~Kesämassut-07 syömään~

Moi
Me ollaan 13.-15.6. Tukholmassa, mutta kuten jo aiemmin kirjoittelin, niin tosi varattuja on viikonloput. Eli jos tuo viikonloppu käy useimmille, niin menkää vain, kyllä mie joudan seuraaville kinkereille mukaan. :)
 
Täällä tullut taas hieman hiljaista... eli mulla ei tää viikonloppu nyt su sovi, koska juhlitaan neitin synttäreitä... sit on juhannus.... Miten sitä seuraava viikonloppu?? Mulla on koko viikonloppu vapaa :D Ja itse asiassa olen muutenkin lähdössä la illalla ulos :whistle:

Millois sitten lasten kanssa taas? :)
 
Niin musta tuntuu, että me Niilon kanssa toistaseks jätetään noi lasten kanssa tapaamiset. Varsinkin jos ne on jossain kahvilassa. On jätkä sen verran eläväistä sorttia, että jo pelkkä junamatka on varmasti työn ja tuskan takana ja sit jos pitäs vielä pari tuntia jaksaa olla jossain kahvilassa aloillaan niin no way. Niilo ei todellakaan jaksa istua rattaissa, syöttötuolissa tai sylissä hyvä jos kymmentä minuttia. Jos keksitte jonkin paikan missä saa vapaasti mennä ja konttailla niin mukana ollaan!

 
Heippa

Ei sitten ilmeisesti olla huomenna menossa syömään?

Minä en valitettavasti pääse silloin kesäkuun lopulla tulemaan. Katsotaan sitten vaikka seuraavaa kertaa, jos vielä intoa tapaamiseen löytyy.

Se on kyllä varmasti totta, että yksi jos toinenkin lapsi alkaa olla siinä vaiheessa, että paikallaan olo ei innosta. Voidaanhan me toki miettiä, olisko mitään muuta tapaamismahdollisuutta. Esim. joku perhekahvila/avoin päiväkoti tms. missä lapset saisi olla vapaammin.
 
Heippa!
Harmi kun tapaamiset harvenee näin. Mutta tosissaan mulla on seuraavan kerran töistä vapaa viikonloppu vasta 19.-20.7. La 28.6. olisi vapaapäivä mutta silloin vietetään Alinan synttäreitä :heart: Meillä on koko perheen yhteisiä vapaita niin harvoin että musta ei varmaankaan ole teille seuraksi viikonloppuisin... :(

Toivottavasti joskus vielä nähdään!

-ebbuliini ja Alina
 

Yhteistyössä