KESÄPINO,viidettä,kuudetta,seitsämättä jne odottaville=)

3 nuorinta juoksenteli läpi yön |O

Painon tunnetta ja suppailuja,siinä edellisten päivien saldo :eek:

Kun lapset tuosta heräävät,vievät äitiä satasella,aikaa ei näemmä lomalla koneelle :kieh:
Oi oispa tuo mies rakas jo lomalla,apuna :heart: Vaan ensi viikonkin vielä töissä...

Tässä päälimmäiset kuulumiset :wave:
Me9 rv 30+4 taisin laskea
 
Huh hellettä. Täällä on kauhee ilma. Kuuma ja kostea, välillä jyrähtelee vaikka aurinko porottaa. Ai että odotan suomeen pääsyä ja raikkaita järvituulosia. Ja eniten ehkä odotan uusia perunoita, mansikkaa, herneitä ja muita kesän herkkuja, jotka vain Suomessa niin makialta maistuvat.

Tästäpä hyvä gallupin aihe:

Mikä on kesässä suun mukaisin herkku?
mä sanoisin varmaan uudet potut, ehkä Siiklipottu olis se makoisin ja paljon voita ja tilliä :p

...ja suomalainen pehmisjätski...mmmmm :p

ei hitsin pimpulat kun nyt ajattelenkin noita herkkuja, niin en malta odottaa että laiva 1.7 aamusella rantautuu. Pakko kai heti kiiruhtaa torille ostoksille :kieh:
 
Iltaa vielä yhtenäisenä, huomenna jakautuneena :D

Pyykkiä pesty on koko päivän, ettei miehelle jää värjättävää ;)
Enhän minä olekaan vielä valmis!!! Huomista on odotettu ja viime yön valvoin kun Heppuli vissiin pakkasi tavaroitaan kohdussa. Yli kaksi tuntia möyhkäsi, potki ja hyvästeli kohdun joka sopukan. Auts! Tänään taas alkoi aamu lupaavasti limatulpan tulolla (paljonko sitä oikein voi tulla :eek: ) mutta siihen se sitten taas jäi...

Ja galluppiin Uudet perunat voikastikkeen kera ja vesimeloonisalaatti fetajuustolla. NAM NAM :p

Oliivitar ja Heppuli vielä yhtenä :heart:

Riemu Tervetuloa Suomeen!!!
 
Moi!

G: mansikat (muttei mitään tillejä ---sori, Riemu, ei ollaaan samiksia :kieh: ). Mansikoita kävimme itse poimimassa viime vuonnakin sellaiset 20kiloa. Mitenhän ränä vuuonna vatsanijaksaa sinne raahautua?

Täällä kesäpäivät kuluvat ihanilla ilmoilla lenkkeillen ja kummasti kalenterit täyttyvät tavarasta: kesäteattereja, futisharkkoja ja -pelejä, lasten leiriäa uimakoulua. Mutta en valita ---en nyt, kun mielikin on tasaisempi -tänään ;)

Oliivittarelle ihan hurjasti onnen hetkiä ja tyyntä mieltä huomiselle!!!!!

 
huh hellettä. Tänään ollut +36 varjossa, auringossa varmaan tuhat°C Pikkasen meinaa jalat turvota. Ja huomenna pitäis seisoa kuumassa kyökissä ja paistaa 100 korvapuustia eskarin juhliin. Ou jeah

Olin eilen ultrassa ja istukka ei ole siirtynyt, eli näillä näkymin sitten elokuussa leikataan. Tuleepahan sitten sekin koettua. Juu.

Ai että mansikat vai Feenikslintunen, eikä edes tilliä päälle :eek: Johan nyt on markkinat! Se voi olla että sulla jää tänä vuonna mansikan poiminnat väliin. Vai kuinka notkea olet? Itte en varmaan jaksaisi kyykkiä pellolla, kun tuo pieni kasvimaakin jo tuottaa tuskaa.

Oliivittarella on varmasti Heppuli jo syntynyt :heart:

 
Onpas kelit riemun seutuvilla kohillaan, huh huh. :hug:

Kuinkahan Oliivittarella on mennyt, nauttii varmaan ihanista tuhinahetkistä. :heart:

Täällä ei mitään uutta auringon alla. :) Pää lyö edelleen tyhjää.. :whistle: :wave:

Tellu30 28+2
 
Ei ollut vielä vauva-uutisia ;)

Messevä masu me9

Riemu Onneksi on sentään jo tiedossa toi sektio , voi henkisesti valmistautua asiaan ja sairaalassakin on selvät sävelet eikä sitten viimemetreillä pähkäillä asiaa ...

neitim + tytsy 31+6
 
huh, eskarin juhlat kunnialla ohi. Jotkut vaan luulivat että olen aivan viimeisilläni raskaana ja synnyttäisin kohta:eek: Meinasivat lentä persiilleen kun kerroin viikkoja olevan vielä reilut 10 jäljellä.

Ihanaa päästä nyt petiin. Olin jo äsken lepoasennossa, kunnes muistin etten ollut ehtinyt kasvimaalle tänään, muuta kuin pikaisesti kastelemaan. Kävin sitten nyppimässä varkaat tomaateista ja ihastelemassa raakileita ja ohjailemassa vähän kurkkuja, etteivät koko kasvimaata valloita.

[/b]Me9, sulla on tosi kaunis maha

neitim tottahan tuokin on. Kivempi suunnitellusti leikkauspöydälle joutua, kuin hätäisesti. Ehtii hyvin asennoitumaan asiaan.

auringonkukaksi, mittee kuuluu :wave:
 
Kylläpä on hurjan pitkä aika kun oon viimeksi itsestäni ilmoitellu..olen siis vaan taustalla lueskellut,ei vaan oo ollu aikaa tai energiaa kirjoittamiseen.

Mutta hengessä mukana olen =)

On tosi mukavaa aina lueskella teidän kuulumisianne.Mulle kuuluu hyvää,tää keskivaiheen aika on mukavaa,pahoinvointi loppunut ja vielä jaksaa touhuilla.Pesän rakennus vietti nostaa päätään ja olis kiva sisustaa/siivota kotia.
Koululaisilla on loma alkanut ja keikea mukavaa koitetaan puuhailla :flower:

Rakenneultra oli pari viikkoa sitten ja kaikki näytti hyvältä,nyt vaan toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin ja synnytys myös!
Sukupuolenkin tuo pikkuinen paljasti,samaa rataa kuin ennenkin,viides poitsu tulossa<3<3<3<3<3

Masu on jo aikas iso,kuinkahan se mahtaa koko kesän tässä kasvaa..hui.
Kelan laput sain jo neuvolasta niin voin sitten pakkausta hakea =)

Mulla supistelee aina sillon tällöin,on ihan normaalia,aiemmissakinraskauksissa tehnyt niin,ja jos liiaksi riehun ja touhuan niin kovat liitoskivut saan,jotta täytyy aikas maltillisesti ottaa...
Sokerirasitustestiin kuulemma pitäis mennä tulevilla viikoilla,ennen en olekaan käynyt.
Nyt rvkot 23.

oikein ihania vointeja teille kaikille ja koitan muistaa hieman useemmin kirjotella... :heart: :heart: :heart:
 
Onnea auringonkukaksi hyvistä ultrakuulumisista :flower: Ihanaa teillä alkaa olla joukkue omasta takaa :heart:

Mulla tänään työpäivä poikkeuksellisesti,sairaustapauksen vuoksi.No olima on harmaa joten eipä haittaa.Ensiviikolla 2 viimeistä työpäivää!Kirjanpitohommat kyllä jatkuu ä-lomallakin... :whistle:

Olo alkaa kyllä olla tuskastunut raskauteen ja entistä kiihkeämmin odotan vauva syntymää!!!

Sielä taitaa Oliviitar olla vauvantuoksun lumoissa :D :heart: :heart: Innolla odotan kuulumisia!

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
Me9 31+1
 
ei vieläkään vauvauutisia B)

Arskankukaksi :heart: Ihanaa, poika :heart: :flower:

Mukavaa viikkoa kaikille. Mulla tän viikon ultra vasta perjantaina. Ei jaksa oottaa että näkee pienen, kun nyt se tehdään 3Deenä. Ehkä jo vähän pullukammaksi tullut kuin viime 3Deessä viikolla 23. Nyt kuitenkin ollaan viikolla 28.

Mä touhuilin eilen kuin heikkopäinen ja tänään laitan vauvan huoneen kuntoon. Täytyy vaan hakea ikeasta matto ja verhot vielä ja koota sänky. Vaatteet ja vaipatkin vois pestä valmiiksi, niin olis sitten kaikki valmiina, kun elokuussa tullaan suomesta takaisin.
 
Riemulle ihanaa ultra käyntiä :hug:
Oliivittaren kuulumisia kurkkimassa =) Kai niitä jo pian....?

(.)mulla taitaa irrota limatulppaa :eek: Tai sitten tää kamala räkätauti on alapäässäkin :whistle: Täytyy nyt tarkkailla tilannetta,viikkoja kuitenkin turhan vähän.Aiemmissa parissa raskaudessa pongattuna limatulppa,mut ei ole johtanut syntymään vaan yli 4 viikon kuluttua limatulpasta käynnistetty...

Ja tosiaan rajussa räkätaudissa oon,keuhkot ja kaikki röörit tukossa :snotty:

Me9 rv 31+3
 
Huomenia!

Täällä alkanut raskauden uneton vaihe -ei auta mikään levottomiin jaloihin, 1,5h välein tapahtuviin vessareissuihin ja loppuyöt menevätkin muuten vain levottomaan unettomuuteen. ono tätä kestänyt aiemmissa kuukaudenpäivät? En onneksi muista :whistle:

Räkänokille toivon helpotusta, riemulle tyyntä mieltä taas ennen ultraa -ja istukan hilautumista parempiin paikkoihin!

Me9: toivottavasti tosiaan limailet muuten vain!

Auringonkukkikselle onnittelut poikalupauksesta -aika hurja =) Utelen:, olisitko toivonut tyttöä?

Minä olen alkanut saada kuulla kommenttia vatsani "pienuudesta" -eipä sekään mukavaa kuultavaa aina kaikilta ole. a kuitenkin nuo muksut ovat syntyneet yli 4-kiloisina...onpa lantioni uumenissa hyvää tilaa kasvaa =)

Todella kivaa, rauhallista (juupa....) ja lämpöistä maanantaita kaikille!
 
Vauvantuoksuiset terveiset :heart:


Heppuli näki päivänvalon 10.6. klo 15.08. Kiitoksia tsempeistä!

Aamulla menimme käynnistykseen huonosti nukutun yön jälkeen :kieh: Eihän se uni tulllut kuin pätkissä :LOL:

Cytoteciä sain kielen alle aamulla ja ei vaikutusta, puolen päivän jälkeen sain uuden tabletin ja lähetin miehenkin kotiin kun ei ollut vaikutusta. Olin jo varma, ettei tämä raskaus ala supistelemaan vasta kuin eräpäivänä! Kahden aikaan alkoikin tulemaan lyhyitä supistuksia ja kutsuin kätilöä paikalle katsastamaan tilanne. Olinkin auki 8cm ja siirryimme salin puolelle. Luomuna mentiin, ei siinä muuta keretty... Tosin miestä odoteltiin tovi saapuvaksi kun kalvot eivät olleet puhjenneet :x Pyysinkin kätilöa, että puhkotaan vaan, eipäs enää odotella ja kuin kreivin aikaan mieskin ennätti paikalle! 8 minuutin ähellys potkien kätilöiden kylkiä, täydellinen paketti pullahti maailmaan :heart: Hieman puristuksissa oltiin hartioista, mutta selvittiin murtumitta! Hienot olivat miehenkin mitat: 3830g ja 49cm, päänympärys 37.

Oliivitar ja Heppuli ja omanapaista :heart:
 
Hirrmuisen Suurenmoiset Onnittelut Oliivittarelle ja Heppulille perheineen!!!!! :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: Suloinen tuhisija!!! :heart: :heart: :heart:

Feenikslintunen täällä kuullaan kans samanmoista kommentointia vatsan pienuudesta, mikä ei omaa hermoilija-olotilaa helpota ollenkaan.. :( Meillä ei kyllä lapset ole olleet mitään isoja syntyissään, mutta nyt on kaikista pienin maha ja pelkään että tästä tulee ihan minimies.. :(
 

Yhteistyössä