Kesälomalla ja TYLSÄÄÄÄ!!!

  • Viestiketjun aloittaja Tylsä mutsi
  • Ensimmäinen viesti
Tylsä mutsi
Ollaan nyt jääty kesälomalle miehen kanssa ja täytyy sanoa, että on todella tylsää!!! Ennemmin olisin vaikka töissä (vaikken työssäni kovin hyvin edes viihdy) !

Ei tämä paljoa muusta arjesta erotu, samanlaista olemista aamusta iltaan lasten kanssa, kuin olisin vapaapäivänä kotona. Herätään syödään aamupala, käydään puistossa, päikkärit..jne. Ei huvita enää mikään, miestäni en saa lähtemään mihinkään, kun nauttii vain olostaan kotona. Itse taas olen kurkkua myöten täynnä kotona oloa! Ja lasten kanssa yksin ei minuakaan huvita lähteä mihinkään, koska kahden uhmaikäisen kanssa meno on välillä aika raskasta...

Vali vali valitusta... :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Jätä toiset kotiin ja hurauta itse rannalle! :)
No kun ei täällä ole edes kunnolla auringonpaistetta.

Oma vikani kai, kun ei olla tehty mitään kesälomasuunnitlemia, mutta kun ajateltiin kerrankin viettää "stressitön" loma ilman suunnitelmia ja nyt mies vain nauttii maatessaan kotona. Enemmän passaamista minulle, helpommalla pääsisin jos olis vaan lapset ruokittavana...

Ja jos ottaisin auton ja hurauttaisin jonnekin, niin saisin vain kuulla mieheltä miten "käyn tuhlaamassa rahoja turhanpäiväisyyksiin ja bensoihin". :( Pihi mies mulla!
 
Mua kans aluksi ahdisti, kun kesäloma alkoi ja kaikki tuntui niin "arkiselta", samaa lastenhoitoa/kodinhoitoa. Meillä ei ole tänä kesänä kesälomareissuun mahdollisuutta, koska taloudellinen tilanne niin huono. Mulla päiviin on tuonut piristystä, kun olen hurauttanut autolla jonnekkin lasten kanssa ( mulla on kaksoset 3v1kk) esim. tänään käytiin Luukissa uimassa ja tosi kivaa ja ihanaa oli!!! =) Lapset ovat oppineet tänä kesänä uimaan uimarenkailla, koska olen heidän kanssaan käynyt rannalla melko usein B) Välillä on ollut tosi kivoja reissuja ja välillä ei ihan niin ( uhmaikäiset, kun on noi munkin lapsukaiset). Liikkeelle vaan! Mulla on ollut ainakin kivempaa noilla reissuilla ihan ilman tuota ukkokultaa, kun sillä on niin lyhyt pinna, että hermoilee pikku jutuista ja aikataulut voi määritellä ite =)
 

Yhteistyössä