**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

Heippa! Yövuorossa istun ja kirjoitan...

Tänään (tai oikeestaan eilen, kun kelloa kattoo) oli eka neuvola ja siellähän kaikki oli niin hyvin kuin olla ja voi =) Sydänäänet kuului oikein selvästi! :heart: Näin hyvältä ei ole tuntunut vielä kertaakaan tämän raskauden aikana :D Nyt kun saisi vielä miehen vakuuttuneeksi siitä että kolmas vauva on kiva juttu, eikä sille saa toivoa pahaa :kieh: Jotenkin sitä ite ajattelee ihan oikeana lapsena sitä mahassakin olevaa, eikä sille haluu yhtään sen pahempaa kuin noille syntyneille muksuille. Miehellä on vähän erilainen lähestymistapa |O

Ekaan ultraan en ole vielä varannut aikaa, huomenna olisi tarkoitus. Hämeenlinnassakaan lapset ei ole tervetulleita ultraan. Ihan syystä. Täytyy ottaa huomioon huonojen uutisten riski, tutkimusrauha, pitkä odotusaika kun ajat on myöhässä jne... Me ollaan oltu siinä onnellisessa asemassa, että anoppi on päässyt töistään lapsia katsomaan melkein milloin vain on tarvittu. Tiedän paljon perheitä, joiden on tosi vaikea löytää hoitajaa virka-aikaan, kun kaikki on töissä ja koulussa. :/

Ruokarajoitukset: Kakkosta odotellessa ilmeisesti palstailin liikaa, kun jonkinasteinen hysteria otti vallan.. Nyt olen syönyt kaikenlaisia juustoja, myös auraa hyvällä ruokahalulla, ja graavilohtakin meni pikkuisen isänpäivänä ja menee varmaan joulunakin jos jossain tarjotaan. Pitkään säilytettyjä ja lämpimään unohtuneita ruokia kartan ja raakana syötäviä kasviksia ym. pesen tarkkaan. Alkoholin kanssa pidän nollalinjaa raskausaikana. Ajattelen sillain, että mitä tarjoan lapsilleni, voin syödä myös itse.

Hankinnoista: Olen myynnyt yhdistelmät ja sitterin, antanut turvakaukalon, pojan vaatteet ja suurimman osan vauvaleluista eteenpäin. Tuplat lupasin pois. Vaunut, sitteri ja kaukalo pitäisi jostain saada takaisin... Tytön vaatteista suurin osa on tallessa, samoin kuin pinnasänky ja syöttötuoli, jotka ovat edelleen käytössä. No sittenhän pitäisi hankkia isompi auto ja asunto, mutta saa nähdä. Voi olla, että yritetään vaan totuttautua tiheempään olemiseen kotona ja tien päällä...

Anni77: ex-ebbuliini :wave:

BV: La:ksi saapi laittaa 22.6. kerkeissäsi, kiitos!

-ettie rv 10+1
 
Nyt se on todistettu.. Olen nettiriippuvainen :|
Ensiksi hajos koneesta joku nettikortti??mikälie.. Viritettiin langaton yhteys kannettavasta tuohon pöytäkoneeseen.. Sitten laukesivat näppäimet, langaton hiiri toimii, mutta siinä onkin sitten kaikki |O Useamman päivän olen ollut jo pelkän hiiren varassa ja alkaa tunkemaan kohta korvista noi iltiksen ja subin sivut jotka saan muistista.. Mutta kyllähän äidit osaa :whistle: Pikkusen virittelin tätä meidän ikivanhaa kannettavaa joka on varmasti just sodanjälkeiseltä ajalta :xmas: Mun taidot riittää hätäisesti saamaan johdot paikoilleen jos niissä on värikoodit, mutta sisulla sain kuin sainkin netin toimimaan ja ainakin vielä toimii näppäimetkin :LOL:

Mahaan ei kuulu mitään uutta, lääkärineuvola on ens viikolla, mutta se nyt on vaan kurkista ja kurkkaa juttu eikä sieltä saa mitään uutta tietoa, kunhan käyn.. mahamakkaroiden väli on tasoittunut, vauvamaha näkyy jos osaa/tajuaa katsoa.. Lumenluonnista ei tullut mitään kun heti alkoi kiristämään alamahasta..ihan hyvä niin on syy jättää homma muille..ei kuulu mun lempipuuhiin ;) "Suolen muljahduksia" tuntuu päivittäin, mutta aika tulkinnanvaraisia vielä ovat.. Kunnon potkuja odottelen kovasti..

Kerhosta.. En taida tarvita..tai sitten palaan asiaan tarpeen tullen =) Kuvia ja nimiä en ehkä laittais sillekään puolelle, tai mistäs minä tiedän kun en ole kokeillut. Musta vaan on kiva pitää tämä juttuporukka ihan nettikavereina ja sitten on siviilissä toinen sakki jolle juoruaa ihan livenä. Jos joku taustailee niin siitä vaan, niin minäkin teen muutamalla palstalla.. Tottahan se on että muutamassa vuodessa on saanut aika kattavan käsityksen ihmisten perhesuhteista,aika intiimeistäkin asioista ihan vaan taustailemalla.. Yritän pitää jonkinlaista rajaa siinä mitä omasta elämästäni kerron. Että joo, peräpukamista ja muista kyllä puhun, mutta en liikaa esim. parisuhteen todella mutkikkaista kiemuroista :saint:

Mukaan oli tullut uusia.. Tervetuloa! Ja ikäviä uutisiakin oli vielä sadellut :hug: Halaukset ja pahoitteluni heille!!


Mukavaa päivää kaikille :heart:

Anu rv.13+4
 
Täällä ollaan vielä mukana kesäkuisissa, vaikka aika hiljaiselta tämä palstalle kirjoittaminen on ollutkin. Työt ovat vieneet valtaosan energiasta viime viikkoina ja vieläkin ilmassa on alkuraskauden väsymystä.. Aloitin eilen uudessa päiväkodissa työs ja siellä uskaltauduin kertomaan tulevasta vauvasta (samalla halusin nähdä miten uutiseen reagoidaan työsuhteen jatkumisen kannalta). Helpottaa toisaalta myös käytännön töissä se, että jos jokin asia tuntuu raskaalta tai "vaaralliselta" tehdä itse niin saan varmasti helpommin apua toisilta työntekijöiltä..

Ensimmäinen ja ainut neuvolan tarjoama ultra on maanantaina, mutta sinne osaan jo mennä ihan hyvillä mielin kun olen kuitenkin jo nähnyt, että masussa on elämää. Nyt vain mies pääsee mukaan vauvaa kurkkimaan. :) Aikaisemmissa raskauksissa vauvan liikkeet ovat tuntuneet jo hyvin ajoissa, joten kyllä varmaankin tässäkin on tämä ihana aika odotettavissa muutaman viikon kuluttua :heart:

Nyt alan valmistautua töihin, kivaa päivää odottajat!
 
HelloShitty
oon ihan sata varma että joudun lisätutkimuksiin. :/ on vaan semmonen fiilis. ihan sen turvotuksenkin takia. |O

no..ei kai siinä muu auta ku oottaa vaan. myönnän etten oo edes uskaltanu mennä postilaatikolle kattoo onko lappu jo tullu. :LOL: :eek:

mahakipee....en tiiä miks. :| pitäis varmaan mennä takas nukkumaan. :xmas:

HS ja Lime rv 12+6

ps. onnea kaikille jotka saaneet hyviä ultrauutisia! :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
oon ihan sata varma että joudun lisätutkimuksiin. :/ on vaan semmonen fiilis. ihan sen turvotuksenkin takia. |O

no..ei kai siinä muu auta ku oottaa vaan. myönnän etten oo edes uskaltanu mennä postilaatikolle kattoo onko lappu jo tullu. :LOL: :eek:

mahakipee....en tiiä miks. :| pitäis varmaan mennä takas nukkumaan. :xmas:

HS ja Lime rv 12+6

ps. onnea kaikille jotka saaneet hyviä ultrauutisia! :flower: :heart:

HS sä oot höpsö, ei vauvalla ollut turvotusta kun jotain 1,5 ei se ole paljon mitään, alle 3 vai miten oli on ihan normaali. Ja toi arvo helposti hiukan heittää. Kyllä se täti joka ultras niin varmasti sanoi sulle että hyvältä näyttää. Ei se yhtään tarkoita että jos turvotusta on 0.1 olis terveempi vauva tulossa kun 2,5. Turvotusta tulee ja menee ja riippuu ihan viikoista millon tehdään jne. Höps höps nyt vaan uskallat nauttia ja antaa mennä.

kekkeri
 
täällä oli eilen ihan kunnon henkinen ja fyysinen pahaolopäivä! menin 1,5h tuntia myöhemmin töihin ku normaalisti kun ketutti niin sairaasti aamulla. onneks ei oo työaikoja... iltapäivällä alko sit ihan fyysinenki pahaolo ja oli pahempi ku useempaan päivään. onneks oli aika terkkarille töitten jälkeen ja siellä sain vähän marista. heti tuli parempi olo!!

mie YRITÄN olla syömättä vähän kypsennettyä kalaa ja lihaa, välttelen pastöroimattomia maitotuotteita, pesen vihannekset ennen ja jälkeen kuorimisen jne, mutta jos kunnolla tekee mieli niin kyllä syön vähän ilman huonoa omaatuntoa. nuo suosituksethan on siis sen listeriavaaran takia. netistä löytyy tietoa jos joku on kiinnostunut. itsekin olen sieltä lukenut kun en ole vielä neuvolassakaan käynyt, mutta terkkari kyllä jo eilen sanoi että ne sieltä neuvolasta sitten antavat tarkemmat ruokaohjeet. näin siis Espanjassa.

vielä ei olla kerrottu kenellekkään, mutta alkaa mennä jo tiukille kun ei housut enää mahdu kunnolla jalkaan kun noita kiloja on tullut jo 5kg lisää. töissä istun housut auki ja seistessä yritän vetää vatsaa sisään. ostin viimeviikolla hieman pitemmän tosi kivan villapaidan ja nyt sen kanssa voin olla ihan reilusti farkut jalassa napit auki... :LOL: joo, laitoin vaan aamulla ylimpään nappiin kuminauhavirityksen ja eiku menoks!

caisachu 9+5
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
HS sä oot höpsö, ei vauvalla ollut turvotusta kun jotain 1,5 ei se ole paljon mitään, alle 3 vai miten oli on ihan normaali. Ja toi arvo helposti hiukan heittää. Kyllä se täti joka ultras niin varmasti sanoi sulle että hyvältä näyttää. Ei se yhtään tarkoita että jos turvotusta on 0.1 olis terveempi vauva tulossa kun 2,5. Turvotusta tulee ja menee ja riippuu ihan viikoista millon tehdään jne. Höps höps nyt vaan uskallat nauttia ja antaa mennä.

kekkeri
turvotusta oli 1.8. miehen kaverin avovaimolla oli 2.0, ikää 25v, on hoikka ja joutui silti sinne. oon 24v mutta mulla on painoa liikaa ku pitäis. :ashamed:

tää on vaan jsut sitä...kun on jo 3 tervettä lasta ja kaikki emnny alusta asti niin hyvin niin on vaan semmonen tunne että nyt on mun vuoro. pakko olla. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
HS sä oot höpsö, ei vauvalla ollut turvotusta kun jotain 1,5 ei se ole paljon mitään, alle 3 vai miten oli on ihan normaali. Ja toi arvo helposti hiukan heittää. Kyllä se täti joka ultras niin varmasti sanoi sulle että hyvältä näyttää. Ei se yhtään tarkoita että jos turvotusta on 0.1 olis terveempi vauva tulossa kun 2,5. Turvotusta tulee ja menee ja riippuu ihan viikoista millon tehdään jne. Höps höps nyt vaan uskallat nauttia ja antaa mennä.

kekkeri
turvotusta oli 1.8. miehen kaverin avovaimolla oli 2.0, ikää 25v, on hoikka ja joutui silti sinne. oon 24v mutta mulla on painoa liikaa ku pitäis. :ashamed:

tää on vaan jsut sitä...kun on jo 3 tervettä lasta ja kaikki emnny alusta asti niin hyvin niin on vaan semmonen tunne että nyt on mun vuoro. pakko olla. :ashamed:
Mut HS me keikutaan ihan samassa paatissa, meidän vauvalla turvotusta 1.6, mulla sitten ikää jo 31 ja mulla myös painoa liikaa (ei nyt järkyttävästi mutta kumminkin) Kolme tervettä lasta "takana" ja meidän vuoro ei nyt vaan o tullut nyt vieläkään. Kaikenlisäksi tuskin mitään geenivirhettä on, koska tähän astisetkin terveitä. Niin kauan odotetaan terveitä, ihania ipanoita kunnes toisin TODISTETAAN.

Ymmärrän kyllä oikeesti ihan hyvin ton "murehtimisen" hetkittäin myös itse mietin samaa, mutta nekin jotka joutuu sinne testeihin niin suurinosa pääsee kuitenkin puhtain paperein jatkamaan matkaa. Tätä tää meidän naisten elämä on, etukäteen, hetkessä ja jälkeenpäin (mitä teki ehkä väärin) murehtimista, kuinka monen mies miettii ja murehtii niin näitä asioita (muitakaan kun vauvaan liittyviä) ne menee vaan ja hyväksyy itsensä työkaverina, isänä, lapsena, veljenä, puolisona, rakastajana, kaverina yleensä aika hyvin vaikka oliskin kaikkea muuta kun tosi hyvä noissa hommissa....pitäisi vaan mennä rennosti nauttien, mutta helpommin sanottu kun tehty.

Mukavaa tiistaita kaikille

kekkeri 13+2 (13+6)
 
Ilmis
Olen käynyt teidän juttuja lukemassa, mutta ei ole oikein ollut mitään kirjoitettavaa, kun olo on olllut mitä on... :ashamed: Ja nuo monet surulliset uutiset ovat kyllä ainakin mulle olleet tässä vaiheessa aika rankkaa luettavaa, voimia kaikille menetyksen kokeneille! :hug:

Viikko sitten oli ultra ja lääkäri ja siellä kovasti polskuteltiin ja huiskuteltiin, np 0.6 ja viikkoja vastasi eli kaikki niin kuin pitääkin! =) Kyllä helpotti mieltä! Profiilissa on ultra kuva vko 11+5.

Eli olo on ollut aika rankka, 6 viikkoa oksennusta joka päivä ja selviä uupumuksen merkkejä, migreeni oli päällä kolmatta viikkoa ja varsinkin puutumisoireet ja näköhaitat oli todella voimakkaita. Nyt tällä viikolla vasta tuntunut että elämä voittaa... Toivottavasti jatkuukin tämä olo, eikä tule takapakkia niin kuin monesti ennen :kieh:

Ruuasta sen verran, että mä kuulun kanssa tähän kategoriaan, joka syö sitä mitä mieli tekee eli en oikeastaan mitenkään tarkkaile syömisiäni. Neuvolassa sen verran ohjeisti, että juustoista Valion juustoja voi syödä huoletta mut pienempien juustoloiden tuotteita pitäisi välttää, muuten ei sanonut ruokailusta mitään :whistle:

Mitään ei olla ostettu vielä, eikä varmaan ostetakaan, kun sisko säilönyt kaiken poikansa vauva-ajoilta ja tavarat kuitenkin priimakunnossa. Vaatteita tietty :D Ja tulevalle äidille on kyllä jo ostettu vaatteita, sillä ei ole moneen viikkoon omat housut päälle menneet :snotty: Ja niin, tulevalle isille isänpäivälahjaksi Iskäbokserit... ;)

Vielä kun pari kuukautta töitä jaksais niin pääsis kotiin vauvaa odottelemaan... Sit alkaakin kunnon seinäremontti ennen vauvan saapumista. Ja vauvan huoneen sisustaminen!! :heart:

Nyt vaan kovasti yrittänyt jo joulua laitella, kun se on mun lempiaikaa koko vuodesta. Koskaan ei ole liian aikaista alkaa tunnelmoimaan ja pukkia odottamaan! =)

Hyviä vointeja kaikille! :flower:

Ilmatar ja Armas 12+5 :heart:
 
Mulla on ollu tää koko raskaus hirveän kivulias :'( . Yöt menee kipuillessa ja voidessa pahoin. Viime yönäki laatta lensi niin että.. Eikä mua toi pahoinvointi haittaa, vaan nää kivut. Sattuu kävellessä, istualteen, makoillessa. Alavatsaan nimenomaan. Välillä niin paljo, et huippaa.. Nyt on tullu uus vaiva, tiä sit mitä, mut tuntuu et takapuoli räjähtää :| . Luultavasti vatta on niin kovalla, et se jotenki ärsyttää tota 9kk vanhaa sektio haavaa tai jotain, emmä tiä. Mä olin niin ilonen, kun aloin odottaa, mut pääsenkö mä koskaan nauttiin tästä. Harmittaa ku eka raskaus suju niin hyvin, ja olin ihan ylionnellinen, nyt sit näin.. eihän tää voi vaikuttaa mun suhtautumiseen tulevaan lapseen? :ashamed: .. Oon kyl sanonu miehelle, etten pysty enää odottaan tän jälkeen. Mua oikeen inhottaa ja ärsyttää valittaa ku ei se kuulu mun luonteeseen, mut nyt tekis mieli vaan itkee.. voi ku nää kivut katois ja pystyis alkaa suhtautuun tähän kuten esikoista odottaessa...

Lammiska 11+4
 
Raffel :hug: Tiedän tunteen.. vetää, viiltää, ahistaa ja puristaa.. Yskäiset niin tuntuu että joku räjähtää tuolla alakerrassa ja muutenkin on vaikea olla. Noille vetämisille ei voi oikein mitään, mutta jos vatsakaan ei toimi niin *****... Itse otan surutta Levolacia, ikävä jos iskee pukamat jo näin alkumetreillä.. Niiden kanssa ei ole kiva elää.. alentaa jotenkin ihmisarvoa omissa silmissä entistä enemmän.. Muuthan niistä ei edes tiedä :ashamed: Mä vihaan raskaana oloa, ihanuus on vasta sitten käsillä kun vauvan saan ulos pungettua ja syliini.. Ja huolesta en kyllä ikinäpääse kokonaan irti, aiheet ja kohteet vaan muuttuvat tarpeen mukaan..

Kohdusta.. mulla on ihan sellainen tunne että kohtu olis nyt toisessa reunassa alamahaa kuin edellisessä raskaudessa :LOL: En tiedä voisko se liikkua niin paljoa..mutta edellisessä raskaudessa se oli ihan 100% varmuudella oikeassa reunassa..nyt veikkaisin vasenta..Voipi olla kyllä ihan mun omassa päässäkin tuo liikkuminen :D

Voimia, kyllä se parempi aikameillekin koittaa..Viimeistään touko-kesäkuussa :hug:

Anu rv.13+4
 
Oon kyllä taustaillut, mutta väsymys on niin älytön, että pikasesti käyn lukemassa jutut jasitten lopun vapaa-aikaa nukun. Esikoinen (1,5v.) on vielä nukkunut yöt tosi huonosti ja on pitänyt sitten nukkua sen kanssa päikkäreitä että jotenkin jaksaa.

:hug: kaikille huonoja uutisia saaneille. Siinä ei auta oikeastaa kuin aika ja mulle auttoi, että puhuin avoimesti siitä muutamien ystävien kanssa. Muistan silti sen tunteen elokuulta vielä liiankin tarkasti ja se satutti niin paljon, etten tästä raskaudestakaan uskalla vielä edes iloita. Kenellekkään ei olla vielä kerrottu, ehkä veriseulan ja np-ultran tulosten jälkeen.

Eli huomennahan tuo np-ultra sitten ois heti aamulla. Pelottaa ja jännittää niin paljon, että tuskinpa tänä yönä tulee juurikaan nukuttua, vaikka esikko sattuiskin nukkumaan. Toivon vaan niin kovasti, että pikkuisella olis kaikki hyvin :heart:

Nyt hiljeni möly pinnasängyssä joten unten maille minäkin :wave:
 
Ilmis
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Ilmatar sähän olet näköjään samoilta kylitä kuin minäkin :wave:
Laitteles joskus viestiä jos vaikka treffattaisiin? =)
Niin ja mikäs sun virallinen la nyt on,niin päivittelen sen tonne listalle
Juuh, niinhän me näköjään ollaan! :wave: Me tosin alkuvuodesta vasta tänne seudulle muutettu, et ei tunneta oikeastaan ketään... :| Mut onneksi on suku lähellä... :LOL:

LA on 4.6

Lammiska Mulla on esikoinen tuloillaan ja mä olen monet kerrat jo miehelle itkenyt, että kuinka ilkeä mä voin olla, kun valitan olostani vaikka tätä on kauan haluttu. Yhtenäkin iltana sanoin et, jos oisin tän tiennyt niin olisinkohan alkanut koko hommaan :ashamed: Ja sen jälkeen on kauhea olo! Mäkin harvoin valitan, mut nyt viimeiset viikot ihan jatkuvasti ja miehelle hattua siitä nostankin, että jaksaa kuunnella ja kannustaa... Ja kauheimmat ajatuksethan on ne jotka tuota masuasukkia koskee... Siis ne negatiiviset... Täytyy vaan toivoa että hän osaa lukea äidin "oikeat" ajatukset :snotty: Mutta nyt tosiaan hiukan helpottanut, et alkaa mullakin valoa hiukan alkanut tunnelin päässä kajastamaan... =)

Raffel Mä en ole vieläkään dopplerilla itse ääniä kuullut, neuvolassa ne jo pari viikkoa sitten selvästi kuului, mut mä en vaan niitä löydä. Olen ehkä hiukan kärsimätönkin enkä jaksa kauan etsiä... Mutta tänään ajattelin niitä etsiä ihan asenteella :LOL: Mulla tosin kohtukin lääkärin mukaan "epätavallisen" takana, et voi olla, että kauan menee ennen kuin ne itse paikallistan.

Ilmatar ja Armas 12+5 :heart:
 
Täällä yritetään sinnitellä töissä. Pahoinvointia on edelleen melkolailla. Ja koska tämä paha olo on ympätivuorokautista lähes, on täälläkin välillä melko negatiivisia tunteita ja epätoivon hetkiä. Mies on jaksanut kyllä kannustaa ja tukea ihanasti.

Odottelen omaa dobleriani postista saapuvaksi. Tosin en usko vielä ääniä kuulevani ihan heti, mullakin kohtu nimittäin taaksepäin kallellaan. Neuvola perjantaina, saa nähdä yritetäänkö siellä edes saada sydänääniä kuunneltua vielä. Jos sinne asti sinnittelisi töissä, ehkä alkaa jo sit helpottaa eikä tartte lisää saikkua. Toivossa ainakin eletään.

Barbapörrö ja Pätkis 9+0 :heart:
 
HelloShitty
yritän kyllä olla murehtimatta. luulen että mua pelottaa enemmän se et joutuisin sinne toimenpiteeseen kuin se että vauvalla olis jotain häikkää. äidin kaveri kävi lapsivesipunktiossa ja sai sen jälkeen km. :/
 
No nyt on sitten np-ultra takana. Koko perhe oltiin paikalla ja kaikki meni hyvin.
Vauva oli liikkuvaista sorttia, niskaturvotus 0.6mm, vastasi rvk ja tässävaiheessa nähtävät ja rakenteet oli normaalit. Kävin myös veriseulassa. Sen vastaus kestänee kun TYKS:ssä otetut näytteet tutkitaan Oulussa vielä tämän vuoden loppuun.


Että kai se on pikkuhiljaa uskottava että on raskaana.

Väsymys lienee helpottamaan päin kun jaksoin eilenkin valvoa ihan puoli kymmeneen asti. Päiväuniakaan ei oo enää tarvittu. =) :LOL:

Housuja kiristää täälläkin jo. Kaivoin vanhat äitiysvaatteet esiin ja kohta taitaa olla tarvis ottaa mammahousut käyttöön.
Ekassa raskaudessa olin rvk13 kun aloin pitämään ä-housuja, mutta se oli sellasta toiveajattelua että olisi niitä muka silloin tarvinnut. :whistle:


Ummetuksesta joku kirjoitteli. Todella kiusallinen vaiva ja tuttu täälläkin. Ekassa raskaudessa join Gefilus herajuomaa ja se tuntuu toimivan nytkin. Suosittelen kokeilemaan.

Anni ja vauva 12+2

 
Heissan kaikille!

Täällä käytiin eilen neuvolas..ei oikeestaan mitään tehty siel ku täti vaan täytteli tietoja.Ei ees kuunneltu sydänääniä..nyyh..oisin niin halunnut :ashamed: Ja muutenkin ei oikein natsannut kemiat neuvola tädin kanssa.Mut onneks se on lähdössä ja tulee uusi ihminen tilalle.Toivottavasti ois pikkusen kivempi ja tää täti sit sano et seuraava neuvola ois vasta toisen ultran jälkeen.Siis häh.Sehän menee todella pitkälle.Ainakin aiemmissa raskauksissa olen käynnyt säännöllisin ajoin neuvolassa.Onko tää joku uusi juttu kenties???Miten teillä on seuraavat neuvola ajat??Sain tänään kutsun ekaan ultraan.Se ois ens viikon torstaina..jihaa.Ei millään malta odottaa :D

Eipä mitään ihmeempiä tääl.Väsymys jatkuu ja huono olo :x Ja töissä pitäis jaksaa käydä :ashamed:

sankofa & bongos rv11 :heart:
 

Yhteistyössä