Keskenmenoko?

  • Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti
a.p.
Ettehän te lääkäreitä ole, mutta jos löytyisi joku, joka tunnistaisi oireet..
Kuukautiseni ovat säännöllisen epäsäännölliset, joten ihan 100% varma en raskauden kestosta ole. Laskurin mukaan tänään on 6+1.
Minulla on ollut ihan järjetöntä yhtä-äkkistä kipua vasemmassa munasarjassa sekä pientä veristä vuotoa. Välillä verta tulee ihan alushousuihin asti, välillä vain hieman paperiin.
Edellinen raskaus päättyi myöskin keskenmenoon, joka alkoi runsaalla verenvuodolla, mutta kivuttomana...
 
"vieras"
Mulla oli samanlaisia oireita + supistuksia rv 5+0-6+0, diagnoosi "uhkaava keskenmeno". Meni levolla ohi. Mä menin päivystykseen, ottivat raskaustestin ja sain lähetteen ultraan missä näkyi syke rv 6+3. Nyt rv 21+2 ja kaikki hyvin. Mun edellinen raskaus päättyi rv 5+0, joten olin varma että päättyis tämäkin. Päivystyksessä ne ei välttämättä ultraa, mutta saat lähetteen äitiyspolille. Toivottavasti sullakin kaikki on hyvin! Tuu sitten kertomaan miten kävi.
 
a.p.
Lääkärissä en ole vielä käynyt, mutta aamulla heräsin verilammikosta.
Edelleen verta tulee, mutta jo vähäisemmin. Alushousuihin oli tullut myös jokin aika iso, verinen klöntti, ei kuitenkaan mikään verihyytymä.. Mutta eihän näillä viikoilla sikiökään mikään iso ole?
Nyt odotan maanantaita ja soitan neuvolaan, jos vaikka pääsisin ultrattavaksi, vaikka keskenmeno minulle aika varmasti tuli.
Ehkä se kolmas kerta sitten toden sanoo :)
 
Minulla joulukuinen keskenmeno alkoi pienellä verenvuodolla joka koveni muutamassa tunnissa. Päivän vuosi todella runsaasti, sitten ihan pientä tiputtelua. Keskenmeno alkoi viikoilla 4+5 ja polilla kun ultrattiin kolmen vuotopäivän jälkeen niin tyhjä oli kohtu. Kivut alkoivat vasta vuodon toisena päivänä, mutta olivat tosi pientä kipua esim. kuukautiskipuun verrattuna. Suosittelen, että käyt tarkastamassa tilanteen!
 
a.p.
[QUOTE="vieras";23545727]voi olla myös hematooma. Keskenmeno ei kovinkaan usein tule vaan noin yhtäkkiä, vaan tiputtelee vähitellen pois.[/QUOTE]

Itseasiassa aikaisempi keskenmenoni alkoi yhtäkkiä ja kivuttomana. Silloin tuli myös verisiä klönttejä, mutta ei näin isoa ja "lihaisaa". Joo, tiedän, todella ällöttävä kuvaus :|
 

Yhteistyössä