KESÄMASSUT 2007

vois sitä tosiaan harkita, mut nyt en millään pysty venymään uuden pinon tekemiseen. vanhankin pinon siirsin seuraavalle tuolla odotuspuolella.
tässä on meinaa lähtö synnärille ihan koska tahansa :D

mut voin laittaa sulle yksityisviestiä sitte jos saan aikaiseksi pinon tänne tehdä. ollaan siellä sitte vaikka kaksistaan kertomassa kuulumisia :LOL: :LOL:
 
Pepsukka... Kerhossa oli teknisiä ongelmia, joten perustaja ei pystyny hyväksymään uusia ja sen takia siirryttiin omaan foorumiin. Sinne on kyl kaikki tervetulleita. :)

Jos joku viittii pinon tänne avata, niin varmaan löytys enempikin porukkaa jutskaamaan... Itellä ainakin tulee enimmäkseen täällä pyörittyä ja meinaa tuo toinen foorumi välillä unohtua. Eihän siitä haittaa ole, jos kahdessa paikassa jutustellaan. :)

Hanille tsempityksiä loppumetreille! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:
Okei, sisäinen blondi jyllää. Siis mihin foorumiin siirryitte ja miten sinne pääse: rekisteröitymällä vai ilman?
Vaatii rekisteröitymisen. Laitoin sulle aiheesta yksityisviestiä. (Voin laittaa muillekin, jotka haluu porukkaan takasi mukaan :) ) Sieltä löytää osan porukasta. :)
 
Myy, minä varmaan jo kiristän hermojasi. Mutta jos tarkoitit sitä aiempaa viestiä minkä laitoit, niin minä olen jo rekisteröitynyt, siitä tullut vahvistus mailiin, jossa lukee, että tulee vielä toinen viesti, että minut hyväksytty. Sitä helkkarin toista viestiä ei tule, ei millään...ja nyt en siksi pääse teidän kanssa sinne... :snotty: :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pepsukka81:
Myy, minä varmaan jo kiristän hermojasi. Mutta jos tarkoitit sitä aiempaa viestiä minkä laitoit, niin minä olen jo rekisteröitynyt, siitä tullut vahvistus mailiin, jossa lukee, että tulee vielä toinen viesti, että minut hyväksytty. Sitä helkkarin toista viestiä ei tule, ei millään...ja nyt en siksi pääse teidän kanssa sinne... :snotty: :'(
No voi harmi. :( Oiskohan nyt sitten niin, että foorumin perustajan pitää vielä hyväksyä ja se kestää? On ollu aika hiljasta siellä, mut voin käydä kurkkaamassa kuka se henkilö onkaan (kun en taas muista :ashamed: ) ja laittaa hälle yksityisviestiä. Tietää sit käydä tsekkaamassa. Toivottavasti pääset pian mukaan. :)
 
Joko oot Pepsukka saanut vahvistusviestin, että sut on hyväksytty foorumille? Entä Jonnakar? Ainakin ootte foorumin listoilla ja hyväksytyt sinne, että kyllä teidän pitäis päästä sisään sinne. Tulkaahan kertomaan kuulumisianne!
 
Täällä olisi myös yksi teidän joukosta joka on pitkään ollut pois palstoilta kun aikaa ei ole oikein riittänyt. Nyt tuntuu että välillä ehtii edes käymään tietokoneella. Eli olisi siis kiva kuulla teidän kuulumisianne. Eli jos joku viitsisi myös minulle yv:tä laittaa tuosta foorumi asiasta? Kiitos!
 

Yhteistyössä