***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Antakaa mulle vinkkejä turvonneisiin jalkoihin :attn: :attn: :attn: :attn:

Minä joka sain tämän vitsauksen nyt sitten näin lopussa,tuun hulluksi näitten nilkkojeni ja jalkapöytieni kans!!!aivan hirveet nipistelyt...ei voi maata ees kintut kohti taivasta,kun selkä niin paskana,et makuu asento on ihan h*lvettiä!!!icepower on käytössä,mut muitakin vinkkejä kiitos mulle :x



Tinni juu,en ole jäämässä pe vielä käynnistykseen,enkä synnyttään...katsovat vaan vauvan koon,ja toivon et ne sanos,et alakerta on ihan pehmentynyt ,lyhentynyt ja auki :LOL: tulis vaan äkkiä pe...mähän olen kokonaisena vielä ens joulunakin...mua ei ole tehty supistelemaan :x

Tsempit cranyolle huomiseen tuu ilmotteleen sitten kuulumiset!

On muuten jo paljon syntynyt vauvoja kesäkuisiin =) Onnea vielä kerran kaikille tähän mennessä jakautuneille.Kaksosiako ei odottanut kukaan?

Ryhis ja Seppo 38+5
 
Talvis onnea rouviintumisen johdosta!! :flower:

cranyolle tsemppiä kovasti itse punnerrukseen!!!

Mä meen maate, oon niiiin uuvuksissa, jos koko loppuaika menee näin uuvuksissa nii miten sitä muka jaksaa tän väsymyksen keskellä synnyttää?!?!? :eek: Kannattaa ilmeisesti ottaa mukaan termos kahvia tai energiajuomaa.. :LOL:

Alamaha ja nivuset ollu tosi kipeet.. Mä kyllä edelleen mietin sitä kolmatta tapaa synnyttää ku ahistaa sektio ja synnytys alakautta :D Mä pelkään kans et kun synnytys käynnistyy niin meen paniikkiin et "eiiii en oo valmis vielä tähän" :LOL:

ok, öitä!

kleo ja Sara 37+4
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Talvis onnea! :) :flower:

Mä oon niin kypsä jo |O Mä oon vaan itkeny koko päivän ku en jaksa enää ku en pysty edes nukkumaan ja koko ajan sattuu johonki ja vituttaa ja itkettää ja väsyttäää |O :headwall:
:hug:
tätä oloa kun sais laitettua purkkiin. arvaa vaan oisko 100% varma ehkäisy! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Talvis onnea! :) :flower:

Mä oon niin kypsä jo |O Mä oon vaan itkeny koko päivän ku en jaksa enää ku en pysty edes nukkumaan ja koko ajan sattuu johonki ja vituttaa ja itkettää ja väsyttäää |O :headwall:
:hug:
tätä oloa kun sais laitettua purkkiin. arvaa vaan oisko 100% varma ehkäisy! :kieh:
no niinpä :kieh:
 
Halinallelle onnittelut pikkuisesta pojasta! :flower: :flower: :flower:

Talvikselle onnittelut rouviintumisesta! :flower: :flower: :flower:

Täältä ilmottautuu kans yx "hautoja"... Eipä ole juuri minkäänlaisia merkkejä että synnytys olis lähellä, supistelee silloin tällöin muttei mitenkään kovin kipeesti... Voihan se olla että vaavi alkais kohta jo kiinnittymään, kun tuntuu välillä sellasta punkeemista alakerrassa... Pelottaa kyllä ajatuskin synnyttämisestä...
Huomenna on neuvola, saas nähä joko aletaan puhumaan äitipolikontrollista ja onko se vasta tyyliin sitten kun viikkoja on 42...

Lissuli ja Lisbet meillä kun on sama la, niin saas nähä kuka ensin pääsee tositoimiin..

Ja huomenna poks rv40
 
Yön hiljaisina tunteina on hyvä kirjoitella =)

Kaikille vauvaantuneilla paljon onnea pienistä kääröistä, teitä on jo hyvä joukko :heart:
LS ja cranyo tsemppejä huomiselle/tälle päivälle :flower:

Poltin nahkani hienosti sunnuntaina mökillä, oon siis ylikypsän ja hyvinsyöneen ravun näköinen :LOL:
Tosin olo on enemmänki ku joulukinkulla :D

Mulla taas tuntuu, et mitä enemmän viikkoja täs lopus niin sitä vähemmän tarvin unta ja/tai saan nukuttua. Äskenkin maksoin laskuja pois. Päivällä hain kukkia, jos huomenna niitä istuttais.
Sunnuntaina ajelin 200 kilsaa, se oli jo vähän ikävää siinä heltees :/
Tänään sain taas pyöräillä, eilen en ehtinytkään, lauantaina olin ollut viimeksi :heart:
Viikonloppuna tuli taas itkettyä enemmän ku laki sallii, mut kai tää tästä. Mulla ja miehellä oli siis vähän sanomisia toisillemme :ashamed:

Jestas, nyt kyllä nukkumaan. Huomenna hieronta 11.15, jos pääsis sinnekin pyörällä (ei saa sataa siis).
Jennynen ja Pikku-Möhkö 37+3 (jee, vrk on vaihtunu)
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Huomenna käynnistykseen, palailen myöhemmin :wave:

Ls ja 39+0 :heart:
muistinkin et joku muu ku cranyo oli menossa käynnistykseen.
tsemppiä myös sinne!!! :hug:

täällä nukuttu ikkunat auki ja arvaa vaan onko selkä jumissa. |O :headwall:
oispa tänään viileempää ku eilen..ku ei pysty, jaksa, kykene kun on niin painava ilma. ja pölyn ja irtotavaran takia toivoo jo sadettakin. :p

eipä oikeestaan muuta...2 päivää eräpäivään.
aloin eilen muuten miettiä sitä että ex:n kaa yhteiset lapset ovat syntyneet ennen la:ta, ja nykyisen menee yli...hmmm...voiko olla sattuma? :whistle: jos se ei oo vaan kiinni mussa. ukolla on kyllä "katotaan..."-geenit. :whistle: :D :heart:

lisää vauvauutisia odotellessa! :attn:

HS ja J rv 39+5
 
Täällä ollaan 04 herätty ekaan SUPISTUKSEEN ja siitä asti niitä on tullu tasaseen tahtiin (välit 5-2 minsaa), ei oo epäilystä etteikö nää ois niitä.

Välit tihenee koko ajan joten tää lähtee näytille ainakin, poika ku tuli rytinällä maailmaan niin en halua tonne autoon synnyttää. Palaudun joko kiukkuisena illalla tai sitten onnesta soikeena vauvan kanssa parin päivän päästä.

Nyt pusaamaan sitä meidän neljän kilon jössikkää ulos, se hankalin vaihe on vielä edessä.. Ja taas supistaa, perkl...

Vauhtis rv 39+6
 
ohhoh..täällähän tapahtuu rytinällä!! :D

heräsin 5.40 supistuksiin ja on siitä lähtien tullu aikas tasaseen, eivät vaan oo kovin kipeitä. mahaa polttelee ja nipistelee vähäsen. en nyt sitte tiedä onko nää niitä synnytyssupistuksia vai ei.. loppuvat kuitenkin just ku innostun! :kieh: mies lähti kuitenkin vielä töihin, sil on tunnin työmatka, joten pitää kai soittaa ajoissa, jos tästä tarvii johonkin lähtee.. :p
 
Oih monella tänään jännät paikat edessä..ihanaa. :)

Millä viikoilla teidän aikaisemmat lapset ovat syntyneet?

Mulla esikoinen 37+5
Toinen 39+5
kolmas 39+6

Saas nähdä tulisko tämä aikasemmin vai tekeekö enkat ja syntyy vasta la jälkeen :p

Huomenna neuvolaan...

sankofa & bongos tasan 38 POKS :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Tsemppiä kaikille jotka tänään nyytinhakureissussa!!! :flower:
Minä täälä makoilen soffalla ja surffailen. Miehen palkkaamat ikkunanpesijät ahkeroi ja mä tunnen itseni kuningattareksi :heart: :ashamed:

Raffel ja Papsi 38+0 :heart:
niin pitääkin. mulla oli anoppi ikkunoita pesemässä viime viikolla ja ah kun oli mukavaa kun ei tarvinu tehä sitä ite. :xmas:
 
no nyt on enää menkkamaiset kivut jäljellä ja satunnaiset supistukset!! maha on kyllä ihan sekasin ja oksettaa.. ärsyttää tässä nyt ootella tapahtuuko mitään!! taidan mennä siivoomaan! :headwall:

mihan & pallo 38+0
 
Vauhtis ja muille suppailijoille tsempit nyytinhakureissulle :hug:

1.Esikoinen (käynnistys) 41+4 kesto 16h ponnistus 12 min
2.Tää kakkonen 36+6 kesto 3h ponnistus 2min

Joten synnytykset voi olla erilaisia kuten näkyy :saint:
 

Yhteistyössä