**Kesämassut 2009 Helmikuussa**

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Ja nyt on huono omatunto ku aikasemmin tolleen kiukkusin ja vaahtosin :ashamed: Miksei koskaan voi olla ihan vaan tavallinen mieliala ilman sen kummempaa.
:hug: lohduttaako jos sanon että ymmärrän sua? noi fiilikset on täysin normaalit ja sallittuja. =) kyllä se siitä..

HS ja typy rv 26+2
 
Sisu saatpahan nyt sitten keskittyä rauhassa vauvan tulemiseen :D :heart:

Raffel mä sinuna kyllä sanoisin kovemmin niille siskoille,ettei sun herranjestas tarvitse aikuisten jälkiä siivota :eek: :hug:

Mammanpojat ei syytä huoleen :hug:


Eilen tuli äitiyspakkaus,ihanaa :heart:
Melko nopeasti,maanantaina oli Kelan päätös postilaatikossa ja pe hain postista,eli eilen =)

BV ja P 26+6
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Sisu saatpahan nyt sitten keskittyä rauhassa vauvan tulemiseen :D :heart:

Raffel mä sinuna kyllä sanoisin kovemmin niille siskoille,ettei sun herranjestas tarvitse aikuisten jälkiä siivota :eek: :hug:

Mammanpojat ei syytä huoleen :hug:


Eilen tuli äitiyspakkaus,ihanaa :heart:
Melko nopeasti,maanantaina oli Kelan päätös postilaatikossa ja pe hain postista,eli eilen =)

BV ja P 26+6
arvaa muuten olenko vieny edes ne kela-laput.. :whistle:
mit vit mun ongelma oikein on ku en saa itestäni mitään irti??? :eek: :snotty:
 
Heippa!
Ihanaa kun on viikonloppu. Kaksi vikaa viikkoa oli töissä ihan mahdotonta, ylityötuntejakin kertyi 12... jotenkin niistä näköjään selvisin ja onneksi olin terve, vaikka monenmoista kuumetta yms. töissä aika paljon ollutkin. Nyt kyllä huomaa että on ihan väsy ja jalat poikki (jo eilinen ilta meni sohvalla...)
Mies on äijäporukalla mökillä, ettei ihan helpolla pääse kun on näiden kolmen ipanan kanssa koko viikonlopun. Toisaalta nuo koululaisethan ovat jo omatoimisia ja reippaita, 2v saa sitten leikittää, katsoa perään, ja "passata" ihana toki hänkin.

Meillä on seksielämä ihan kuolutta, olen iltaisin ihan väsy töiden jälkeen ja menen samaan aikaan nukkumaan kun 2v, joskus 10-11 ja nukahdetaan yleensä samaan aikaa, aamulla sitten herätys klo 7. Viikonloppuisin olis paremmin aikaa, mutta mies usein töissä tai sitten en vaan jaksa. Mies ei onneksi nipota, vaikka tiedän että haluis kyllä. Ärsyttävää kun itselllä on halut ihan nolla, olis helpompi kun olis haluja niin ainakai sitä joskun ajan jostain löytäisi. Tietty nää on ihan henkilökohtaisia juttuja, en noin muutenkaan oo hirveän aktiivinen seksin suhteen, mielummin nukun =) (juu, oikein joka miehen unelma sängyssä...)Mites teillä muilla? (ja usein lehdissä lukee että nainen on raskaana just kaikkein halukkaimmillaan...)

äippäpakkaus, tai otin rahana mutta kuitenkin, ei ole vielä tullut. Tilasin sen varmaan jossain 10 päivä helmikuuta, no eipä sillä nyt niin kiire ole, kiva silti että tulee vähän ekstraa. Nykyisin on näppärää kun voi netistä seurata heidän päätöksiään. Äippärahan päätöstä joudunkin odottamaan kun haetaan se sitten "viime tipassa" kun haen viimeisten kk mukaan ja mulla nousi palkka jonkun verran helmikuussa joten sais edes siltä helmi ja maaliskuun paremmat liksat vähän vaikuttamaan tukeen.

Mies kuuli just että hoitovapaasta huolimatta sillä on kk kesälomaa (heinäkuun alusta elokuun alkuun), sitten kun sää ton 3 viikkoa isyyslomaa niin aika kiva kesä tulossa. Saadaan kaikki olla yhdessä melkein kaksi kuukautta. On mietitty sitä että mies vois ottaa ne kolme viikkoa vaikka tohon elokuukun, kun menee kuitenkin töihinkin vasta toukokuun alussa niin ei muutenkaan tarvi olla kun kaksi kk töissä ja jää lomalle. Pärjään kyllä vauvan ja isompien kanssa kotona sen alkuajankin ihan hyvin.
Ensi kesänä mies saa sitten taas kk kesäloman ja sitten ottaa sen lopun vanhempainvapaasta (kun mä olen kesälomalla) ja saa taas olla kaksi kuukautta kesälomalla =) Mä olen jo kaiken suunnitelut ihan valmiiksi =)

Tulipas taas höpistyä. Nyt pitää laittaa vähän 2v aamupalaa.... Mukavaa viikonloppua kaikille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Ja nyt on huono omatunto ku aikasemmin tolleen kiukkusin ja vaahtosin :ashamed: Miksei koskaan voi olla ihan vaan tavallinen mieliala ilman sen kummempaa.
Juu, mutta mä olisin vaahdonnut vielä enemmän, mä en yhtään kestä tollasta "passaamista" isoille ihmisille (enkä oikein pienemmillekään jos jo osaivivat tehdä hommia mutta eivät viitsi) Ehkä kannattais ihan suoraa sanoa että tehkää te tämä mä teen tämän jne.
Musta tuntuu että miehen pikkuveli (joka on 10v nuorempi) ei vieläkään oikein tajua että jos tulee yökylään niin ei voi vain maata meillä koko päivää ja astella sitten ruokapöytään... Ei tänne tarvi työjuhtanakaan tulla mutta: itse vois laittaa petinsä valmiksi, viedä likaiset astiat koneeseen, jos tuo itselleen karkkipussin mukanaan niin voi tarjota (tai sitten tuoda lapsille jotain pientä karkkia) jos kaikki muut tekee vaikka lumitöitä pihalla voi tulla auttamaan eikä nököttää tietokoneella, jos häntä kuskataan edes takaisin pitää edes kiittää jne...

Että erittäinkin hyvin ymmärrän että vähän pinna kiristyy (ja eritoten jos toisten asenne on "huono")
 
Täällä on oltu pari päivää saikulla ja eilen sitten kompastuin omaan koiraani ja kaaduin! Onneksi tulin ihan suoraan polvilleni ja käsien varaan, mut kyllä silti pelästytti. Kun muutenkin on noitten supparetten ja kipujen takia oltu pois töistä ja sitte käy tolleen. :|

Kekkeri kyseli seksielämästä. Meillä on selvästi vilkatunut tuosta tammikuun alusta, mut ei sitä siltikään aktiiviseksi voi sanoa.
Mutta kivut ovat hellittäneet sen verran, että seksistä pystyy taas nauttimaan, vaikkakaan huipulle asti en pääse, vaikka normaalisti pääsen. Olen miettinyt, että pelkäänkö sen aiheuttavan supistuksia tai vastaavaa ja jännittää eikä sen takia ´"onnistu"?

Mutta muuten voidaan ihan jees.

Bree ja Kerttuli 25+0
 
Täällä seksi maistuu aina usein,olipa raskaana tai ei :heart:

Meil pikkuiset käy nukkumaan nykyään jo klo 19 ja isommat nukahtaa klo 21 joten aikaa on kivasti ilta ysin jälkeen olla kahden.Nyt kun oon päässyt työharjoittelusta aiemmin liki joka päivä,ollaan hyödynnetty miehen kans nekin hetket vetäisemällä jossain pikaiset :D

a-mam ja mimmi rv 26+5 :heart:
 
Seksiä tekkee miel melkein kokoajan.. :snotty: Mullaki ihan sama onko raskaana vai nöy ni himot on kyl kohillaan :ashamed:

Brianna Ota vaan ihan rennosti! Se iso O on vaan hyväksi ellei seksiä oo ongelmien takia kielletty =)

Pitäs lähtee kauppaan ja kylään..

MiNiMaM ja tyllerö 26+0 POKS!
 
Moikka. Täällä ollu ihan hirvee sählinki, ne ristiäiset (siskon vauvan ) on huomenna, ja eilen tuli porukkaa meille yöksi, että lähteevät tästä aamulla, ja hirvee tohina oli aamun, et onko kaikki, tavarat, eväät, lahjat, juhlavaatteet jne. Samaan syssyyn karautti kaveri 2 lapsensa kans meille, ja niiden kans piti päivä touhuta. Nyt ihan naatti, tekis mieli mennä nukkuu, mut jos yrittäis pysyä hereillä iltaan asti, et JOS vaikka sais sit ens yönä nukuttua. Yöt kun menee pyöriessä. Eikä naurata yhtään!
Mammanpojat, se on siis vanhaa, ns. kuollutta verta, kun on ruskeeta, ja siitä ei tarvii sen kummemmin huolestua. Otahan rennosti siis :hug:
Seksielämästä... Meillä kyllä harrastetaan, ja tekee mieli, mutta vähentyny se on. Mies säikähti sitä veristä vuotoa kesken seksin niin paljon sillon joulukuussa, et se ei oikein uskalla hirveesti touhuta. Ja mua taas ärsyttää se, että aina pitää vaan hissutella, ei koskaan yhtään rajumpaa touhua, vaikka oitse kyllä kaipaisin sitä välillä. En tietysti aina, mukava on välillä ihan rauhallisesti ja pidemmän kaavan mukaan rakastellla, mutta joskus kunnon pano tekis taas terää, mutta kun ei... :snotty: Joku teistä varmaan ajattelee, et olen joku nymfo tai masokisti suunnilleen, mutta en mä ole... Ihan tavallinen perheenäiti vaan, joka kaipais joskus vähän rajumpaa otetta seksiin :p Mutta kaipa se taas sit palautuu ennalleen synnytyksen jälkeen, joskus.

Saas nähdä, et mitä keksin tänä iltana. Kävin kyllä vuokraa leffan, ja ostaa iltalehden, sekä muutaman (alkoholittoman ) siiderin, että lämmittäiskö sitä saunan, ja katsois itsekseen leffaa, vai mitä tekis. Vai ottaisko siiderit mukaan, ja menis kaverille saunoo? Toisaalta, ihana kuunnella vaan tätä hiljaisuutta täällä! :heart:
Mutta, nyt mä ainakin lähden paistaa itselleni (pakaste )viinerin ja keittää kahvit :p
Sisu ja Minni 26+2 :heart:
 
Täällä fiilikset alkaa olla jo kovin malttamattomat vauvan odotuksen suhteen :D Huutiksesta odottelen isoa vauvanvaatepakettia saapuvaksi ja juuri kävin hakemassa huggiksen tulevalle vauvalle (senkin hankin huutiksesta ja myyjä sattui asumaan tässä lähestöllä..) :heart: Vauvalta ei taida puuttua enää kuin sitteri ja turvakaukalo. Nämäkin meillä itseasiassa on olemassa, mutta ovat lainaajan jäljiltä niin kissankarvoissa, että en varmaankaan edes yritä meidän (allergiaperheen) vauvalle niitä ottaa käyttöön.

Täällä hiukan ihmeissään olen jälleen alkaneista vatsakivuista. Olen siis ollut kotona (sairaslomalla) jo yli kuukauden ja olen kyennyt ihan kuitenkin suhteellisen normaalisti olemaan ja touhuamaan.. Parina päivänä on alkanut taas jomottaa alavatsaa, lähinnä supistelun jälkeen. Äskenkin ihan jo kodinykköstä kiertäessä piti pidellä vatsasta kiinni kun sattui ja supisti niin kipeästi :/ En ihan vielä jaksaisi ajatella jääväni ihan vuodelepoon kesäään saakka. Lupasin kyllä miehelle, että koetan ainakin pari päivää lepäillä ja pötkötellä paljon ja jos silti on kipuja pitää varmaan ainakin neuvolaan soitella.

-maranooka & pikkuinen23+3-
 
kekkeri : mä taas voin liittyä sun joukkoon ja kertoa,et seksihalut on laimenneet entisestään :eek: Oon aina ollut tissiherkkä(siis vaadin kopelointia,et villiinnyn ) :LOL: ,mut kuten tietää miten tissit reagoi raskaana ollessa niin argh... ei ukko uskalla näppejään ees tisseihin päin kääntääkkään,hyvä jos en korville lätki :LOL: joten ei kamalasti tuo seksi kiinnosta,kun tuntuu ettei villiinny lainkaan tämä akka ,kun ei pysty ottaa vastaan kokonaisvaltaista käsittelyä itaelleen...En villiintynyt esikoisen odotusaikanakaan yhtään,joten ois kiva kokea se ,et ukko ois helisemässä mun kans,kun emäntä ois kunnolla viriili :snotty:
Äitiyspakkaus tuli eilen myös...kauhee kun tuntui,et ne vaatteet on niin isoja...samaa esikoisen aikaan ihmettelin,mut niin se lapsi sitten kasvoi niihin sopivaksi...ihan nättejä vaatteita oli kyllä,en voi moittia...9päivää meni päätöksestä kun oli paketti jo kotona.on ne petranneet sitten jotain 7v aikana,kun esikoisen aikaan piti odottaa viikko tolkulla...
Mut nyt huuman pariin...
Ryhis ja Seppo 25+3
 

Yhteistyössä