Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Huomenta tyttäret!Mikä teillä kaikilla on tilanne?Plussiako tullut? :) Täällä kai pitää tyytyä odottamaan väistämätöntä..Tissit on vielä kipeet mutta vajuneet jo,ei siis turvoksissa enää.Paleltaa kyllä ihan pirusti koko ajan.Eilenkin oli siällä 28.4 lämmintä mutta kun sohvalle istahdin koneen ääreen,niin pakko oli pian viltti kaivaa esille.Ukkeli ilman paitaa boksereissaan viipottaa ja mä viltin alla täysi vaatetus päällä! :D
Pikkusen vihleksii munista ja pohkeita pakottaa..Taitaa menkat tulla pian.Jos ei tänään ala,testaan huomenna silloin kp 25/17-29. Mielestäni ovis oli kp 9-11 kun kp 11 sain testiin melko vahvan viivan,mutta enää kp 12 ei tullut?

Mites muiden testipäivät?
 
Eipä tarvinnu aamulla testata kun yöllä heräsin siihen että verta valui :'( Ihan kun joku olisi hanasta vääntänyt :ashamed: Loppui tunnin kuluttua siitä kun oli alkanutkin ja sen jälkeen ei mitää. Ei merkkiäkään hyytymistä :x
Soitin aamulla klinikalle ja lääkkeitä joudun jatkamaan ainakin viel keskiviikkoon asti koska hyytymiä ei ole tullut joten ovat siinä uskossa et viel jotain olisi jäljellä...
Ite en kyl jaksa uskoa :'(
Taidanpa tästä vetäytyä taustalle ja aletaan miettimään miehen kanssa jaksetaanko enää uusiin hoitoihin lähteä vai joko luovutetaan :ashamed:
Nyt en pysty enempää kirjoittamaan kun kyyneleet valuu ihan koko ajan silmistä :'(

:heart: Oikein paljon plussa onnea teille kaikille ja toivottavasti teillä onnistuu paremmin kuin meillä :heart:

Teitä muistellen Unikeiju :heart:
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville ja plussatuulia.

ON: olen nyt vähän aikaa vaan taustaillut, kun on töissä ja kotona kiirettä. Kp on nyt 23/33(?). Mielestäni bongasin oviksen viime viikolla, mutta en ole varma, koska tikuttaessa ensin tuli kunnon kontrolliviiva ja testiviiva oli haalea kunnes yhtenä päivänä sitten sekä kontrolliviiva että testiviiva olivat yhtä haaleat. Olivat siis kunnon viivoja, mutta haaleita. Tiedä niistä sitten...

Unikeijulle oikein iso :hug: ja paljon jaksamisia!
 
Unikeiju Tulin ihan pikaisesti sanomaan, että olen niin pahoillani :hug: Toivoin teille sitä plussaa NIIN paljon. Mutta, ehkä lääkäri on olemassa, ehkä siellä vielä joku toivon kipinä on.. Yritä jaksella ja ottaa rauhallisesti tänään, toivotaan, että siellä vielä joku iso sissi olisi!! Iso iso hali!!!

Pakko lähteä kouluun, mutta ajattelin kertoa että sain soitettua itselleni ajan gynelle, ajattelin pyytää toisen mielipiteen noista menkoista, oli niin niukat ettei edes ole sellainen olo että koko menkkoja olisi! Sain ajan ensi torstaille, 6. päivä. Nyt kouluun!
 
Voi kurjuus Unikeiju :hug: Teillä onki sit vaikeat päätökset edessä.
Mulla päätökset liittyy nyt siihen et tilaisko jo jostain raskaustestejä valmiiks :D En oo koskaan tilannu.Kerta se on ensimmäinenki (toivottavasti myös viimeinen). Jos luomut alkaa ajallaan niin suunnilleen vkl alkais yk1.Oikeen jännittää :p
 
Voi, täällä on taas harmillisia yllätyksiä tullut ainakin Unikeijulle ja Lily- Janelle! :hug: Voimia uuteen kiertoon!! :heart:
Samaten isot voimarutistukset kaikille muille joilla kierto on alkanut alusta ja täti on riesana :hug: :hug:

Täpläkäs oli onneksi plussannut!! :heart: ONNEA HURJAN PALJON!!! Onnea tulevaan ja paljon tarrasukkia mukaan! :)

Nelli kyseli noista ovistikuista, eli mulla oli ainakin tässä kierrossa myös niin, että testasin vahvan plussan kp 17 aamulla ja kp 18 aamulla tunsin selkeesti miten ovulaatio tapahtui. Tämän jälkeen tein kuitenkin vielä sillon kp 18 testin ja se oli vieläkin melkolailla vahva, mutta ei ihan niin vahva kuin se edellispäivänä. Eli mulla ovis tuli aikalailla vuorokauden päästä siitä ekasta plussasta.

Minä olen tosiaan taas päässyt takaisin kotiin, oltiin koko viikonloppu kihlatun vanhempien luona ja lauantaina oli sitten ne tulevan anopin 60- vuotis juhlat. Oli tosi mukavaa ja melkein pystyin kokonaan unohtamaan oireiden bongailun, vähän tosin unohtamista häiritsi kihlatun siskon viisi vuotias tyttö, joka on aivan ihana!!! :heart: Se istui vaan koko ajan meijän sylissä kun ei oltu hetkeen nähty ja tuli ihana, mutta haikea olo, että kunpa meilläkin joskus vielä olisi tämmönen.. :ashamed: Oli ihanaa nähdä miten avokki hoiti ja leikki tytön kanssa, olen varma että hänestä tulee ihana isä!!

Mulla on jotenkin toivo mennyt tän kierron suhteen, ei ole yhtään raskautunut olo. Oireita ei ole juuri mitään, mahassa vähän juilii välillä ja tissit on kyllä turvoksissa, mutta ei oikeastaan mitään muuta ja noita en oikeen oireiksi pysty laskemaan.
Nyt on siis kp 29 ja dpo 11, mulla oli viime kierrossa luteaalivaihe vaan 12 päivää, joten ylihuomenna pitäis alkaa menkat, jos viime kiertoon on uskominen ja siitähän ei koskaan tiedä kun mun kropasta on kyse :kieh:
Ehkä tästä oireettomuudesta johtuen ei ihme kyllä ole mikään testausintokaan ollut, tosin nyt ehkä kyllä aavistuksen. Sitten kun taas mietin näitä mun olemattomia oireita, niin se pienikin into kyllä häviää, sitä negaa on niin kamala tuijottaa :|
 
Voi VEE!!! :( Teinpä nyt kuitenkin sen testin, vaikka ei mitenkään kamalasti edes houkuttanut, mutta ajattelin että edessä se p***a totuus taas on kuitenkin kun menkat alkaa, joten miksi sitä ei kohtaisi jo nyt. Testinä oli raskauskeijun David testi ja nega, kuten kyllä arvasin.
Ihan pienen pieni mahdollisuus on vielä, että testasin liian aikasin, mun kierrot kun heittelee 31 ja 39 päivän välillä. Onhan siinä kyllä sekin, että testasin vaan parin tunnin pidättelyn jälkeen päivällä...Tässä nyt koitan jotain vielä itselleni uskotella..Dpo kuitenkin jo 11 joten mun mielestä pitäisi edes haamua näkyä vaikka ff:n mukaan 44.7 % saa plussan tässä vaiheessa, eli alle puolet vielä joten ehkä sitä toivoa sitten vielä on...ARHG!! :'(
P***a fiilis.
 
Ja mä tein neitsytmatkan nettitestien maailmaan ja tilasin 5kpl raskaustestejä...ihan vaan valmiiks odottamaan :D Jostain pretest sivulta tilasin ku oli halvinta...Jos sit vaikka joskus pääsis testaamaan. Toivottavasti siinä kesäkuun alussa pääsis kuseksii niihin sitte =)
 
Paljon :hug: :ksia kaikille niitä tarvitseville!

Tänään on THE päivä, eli eka pilleripäivä ilman pilleriä. Harmittaa kun ei vielä tiedä omaa kiertoa, ei voi "optimoida" eikä tiedä koska vois mahdollisesti testailla jos niinkseen tulee...

Mulla oli nimittäin tammikuussa vauvakuume aika korkeassa huipussa (ei sillä, ei se juurikaan ole laantunut :D) ja luulen että mulla saattoi myös silloin olla kemiallinen raskaus tai sitten kyytiläinen tipahti tyhjennysvuodon mukana pois... En ole asiaa halunnut sen enempää miettiä, mutta silloin oli aika vahvoja raskausoireita ja laitoin ne vauvakuumeilun piikkiin... Nyt vähän pelottaa, että alanko mä sit ylianalysoida itseäni ja kehitän itselleni raskausoireita heti. Ja sitten petyn kun mitään ei tapahdukaan :(

Ärsyttävää tää kaikkimullehetinyt-asenne!! :kieh:

No, täytyy siis pupuilla paljon, onneksi mies ei ainakaan pistä pahakseen :LOL:
 
Unikeijulle oikein iso :hug: ja paljon voimia vaikeiden asioiden ja päätösten setvimiseen.

Vaniljaiselle myös :hug: jo ihan varmuuden vuoksi :) Vaikka onhan se vielä iso mahdollisuus, että plussaksi muuttuu kun noin vähän vasta oviksesta aikaa!

Mömmömmöölle myöskin :hug: . Olis kiva jos kuulumisia tulisit kertoilemaan. Ja jos kuumeilupuolelle tulet niin meidän joukkoon mahtuu aina. Siis mikäli edes taukoa pidättew touhusta.

Tipetsulla kuulostaa kyllä kamalan hyvältä! Susta varmaan saadaan meidän pinoon seuraava plussaaja :)

ON: Tänään siis kp 13/23-28 ja kävin siellä gynellä. Sanoi, että ainakaan noin päällisin puolin mussa ei mitään vikaa ole ja ultras myös. Just olin ovuloinut oikeelta puolelta (ei kyllä sanonut ihan tarkkaan). Mutta eilen ja tänään siis oon saanut tasavahvat viivat ovistikkuun, eli uskon että ehkä eilen illalla/tänään aamupäivällä on ovis tapahtunut. Ja eilen sain jopa miehen houkuteltua petipuuhiin...eli piinailut alkaa taas. Just ehtis menkat tulemaan ja loppumaankin ennen häämatkaa jos on tullakseen. Toivotaan ettei tule...
 
Yhden asian tässä itseään tutkaillessa huomasin, mun kohdunsuu on kova ja kiinni jess, toivotaan et se ois hyvä merkki, aiemmin se on ollu aana aaki, kierron kohdasta riippumatta, eli nyt todellakin toivotaan et matkalainen on sit matkassa :heart:

Unikeijulle :hug: :hug:
 
ON: Kp 11 ja tikuttamalla vahva ovulaatio. Sylkitesti negaa.. Tosin enpä enää luota sylkitestiin, se kun näytti kp5 pos ja kusitikut neg.

Nyt on tuntemustenkin mukaan ovulaatio ja koska tikuissa testiviiva on controllia vahvempi, niin nyt vaan p***maan eli jatketaan samalla illanviettotavalla kuin eilenkin :heart:
 
Vaniljainen Eikä :( Odota vielä pari päivää.. vaikka tiedän itse tunteen, se masentaa niin kovasti kun mielessään tietää, että se siitä sitten ja odotellaan menkkoja. :hug: Miksi meidän pitää odotella niin kauan?!

nelli-86 Mukava kuulla, että mitään vikaa ei päällisin puolin ollut! Ehkä meillä on vaan huonoa tuuria. Toivottavasti piinaviikot kuluvat nopeasti!!

samara88 Sielläkin alkaa piinailut nyt ;)

pokemoni Onnea yrityksen alkuun!!!

 
Täpläkäs Onnea hurjasti ja liimaa kyytiläiselle!

Unikeijun viestistä tuli ihan tippa linssiin :'( Voimia roimia!!

Täällä mennään samoissa Vaniljaisen kanssa. Mä en ole vielä testannut eikä varmaan tarviikaan. Nyt siis dpo 12 ja oireita ei niin mitään. Alamahaa on juilinut jo toista viikkoa mutta niinhän se oli viime kierrossakin. Viime viikolla meinas olla toiveikas olo kun vilutti ja jalkoja särki oudosti. Mutta nyt ei oo toiveita yhtään. Ääh. Muoks. Ja piti vielä Vaniljaiselle sanoa, että ei saa vielä heittää kirvestä kaivoon vaikka tiedän tasan tarkkaan ettei se oo helppoa. Mut viimeksi plussatessa mä testasin negan dpo 12 ja plussasin dpo 14. Silloin testasin vaan varmuudeksi että voin ottaa yskänlääkettä. Hain apteekista testin ja yskänlääkkeen ja juomatta jäi sitten.

Haleja kaikille tarvitseville ja plussia testeihin!!
 
Niin ja Tipetsu nyt voisi sen plussan meille esimerkkinä näyttää :whistle: Toivon kovasti että oireet on sitä itteensä. Hyvältä ainakin kuulostaa!

Mömmömmöölle lähetän halit ja toivon kaikkea hyvää. Kiva olisi tosiaan joskus kuulla sinustakin.

Gallup Helsingissä asustetaan ja itse olen täältä kotoisinkin.
 
Itse olen ruotsissa syntynyt ja 5 vuotiaana paluumuutettiin takas suomeen, ensin tuonne oulun lähelle ja sitten tänne savoon, nyt asusteltu Suonenjoella viimiset 12 vuotta

Lilianne :hug:

Kyllä oli aamulla tiukkaa etten ottanu testiä kauniiseen käteen ja testannut, ei se vielä kannata :whistle:

btw: oviksen mukaan laskettu aika ois sit 8.1 jos tärpännyt :whistle: muuten 12.1 kuukautisten perusteella...öyh, paha olo :snotty:
 
Huomenta. Mikä ihan hirveen pilvinen ja sateinen ilma, mut ei se mitään. Tääl ois dpo 7 ja oireita paljon edelleen. Kukaan ei vaan mua ota enää todesta ku viime kuussa meni kesken :( Noh, enivei.

Gallup Porissa asun ja olen koko ikäni asunut.

Plussaonnea murut!
 
Täällä tuntuisi moni tarvitsevan halauksia ja hyvää mieltä paketissa! :hug: kaikille tasapuolisesti!

Galluppiin me asutaan Rovaniemellä. Olen syntyjäni Oulusta ja oon asunu aiemmin Limingassa, Jäälissä ja Tyrnävällä. Mutta täytyy todeta usean muuton jälkeen että Rovaniemellä on koti :heart:

Täällä ei tapahdu mitään kummoista. Otsaontelon tulehdus on hellittänyt. Oikeesti tuntui siltä kuin otsasta ois revitty paloja irti, niin kauhea se kipu oli!! Onneksi oli vahvat lääkkeet.
Ovis ois varmaan tuossa vapun jälkeen. Sunnutaina kp12. Ovistestejä on kaapissa pari joten testaan varmaan perjantaina. Jos tulee vielä yksiki lyhyt kierto niin pitää varata aika gynelle.


Ketkä siis testailee kohta?? Käsi ylös? Jää vähän epäselväksi kun tekstiä on tullut nyt niiiiiiin paljon :kieh:

Plussaonnea!!!! :heart:
 
Sateista ja harmaata huomenta. Ihme kyllä, mulla ei mieli ole harmaa, vaikka selkeästikki menkat tekee kovaa kyytiä tuloaan ja mun "raskaus"oireet ovat kuin ovatkin osoittautuneet pelkiksi tavis hormonikiertoon kuuluviksi oireiksi. Onneksi meillä on tällä hetkellä elämässä niin paljon kaikkea muutakin, ja yritys tosiaan ihan alkutaipaleella, niin on vaan ihan mukava jatkaa tätä yrittelemistä ja jännäämistä! Ja onneksi meillä jo on kolme ihanaa kullanmurua! Kyllä niissäkin hommaa ja hoivaamista riittää! Joku kysyi joskus, minkä ikäisiä meidän muksut on, niin vanhin täyttää pian 10, keskimmäinen on 7 ja pienin vasta 4.

Mutzilla, Catalina, Tipetsu ja kaikki muutkin, joilla testailuhetket käsillä d =) b
Ja Vaniljainen: jospa kuitenkin vielä plussaksi muuttuis....!d =) b myös sulle!
 
Huomenta kaikille minunkin puolestani :wave:

Pokemonille toivottelen tärppionnea heti alkumetreiltä asti :heart:

Mukavaa kuulla, että Nellillä vaikuttais kaikki olevan kunnossa! :hug: Toivottavasti pian olisi onni myötä! :)

Mutzillalle pidän paljon peukkuja, koska meinasitkaan testailla? :)

Liliannelle SUUREN SUURET halit! Hyvä, ettei mieli ole matalalla! :hug:

Näyttipäs Samaran ovistikut hassusti ristiin..Mutta kantsii tosiaan kuulostella myös niitä kropan oireita ja yhdessä testin kanssa sitten löytää se ovulaatio sieltä :)

Lily-Jane No niinpä!! Jos se täti sieltä taas tulee niin mä kyllä masennun totaalisesti.. :( Kiitos kuitenkin kannustuksesta :heart:

Catalialle kiitos lohduttavista sanoista!! :heart: Jospa se tosiaan vielä muuttuisi plussaksi mullakin..

Napakissa ihanaa että on oireita! Jospa tämä kiertosi olisi onnekkaampi :heart:

IkanderinMilja mukavaa, että olet paranemaan päin! Voin vaan kuvitella miten kamala tuo särky on ollut :eek:

Se ois nyt sitten täällä kp 30 ja dpo 12. Jos se täti kakkapää sieltä taas tulee, niin sen pitäis tulla näinä päivinä. Olen kyllä jotenkin ihan siipi maassa, raskausoireita ei ole sitten mitään, jos oikein hakemalla hakee niin rinnat on turvoksissa ja nivusiin vihloilee välillä mutta siinä ne sitten olikin. Paitsi että ai niin, eilen illalla nukkumaan mennessä tunsin mahassa oudon kuuman aallon. Mutta on kyllä semmoisia tuntemuksia vatsassa, että plörinäksi meni tämäkin kierto ja täti tulee taas kohta. Jos nyt kävisi niin mahtavasti ettei tätiä kuuluisi perjantaihin mennessä, niin testaan perjantaina aamulla.
Huoh. Se olis sitten seuraavaksi jo yk 6 ja alkaa tuntua, että haluan että mut tutkitaan paremmin limakalvojen ja muiden osalta :snotty:
Kiitos kaikille tsemppauksista, tää on ihana paikka!! :hug:

Parempaa plussausonnea muille, täällä on onneksi monella jännät päivät käsillä!! :)

Ja ainiin siihen galluppiin: Eli mä olen syntynyt Paraisilla, lähellä Turkua ja asustelen nyt Jyväskylässä. Muutettiin takaisin tänne joulukuun alussa, sitä ennen asuttiin melkein kaksi vuotta Espanjassa, Madrisissa :)
 
En oo testannu,eikä taida tarvita,menkkajomotusta onpi ja sama vuoto jatkuu.Ihmettelen kyllä kyn se ei oo semmosta paksua,vaan vesimäistä..

Noh,ehkä huomenna jos tarvii.

Plussaonnee!!

Ai niin,Kuopiosta ollaan! :wave:
 

Yhteistyössä