Kesämassut Turun seudulla

Siirrytään siis mekin tälle puolelle...

Olikos niin, että kiinnostuneita osallistumisesta mun lisäksi ovat Hani, Kata, Jousimies-70 ja Mama-75? Muita?

Ruokapaikkatoiveita ja muita otetaan vastaan... Mä voin sit sitä mahdollista pöytävaraustakin varmaan hoidella, kun tähän hommaan näköjään itteni nakitin. :)

Ajankohtaa koskevia ehdotuksia olis myös kiva kuulla. Mulle sopis toukokuun alkupuolellakin, mut katotaan millon mahdollisimman moni pääsis paikalle. Ihan loppukuulle en mielelläni jättäis, kun mulla on laskettu sillon tosi lähellä. Mut mietitään...
 
oli hyvä juttu pikkumyy-80 et jaksoit tällaisen väsätä :hug:
mulle kans sopii kyllä toukokuun alussa kun on tosiaan se laskettu aika niin touko- kesäkuun vaihteessa, et luulen et olen silloin vain rauhassa kotona. paikasta ei ole väli, eikä päivästäkään. jos ei satu olee just silloin jotain synnytysvalmennusta yms.
 
Jousimies-70 harmaan
Kiitokset tosiaan Pikku Myy-80 kun viitsit tämän laittaa... B)
Otettaisiinko mekin sitten tapaamisajankohdaksi tuo vapun jälkeinen viikonloppu tai sitten seuraava??? Minulle kävisi esim. su 6.5 tai sitten seuraavana viikonloppuna kumpi vaan päivä...
mutta miettikäähän... pitäis varmaan tonne odotusryhmäpuolelle käydä laittamassa, että tällainen ryhmä meille on nyt tänne laitettu, että tietävät muutkin käydä täällä...
ken seuraavaksi sinne menee niin voisi mainita.. mä lähden nyt töistä kotiin, et en ehdi...
palataan...
jousimies-70
 
Moikkis!Joo,melkeinpä mielummin alkupuolelle toukokuuta kun mulla kesäkuun 1 la ja jos käynnistävät niin se voi tapahtua jo 2-3 viikkoa aiemmin.Ja kun matkaa tunti ajaa niin ei ihan viimisillään viitti kyllä ajella.

Joku sunnuntai mullekin kävis hyvin ja olen kaikkiruokainen,mulle käy mikä vaan.

 
Mulle sopii tapaaminen myös mieluummin toukokuun alkupuolella. Eli siis 5. tai 6. Seuraavana viikonloppunahan on äitienpäivä, joten silloin ei varmaan sunnuntaina ainakaan tapaamista. Mä olen kaikkiruokainen, joten mulle ei paikalla väliä.
 
hellou kaikille!

minäkin voisin osallistua tapaamiseen jollei muita häiritse se että olen ollut tosi huono kirjoittelemaan. olen kyllä päivittäin lueskellut sivuja mutta työ, koulu ja lapset pitävät kiireisenä...

mulle käy melkein koska vaan ja paikalla ei oo mitään väliä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 22:14 macninja kirjoitti:
hellou kaikille!

minäkin voisin osallistua tapaamiseen jollei muita häiritse se että olen ollut tosi huono kirjoittelemaan. olen kyllä päivittäin lueskellut sivuja mutta työ, koulu ja lapset pitävät kiireisenä...

mulle käy melkein koska vaan ja paikalla ei oo mitään väliä.

Juu, toki käy... Ei sillä väliä minkä verran on ehtinyt kirjoittelemaan.

Nyt siis ilmottautuneita Hani-, Kata32, Jousimies-70, Mama-75, macninja sekä allekirjoittanut.

Surffaan netistä raflavaihtoehtoja jossain vaiheessa ja linkitän tänne ruokalistoja, niin voitte käydä kattomassa. Ehdotuksia otan myös mielelläni vastaan.

Ajankohta, eli vapun jälkeinen viikonloppu, kuulostaa mun mielestä ihan hyvältä ja tuntuu sopivan useimmille. Palataan siihen tarkemmin vielä myöhemmin.

Nyt muihin puuhiin...
 
:wave:

Mä olisin kanssa mieluusti tulossa tapaamaan muita kesämasukkaita. En oo vaan saanu ittestäni irti vastailla aikaisemmin. Kaupunkilaismaalaisia kun ollaan, ja toi toukokuun alkupuoli on kevätkylvöjen aikaa, niin ihan sata en uskalla olla että pääsen lähtemään, mutta yritän.

Mun teki kauheesti mieli jokilaivoille kun ilmat oli jo niin kesäisiä, mutta joku muu paikka voi olla kivampi jos sataa räntää... Olen kanssa kaikkiruokainen, joten tuun kyllä ihan mihin vaan ehdotetaan.

Kuulumisiin,

Nipsu
 
Nipsu78... Kiitos jokilaivaideasta! :) Ei tullu edes mieleen aikasemmin, että onhan niitä laivojakin. Tarkotatko ihan sellasta reittiliikenteessä olevaa vai rantaan parkkeerattua? Tiedätkö jonkun hyvän raflan niissä?

Mä selvittelen noita raflavaihtoehtoja heti kun jaksan ja kipeät kädet kestää. Alkava viikko on aika "ohjelmoitua", mut varmaan jostain löytyy aikaa surffailla listoja kattelemassa. :)
 
Moiks jälleen!

Kävin alustavasti katselemassa Turun ravintolatarjontaa... Jotenkin suppealta vaikutti, vaikka ei sitä olekaan. Osottautui vaan yllättävän vaikeaksi löytää vaihtoehtoja, jotka täyttää kriteerit. Etsin siis mukavaa ruokapaikkaa, joka olisi hintatasoltaan kohtuullinen ja listan osalta monipuolinen. Löysin yhden!!! :eek: Vaihtoehtoja otan mieluusti vastaan, vaikka mun mielestä toi vaikuttaakin ihan hyvältä.

Löytöni on siis ravintolalaiva Lulu. Käykää katsomassa listaa ja ilmoitelkaa mielipiteitä. Katsotaan sitten sen mukaan jatkoa.

http://www.lulunmessi.fi/ruoka.html
 
Jousimies-70
Toi Lulu kuulostaa ihan hyvältä... ruokalistalta näytti näin tosi krantullekin löytyvän syötävää....
Olisko se päivä sitten se su 6.5?
Mulle se olisi paras mahdollinen päivä... pistäkäähän kommenttia muutkin ja joku kellonaika olisi varmaan ihan kiva??? :LOL:
mukavaa maanantaita kaikille...
jousimies-70+asukki 31+1
 
joo toi 6.5 olis tosi hyvä päivä. kellon ajalla ja paikalla ei ole väliä. en ole kyllä koskaan käyny noissa laivoissa syömässä joten olis kyllä ihan kiva vaikka tonne luluun mennä.kyllä yleensä joka ruokalistalta löytyy edes yks juttu mitä voi syödä, vaikka näin raskausaikana en ole uskaltanut syödä muuta lihaa kuin kanaa ja kalasta en tykkää. joskus ostan kotiin lohta. ohops tulipas taas sepustettua kaikkea. :LOL: mut joo mulle sopii kaikki =)
 
Hih,uppookos se laiva kun me täräytetään sisään!!! :LOL:

Joo,mullekin äkkiseltään tuo päivä olis ihan ok.
Mulla ajomatkaa sitten se n.tunti eli se ajassa huomioon,mutta ei kai aamupalalle olla menossakaan!!!

Oisko päivällä hyvä vaiko iltapäivällä parempi?
Vai siltä väliltä,kello 14-15 esim?

Mä oon syönyt ihan kaikkee kyllä,eilen seisovassa pöydässä meni kyllä ihan kraavilohetkin...
:wave:

Harmitti kun tuli alkusalaatteja napsittua entiseen malliin siihen lautaselle ja sitten pääruokaan siirryttäessä huomasin että maha ihan täys!!
Väkisin oli lämpimiä vähän otettava.Yleensä vielä otan salaatteja siihenkin lisänä mutta nyt jäi melko vähälle!!

Joo,musta tuo Lulu ihan ok!!

kata rvllä 35
 
Pidetäänkös sitten sovittuna ainakin alustavasti tuota Lulua, päivä sunnuntai 6.5.2007 ja olisko kellonaika sit vaikka 14? Voisin soitella sinne joku päivä ja tehdä varausta kesämassuille, niin opastetaan kaikki sit oikeeseen pöytään. Tosin meillähän on hyvät tunnisteet. :D

Mulle on kans ihan uus tuttavuus toi Lulu, mut en o ainakaan vielä kuullu siitä mitään huonoa. Toivottavasti ollaan kaikki siihen tyytyväisiä.

Muistakaa myös ilmoitella, jos tulee joku este... Sehän ei haittaa, jos on pöytävaraus isommalle porukalle, mut ettei sit ihmeissämme odotella. Tuota kellonaikaakin voi vaihtaa, jos joku muu aika tuntuu paremmalta.

Nyt muihin puuhiin...
 
Jousimies-70 harmaan
Heippa!
Mulle kyllä sopii tuo sunnuntai 6.5 ja klo 14 on ihan hyvä. Eli ilmoittaudun mukaan, ja jos nyt sattuu este tulemaan niin sitten ilmoittelen... muuten olen mukana laivassa.... :LOL: :LOL:
mukavaa tiistain jatkoa kaikille

jousimies-70
 
Hei!

Messissä ollaan, aika ja paikka kuulostaa kivoille. En oo kans ikinä Lulussa ollu, joten en osaa etukäteen kertoa millainen on, mutta sehän nähdään. Autolla tulijoille varmaan ainakin hyvä paikka, parkkipaikkoja pitäs löytyä aikas helpolla. Teatterisillan vieressä on kallionkupeessa parkkipaikka, ja Lulu on käsittääkseni tällä hetkellä siinä vieressä. Kauheeta kun mulle iski nälkä pelkästä ajatuksesta... pitää kait häippästä syömään jotain.

-Nipsu78
 
Uutta listaa ilmottautuneista:
Hani-, Kata32, Jousimies-70, Mama-75, Nipsu78 ja allekirjoittanut... Onko macninja edelleen messissä?

Tuskin se laiva uppoaa... :LOL:

Varausta en o vielä soittanu, joten palaan asiaan. Aurinkoista päivää!
 
Tervehdys jälleen!

Nyt on pöytävaraus tehty Kesämassuille... Eli Ravintolalaiva Lulu, sunnuntaina 6.5.2007 ja kello 14.00. Pöytävaraus on nyt 7 hlö:lle, mut sitähän voi tarvittaessa vielä muuttaa.

Tein siis varauksen olettaen että paikalle saapuvat mun lisäksi Hani-, Kata32, Jousimies-70, Mama-75, Nipsu78 ja macninja. Muitakin toki mahtuu vielä mukaan, mut ilmoitelkaa piakoin, että ehdin muuttaa tarvittaessa varausta.

Ne lähettää mulle ruokalistat sähköpostiin lähipäivinä, kun listat vaihtuu vapun aikaan. Mä kopsin niitä vaikka sit tänne, niin voitte katella valmiiks. Olis kuulemma hyvä, jos voisin ilmoittaa etukäteen kuinka monta lihaa / kalaa jne ollaan ottamassa... Ehtii kuitenkin myös paikan päällä kertomaan, mut saattaa sit tilauksen saaminen kestää hieman kauemmin (varsinkin jos on muitakin isompia porukoita samaan aikaan).

Palaan siis asiaan...
 
Sain nyt sen Lulun uuden listan ja muokkasin sitä helpommin tänne kopioitavaksi. Pääsette siis miettimään alustavasti valintaanne ja herättelemään ruokahalua. :)

Alkuruuat

Lohikeitto
Tarjoillaan saaristolaisleivän kera. Alkuruokana 7,80 ? Pääruokana 9,80 ?

Antipasto
Helmimozzarellaa tryffeliöljyllä maustettuna, ilmakuivattua kinkkua, aurinkokuivattua tomaattia, oliiveja, paahdettuja vihanneksia, grissiniä, valkosipulinkynsiä ja viininlehtikääryleitä rucolapedillä. min 2 hengelle 12,90 / henk, sopii myös pikkunälkään viinin kera.

Dolmades ja tzatziki
Viininlehtikääryleitä ja kurkkujogurttikastiketta 7,80 ?

Valkosipulietanat
Voit valita joko aurajuustolla tai ilman 9,80 ?


Pääruuat

Kreikkalainen maissikanavarras
Tarjoillaan haluamasi lisäkkeen ja tzatzikin kanssa. 17,50 ?

Grillipihvi
ja punaviinikastiketta. Voit valita salaatin tai paahdetut kasvikset sekä perunalisäkkeen makusi mukaan. 18,80 ?

Salt' in bocca ala romana
Parman kinkkua ja salviaa. Tarjoillaan pestossa pyöritellyillä gnocceilla. 21,60 ?

Tournedos
Pariloitua sisäfileetä, punaviiinikastiketta, paahdettuja kasviksia ja perunalisäke valintasi mukaan. 24,80 ?

Äyriäisruukku
Lohta, katkarapuja, sinisimpukoita talon tomaattikastikkeessa. Tarjoillaan vihannesriisin kera. 16,80 ?

Aurajuustolla kuorrutettua merilohta
Lime-mascarponeakastiketta ja tilliperunoita. (varhaisperunaa jos saatavilla) 20,80 ?


Pastat ja Pizzat

Pasta ripiena
Ricottajuustolla ja sienillä täytettyjä pastanyyttejä pestokastikkeessa. 12,50 ?

Pasta con prosciutto cotto e gorgonzola
Tuoretta pastaa kermaisessa kinkku-sinihomejuustokastikkeessa.13,80 ?

Pizza quattro Stagione
Talon tomaattikastiketta, katkarapuja, tuoreita herkkusieniä, tonnikalaa ja kinkkua. 12,90 ?

Pizza Al Aura
Talon tomaattikastiketta, kinkkua, sinihomejuustoa ja ananasta. 12,90?

Pizza Salame
Talon tomaattikastiketta, salamia, paprikaa, punasipulia. 12,50 ?

Pizza giardiniera
Talon tomaattikastiketta, fetajuustoa, tuoreita marinoituja kasviksia, oliiveja. 12,00 ?

Lisätäyte tai täytteen vaihto 1,00 ?


Jälkiruuat

Suklaakakkua ja aprikoosimelbaa 5,40 ?

Omenapiirakkaa ja vanhan-ajan vaniljajäätelöä 5,20 ?

Vadelmasorbettia ja hedelmäsalaattia 4,90 ?
 
VOi että,ihan vesi kielelle herahti...Nam..Mutta hei,mun täytyy passata kyllä reissu,meiltä loppuu viikonloput kesken.. :\|
Lapsille tosi tärkee se Heurekareissu ja kun se on sunnuntaina auki niin tuo on ainoo mahollinen.
Lauantaina meillä on kummipojan synttärit joten ei mahollinen lähteä hesaan.

Ja kaksosten synttärit on siitä kahen viikon päästä ja äitienpäivä siinä välissä.

Viikolla päiviä ois paljon enemmän,mutta käsitän että vaikee olis ollut sinne tapaamista järkätä.
Mutta seuraavaan ainakin tuun mukaan,oli Miska sitte syntynyt taikka ei.

Harmi juttu,mut lapsille luvattu tehä jotain kivaa ennen vaavin syntymää.Ja tosiaan tuo bonaripoika on joka toisen viikonlopun poissa.

Vähiin käy aika...

äitiyslomalainen,kata 35+2
 
Jousimies-70 harmaan
Huomenta!
Eipä ole montaa päivää, kun päästään herkkujen äärelle...
tuli vaan mieleen, että treffataanko siinä laivan edessä vaikka vähän vaille kaksi vai mennäänkö suoraan sisälle sitä mukaan kun saavutaan??
nyt täytyy lähteä töiden pariin, mutta tapaamisiin...
mukavaa perjantaita kaikille....
jousimies-70+typyasukki 32+5
 
Mun mielestä voitais mennä sisälle sitä mukaa kun tullaan paikalle... Jos vaikka ulkona on kylmä, niin ei tule vilu. Pöytä on varattu kesämassuille, joten ne osaa siellä ohjata oikeeseen pöytään.

Pian tavataan...
 

Yhteistyössä