän tummanpunaista limaa. (Sori :D ) Sä kun oot käynyt tossa IVF:ssä, niin mitä ne on sanonut tosta limakalvosta? Miten muuten siellä, mitkä pp:t sulla on nyt menossa? :)

Plussatuulia NapaKissalle, Liliannelle ja kaikille muille :heart:

Missä Vaniljainen on? Sullahan on kohta testipäivät :)

Mukavaa sunnuntaita!

:wave: Lily ja kp 2 |O
 
Hei kuulkaa muruset. Unohdin kertoo omituisen jutun eiliseltä. Eli dpo 4 illalla ilmesty omituinen juttu. Olin himoillu karkkia koko päivän, nähny unia karkista(no en ehkä ihan) ja kuola valu ku mietin et illalla haetaan leffa ja karkkia. Noh, illalla sit tosiaan haettiin leffa ja irtokarkkeja, pääsin sohvalle asemiin viltin alle ja sormet syyhys repiä karkkipussia auki. Noh, avasin pussin, söin kolme karkkia ja ne rupes ällöttämään niin paljon etten pystynytkään syömään enempää. MITÄÄÄH?? Mitä tää nyt on?

Äsken jumppasin, kävin suihkussa ja söin, ja nyt taas oksettaa ja ällöttää tosi pahasti. Oonko mä luulosairas HULLU? Kauheesti oireita olis mut piru ku ei viel voi testata. Mitä jos vaan kuvittelen kaikki?
 
Heips..

Onnea kovasti, Täpläkäs. :flower:

Hoih. Eilen sitten alkoi menkat. Kierto oli siis 29 tällä kertaa. En kerralla teen testin sitten, kun menkat on myöhässä viikon. Se negan näkeminen on vaan niin kauheeta.

Taidan taustailla jonkun aikaa. En tiedä, miten tää meidän yritys nyt etenee. Ukko ottaa hirveesti stressiä, kun mä stressaan. Enkä voi sitä siltäkään piilottaa, kun ei oo ketään muuta jolle pahaa mieltä purkaa. Saa nähdä, meneekö koko yritys nyt tauolle joksikin aikaa. Ukosta tää on kiinni, jos se ei oo valmis, ni sitten ei oo ja mä en sitä voi pakottaa. :ashamed:

Mutta palaillaan. Ilmottelen taas itsestäni, kun jotain ilmoteltavaa on. Plussailkaahan munkin puolesta.
 
näkyykös dpo 12 päivällä (kp24/28-30)jo mahdollinen raskaus jos on raskaana? kun se päivä ois just ens perjantai ja vappuaatto ja ois mukava tietää ollaanko vaiko eikö olla raskaana :wave: mulla jo testit kaapissa kolkuttelee ja tänään taitaa olla dpo7 vasta |O ja nytsit lämmöt heittelee siellä 37 asteessa ja päällekin ja flunssainen olo ei oo..paleltaa vaan pirusti, peukut ha varpaat pystyyn et ois matkalainen mukana ja pysyis loppuun saakka :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NapaKissa:
Hei kuulkaa muruset. Unohdin kertoo omituisen jutun eiliseltä. Eli dpo 4 illalla ilmesty omituinen juttu. Olin himoillu karkkia koko päivän, nähny unia karkista(no en ehkä ihan) ja kuola valu ku mietin et illalla haetaan leffa ja karkkia. Noh, illalla sit tosiaan haettiin leffa ja irtokarkkeja, pääsin sohvalle asemiin viltin alle ja sormet syyhys repiä karkkipussia auki. Noh, avasin pussin, söin kolme karkkia ja ne rupes ällöttämään niin paljon etten pystynytkään syömään enempää. MITÄÄÄH?? Mitä tää nyt on?

Äsken jumppasin, kävin suihkussa ja söin, ja nyt taas oksettaa ja ällöttää tosi pahasti. Oonko mä luulosairas HULLU? Kauheesti oireita olis mut piru ku ei viel voi testata. Mitä jos vaan kuvittelen kaikki?
Mulla on noita oireita just oviksen ja menkkojen alkamisen aikaan että tekee jotain mieli ja ei teekään :(
 
Täällä vaan ollaan ja ihmetellään.Vuotoa tullu sen verran tänään et pitäny valkosesta vesskipaprusta tihrustaa nähdäkseen siinä väriä.Siis tosi haaleeta vuotoo..kp 23/17-29 menossa ja lämmöt onpi 36,9. Enimmillään oli pari pvää sitten 37,2.
Mä todella toivon,että se yks halee tippa jotain joskus kp 17 tietämillä ois ollu kiinnittymisvuotoo ja n. 3h kestänyt lievä menkkajomotus sit kiinnittymisestä johtuvaa!!
Se valkkarin määrä täs eräänä päivänä pupuilun jälkeen mua kyllä kans ihmetyttää.Sitä oli niin paljon ukkelin vehkeissä! :x :D
Omituisen alavireinen olo ollu. Ja noita pohkeita on särkeny jo ainakin 4-5pvää,tosi on myös pms-oirekin..Mutta jotenkin erilaista on ollu toi jalkasärky kun tavallisesti.Yleenssä jomottaa koipia niinkus navasta varpaisiin asti.

Toivossa on hyvä elää,sanoi lapamato!Mutta taidan kuitenkin tyytyä oottelee tätskyn saapumista..:(
Yäk,huomenna töihin,tänään viimenen lomapvä,eikä vois vähempää kiinnostaa!! |O

Ainii,mullekin saa listaan korjata 26v... :x :/ |O :D
 
Lily-jane mul on aina ollu limakalvo paksu sen takia varmaan runsaat vuodotkin. Muistelisin et lääkäri sanoi et paksu limakalvo olis parempi kiinnitymisen kannalta. Kannattaa olla "kovana" lääkärille et vaikka yritystä takana 6 kk, mut täytyis kuitenkin tutkia ja perehtyä paremmin asioihin.
Nyt olis menossa pp 11 ja kaikki oireet on hävinny. Tai oikeestaan alaselkä mielettömän kipee ja se merkkaa melkein aina menkkojen alkamista. Jos ei ala huomenna niin aamusta aattelin testailla kun yks herkkä testi on viel kaapissa. Saapahan sit soitettua klinikalle ja kysyä et miten noi lääkkeet voi lopettaa. Keskiviikkona olis se oikee testaus päivä, mut tiistaina oon lähössä äitini kanssa tallinnan päiväristeilylle =)

Mömmömmöö :hug: ja pieni palstailu tauko voi tehdäkin ihan hyvää. Palaile sitten takaisin kun siltä tuntuu. Jaksamista ja voimia =)

Mutzilla voihan se ollakin et tuossa vaiheessa jo näkyykin raskaus testissä. Voihan sitä vaik varmuuden vuoks testata ;)

Hyvää yötä ja kauniita unia...
 

Yhteistyössä