**Kesämassut 2009 Tammikuussa**

onnittelut taas ultrista kaikille siellä käyneille :heart:

BV mulla on vähän "huonosti" töitä kun la, su ja ma ilta niin en kerkee sitten muulloin kunnolla, että ihan sen takia niin ajoissa, muuten menee sit taas jo yli :)
 
:flower: Tänks vastauksista, saanen minäkin lappuset maanantaina jo mukaani =) Sit vaan ä-pakkausta odottelemaan... :saint:

|O :kieh: :/ :'( :headwall: Mä muutan kohta vaikka kuuhun!! Menee hermot vaan tän pesueen kans tänään. Pinna niin tiukalla, et räjähdän kenen tahansa silmille millä hetkellä tahansa |O Miehen kans oltu koko päivä napit vastakkain, heti aamusta lähtien, ja tyttö tulee hyvänä kakkosena perässä. Saakeli, välillä tuntuu, et pääsis kaikista helpoimmalla kun ei olis koskaanottanu kakslahkeista huollettavakseen, saati alkanu lisääntymään :kieh:
Terveisin hermokimppu Sisu ja Minni 22+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
onnittelut taas ultrista kaikille siellä käyneille :heart:

BV mulla on vähän "huonosti" töitä kun la, su ja ma ilta niin en kerkee sitten muulloin kunnolla, että ihan sen takia niin ajoissa, muuten menee sit taas jo yli :)
Joo,ei oo mitään haittaa,saa taas ite huilahtaa päivittäjän roolista :D
 
Rakenneultrassa oli kaikki hyvin!! :heart: Vauva ei ollut taaskaan kovin valokuvauksellinen mutta onneks kaikki oli kunnossa..Saimme uuden ajan koska lääkäri ei nähnyt istukkaa tarpeeksi hyvin(rakko ois pitänyt olla täydempi!) ja sydäntä ei saanut ruutuun tarpeeksi hyvin että olisi voinut tarkistaa sen olevan ok..

Seuraavaksi pitäisi sitten odotella seuraavaa neuvolareissua,eli 11.2. mennään taas sinne..Sitten saakin soitella ja varailla aikaa 4D:hen...!! =)

T: Masuha & Piskuinen 20+2
 
Bad Virgin, me ollaan tiedetty sukupuoli jo tammikuun puolesta välistä..Mut sanottiin rakenneultrassa lääkärille et tiedetään se,muttei sanota sitä ku sit vasta kun se sanoo oman arvauksensa ultrattuaan..

Ja oikeinhan se sen arvas...:)Mut en sano sitä täälläkään vielä,tos kuukauden päästä voin sanoo kun ollaan käyty 4D:ssä.. :D

Masuha & Piskuinen 20+2(joka potkii nytkin täysillä... :heart: )
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja c81:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja c81:
Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:
Huomenna kauan odotettu rakenneultra :heart:
hienot ultrauutiset oli c81 ja ihan innostuin tuosta sun 4-d kasvokuva paljastuksesta!
Onnea ultraan! Se 4d on yhdessä huoneessa, ja ne näyttää sen ihan 'yhtäkkiä' enempiä mainostamatta :) Mutta otti monta kuvaa sitten :). Toivottvasti teidänkin pieni pitää kätöset pois nassun edestä niin saatte kuvia!
Missä se yksi huone siellä on,kiinnostaa tietää :whistle: B)
Jos istut odotushuoneessa nassu telkkaria kohti, niin oikealla puolella:)
Mä olin siinä huoneessa :eek: :(
No niin mäkin ja erikseen asiasta kysyin :eek:
Voi kökkö :( Jos sitten ne ei kaikki osaa sitä laitetta käyttää? :( Mun kaverille oli kanssa näytetty (pari kk sitten ) nassu kuvat, ja silloin sanoivat että ovat saaneet luvan käyttää kasvojen ultraan sen kitahalkion tarkistamiseen, muttei muuhun. Jos se on sitten ultraajasta kiinni. Voi harmi :(
 

Yhteistyössä