Keskenmeno vai mikä?

mitenkähän tän pistäis.. mulla alkoi tihrustaa vuotoa viikoilla 8+6 ensin rusehtavaa pyyhittäessä, seuraavana päivänä tuli välillä vähän enemmän ja välillä vähemmän, mitään kipuja ei ollut, vuoto loppui vk 9+3(ma) eli kesti mun normi menkkojen ajan vvimisenä päivänä tuli pieni hyytymä ja vähän jotain repaletta(?)
kävin neuvolassa verikokeissa torstaina ja täti koitti sydän ääniä, ei löytynyt.. menin sitten ultraan seuraavana maanantaina, sydän ääniä ei löytynyt vieläkään mutta viikkoihin nähden pienempi sikiö löytyi ja kohtu oli kasvanut, nämä passitti poriin ultraan tiistaille, siel ei löytynyt mitään ja kohtu normi kokoinen, ottivat viel verikokeen josta hcg oli 8 sanoivat että kesken mennyt.

Mutta mä en ymmärrä mihin se kohdun laajentuminen ja sikiö hävisi yön aikana? ja toisekseen mulla on selkeitä raskausoireita edelleenkin, maha on pyöristynyt, nälkä koko ajan, todella väsynyt, liikkeitä tuntuu (olen aina tuntenut sikiön liikkeet aikaisessa vaiheessa), käyn useammin vessassa yms..

niin miten tässä pitäisi nyt ajatella?
 
Sun hormoonit on varmaan viellä vähän sekasin... Jos hcg on 8, niin ei oo toivoo kyllä enää jäljellä... :/
Voipi olla, että maanantain ultraaja on kattonut ja kokeillu väärin... Mut jos sua mietityttää, mee käymään yksityisellä. En silti lippua pitäis korkeella sen hcg:n takia.

Oon tosi pahoillani sun puolesta, että näin on käynyt. Ite oon kokenu 2keskenmenoo ja siltikään en löydä lohduttavia sanoja. Muista, että sä saat surra ja ottaa niin kauan aikaa tohon toipumiseen, kun sä sitä tarvit :hug:
 

Yhteistyössä