**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

HS en ole saanut,luulin ensin että vastaus tulee postissa jos ei ole hälyyttävää,mutta meilläpäin onkin silleen että postissa ei tule yhtään mitään vaan soitetaan jos on "jäänyt kiinni".
Teilläkö sitten tulee joka tapauksessa postia?
 
veriseulan tulokset täällä SOITETTAAN jos jotain poikkeavaa, muuten ei kuulu mitään. Viikon sisällä (max 1.5 viikkoa) luvattiin ilmoittaa. Ma olin testissä ja aika luottavaisin mielin kun ei o mitään kuulunut.
Ihmeen huono ja väsy olo tänään, mietin jo etten kyllä pärjää töissä jos sama olo. Oliskohan joku tauti tulossa vai liittyy vaan raskauteen. Hädin tuskin pysyn hereillä. oLIN Niin suunnitelllut mitä kaikkea teen tänään, no sämpylät leivoin ja ruokaa laitoin, mutta muuten on kaikki tekemättä, kotonakin aika paha kaaos.
Täytyy katsoa huomenna tilanne, mulla älytön morkkis olla pois töistä, jos en oikeesti o niin kipeä että kuume tai muuta, pelkkä huono-olo ei oikein mulle riitä.
turvallisista viikoista Tuo alle 8 viikkoahan on riskialttein, ja sitten tietysti siihen 12 viikkoon asti vähän pahaa aikaa. Mutta jos/kun äänet on kuulunut niin kyllä aika turvallista jo pitäis olla, koita olla luottavainen vaan...
kekkeri
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
HS en ole saanut,luulin ensin että vastaus tulee postissa jos ei ole hälyyttävää,mutta meilläpäin onkin silleen että postissa ei tule yhtään mitään vaan soitetaan jos on "jäänyt kiinni".
Teilläkö sitten tulee joka tapauksessa postia?
niin se neuvolatäti sanoi juu. tulee postia kotiin jos kaikki ok..jos on häikkää (tarvis lisätutkimusta) niin ne soittaa. mä kävin vasta viime viikona maanantaina veriseulassa joten menee varmaan vielä muutama päivä.
 
Itse olen tällä kertaa ja nyt vähän aikaa jo ollut vähän sillee että kyl tää vauva pysyy matkassa, jos ei pysy niin sitten ei mahda mitään. Olen ollut ihmeen levollisin mielin asian suhteen. Toki sitä maagista 12 viikon rajaa odotti mielessään, mutta onhan se pieni riski siltikin että jotain voi tapahtua vaik alkuraskauden keskenmenoriski pienenee... Pakko se on vaan toivoa parasta :)

Äh, ei tullut mun piparin leipomisesta tänäänkään mitään. Mies soitti kaverilleen niin se tuli antaa virtaa mun autoon niin pääsin sitten lähtemään talolle pikku askareita tekemään. Aikataulut meni kyl päässä ihan sekaisin, mut nyt HUH olen tässä sohvalla syöneenä odotan Idolsin alkamista.
Ensi viikonloppuna on muutto. Aika sissi oon kun siitä viikonlopusta selviän :D

Nyt nauttimaan vapaaillasta.

L&M 12+5 (aina pitää miettiä noita päiviä... onhan niitä taas jo kertynyt)
 
heippa kaikille!!!
en oo pitkään aikaan kirjottanu,kun ei ole jaksanu...väsymys on ihan mieletön,vois koko ajan nukkua..isot halit huonoja uutisia saaneille :hug:
tänään kävin ostamassa talvitakin,ja löysinpä sen lastenosastolta :LOL: varaa on mahallakin kasvaa... parin viikon päästä toinen ultra,ei malttas oottaa!

jen-mar rv 10+3
 
jadal
Moikka pitkästä aikaa! EI vaan jotenkin ole tulltu kirjoiteltua, ja nyt oli parin päivän palstatauko, niin on pää ihan pyörällä kun luki kaikki jutut.
PAhoittelut Yeb ja muut menetyksen kokeneet! :hug:

Mulla on maha jo sellainen pallo, ettei tätä kyllä enää paljoa salailla :eek:

Mutta hei, mulla oli ihan asiaakin :D
Eli KESKI-SUOMEN mammat! Ihan tosissaan kysyn, että kiinnostaisko tulla tupperin kutsuille? Meille on ens lauantaina tulossa miehen pikkuserkku pitämään kutsuja, enkä saa vieraita paikalle, joten rakkaat kanssa sisaret! tervetuloa Tupperware kutsuille meille tänne Jyväskylän maalaiskuntaan, Palokkaan, launtaina 29.11 klo.13 Lupaan ottaa tarjoilu toiveita vastaan :D

Mut nyt, unet kutsuu
jadal rv10+5 (muistaakseni) :)
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja MiNiMaM:
Iiiiiiik, tänään ultra klo:12:15, sitten saa tietää montako siel on o_O Jännittää niin pirusti!! :D

MiNiMaM ja masuasukki/masuasukit 12+1
JEE! mä jännitän täällä sun uutisia sitten! :attn: B) oon hengessä mukana.
b=)d

HS ja Lime rv 12+5 :heart:
 
Huomenta!

En ole tainnut tässä kuussa kirjoittaa vielä ollenkaan?! Oho. Olen kyllä niin krampissa tällä hetkellä ja täällä on ollut niin paljon ikäviä uutisia, että jännitys vain syvenee. Nyt on käsillä ne päivät kun keväällä aloin vuotaa tuhrua ja kaikki meni päin mäntyä. Eli olen AIVAN HERMORAUNIO ja hyppään vessassa kurkkimassa mahdollista verta. Ylihuomenna on ultra ja se vasta jännittää.

Masuhako kyseli km mahdollisuuksien laskusta? Minä tässä säikyttelen muita ja kerron, että viimeksi pääsin viikolle 12+4 ennen kuin km alkoi. Ultra olisi ollut seuraavalla viikolla. Aikaistuneessa ultrassa lääkäri totesi kehityksen loppuneen jo viikolla 8 eli pikkuinen oli kk:n ollut elottomana kyydissä. Minä olen ihan kamala, kun teitä pelottelen :ashamed: Olen nyt vaan itse ihan kauhuissani täällä.

Haleja kaikille! Onnea tämänpäiväisiin ultriin! Jään laskemaan tunteja ylihuomiseen omaan ultraan...

Huhtityttö ja Kyytiläinen 11+2
 
KESKENMENON RISTISTÄ VIELÄ, Huhtityttö tossa Masuhan tapauksessa oli kuitenkin :heart: äänet jo kuuluneet joten sikäli hyvä tilanne, jos tuo sun vauvasi oli mennyt kesken viikolla 8, tuskin oli vielä :heart: äänet kuuluneet. Olen samaan mieltä että ainahan sitä riskiä on, mutta musta on jo hyvin turvallisilla vesillä kun alkaa noin 10 viikkoa olla ja jos/kun :heart: äänet kuuluu. Tietty itsekin pelkäsin viikoilla 12 ja kyllä aina väliiin vieläkin. Mitä vaan voi tapahtua kunnes vauva on sylissä ja siitä eteenpäin yhtä lailla...Onneksi pahin alkaa olla meidän pinolla ohi.
Onkohan uudet pinot tulleet jo heinä ja elokuun odottajille, varmaan, ja taitaa olla syyskuun pino kohta tulossa koska itselläkin viikkoja jo 13+1.
Ei ihmeitä, välillä ihan tajuton väsy, olisikohan jotain flunssaa (mitä täälläpäin tosi paljon) ja kroppa yrittää taistella vastaan...Oletteko muut olleet terveinä? Mites toi en...mikä virus olikaan, onhan siitä vaara vauvalle?
kekkeri 13+1 (13+5)
 
Kekkeri, juu totta sydänääniähän täällä on jo tosi moni saanut kuulla ja se on hyvä juttu =) Ja ollaan me kaikki jo ihanan pitkällä! Kunpa jouluna masu jo pömpöttäisi sen verran, että kaikki joulutervehdyksiä tuovat ja ne sukulaiset joille itse tervehdyksiä vie huomaisivat ;) Vaikka veikkaan, että äiti ei voi enää kauan pitää salaisuutta siskoiltaan ja sitten sen tietävätkin jo kohta kaikki :D

Mieskin on huomannut, että taidan olla hiukan paniikissa ja kysyi tuossa yksi päivä, että olenko onnettomampi kuin keväällä. Lupaan tässä nyt itselleni piristyä, jos ultrassa on kaikki hyvin.

Tulkaas joku nyt taas kertomaan hyviä ultrakuulumisia! Minimam on just nyt siellä ainakin...
 
Mähän möin sen dopplerin pois,kun en enää kokenut sitä itselleni tarpeelliseksi,viikon päästä kaiken järjen mukaan pitäisi neuvolassa ne kuulla :heart:
Rakenne ultrahan mulla on tammikuussa,sinne vielä matkaa vähän yli 7vk, odottavan aika on pitkä :snotty:

bad virgin ja hippu 13+1
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Mites toi en...mikä virus olikaan, onhan siitä vaara vauvalle?
kekkeri 13+1 (13+5)
Enteroviruksesta ei oo haittaa raskaanaoleville :) Mie nimittäin ehkä sairastin sen viime viikolla yhdellä rakkulalla, tai sitten olin vaan muuten kipee. Joka tapauksessa tarkistin tuonkin asian. :) Eli no hätä
:heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mähän möin sen dopplerin pois,kun en enää kokenut sitä itselleni tarpeelliseksi,viikon päästä kaiken järjen mukaan pitäisi neuvolassa ne kuulla :heart:
Rakenne ultrahan mulla on tammikuussa,sinne vielä matkaa vähän yli 7vk, odottavan aika on pitkä :snotty:

bad virgin ja hippu 13+1
niin on mullakin 15.1. nää viikot on tylsiä kun ultra ohi..neuvolaan ei menossa ja oottaa vaan niitä liikkeitä. :heart: nyt tuntuu ekan kerran et aika menee hitaasti! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mähän möin sen dopplerin pois,kun en enää kokenut sitä itselleni tarpeelliseksi,viikon päästä kaiken järjen mukaan pitäisi neuvolassa ne kuulla :heart:
Rakenne ultrahan mulla on tammikuussa,sinne vielä matkaa vähän yli 7vk, odottavan aika on pitkä :snotty:

bad virgin ja hippu 13+1
niin on mullakin 15.1. nää viikot on tylsiä kun ultra ohi..neuvolaan ei menossa ja oottaa vaan niitä liikkeitä. :heart: nyt tuntuu ekan kerran et aika menee hitaasti! |O
Mulla on 16.päivä =) Sitä odotessa :whistle: :whistle: :whistle:
 
Täällä on nettipimento päättynyt. Läppäri hajosi sopivasti kuukausi takuun umpeutumisen jälkeen... No nyt on uusi kone ja pääsee taas kirjottelemaan..

Täällä onkin paljon tapahtunut. Koskettavaa lukea keskenmenoista suht myöhäisillä viikoilla.
Täytyy vain toivoa ettei enempää sellaisia uutisia tulisi. Voimia km kokeneille :flower:


Olen jo ehtinyt tässä välillä 2x neuvolaankin. SYdänäänet kuului ekaalla käynnillä jo, silloin 10+1. Sydän lyönyt molemmilla kerroilla 165xmin. Noppeasti sykki esikoisekin sydän ja tyttö tuli, oisikohan nytkin tyttö? ;)
Ekalla neuvolakäynnilla oltiin koko perhe.
Huomenna on TYKS:ssä np-ultra + veriseula ja sinnekin ollaan menossa koko perhe.

Millä äitiyspolilla teitä oli kielletty ottamasta lapsia mukaan?? :eek:

Pahoinvointi ja väsymys helpottamaan päin, vihdoinkin...
=)

EttiE
Tervetuloa mukaan. Kiitos onnitteluista ja onnea myös Sinulle! Mikä nimimerkkisi oli v 2007? =)


Jaksuja kaikille! :wave:

Anni ja vauveli 12+1 :heart: :heart: :heart:
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Anni77:
Millä äitiyspolilla teitä oli kielletty ottamasta lapsia mukaan?? :eek:
KOKSissa ainakin, kaverin oli pakko ottaa 9kk vanha poika mukana, kun ei saanu mistään lapsenvahtia ja mies oli töissä. Kätilö/ultraaja oli koko ajan vaan nalkuttanu siitä miks otti lapsen mukaan vaikka on kielletty, eikä paljon muuta palautetta vauvasta kai antanukkaan ku et kaikki ok. Sais vähän olla joustoa ja ymmärrystä tuollaisissa tilanteissa!!
 
Täälläkin on pahoinvointi alkanut helpottamaan, ihanaa!
Mut pitkäks käy aika. Liikkeet ei tunnu joka päivä. Seuraava neuvola on vasta joulukuun lopussa :eek: ja ultrakin vasta joskus tammikuun puolessa välissä. Eli nyt sit ollaan tavallaan tietämättömänä raskaana, kunnes liikkeet tuntuu selvemmin =)

Ls ja poikanen 12+0 ( munkin on pakko kirjoittaa ees kerran toi "poks" ;) )
 
Joo Koksissa sanotaan ettei ottais lapsia mukaan ja sen tekisin ilman kehoitustakin,haluan rauhassa keskittyä siihen ultraustilanteeseen ja kysellä ultraajalta mitä mieleen juolahtaa,ton muksun kanssa jos siellä olisi,niin eihän siitä mitään tulisi :D
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Joo Koksissa sanotaan ettei ottais lapsia mukaan ja sen tekisin ilman kehoitustakin,haluan rauhassa keskittyä siihen ultraustilanteeseen ja kysellä ultraajalta mitä mieleen juolahtaa,ton muksun kanssa jos siellä olisi,niin eihän siitä mitään tulisi :D
BV: Minkä ikäinen siun esikoinen on?
 
:wave: Täällä on kans yks jonka raskauspahointi on helpottanut :D Aika mieletön fiilis nyt!

jadal: Ei valitettavasti pääse viikonloppuna tupperikutsuille kun on vähän pakkaamista kotosalla. Meil olis lappalaisten K-S:n alaosaston pikkujoulutkin lauantaina, mut pakko kyl jättää kaikki nyt väliin... :|

L&M 12+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja c81:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Joo Koksissa sanotaan ettei ottais lapsia mukaan ja sen tekisin ilman kehoitustakin,haluan rauhassa keskittyä siihen ultraustilanteeseen ja kysellä ultraajalta mitä mieleen juolahtaa,ton muksun kanssa jos siellä olisi,niin eihän siitä mitään tulisi :D
BV: Minkä ikäinen siun esikoinen on?
2v mahdoton menijä :heart:
 

Yhteistyössä