***Kesämasut 2009 VOL.3***

miryamille suuret osanotto halaukset ja voimia tuleviin päiviin! Anna itsellesi aikaa surra,vihata,nauraa,itkeä,ikävöidä...kaikki tunteet ovat normaaleja kun läheinen kuolee,mikään tunne ei ole väärä...lopuksi jää sydämmeen onneksi ne ihanat muistot toisesta ja tottakai ikävä on suuri vielä pitkän ajan päästä...Itse menetin isäni liki vuosi sitten,viime perjantaina tuli yks laulu radiosta ja jostain syystä kynneleet nousivat silmiin ja tunsin isäni läsnä olon vierelläni...eli edelleenkin suru on läsnä,mutta onneksi ilo yhteisestä ajasta on suurempi :heart:

Alisalle tuli kanssa viimeinkin eka hammas ja sopivasti tasan 9kk ikäisenä...moni kertoi aamuvirkkuudesta,niin meilläkin koko hiihtoloma kun oltiin mökillä,niin Alisa heräs JOKA aamu 6-6.30 ylös,mutta taas toisaalta nukkui joka yö klo 21-06(06.30 heräämättä)...saa kyllä paljon enemmän aikaseksi kun herätään ajoissa vaikka mä olen kans oikea aamu-,päivä ja ilta uninen :LOL: Viikko oltiin siis mökkeilemässä,ei vettä,ei sähköä...yks aamu oli +10 astetta mökissä lämmintä kun herättiin,muutoin aamusin oli +15ast.mut onneksi lämpeni sit kun sytytti takan/kaasulämmittimen...oikeaa extreme matkailua...mut ihanaa sellaista,ois menny toinenkin viikko...kylpylässä kävin isomman kans,shoppailua,ja hiihtoa mutta tärkeintä oli yhdessä olo ilman arjen häiriötekijöitä...

Huomenna arki ja uudet kujeet...
 
Ai juu,Seikkailija Dora ihan uskomattomia kuvia,ihana =) jännä miten suht.saman ikäisillä kehitys etenee eriintahtiin...meillä vaan istuu ja taakse päin ryömii...konttaus asentoa hakee,mut hermo palaa aina ennen kun jalan on saanut mahan alta pois...
 
:hug: Sunshine! Itsellä kans kokemus keskeytyneestä km:sta, viikkoja oli vaan enemmän. Elämäni hirvein kokemus... :'(

Laihduttamisesta, eli mä päätin heti imetyksen loputtua (ennen kun ehti kunnolla alkaakaan :( ), et kaikista liikakiloista on päästävä eroon. Niinpä aloin tarkkailla syömisiä, säännöllisen lenkkeilyn, ja kunnon kohottamisen. Hyötyliikuntaa niin paljon kun vaan mahdollista, lautasmallin käyttö päivättäiseksi tavaksi, herkkujen rajallinen syönti jne. Asetin selkeän tavoitteen, että 2010 kesäkuun alkuun mennessä haluan painaa 59 kiloa (sillon bmi on n.22 ), ja välitavoitteita sitä mukaa, kun kilot rupesi tippumaan. Joululahjaksi ostettiin puoliksi miehen kans meille kodin kuntokeskus, semmonen monitoimilaite, millä olen sit rehkiny myös, lähinnä kiintetyttämis-mielessä.
Nyt, helmikuun lopussa saavutin etuajassa tavoitepainon. Siitä, mitä painoin synnärillä kotiinlähtöpäivänä, on kiloja tippunu 24 =) Ja olen toooosi ylpeä itsestäni. Olen kans aina kärsiny pienestä ylipainosta, enkä esikoisen synnytyksen jälkeen (v. 03 ) ole painanu näin vähän... :ashamed: Omaa saamattomuutta, ei mitään muuta. Jäihän tuohon mahaan kiva nahkalerpake, ja tissit hävisi olemattomiin ( |O nekin vähät, mitä aiemmin oli ), mut mukavampi on olla, kun ei ole koko ajan ahdistava ja epämiellyttävä olo, + voi ostaa normaali-kokosia vaatteita, eikä mitään 100 x XL-tyylisiä kaapuja.
Mä olen aina ollu herkkuperse, ja mulle ei kerta kaikkiaan sovi totaalikieltäytyminen herkuista, eli olen sallinu itselleni esim. esikoisen karkkipäivänä pari irtokarkkia tai mehujään. Parillakin karkilla saa sen makeanhimon taltutettua, ei siihen tarvii koko pussia.
Mulla ei oikeastaan sen kummempaa vinkkiä ole, liikuntaa ja ruokavalion tarkkailua.

Venla konttasi tänään!!!! :D :heart: Ja puri mua sormesta niin, et veri vaan tirskahti. No, oma syy omaan kurjuuteen, mitäs menin tutkimaan hänen hammasvarastoja :headwall:
 
Laihdutuksesta: mulla laihtumiseen autto päivittäinen kävely(n. tunnin) ja sitte herkkujen vähemmälle jättö, viikonloppusin kyllä herkkuja söin, en ois pystyny kokonaan pois jättämään :D Nyt BMI on 22, se on kohdillaan, mutta vielä kun hiukan kiinteytyis niin kehtais pukea bikinit päälle kesällä. Ostin twist-stepperin kuukaus sitte ja sillä olen iltasin steppaillu puolisen tuntia, kiinteyttää siis jalkoja, peppua ja myös vatsaa.. Jalat on selvästi hoikemmat ja vatsastakin alkaa näkemään että jotain on tullut tehtyä. Ja parasta on kun se ei ole raskasta ja voi katella telkkua samalla :)

Meillä herättiin viimeyönä ehkä 2miljoonaa kertaa :kieh:
Hiukan väsyttää. En oikein tiedä mistä heräämiset johtuu, kun nyt on normaalisti nukkunut yöt ilman yhtään heräämistä(21-08). Kahtena yönä ollaan nyt heräilty, ja reilusti..

Meillä poika on kovin innostunut kävelystä niin että äiti pitää toisesta kädestä kiinni ja kävelyttää ympäri kämppää, sitä voisi jatkua vaikka koko päivän pojan mielestä :D
Kärryn kanssa kävelee itsekseen ympäriinsä.. Eilen otti kaksi askelta ilman tukea, mutta minähän innostuin siitä niin kovin että aloin hihkumaan hyvää siinä, niin tuohan säikähti ja pyllähti maahan eikä enää toista kertaa yrittänyt :headwall:

Onnea kaikille uusista taidoista, ihana "seurata" kun toiset oppii uutta, on tämä vaan niin ihanaa aikaa :heart:

-Taija ja Lenni 8,5kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lenni09:
Kärryn kanssa kävelee itsekseen ympäriinsä.. Eilen otti kaksi askelta ilman tukea, mutta minähän innostuin siitä niin kovin että aloin hihkumaan hyvää siinä, niin tuohan säikähti ja pyllähti maahan eikä enää toista kertaa yrittänyt :headwall:
Meillä kävi samallai tuon konttaamisen kans :ashamed: Paitsi, et Venla vaan käänty kattoo mua ja siitä sit istumaan... :headwall:
 
vau, sisuhan on saanut pudotettua paljon! :) mulle riittäis aluks se 10 kiloo! olisin takaisin niissä mitoissa, mitä ennen raskautta. Täytyy varmaan opiskella niistä painonvartijoiden pisteistä, jos onnistuis niiden kanssa. Kiitos vinkistä iituska :)

nyt touhuamaan neidin kanssa. ei viihdy yksin :)
 
Siis MITÄ!! Ei voi olla totta että tosi monet kesäkuiset jo kävelee kärryä työnnellen ympäriinsä! Onnea!!! Meillä ryömitään vain edelleen ja konttausasennossa välillä nytkytään. Hieman huolestuttaa, kun poju ei edes istu tuetta VIELÄKÄÄN. :eek: Ensinnäkään en meinaa saada häntä millään ylipäätään istumisasentoon lattialle, sillä hän yrittää ponkaista tai kiemurrella siitä pois, ei siis edes halua istua, ja jos saankin hänet istumaan hetkeksi, kellahtaa siitä vaan heti pötkölleen ja jatkaa matkaa. Mä olen tullut siihen lopputulokseen, että pojasta tulee rallikuski, sillä nyt jo pitäisi koko ajan olla vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ei puhettakaan että paikallaan istuskeltaisiin. Ei myöskään mitään varovaisuutta tai itsesuojeluvaistoa vaan hirveä vauhti päällä. Ja ulkona kävelyllä rattaissa on ok istuskella vain silloin kun äiti juoksee ja tekee rattailla hurjia kurveja... B) Me ollaan monesti aikamoinen näky tuolla tien poskessa... :LOL:

Ja siitä laihdutuksesta ... Sisu , vautsi vau!!! Olen suorastaan kateellinen tuommoisesta saavutuksesta... sillä mä olen nyt suunnilleen niissä mitoissa mistä sä olet aloittanut... :ashamed: Mulle tosin riittäisi semmonen 65kg ihannepainoksi sillä olen melko pitkä, mutta on sinnekin matkaa... Mä aloin kyllä käydä jumpassa 4vko synnytyksestä, päivittäin on tullut vaunuteltua 1-2 tuntia kävellen ja joskus käyn erikseen juoksulenkeilläkin, eli pohjakunto on ok, mutta ne herkut, suurin kompastuskiveni... :snotty:

No niin, kahvia keittämään, nyt kun poika vielä nukkuu. :p
 
Sarakii konttaa, istuu, nousee tukee vasten seisoo. Ja erittäin yllättäen puhuu :LOL: Toistaa ainakin 30 sanaa ja osan merkityksenkin ymmärtää. osoittaa koiraa ja sanoo haukku. kakka, lamppu, hyppy, äiti, isi, pupu, vaippa jen kuuluu myös sanavaratoon.. mää luulin ettei vauvat viel tässä iässä ala puhumaan :eek:

mä oon pudottanu synnäriltä pääsyn jälkeen n. 25kg. Oon 167cm ja synnäriltä ku pääsin painoin 77kg..

Tirppana oli 8kk neuvolassa 8700g ja 74cm :)

kleo ja sara 8,5kk
 
miriyamille osanottoni!

paljon oli taas tullut tekstiä tänne. töihin paluun jälkeen en ole oikein ehtinyt enää kirjoitella :ashamed: lukemassa olen kyllä käynyt

täällä pikkuinen pääse jo sohvaa ym. vasten ylös.. ja ihan taukoamatta sitten harjoitellaan. kuhmuilta ei ole säästynyt :whistle: konttailee jonkin verran, ryömiminen on kuitenkin vielä helpompaa ja ilmeisesti myös kivempaa.

sanoja ei vielä sano.. tättättää oli nyt uusin villitys, äittä ja ättä tulee aika usein, mutta en niitä sanoiksi kyllä miellä

taaperokärryt vois olla aika kova sana jo, samoin ensiaskelkengät..

täällä kaikki siis oikein hyvin =)

oletteko huomanneet, että parin kuukauden kuluttua kesäkuiset ei ole enää vauvoja, vaan taaperoita :eek: :heart:
 
Tänään oli Vanen 10kk neuvola: 9,8kg ja 72cm, osaa käydä istumaan, kierii, kontaa/ryömii aina silloin kun haluaa :D Rauhallinen ja iloinen vauva, ei ollut moksiskaan kun terkkatäti joutui 2 otteeseen ottamaan verta sormen päästä, ei inahdustakaan päästänyt, eikä selvästi pelännyt tilannetta =)

Mulla itsellään olisi sitten 26.päivä neuvola, ultraan on vielä monen monta viikkoa aikaa..

Mutta paremmalla ajalla tulen sitten kertomaan kuulumisia lisää :wave:
 
JEEJEE! Meillä noustaan seisomaan tukea vasten B) Eilen aamulla heräsin siihen, et Venla seisoa törötti sängyssää, ja KILJU riemusta, kun näki minut. Tultiin sit olohuoneeseen, ja laitoin Venlan lattialle istumaan, et leiki siinä sen aikaa, kun laitan itselleni kahvin tippumaan. Kävin ehkä 1.5min keittiössä, ja kun tulin takas olkkariin, niin V seiso tv-tasoa vasten. Tänä aamuna on jo kiivenny toistamiseen sohvapöydän alatasolle, ja noussu lehtilaatikkoa vasten seisoo.

Yöt on USKOMATTOMAN levottomia :( Oli jo, ennen kun tää nousen-tukea-vasten-seisomaan-kampanja alko. Pikku hiljaa alkaa tuntua, et itsellä kohta heittää päästä, kun on univelkaa kertyny jo niin paljon :/

Ja taas tuli vastaan yks uusi ruoka-aine, mihin V reagoi ei-toivotulla tavalla... Luumu. Suupielet ja leuka aukesi sen myötä :headwall: Oi voi, toivottavasti nää on ohi meneviä juttuja.

Kävin eilen kunnan päivähoidon henkilökunnalle järjestämässä ensiapu1 kertauksessa, ja oli ihana käydä siellä levähtämässä vähän aikaa! :D Siellä ei kukaan roikkunu housun puntissa kiinni, tai menny syömään halkoja, tai paukuttanu tv-tason lasiovia, tai kaadellu koirien vesikuppeja päälleen... Ihan aikuisporukasssa oli kiva vähän lepuuttaa hermoja =)
 
Sunshine tyttö pääsi sille palstalle siis mihin voi itse lähettää vauvoista kuvia. Onnea plussalaisille! :heart: :) .

Neiti sitten jo täälläkin on ottanut muutaman kerran pikku askelia eteen päin, eli paljon ei puutu kun kävellään :). Täällä sataa lunta!! Olen jo niin kyllästynyt koko talveen ja lumeen etten muuta odota kuin että kevät ilmat tulee |O . Ihanaa kun pääsee ensi kuussa oikein viihteelle, ei ole tullutkaan käytä sitten melkein pariin vuoteen...nyt jo jännittää :D . Olikos täällä muita jotka yksiksensä hoitelevat vauvoja? Miten arki sujuu ja miten olette jakselleet?

maare ja muru 9 kk ja vähän päälle
 
Täällä mennyt monta päivää pikkuista sairastelijaa hoitaessa...ke alkoi oikein kunnon limayskä Alisalla ihan yht´äkkiä,sit tuli nuha ja kuume...Tänään kävin sit lääkärissä,kun viime yönä nukuttiin kolme tuntia,ni Allulla oli korva ja silmätulehdus ja hengiteltiin ventolineä :( On kyllä kurjaa ,kun pieni ei osaa ees niistää räkiä ulos ,vaan ne vaan tuossa röösäytyy ees taas...Just ti ajattelin,et ihanaa kun Alisa on ollut terve koko ajan,Isosiskolla kun oli korvakierre,ni heti iski...taijettiin saade lume pneumerokotetta...tai sit on tehotonta :$ Jospa lääkkeet puris,ja ens yöstä tulis parempi...
 
Mihan mua huvitti, kun kirjoitit että taaperokärry ja ensiaskelkengätolisivat teillä nyt kova juttu. Meillä nimittäin on molemmat, mutta ei mitään tarvetta vielä kummallekaan, varmaan pitkiin aikoihin! Niin sitä vanhemmat on olleet epätoivoisen toiveikkaita jo koettaneet kannustaa toista ylös ja liikkeelle. :LOL: Mutta eeeiii... :D

Sisu onnea uudesta taidosta. :) Siitä vaan taitaa kuulemani mukaan pahus vieköön alkaa se kuuluisa VAIHE. Eli yöt läpeensä noustaan... Jaksamista! Meillä se kaikki on vielä edessä, sitä odotellessa... |O

Ja Ryhikselle myös jaksamista. :hug: Pikkuiset sairastajat ovat niin reppanoita.

Kysymys tutista :attn: Minkälaisia vieroitussuunnitelmia on teillä, joiden pikkuset lupsuttelevat tuttia? Tai onko joku jo peräti vieroittanut? Itseäni aihe nyt mietityttää, ja olen kahden vaiheilla, että aionko vieroittaa vuoden ikään mennessä vai annanko imeä vaikkapa 2-vuotiaaksi, mikä kai vielä on ns. "sallittua". Kun olen jostain lukenut, että vuoden ikää lähestyttäessä tutti ei enää olisi varsinainen tarve vaan se muodostuu lähinnä tavaksi ja purukaluston kannaltakaan tutti ei kai ole hyväksi, niin siks vain ajattelin, pitäisikö hankkiutua jo eroon vähitellen. Päivisin tutit laitetaan meillä kylläkin visusti piiloon, mutta nukkuessa se on käytössä... ja rattaissa joskus hätävarana eli äänenvaimentimena, jos poikaa alkaa vaikka kesken kauppareissun paikoillaan olo suuresti tympiä. Jos vain voisi etukäteen tietää, missä vaiheessa ja miten tutista pääsisi kivuttomimmin eroon...
 
Venla oppi perjantaina vilkuttamaan :D Nyt vilkutetaan kaikille ja joka mutkassa. Nyt parhaillaan seisoo tuossa vieressä, tukea vasten, roikkuu miehen hiuksissa, kun mies on kyljellään lattialla, ja katsoo leffaa samalla...

Vifi, meillä esikoinen vierotettiin tutista heti 1v synttäreiden jälkeen, ja MINUSTA se oli liian aikasin. Helposti se tosin sillon kävi, pari yötä ihmetteli, et miksei saa tuttia. Mut muuten oli aina pöllimässä pienempiensä tutit ja selvästi kaipasi sitä. Aion antaa Venlan syödä vähän pidempään. Ehkä joskus ens joulun tienoilla sit viimeistään ruvetaan opettelemaan tutittomaan elämään. Mut tää siis vaan mun mielipide ja kokemus...
 
Alisa oppi tänä aamuna konttaan ihan yks kaks,ei oppinut ryömimään kuten ei isosiskokaan... :heart: ihanasti itki ja huusi ja konttas eteenpäin :D Neiti on parempana tänään,ei ole enää niin sairaan olonen...

Olin saada tänään keulaani auton...prkl...ois tullu taatusti sairaala reissu mulle ja Alisalle...Ajoin kotiin,ja tuossa meijän lähellä on jyrkkä mutka...mutkassa vastaan tuli auto toooosi reipasta ylinopeutta mun kaistalla...se jätkä veti autonsa kylkiluisuun ja mä vetäsin oman autoni penkkaan...helvetti ku en kerenny ottaa rekkaria ylös,saatika auton merkkiä...koetin käydä tuossa lähellä olevan kaupan/kioskin edes kahtelemassa sitä autoa,oisin listiny sen jätkän...ei monesta sentistä jääny kiinni enää kolari,etteikö se ois tullu kylki edellä suoraan keulaan...Oottakoot kun törmään siihen jätkään(pikku asuinalueen iloja :kieh: ) ni se kuulee kunniansa!!!
 
Ai juu,tuosta tutin vierottamisesta....Mä vierotin esikoisen kans yks vuotiaana sekä yöpullosta että tutista...nyt jälkeen päin oli aivan liian aikasta...Toinen on kuitenkin vielä pikkuinen,eikä siitä vielä haittaakaan ole...tutin käyttöhän voi vähentää,vaikka antaski vielä öisin tai lohdutukseksi tuttia...meillä napataan tutti pois suusta kun herää,eikä turhaan anneta sitä suuhun huvitutiksi...Sit varmaan 11/2v huiteilla alan miettiin vierotusta uudemman kerran.
 
:kieh: Mä jo kahdesti aloin kirjoittaa viestiä tänne, ensin aamulla, sitten n. vartti sitten, ja molemmilla kerroilla poika tuli napsauttamaan tietokoneesta virran pois. Mamma ei saa pojan mielestä palstailla, selväksi tuli. :)

Niin siis Sisu ja Ryhis , en minäkään varmaan raaski riistää pikkuselta tuttia vielä aikoihin. Kun ei sitä tosiaan imutella meillä muuta kuin nukahtaessa/nukkuessa, niin tuskinpa siitä suurta haittaa on. Ja kyllä se vaan häntä esim. yöllä herätessä niin hyvin tyynnyttää, että en uskalla ajatellakaan, millaisiksi yöt muuttuisivat ilman tuttia. Nyt kun tehdään hampaita ja opetellaan liikkumaan... Toisinaan vain pikaistuksissani päätän, että heitän kaikki tutit roskiin NYT HETI. Esim. aina silloin, kun alkaa se kuuluisa pinnasänkyleikki, eli viskotaan tutit pinnojen välistä lattialle ja huudetaan perään... |O

Btw. mä en ymmärrä mihin tuon lapsen unet ovat kadonneet. Vaikkapa eilen: päiväunet jotain päälle tunnin, ja yöunet 9 tuntia ja vartti. Eli hyvä jos edes kymmenen tuntia nukkuu vuorokaudessa yhteensä! :eek: Ei taida olla tarpeeksi? Ja kyllä sen unen puutteen sitten huomaakin, kun yks karjuu kiukkuisena melkein joka asiasta. Jospa tämänkin olisi vain jokin ohimenevä vaihe.. :(
 
Onneksi Ryhis ei pelti rytissyt! Nuoret jätkät ajaa miten tykkää ja kamala aatella seurauksia.

Meillä imeskellään tuttia, enkä oo ajatellu sitä vielä pois ottaa. Kertulle tutti on niin tärkeä. Tutti on mukana vaunuissa, autossa ja öisin. Aamusti kun K herää otetaan tuti pois ja jos hän päivän aikana jostain tutin bongaa, näytetään sitä äidille ja laitetaan heti suuhun hyvin tyytyväisenä.

Onko vielä muita imettäviä?
Meillä ollaan tässä pidemmän aikaa heräilty aamuyöstä tissille ja sitä sitten heräillää pahimmillaan klo. 4-8 tunnin välein. Eilen päätin että nyt riittää ja puin yöksi itselleni topin (yleensä nukun siis nakuna) ja lapsen herätessä laitoin vaan sitkeästi tuttia suuhun. Onneksi ei mitään isoa huutorumbaa tullut vaan K hyväksyi asian ja jatkoi uniaan.
Tähän mennessä Kerttu on aina ollut tissillä kun vaan sen näkee tai tuntee paljaan ihon. Niin ja meillä nukutaan osittain perhepedissä.

En muista onko ollut keskustelua hoitopaikoista, mutta haluaisin mielipiteitä, että kumpaan laitatte lapsenne, perhepäivähoitoon vai tarhaan? Ja syitä myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Brianna:
En muista onko ollut keskustelua hoitopaikoista, mutta haluaisin mielipiteitä, että kumpaan laitatte lapsenne, perhepäivähoitoon vai tarhaan? Ja syitä myös.
Sit kuhan jatkan töitä, niin Venla on automaattisesti mun hoitoryhmässä kotona, pph siis olen...
Tää on vaan sit mun mielipide, mut en vois harkitakaan laittavani alle 3vuotiasta päiväkotiin. Pph on paljon kodinomaisempaa, ja vaikka kuinka pph:n ammatin arvostus on mitä on, niin hyvän hoitajasuhteen kehittyminen lapsellle on kultaakin kalliimpaa. Pienryhmä on pienelle hoitolaiselle vähemmän rasittava, kun iso ryhmä, missä saattaa olla jopa 14 alle 3vuotiasta.
Pph pystyy päiväkotia paremmin toteuttamaan lapsen oman rytmin, ja ottamaan sen huomioon päivittäisessä toiminnassaan.
Mulle tuli aikanaan 10kk ikäinen vauva hoitoon, ja kyllä se oli semmonen pahnan pohjimmainen, jota yhdessä paijattiin "isompien" (sillon 1.5v ja 2v... ) kans. Ja tää lapsi on edelleen semmonen, et kun näen hänet, niin lämpimästi ailahtaa sydänalassa, jotakin hänessä vaan oli semmosta :heart:
Molemmissa, päiväkodissa ja pph:ssa on omat hyvät ja huonot puolensa, ja jokaisen on tehtävä päätös itse, et mihin lapsensa laittaa hoitoon.
 
meidän vauvalla on flunssa, kuumettakin. :( ollut pari yötä aika rankkoja. Nyt tuntuu, että itekin sairastun... Jos ei laske tuo kuume, niin huomenna lääkäriin.

Tänään oppi vilkuttamaan! :)

Mä imetän edelleen ja herätään öisin useita kertoja. Nukutaan perhepedissä. Tuttia ei oo käytössä, niin tissin mä aina suuhun tungen. Tai ei se aina halua tissiä, mutta yleensä. Mutta eipä mua tilanne kauheesti rassaa niiin en jaksa mitään asialle tehdä. Jospa ne heräilyt vähenee.

Päiväunet nukutaan 2 kertaa puol tuntia. Joinaki päivinä on nukkunu myöhempään ja nukkunut vaan yhdet puolen tunnin päiväunet. Joko ne päiväunet jo kokonaan loppuu... :eek:

Mukavaa kevään odottelua kaikille! :) :heart:
 

Yhteistyössä