Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

NeliApinaJospas ne menkat ei tuu ja terot on toiminu!! ;)
nelli Ihanaa että mytty voi hyvin ja kaikki on hienosti!Onnea vielä! :hug:


Mä täällä tuskailen,että missä mennään,siis oviksen suhteen!
Te kenellä nänni-arkuus kuuluu ovikseen,niin missä vaiheessa se teillä tapahtuu?Ennen ovista,sen aikaan vain heti sen jälkeen?

Mulla nännit nyt kolmatta päivää arat,mutta ovis vihlontoja tuntunu vain vähän.Menkkajomotusta kylläkin! :eek: Siis varmastikin clomit aiheuttaa noita mahakipuja,mutta nyt tuo "hukassa" olevan ovis mietityttää,ukkelikin pihtaillu 2 pvää,prkl! Ärsyttää kun clomit apuna ja puputteluja varmaan jotain kp 5-8 aika paljon ja sit vielä kp 11,niin nyt sitten otolliseen aikaan hiljasta! :kieh: :headwall: |O Nyt kp 14/17-28
 
Tipetsu: Mulla alkaa nänniarkuus heti päivä tai pari ovulaation jälkeen ja loppuu päivä-pari ennen kuukautisia. Luulisin ainakin että alkupäivä on tuo, en tikuta ovista niin ihan varmasti ei voi tietää. Sanotaan näin, että kun kierron keskivaiheilla seksihalut pikku hiljaa lakkaa, niin samoihin aikoihin kipeytyy rinnat ja nännit.
 
Nelli Ihania uutisia :heart: Nyt otat iisisti ja nautit raskaudesta, ei se turha huolehtiminen mitään auta! :)

Novelle Onnea miehen kaatoon, toivottavasti siimahännät löytää perille ;)

Tipetsu Nännien arkuus (ei oo joka kierrossa mulla) tulee mulle 1-2 päivää oviksesta, ja yleensä samana päivänä kun on ovis mulla tuntuu sellasta "säkenöintiä" rinnoissa, vähän niinkuin pieniä sähköiskuja. Vaikea selittää :D

Kp 2/28-30... |O Noh, tää eka viikko menee aina nopeasti ennen ku alkaa odottaa sitä ovista. Aika hassua, oltiin autossa ja mies yhtäkkiä vaan sano mulle, että hän olisi ihan valmis jopa adoptoimaan lapsen. Yhdellä tuttavalla on kaksi adoptoitua lasta ja mies oli jutellut pitkään tän perheen kanssa ja jotenkin "innostu" asiasta. Oon tosi onnellinen, että se on tota mieltä, koska mulla adoptio on aina ollut mielessä, mutta vasta biologisten lasten jälkeen. Sanoin sille, että jos nyt ei tärppää ikinä niin onhan niitä kaikkia hoitoja, mutta mua jotenkin lämmitti toi sen spontaani kommentti. :)
 
Huoh. Mä tääl kuvittelen jo kaikkea ja sitte mun JÄRKI huutaa tuolta että hei kamaan, vuosit 17 päivää, menkat tulee vaan myöhässä tällä kertaa.

MUTKU Nyt ois 30/27-29 ja nega tuli, ilmeisesti dpo 12 ja tissit kipeet ja mahassa tuntu eilen tosi omituisia kipuja munasarjojen kohdalla. Ja tosiaan nyt kuvittelen et ois jotain tsäänssejä ja oon tyhmä enkä saa tätä pois ja AAAARGH :headwall:
 
Just niin Napiksellehan mä sen tarkotin,enkä sulle NeliApina,sorry! Mutta sullekin toivon plussaa!

Eli nänni-arkuus tulee oviksen jälkeen teillä.Näin olen itsekin lukenut kroppaani että nännit kipeytyy oviksen jälkeen-menkat.Justjust, eli mulla ois ollu jo kp 8-10 ovis??! :eek: No,toi kp 10 ihan normi,mutta jos aiemmin,niin onpa lyhyt kierto taas tulossa! :headwall:
Mäkään en ovista tikuta,ehkä ensi kierrossa jos tarvii,niin tuo nänni arkuus siks kiinnosti,että missä vaiheessa se muilla ilmenee.
Hitsit,jos ovis ois ollu kp 8,niin nythän on jo dpo 7 :D
Jee,puputtelu ehkä osu just oikeeseen aikaan!!!Jännäily alkakoon!! :LOL:
 
Tervehdys pitkästä aikaa...

Täällä onkin moni plussannut joten OIKEIN PALJON ONNEA JA PALJON VAUVALIIMAA MUKAAN :heart:

Omia kuulumisia tulin kertoilemaan...
Mulla viimeisen keskenmenon jälkeen ei taas menkat meinannu millään alkaa joten lääkkeillä jouduttiin avittamaan. Nyt ei enää uusiin hoitoihin lähetä se oli meidän molempien yhteinen päätös vaikka henkisesti päätös koville ottikin minulla :'(
Nyt nautitaan lasten kanssa kesästä B) , vaikka lämpöisemmät ilmat voisi olla.

Hyvää juhannusta kaikille ja oikein paljon tsemppiä vauvan yrittämis puuhiin. Kyllä teille kaikille jossain vaiheessa se plussa tulee :heart:
 
tipetsu mulle tuli nänniarkuus ainaki oviksen aikaan. Nyt ei oo mitään muuta ku aika paljon valkkaria vaikka pitäis olla kuivaa kai? :x Odottelua siis vaan,kp 22 nyt ja luulen et toi ekan kierron 24 päivää ei pidä paikkaansa mut viim. ens viikon pe pitäis menkat alkaa jos on alkaakseen... No aika menee nopeesti ku on toi juhannus ja lomaki alkaa huomenna
B)

Unikeiju ihanaa kesää teille :hug:
 
Täälläpä on hiljaista nyt...Nostellaan vähän pinoa.

Onkos kivoja juhannussuunnitelmia teillä? Meillä on yhdet hääjuhlat juhannusaatolle, joten ei olla sitten muuten menossa minnekään. On ollutkin tosi paljon kaikkia juhlia nyt kesäkuussa, pitäisi varmaan varmuuden vuoksi vähän käväisät puntarilla välillä, ettei pääse paino vaan karkaamaan liikaa yläkanttiin kaiken herkuttelun takia =)

Ovisaika taisi mennä, ja se tuli hyödynnettyä mukavasti. Nyt taas vaan odotellaan...Ihmeitäkin voi tapahtua, toivotaan sitä.
 
On tosiaan hiljaista, ehkä kaikki on jo innoissaan lähdössä juhannuksen viettoon :) Me tullaan Suomeen huomenna ja luvassa on saunomista ja herkuttelua mökillä appivanhempien kanssa. Tykätään ottaa juhannuksena iisisti, kun niin harvoin pääsee saareen. Joten pitkiä iltoja, monta viinipulloa, mutta sellasta mukavaa yhdessäoloa. Ja noi miehen vanhemmat on tosi onnellisia, jos vietetään niiden kanssa aikaa. Sitten takaisin tänne ja gradun kimppuun. Mukavaa Novelle että sait oviksen hyödynnettyä :) Nyt tuleekin sitten ne pitkät piinaviikot. Mulla vasta kp 4 joten ovikseen se 10 päivää, mutta viikon päästä alkais peiton heiluttelut!

Tänne siis ei mitään uutta, menkat alkaa vähitellen loppumaan. Greippimehua tässä vetelen ja juhannuksen jälkeen todellakin varaan ajan sinne akupunktioon!

Mukavaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille

:wave:
 
Hyvää juhannuksen odotusta kaikille!

Novelle: Ei ole kovin kummoisia juhannussuunnitelmia, kun asun ulkomailla, eikä täällä juhannusta vietetä. Sama juttu kävi esimerkiksi viime joulun kanssa, meni viettämättä. Höh.

ON: Kp 2/24 menossa, yk 3. Tässä kuussa ei päästä kyllä oikeastaan yrittämäänkään, kun mies on matkoilla. Ensi kuussa sitten taas. Ihmeen positiivisesti kuitenkin suhtaudun tuohon, että menkat alkoivat. Pitkän pillereiden käytön jälkeen on tavallaan ihan kivakin vähän oppia tuntemaan omaa luomukiertoaan. Ainakin mun kierto on edelleen säännöllinen ja pituus noin 24 päivää, joten ei onneksi ole kamalan pitkä. Pääsee sitten taas yrittämään uudestaan pikemmin. Ei nyt sillä, että haluaisin olla vahingoniloinen kenenkään sellaisen kustannuksella, jolla on superpitkä kierto. :eek:
 
Me lähetään tänään äitille ja tullaan ens ti takas joten en varmaan käy täällä ku ehkä kännykällä,ihan vaan vähän :D sit ku tuun kotiin ni onki testauksen aika käsillä. Jos kierto ois 24 niinku viimeks ni menkat alkais la mut en usko kun luulen oviksen olleen niin et kierto oli 28-29.nyt kp23. Ehkä voisin ottaa yhen testin mukaan... Tänään alkaa loma kans B) Ainoo paska juttu et mies soitti aamul et sen mummo oli kuollu yöllä... Eli loma lähes pilalla,sen tiedän ku toi mies sellanen itsesäälissä rypijä :headwall:
 
Täälläkään ei kummia jussi-suunnitelmia.En jotenki tykkää näistä känni-juhlista..Itse juon ehkä 1-2-kk,enkä humalaan asti koskaan.Eli kaikki tämmöset juhlapyhät on mulle samanlaisia päiviä kuin muutkin.

Nyt ois kp 16/17-28. Just huomasin,että lämmöt on 37,1. Vitsit kun en oo mittaillu aimemmin. :headwall: Kiva kun tietäs millon se ovis oli!Nännit kipeyty kai kp 9-10 ja oviskipuja vain vähän,mutta menkkajomotusta tuntunu kylläki jossain kp 10-14 välillä.Semmosta painon tunnetta.Ja nyt noi lämmöt on koholla,mutta peitonheiluttelu-rintamalla oli hiljasta 3pvää,eli vain kp 9-12 heiluttelua!Ja nyt ressaa tuliko huti!!! Noh,ovis-ja r-testejä tulossa,että ensi kierrossa sit tikutan.Ostin mä kyllä siteitäkin jo varastoon,että kai sitä jossain alitajunnassa aina vaan varautuu menkkoihin..Äh,jos kp 8-10 ois ollu ovis,menkat alkas 30.6-2.7 aikana. En kyllä aio testata ennen 4.7,silloin ois kp 26 ja aikalailla menkkojen oikee ajankohta,jos muita kiertoja kattelee. Mulla keskimääränen kierron pituus ollu laparoskopian jälkeen 18pvää! :eek:

Noh,ei tässä auta kun ootella vaan!Plussatuulia kaikille ja hyvää juhannusta!!
 
Tipetsu Onko sun gyne ottanut mitään kantaa tohon lyhyeen kiertoon? En halua missään nimessä lannistaa sinua tms, mutta tuli vaan mieleen, että jos ovis on jo niin aikaisin, niin onkohan se kohdun limakalvo tarpeeksi paksu, että siihen kiinnittyisi mitään? Anteeksi kun kysyin näin, mutta luulisi, että ne antaisi jotain tuota limakalvoa tukemaan, kun noi clomitkin kai lukemani perusteella heikentää limakalvoa osalla. Mutta tärppionnea teille ++++
 
Lily-Jane,juu siis sairaalan lapsettomuuspolilla ollaan potilaina ja limis oli viimeks ultrassa kp 16 8 mm eli kuulemma hyvä.Eipä se siihen mitään kantaa ottanu..Olen kyllä aatellukin et ohut varmaan on kun kierroissa ennen leikkausta,alkoi aina tuhru jo kp 20 eli huonot tsäänssit varmaan kiinnittymiseen.Mutta eikai se auta kun vetää nyt clomeja ja syksyllä sit polille,ellen tule raskaaksi. Vuoden alusta sit hoidot.

Mutta nyt tällä hetkellä toivon et ois kiinnityny tänään.Kovaa menkkamaista kipua tuntui n. 1h.Piti särkylääkettä ihan ottaa.Luin juuri että kiinnittymiskivut ollu kovia menkkamaisia jomotuksia :)... :heart:
 
Tipetsu Toivottavasti oli nyt onni myötä ja jomotukset oli kiinnittymiskipuja. :)

NeliApinalle osanotto suruun.

Meille tulee juhannukseksi kaveriperhe ja pari muuta kaveria saunomaan ja grillaamaan. Eli rentoa meininkiä luvassa. Ajattelin jopa nauttia pari siideriä, vaikka ovis oli just. Vielä ei ole mitään tietoa siitä, olisiko tärpännyt. Sitten jos tutut oireet alkavat, niin jätän vähätkin maistelut pois.

 
Napakissa :hug: Varmaan vähän menkat myöhässä kun vuosit niin kauan :/ Nautitaan juhannuksesta!

Meep Kuulostaa hyvältä, tärppionnea!

Mä lähden nyt juhannuksen viettoon ja oon päivityspimennossa taas pari päivää. Plussatuulia ja hyvää mieltä teille ihanat!


:wave:
 
Ultrassa kävin,epäilin olevani rv 7,ei pystytty edes laskemaan millä viikolla olisin kun oli niin pieni,otettiin verikokeet.Sen mukaan olen rv 3-4 eli testasin positiivisen rv 2?!? :eek:

Alkio/VAUVA on oikeassa paikkaa eli ei ole kohdunulkoinen ainakaan..:)
2 viikon päähän saatiin aika uuteen ultraan jossa näkyy että onko siellä sitä vauvaa vai pelkkä pussukka vaan.. :/
 
Heippa! Minä tulin taas kurkkimaan tuolta odottajien puolelta.

Muutama mun kanssa täällä samaan aikaan olleista on näköjään plussanut taas. Onnea kaikille:flower:

Pahoittelut niille, joita ei vielä ole onnistanut :hug:

Unikeiju on tehnyt raskaan päätöksen. Voimia ihan kamalasti :hug:

Mulla on meneillään nyt rv23. Rakenneultrassa kaikki oli niin hyvin kun olla voi. Pikkusella on paljon voimaa jo liikkeissään, kun hän oikein on jumppatuulella niin liikkeet näkyy ja tuntuu ulkopuolelta. Sf-mitta on mulla jonkun verran käyrien yläpuolella. Mutta pikkuinen vastasi kooltaan viikkoja, joten ei ainakaan isoa vauvaa tarkoita. Ja onhan tämä mun mahani jo aika iso ottaen huomioon, että odotan esikoista (kuva löytyy sekä alku- että loppupuolen masukuvista ). Äidin miehen tyttärellä oli suunnilleen tämän kokoinen kun heidän lapsensa syntyi. Vaivoilta en ole säästynyt, mulla on luultavammin lantion löystymistä. Todella ikävä vaiva, välillä ei pysty edes kävelemään. Myös huimaamista on ollut, ja yhden kerran olen pyörtynytkin. Tosin nyt jo osaan elää tän vaivani kanssa, niin oireet ovat vähentyneet.

Hauskaa juhannusta kaikille ja onnea yritykseen! :)

Onnellinen tuleva äiti ja Hattivatti
 

Yhteistyössä