Keskenmeno. yleistä? kuinka moni saanut? ja kuka ei?

  • Viestiketjun aloittaja rtuut
  • Ensimmäinen viesti
Peuhu
2lasta ja 1km. Useimmilla naisilla on jossainvaiheessa jos ei ole käyttänyt ehkäisyä kesken meno. Alkuraskauden km:t on yleisiä , usein se vaan menee niin että menkat paripäivää myöhässä ja sit tulee runsaat kuukautiset ( tosiasiassa voi olla km). Musta ei kannata testailla liian aikaisin et ei tule sit pettymyksiä
 
yksi
Yhden keskenmenon olen kokenut. Oli surullinen kokemus. En tiedä,miten naiset, jotka saavat useita keskenmenoja elämänsä aikana pysyvät täysissä sielun voimissa.Kaikki sympatiat ja empatiat vaan heille.
 
liinu
Kaipa sitä sen takia sanotaan, että ovat niin yleisiä, kun se km voi tosiaan tulla jo ihan "tietämättään". Eli tosiaan siinä hedelmöittymisen ja menkkojen välissä / aikaan.
Ei kai se niin kovin yleistä sitten enää vkojen 8 jälkeen ole.
Itellä yksi lapsi ja yksi km
 
näin minulla
Minä olen saanu kuusi keskenmenoa, joista yksi oli kohdunulkoinen. Ensimmäisen ja toisen lapsen välissä nämä keskenmenot .Nyt esikoinen 20 ja kuopus 2 :) tosin kuopus on "koeputkivauva" :) kaikki keskenmenot sattuivat kun olin 30-33 vuotias.
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja liinu:
Kaipa sitä sen takia sanotaan, että ovat niin yleisiä, kun se km voi tosiaan tulla jo ihan "tietämättään". Eli tosiaan siinä hedelmöittymisen ja menkkojen välissä / aikaan.
Ei kai se niin kovin yleistä sitten enää vkojen 8 jälkeen ole.
Itellä yksi lapsi ja yksi km
ai,minun km oli viikolla 11.Olen käsittänyt,että alle 12 viikon niitä tapahtuu aika paljon.
 
liinu
Alkuperäinen kirjoittaja km :
Alkuperäinen kirjoittaja liinu:
Kaipa sitä sen takia sanotaan, että ovat niin yleisiä, kun se km voi tosiaan tulla jo ihan "tietämättään". Eli tosiaan siinä hedelmöittymisen ja menkkojen välissä / aikaan.
Ei kai se niin kovin yleistä sitten enää vkojen 8 jälkeen ole.
Itellä yksi lapsi ja yksi km
ai,minun km oli viikolla 11.Olen käsittänyt,että alle 12 viikon niitä tapahtuu aika paljon.
Ei, kyllä se noilla viikoilla on jo vähemmän yleistä. Jostain vauvasivuilta katoin, niin vkon 8 jälkeen, tais olla yli 90% mahdollisuudet sikiöllä selviytyä.
 
vieras
Nehän on todella yleisiä, jos jotain rv 4 kieppeillä mennään, suurin osa niistä jää diagnosoimatta kokonaan, useimmat menee päivän tai pari myöhässä olevien kuukautisten piikkiin.

Itselläni on yksi keskenmeno ja 3 lasta.
 

Yhteistyössä